abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61489657
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 00:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik kan me ook niet voorstellen dat als je man je mishandeld, zoals op de video uit de op te zien is, hij nog een omgangsregeling met de kinderen kan treffen. maar ja, we hebben vreemde rechters in dit land.
Dat zeker.

Ook al denk ik dat dit een hele gare kloon is.
  dinsdag 9 september 2008 @ 08:10:25 #127
206841 Rondje
niet vierkant
pi_61490903
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 00:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik kan me ook niet voorstellen dat als je man je mishandeld, zoals op de video uit de op te zien is, hij nog een omgangsregeling met de kinderen kan treffen. maar ja, we hebben vreemde rechters in dit land.
Niemand heeft ooit gezien dat hij me op die manier sloeg.
Wel een klap, maar niet zo, hij zorgde dat mensen dat niet zagen.
Als hij me sloeg in de kamer, sleepte hij me aan mijn haren naar de gang, omdat anders mensen het door het raam konden zien.

Ik heb ook geen aangifte gedaan ofzo...
De laatste keer bijna, maar ik ben te bang voor hem, dat nog wel.
Hij zegt: Als je aangifte doet en ik word veroordeeld, heb ik niets meer te verliezen en dan zouden wij weleens het volgende familiedrama kunnen worden, of dat hij het huis in de fik steekt.

De laatste jaren was het minder erg dan op t filmpje...
Alleen nadat ik al had gezegd dat ik zou gaan, heeft hij nog heel rare dingen gedaan.
Mei is de laatste keer geweest en toen dacht ik echt dat hij me zou vermoorden.
`
Sms leek het nog of hij er trots op was ook, dan moest ik laten zien waar ik blauwe plekken had enzo..

Verbaasde me nergens meer over, alleen dat ik nooit naar het ziekenhuis heb gehoeven.
ook geen andere vorm
pi_61492989
Verschrikkelijk filmpje
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  dinsdag 9 september 2008 @ 10:26:40 #129
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_61493077
doe maar tvp voor thuis,
pi_61494359
Interessant filmpje. Helaas denk ik dat 95% van de mensen die hier zo groot verkondigen dat ze zouden ingrijpen dat niet zouden doen. Maar het verbaast me wel dat die mensen uit het filmpje niet eens de moeite nemen om ff de politie te bellen ofzo.
pi_61496276
quote:
Op maandag 8 september 2008 14:38 schreef john88 het volgende:
Ik geef die kerel groot gelijk! In de koran (swt) zegt Mohammed (vrede zij met hem) ook dat de vrouw naar haar man dient te luisteren, en indien nodig de man een corrigerende tik mag uitdelen!
Als je er geen verstand van hebt kun je dan niet beter je bek dicht houden?
pi_61500037
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:20 schreef ThaMadEd het volgende:
denk ik dat 95% van de mensen die hier zo groot verkondigen dat ze zouden ingrijpen dat niet zouden doen.
100%.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  dinsdag 9 september 2008 @ 15:29:41 #133
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_61500392
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:20 schreef ThaMadEd het volgende:
Interessant filmpje. Helaas denk ik dat 95% van de mensen die hier zo groot verkondigen dat ze zouden ingrijpen dat niet zouden doen. Maar het verbaast me wel dat die mensen uit het filmpje niet eens de moeite nemen om ff de politie te bellen ofzo.
stiekem genieten heet dat...
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittanniė er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_61597897
quote:
Op maandag 8 september 2008 12:46 schreef tuxepux het volgende:
Ik kan toch echt niet begrijpen dat er niet even zo'n autowasser tussen springt. Hij had 'r wel dood kunnen slaan.
Dat is dus typisch Amerika. Amerikanen zijn zombies die worden geleefd door allerlei externe invloeden. Als er dan zoiets gebeurt, dan gaan die radertjes in hun hersenen niet draaien. Ze weten niet wat ze moeten doen. Ze kunnen alleen maar toekijken.
pi_61597946
Het is natuurlijk eenvoudig om veilig achter je computertje te verkondigen dat je wel zou hebben ingegrepen als je er zelf bij aanwezig zou zijn geweest. Dat niemand wat deed en alleen maar wat dom zat toe te kijken (en misschien stiekem ook zat te genieten) viel mij ook op en het stak mij. Maar als je er wat dieper bij nadenkt, dan denk ik dat ik zelf ook niet snel wat zou hebben gedaan. Die vent was enorm agressief, je weet niet wat je dan zelf te verduren zou hebben gekregen.
pi_61597962
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 15:29 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

stiekem genieten heet dat...
Ja, ik denk oprecht dat mensen stiekem kunnen genieten wanneer ze getuige zijn van dit soort situaties. Het is een bepaalde vorm van leedvermaak.
pi_61598048
Waarom staat dit op Funny Videos ? Die malloot verdient een bijl in zijn nek en die kneuzen die er omheen staan en niks doen ook.
Toegang is geen open deur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')