abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61464275

Place: Flushing Meadows, NY
Date: Aug. 25 - Sept. 7, 2008
Draw Size: 128
Surface: Hard
Prize Money: US $7,950,000

Officiele Site ATP Tour Klik
Website: http://www.usopen.org/en_US/index.html
Schedule: Klik
Matches in progress: Klik
Completed Matches Klik
Draws: Klik

Streams:

rojadirecta
myp2p.eu
Channelsurfing
Spaanse streams

TIJDSVERSCHIL:

Om te weten hoe laat een wedstrijd hier begint doe je de tijd die je vindt op US Open schedule tijd + 6 uur.

Dus een wedstrijd die om 11.00 New York tijd begint, begint om 17.00 in hier.

Dus een wedstrijd die om 19.00 New York tijd begint, begint om 01.00 hier.

Roger Federer: 2004, 2005, 2006, 2007

Poll: Wie wint de US Open 2008?
  • Roger Federer
  • Rafael Nadal
  • Novak Djokovic
  • Iemand anders..
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

We feliciteren Rafael Nadal met het behalen van de nummer 1 positie. De positie die sinds Februari 2004 achtereenvolgend in handen was van Roger Federer.

Poll: Wie wint de US Open 2008 bij de vrouwen?
  • Ana Ivanovic
  • Jelena Jankovic
  • Svetlana Kuznetsova
  • Serena Williams
  • Elena Dementieva
  • Dinara Safina
  • Venus Williams
  • Iemand anders
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

De OpeningsPost van dit topic is gemaakt door TheGeneral en is ----hier---- te vinden!

Game On!
  • pi_61464280
    VAMOS!
    pi_61464290
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 23:57 schreef jojomen4 het volgende:
    Lijkt mij dat Rafa deze set easy pakt in de TB.

Wel verdiend gewonnen hoor van Murray.. dat zeker
    pi_61464291
    Murray
    Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
      maandag 8 september 2008 @ 00:06:31 #5
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_61464296
    Schitterende pot, kneitergoed gespeeld door Murray
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      Trouwste user 2022 maandag 8 september 2008 @ 00:06:52 #6
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_61464307
    Murray fans gefeliteerd.

Erg mooie partij.

Hoe laat beginnen de dames Aan hun finale ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      maandag 8 september 2008 @ 00:07:01 #7
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_61464313
    Murray was te goed

Jammer dat Rafa z'n topniveau vandaag weer niet kon vinden.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
    pi_61464314
    Sorry dat het zolang duurde, de spanning was om te snijden! Murray heeft verdiend gewonnen, maar helaas Nadal eruit. Als Nadal zo in de finale was had Federer denk ik meer kans gehad op de beker. Nu word het nog moeilijker.
    pi_61464323
    Wat een held die Murray, hij tikte Rafa gewoon zoek aan het einde.

Heel opvallend vond ik dat shot van Rafa net na die rally op deuce in de laatste game. Ik heb hem nooit zo zien hijgen van vermoeidheid.

Murray .
    sig verwijderd door FA
    pi_61464329
    Murray Mooie pot!
      maandag 8 september 2008 @ 00:07:37 #11
    67205 Colplay
    How you doin??
    pi_61464331
    Jammer dat Nadal verloren heeft, maar Murray verdiende het wel. Te veel foutjes van Rafa, al had Murray in laatste game wel twee keer geluk met de netband. Over het algemeen vond ik Murray vandaag wel beter dan Nadal, dus terechte finalist.
    "En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
    pi_61464333
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 00:06 schreef tong80 het volgende:
    Murray fans gefeliteerd.

Erg mooie partij.

03.00.
      maandag 8 september 2008 @ 00:07:51 #13
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_61464335
    Murray meer dan het dubbele aantal winners t.o.v. Nadal
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_61464339
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 00:06 schreef tong80 het volgende:
    Murray fans gefeliteerd.

Erg mooie partij.

03.00 met het deskundige commentaar van Micha Krajicek. Gelukkig zendt Sporza die ook uit.
    sig verwijderd door FA
    pi_61464343
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 00:07 schreef jojomen4 het volgende:
    Murray was te goed

Jammer dat Rafa z'n topniveau vandaag weer niet kon vinden.
    Omdat hij werd uitgespeeld door Murray. Het zeer aanvallende spel van Murray belette Nadal zijn spelletje te doen.
    pi_61464356
    Redelijk eenvoudig gaat de nieuwe nummer 4 naar de finale.
      maandag 8 september 2008 @ 00:09:59 #17
    67205 Colplay
    How you doin??
    pi_61464383
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 00:08 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

03.00 met het deskundige commentaar van Micha Krajicek. Gelukkig zendt Sporza die ook uit.
    Nou was ik sowieso al niet van plan te gaan kijken, maar het maakt het er idd niet aantrekkelijker door nee.
    "En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
      Trouwste user 2022 maandag 8 september 2008 @ 00:13:01 #18
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_61464438
    Ok....bedankt.

De damesfinale begint te laat voor me helaas.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_61464456
    Die Murray, wat een niveau
    Als Murray zijn stijgende lijn kan voortzetten wordt híj volgend jaar nummer 1 van de wereld
    Zie dat nog niet gebeuren, denk wel dat hij van Federer wint morgen.
    pi_61464457
    Vandaag speelde Nadal aanzienlijk beter dan gister, maar, Murray..Wat een mentale hardheid..Na die 2e game (7 BPs) had ik het echt niet meer verwacht hoor....Geweldig!
    Fed krijgt een hele kluif, zeker omdat Murray het perfecte spelletje heeft om Fed volledig te ontregelen (wat ie nu ook al in elke wedstrijd die ze speelden gedaan heeft)
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_61464458
    Murray start de finale met een 1-0 voorsprong.

Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_61464471
    Ik zet misschien de wekker ff. Als ze al bezig zijn. Dan kijk ik wat de stand is en als het spannend is dan kijk ik misschien ff. Als Williams 5-0 voor staat geloof ik het wel.
    pi_61464494
    Murray
    pi_61464495
    Wat vinden jullie van deze Murray, in vergelijking met Djoko in topvorm? Vind ze wel redelijk vergelijkbaar...Murray speelt wel aanzienlijk slimmer, maar is iets minder vast en dumpt zijn ballen ook iets vaker te kort. Djoko speelt veel dichter tegen de baseline, maar is veel eendimensionaler....
    WOrdt een mooie rivaliteit tussen die twee.maar in ieder geval, Murray heeft zich definitief bij de top 4 gevestigd hoor! Held!
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_61464515
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 00:14 schreef Norrage het volgende:
    Vandaag speelde Nadal aanzienlijk beter dan gister, maar, Murray..Wat een mentale hardheid..Na die 2e game (7 BPs) had ik het echt niet meer verwacht hoor....Geweldig!
    Fed krijgt een hele kluif, zeker omdat Murray het perfecte spelletje heeft om Fed volledig te ontregelen (wat ie nu ook al in elke wedstrijd die ze speelden gedaan heeft)
    Hij heeft wel het spelletje om het Federer lastig te maken. Maar bij de 1e overwinning was Federer zeer vermoeid. En bij de 2e had hij Pfeiffer en had geen voorbereiding, ritme. Nu heeft hij die wel.

Maar hij kan het Federer zeker lastig maken. Maar ik denk niet/hoop niet dat hij wint.
    pi_61464644
    Federer gaat deze finale winnen. Gaat een mooie pot worden
    pi_61464661
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 00:16 schreef Norrage het volgende:
    Wat vinden jullie van deze Murray, in vergelijking met Djoko in topvorm? Vind ze wel redelijk vergelijkbaar...Murray speelt wel aanzienlijk slimmer, maar is iets minder vast en dumpt zijn ballen ook iets vaker te kort. Djoko speelt veel dichter tegen de baseline, maar is veel eendimensionaler....
    WOrdt een mooie rivaliteit tussen die twee.maar in ieder geval, Murray heeft zich definitief bij de top 4 gevestigd hoor! Held!
    Gelijk qua kwaliteit, niet te vergelijken qua spel.

Als ze beide NIET in vorm zijn spelen ze wel vergelijkbaar, met af en toe een wanhopige dropshot en continue rallyen van achteruit met weinig initiatief. Als je ze dan weer ziet zoals ze echt kunnen spelen blijft het frustrerend voor de liefhebber, daarom kan ik nooit fan van een van beide mannen worden...hoewel ik dus ECHT zit te genieten als ze in vorm zijn.

Als ze wel goed zijn is het fantastisch met Djoko als goede hardhitter die simpel initiatief pakt en het kan behouden. Murray is juist het loopwonder met de wondershots en de briljante oplossingen in de rally. En Nole is forehand, Murray is backhand
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_61464669
    Het moment van de wedstrijd was die laatste game...Murray wint een weergaloos punt, en Nadal is aan het uithijgen! Nog nooit zien gebeuren.
    pi_61464690
    Murray was wel zeer goed.. Hoop toch dat hij de us open wint..

Go Murray!
    Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
    pi_61464715
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 00:25 schreef Norrage het volgende:
    Het moment van de wedstrijd was die laatste game...Murray wint een weergaloos punt, en Nadal is aan het uithijgen! Nog nooit zien gebeuren.
    o.a. Nadal - Ferrer niet gezien

Daar was het 10x zo erg.
    pi_61464717
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 00:17 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Hij heeft wel het spelletje om het Federer lastig te maken. Maar bij de 1e overwinning was Federer zeer vermoeid. En bij de 2e had hij Pfeiffer en had geen voorbereiding, ritme. Nu heeft hij die wel.

Maar hij kan het Federer zeker lastig maken. Maar ik denk niet/hoop niet dat hij wint.
    Maarja Murray is nu ook veel beter dan toen.
    pi_61464755
    Geweldig niveau van Murray! Hopelijk kan Federer hem morgen toch verslaan...
    pi_61464768
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 00:24 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Gelijk qua kwaliteit, niet te vergelijken qua spel.

Als ze beide NIET in vorm zijn spelen ze wel vergelijkbaar, met af en toe een wanhopige dropshot en continue rallyen van achteruit met weinig initiatief. Als je ze dan weer ziet zoals ze echt kunnen spelen blijft het frustrerend voor de liefhebber, daarom kan ik nooit fan van een van beide mannen worden...hoewel ik dus ECHT zit te genieten als ze in vorm zijn.

Als ze wel goed zijn is het fantastisch met Djoko als goede hardhitter die simpel initiatief pakt en het kan behouden. Murray is juist het loopwonder met de wondershots en de briljante oplossingen in de rally. En Nole is forehand, Murray is backhand
    Perfect gezegd
    pi_61464847
    Roger Federer vs Andy Murray

H2H 1-2
    10/2008 ATP Dubai (UAE) Hard Andy Murray Roger Federer 6-7(6) 6-3 6-4 First
    33/2006 ATP Cincinnati (USA) Hard Andy Murray Roger Federer 7-5 6-4 Second
    39/2005 ATP Bangkok (THA) I_Hard Roger Federer Andy Murray 6-3 7-5 Final

Road to the final Federer
    N. Djokovic 6-3 5-7 7-5 6-2
    G. Muller 7-6(5) 6-4 7-6(5)
    I. Andreev 6-7(5) 7-6(5) 6-3 3-6 6-3
    R. Stepanek 6-3 6-3 6-2
    T. Alves 6-3 7-5 6-4
    M. Gonzalez 6-3 6-0 6-3

Road to the final Murray

R. Nadal 6-2 7-6(5) 4-6 6-4
    J. Del Potro 7-6(2) 7-6(1) 4-6 7-5
    S. Wawrinka 6-1 6-3 6-3
    J. Melzer 6-7(5) 4-6 7-6(5) 6-1 6-3
    M. Llodra 6-4 1-6 7-5 7-6(7)
    S. Roitman 6-3 6-4 6-0

Op www.tennisinsight.com zit een prima previewer, gericht op wedden, maar ook interessant voor de gewone tennisfan. Hier is zijn preview (hij gaat voor King):
    quote:
    He has made 13 of the past 14 Grand Slam finals, and Roger Federer took revenge on the man that stopped him short at the semi-final stage of the Aussie Open by completely dismantling Novak Djokovic in a stellar display. He seemed the Roger of old, the serve working a treat, the movement sublime with some trademark down-the-line forehands startling the Serb and the volleying crisp as ever. Aside from his sloppy affair with Andreev in R4, the Swiss master has cut down on his unforced errors and a ratio of 1.56 winners for every unforced mistake is still very good in anyone's eyes. He has produced 84 aces - fourth highest for the tournament - and never won less than 73% of points behind his first or less than 51% behind his ever-reliable second serve. He has had a very relaxing day and a half rest whilst Andy Murray was forced to wait an entire day before nervously finishing off an epic 4 set win over the world number one Rafael Nadal in a dominant display that proved that the Spaniard still has some way to go to prove his diversity on all surfaces. The Scot was wasteful converting just 4 of 20 break opportunites, but his aggression and purposeful ventures forward not to mention some brilliantly accurate serving had Rafa gasping for breath. His ratio is 1.52 winners for every unforced error, rattled down 78 aces and has won 79% behind his first serve. He has some issues here though - he has obviously never been to the final of a Grand Slam event whereby his nerves are sure to play a part, he seems to get lost in his play when ahead on the scoreboard and has had the inferior preparation for this match because of the fact he will have played 3 consecutive days. Murray has beaten Federer the last times and leads 2-1 overall, but winning 3 sets against Roger is something that only Nadal has managed to do on a consistent basis. The Brit has improved his serve immensely, can penetrate off both wings and is a mighty fine defender, but you get the feeling he may come up short against the quality and experience of Federer. The world number two will have an edge on serve, is a far better volleyer and is much stronger on the forehand wing if it's on song. He will look to take aim at the Murray backhand wing when he approaches because Andy doesn't seem to be able to flick his wrists as well as he does on the forehand side - Llodra showed this for much of their match. The slice backhand may also work a treat again here for Roger, and in a press conference he said he was "super keen" to edge ever so close to Sampras' record of 14 Grand Slam titles. The great man is 12-4 in Grand Slam finals with all four losses to Rafael and after impressing so much on the practice courts both prior and post his match with Djokovic it really is hard to go past him and the vastly pro-Roger New York crowd will get him over the line in 4 tough sets.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tim86 op 08-09-2008 00:41:38 ]
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61465006
    1 van de weinige spelers waar Federer een negatief saldo tegen heeft.
    pi_61465021
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 00:45 schreef versteegrob het volgende:
    1 van de weinige spelers waar Federer een negatief saldo tegen heeft.
    Die zijn er een stuk of 30 hoor.
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61465025
    Murray was erg indrukwekkend.

Hoop toch eigenlijk een beetje op Federer.
    pi_61465063
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 00:47 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Die zijn er een stuk of 30 hoor.
    Mensen als Siemerink bijvoorbeeld
    pi_61465179
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 00:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Mensen als Siemerink bijvoorbeeld
    Maar die had het in de 1e set wel zwaar tegen een 17 jarige Federer. 7-6 6-2 in 1998 in Toulouse.

Je kan dan beter naar Henman klijken. 7-6 in het voordeel van fed.
      Trouwste user 2022 maandag 8 september 2008 @ 01:02:51 #40
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_61465199
    En toch had ik graag Nadal - Federer gezien.

pi_61465217
    Murray in finales 6-4
    Federer in finales 55-21
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61465330
    Ik vond Nadal toch teleurstellend spelen hoor. Niet de machine die hij eerder dit seizoen was. Terechte overwinning voor Murray. Hij meldt zich nu eindelijk aan de top, zal morgen mijn huisgenoot even inwrijven dat ik hem in de eerste week van januari voorhield dat Murray eind van het jaar nr 4 zou zijn
    pi_61465379
    Wat denken jullie wie er gaat winnen dan?
    pi_61465458
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 01:26 schreef versteegrob het volgende:
    Wat denken jullie wie er gaat winnen dan?
    Allebei hebben ze zo hun duidelijke plus- en minpunten..lastig te voorspellen deze. Hier wat plus en minpunten zoals ik ze direct zie, mis er vast nog een hoop. Ik verwacht Federer uiteindelijk, op basis van routine.

Federer:
    +++ ervaring in GS finales
    ++ dag vrij voor finale
    + publiek toch achter zich
    + zelfvertrouwen lijkt terug te zijn
    + iets betere service en volleys

-- druk ligt op hem, niet op Murray
    -- speelt niet graag tegen het type spel van Murray

Murray
    +++ H2H en match-up 1-2
    ++ zelfvertrouwen
    + vaster

--- specifieke GS finale ervaring
    -- vermoeidheid
    - leeftijd+ ervaring in het algemeen
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      maandag 8 september 2008 @ 01:48:41 #45
    135452 spanishgirl
    **El amor no hace promesas**
    pi_61465590
    hoe laat is de finale morgen? Hoop dat Federer wint..
    **El amor es como una roca, no se borra con el viento; sino con el tiempo**
    pi_61465972
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 01:48 schreef spanishgirl het volgende:
    hoe laat is de finale morgen? Hoop dat Federer wint..
    23.00u.
    sig verwijderd door FA
    pi_61466055
    Bijna half 10 local time al, de vrouwenfinale begint. H2H is 3-3, de winnaar wordt nummer één van de wereld.
    sig verwijderd door FA
    pi_61466126
    Van 0-2 naar 5-2 voor williams
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61466159
    Nog wat breaks maakt 6-4 SW.
    sig verwijderd door FA
    pi_61466208
    3-3 nu. Serena veel beter maar mist teveel bp.
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61466229
    Jankovic *5-4 voor, miste al 3SP in de vorige game.
    sig verwijderd door FA
    pi_61466242
    5-5. Jankovic sloeg nog een DF op SP.
    sig verwijderd door FA
    pi_61466256
    Wat een wedstrijd
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61466258
    Serena mist 1mp. Janko al 4sp.
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61466261
    Weer mp om er 7-5 van te maken
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61466263
    GSM Serena. Wat een choke van Jankovic .

Duidelijk verdiend toch wel en zeker een leuke finale.
    sig verwijderd door FA
    pi_61466264
    Voelden jullie die aardbeving? Nee, geen brul van Martin, het springen van Serena
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61466268
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 05:28 schreef Ambrosius het volgende:
    GSM Serena. Wat een choke van Jankovic .

Duidelijk verdiend toch wel en zeker een leuke finale.
    Ook knap gespeeld hoor op sp, geen toeval dat venus hetzelfde overkwam. Toch is 3-5 0-40 wel erg extreem. Superfinale.
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61466739
    Murray
    pi_61469275
    Wow Wat een laatste games bij Serena vs Jelena zeg....Even herhaling op eurosport...Dan is zelfs damestennis leuk. Ongelooflijk, de ene geniale rally werd opgevolgd door een nog veel genialere rally daarna. Respect voor de dames. Ik heb het sowieso elk jaar, tegen het einde van het jaar wordt het damestennis wel leuk. (de masters cup de laatste 2 jaar was echt geniaal)...Alsof ze zich een heel jaar moeten opladen.

Jankovic speelde ook eindelijk (bleek ook tegen de andere Jelena) weer eens gewoon zoals ze normaalgesproken speelt. Vast en indrukwekkend. Serena is gewoon zo ongelooflijk mentaal sterk, de sterkste tennister van de laatste 10 jaar op dat vlak. Misschien ook omdat ze zo intimiderend overkomt...(Ja ook ik voelde het rond 5 uur vanochtend trillen).
    pi_61469745
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 11:08 schreef Norrage het volgende:
    Wow Wat een laatste games bij Serena vs Jelena zeg....Even herhaling op eurosport...Dan is zelfs damestennis leuk. Ongelooflijk, de ene geniale rally werd opgevolgd door een nog veel genialere rally daarna. Respect voor de dames. Ik heb het sowieso elk jaar, tegen het einde van het jaar wordt het damestennis wel leuk. (de masters cup de laatste 2 jaar was echt geniaal)...Alsof ze zich een heel jaar moeten opladen.
    Vorig jaar bedoel je denk ik? Maria-Henin, geniale wedstrijd was dat ja, één van de weinige vrouwenwedstrijden langer dan 3 uur.
    sig verwijderd door FA
    pi_61469783
    Dat jaar daarvoor was ook geniaal. Nog met Clijsters, Mauresmo en Henin....ONGEKEND hoog niveau, en waanzinnig leuk tennis. Ik vond dat toernooi toen leuker dna alle mannentoernooien bij elkaar dat jaar.

Vorig jaar was vooral de finale fantastisch, maar de rest liet nog te wensen over. Henin en Sharapova waren gewoon geweldig.
    pi_61472900

Ach ! Toch nog een Andy in de finale
    Verdiend gewonnen, Nadal een zeer sportieve verliezer !
    Hup Federer
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
    pi_61472954
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 00:08 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Je bent en blijft een droogkloot
    pi_61473706

maandag 8 september 2008 @ 14:55:35 #66
    32015 suus21
    Andre rocks!
    pi_61474140
    geheel terecht dat Serena wint, die kwartfinale was duidelijk de finale al...niemand speelt beter dan hen..
    fijn!
    pi_61474260
    Hoe laat begint vandaag de herenfinale?
    pi_61474397
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 15:01 schreef Kontiki het volgende:
    Hoe laat begint vandaag de herenfinale?
    23:00

Federer maakt op de valreep nog zijn seizoen goed met een gouden medaille en de US Open titel !
    pi_61474891
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 15:09 schreef Chriz2k het volgende:
    23:00
    - Popcorn: check
    - Red Bull: check
    - Bier: ... neuh, beter van niet.

Laat maar komen!
      maandag 8 september 2008 @ 15:35:34 #70
    32015 suus21
    Andre rocks!
    pi_61474937
    mss wint ie ook nog wel de masters, dan heeft ie weer een heel mooi jaar gehad..
    fijn!
    pi_61478636
    Op zondag 7 september 2008 23:29 schreef Bramaldo11 het volgende:
    Van Lottum: 'Nadal overleefde zeven breakpoints deze game, en toch pakt ie em.'
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 23:32 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Wat een onzin comment
    Doodnormale opmerking van John hoor, zo zeg je dat gewoon. Je kan ook 7 breakpoints overleven en hem op de 8e verliezen
    Ben ik niet mee eens. Nu is het een beetje een anticlimax. Ik zou zeggen: 'Nadal kreeg zeven breakpoints tegen, maar toch pakt ie de game.'
    Je zegt ook niet: 'Ajax scoorde vandaag viermaal tegen PSV, maar verloor toch de wedstrijd omdat PSV er vijf scoorde.'
    Zeg dan: 'Ondanks de vier doelpunten van Ajax verloren ze toch van PSV met 4-5.

Maar goed, blijkbaar vinden een aantal het niet storend dus dan lijkt het misschien wat ver gezocht van me.
    pi_61479088
    Bah begint het pas om 23:00. Heb er nu al zin in eig... Ach ja hopelijk wordt het een spannende finale met natuurlijk winst foor Fedje!
    pi_61479202
    Volgens mij ben ik de enige hier die voor Murray is? Al hoewel ik het Federer erg gun, vind ik dat Murray mooier tennis heeft laten zien.

Go Murray .
      Trouwste user 2022 maandag 8 september 2008 @ 19:28:48 #75
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_61480606
    Jammer dat ik vannacht niet kon kijken.

Hup Roger.

pi_61480750
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 18:40 schreef kevin_ het volgende:
    Volgens mij ben ik de enige hier die voor Murray is?
    kan je een ban opleveren he.
      Trouwste user 2022 maandag 8 september 2008 @ 19:35:19 #77
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_61480826
    Tijdens Nadal Muray was ik de enige die voor Nadal was. Dat is juist leuk

pi_61481063
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 19:33 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

kan je een ban opleveren he.

en

en

.
    pi_61481376
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 19:43 schreef kevin_ het volgende:

[..]

en

en

.
    Ik mis de nieuwe PI nog in je betoog
    pi_61482832
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 19:35 schreef tong80 het volgende:
    Tijdens Nadal Muray was ik de enige die voor Nadal was. Dat is juist leuk

Precies. Dat is de helft van de waarde.

Ik moet nog even van mijn aversie van Murray's uiterlijk/maniertjes ( ) afkomen, nu ben ik nog voor Federer. Als Murray mooi blijft spelen veranderd dat misschien. Maar wimbledon zit wel diep.
    pi_61482992
    Murray kan de druk van de finale toch niet aan !

Gisteren slechts 4 v/d 20 breekkansen verzilverd, dat zal hem gaan opbreken .
      maandag 8 september 2008 @ 21:13:29 #82
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_61483733
    Murray gaat vanavond helemaal niets doen tegen Federer. Alles terugleggen, nul komma nul initiatief en Fed gaat zich er helemaal op kapotslaan. Net als de vorige 2x. Daar zijn geen zenuwen of iets voor nodig, dat gaat Roger helemaal zelf doen.
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
    pi_61484214
    jaa...dat vrees ik ook ja..ondanks dat ik het federer wel gun, murray brengt zoveel terug, niet normaal meer
    pi_61484337
    "if you cant get to a TV, you can watch a live webcast at USopen.org" dus we kunnen de finale sowieso zien, ongeacht wat eurosport doet
      maandag 8 september 2008 @ 21:30:09 #85
    60704 LeonH
    Fuck the Reputation Game!
    pi_61484359
    Hup Fed!
    Wel top gespeeld gister van Murray... dat punt waar ie Nadal alle hoeken liet zien en hij ff moest uitpuffen

Neem aan dat de wedstrijd op eurosport wordt uitgezonden?
    11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
      maandag 8 september 2008 @ 21:30:52 #86
    60704 LeonH
    pi_61484380
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 21:29 schreef sven234 het volgende:
    "if you cant get to a TV, you can watch a live webcast at USopen.org" dus we kunnen de finale sowieso zien, ongeacht wat eurosport doet
    ah wat een minuutje al niet kan doen
    11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
    pi_61484476
    quote:
    Of gewoon Sporza aanzetten..
    sig verwijderd door FA
      maandag 8 september 2008 @ 21:33:59 #88
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_61484523
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 21:13 schreef XL het volgende:
    Murray gaat vanavond helemaal niets doen tegen Federer. Alles terugleggen, nul komma nul initiatief en Fed gaat zich er helemaal op kapotslaan. Net als de vorige 2x. Daar zijn geen zenuwen of iets voor nodig, dat gaat Roger helemaal zelf doen.
    Alleen kan Murray minder druk leggen in zijn slagen dan Nadal. Dus ik denk een makkelijke 3-1 overwinning met een stroeve eerste set die Fed nipt verliest in een Tiebreak. Daarna de volgende 3 sets met een break voorsprong winnen.
    Weisst
    pi_61484543
    ja prachtig om te zien idd...dat Nadal ff moest uitpuffen, volgens mij was het het punt voor het matchpunt:)
    pi_61484697
    quote:
    Als je iets verder kijkt: "NOTE: Live streaming is only available in the U.S. and its territories. "

Maar de wedstrijd is uiteraard gewoon live op Eurosport.
    pi_61484824
    Hier kun je het filmpje zien, geweldig .

pi_61484911
    Hopp Roger.
      maandag 8 september 2008 @ 21:45:10 #93
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_61484969
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 21:33 schreef erkel het volgende:

[..]

Alleen kan Murray minder druk leggen in zijn slagen dan Nadal. Dus ik denk een makkelijke 3-1 overwinning met een stroeve eerste set die Fed nipt verliest in een Tiebreak. Daarna de volgende 3 sets met een break voorsprong winnen.
    Ik denk dat de druk die Nadal en Murray op proberen te leggen niet te vergelijken is. Murray moordend tempo. Nadal schouderhoge spinballen. Ik zou Federer - Murray dan ook niet met Federer - Nadal, maar met Federer - Djokovic willen vergelijken. Federers kansen zitten in zijn goede serveerwerk, hij moet Murray op afstand houden en zorgen dat Murray achter de feiten aan loopt. Maar ik denk ook dat Murray de beste return op de tour heeft, getuige ook de kansen in Nadals service games en dat Federer vrij snel gaat terugdenken aan zijn aftakelende hegemonie.
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
      maandag 8 september 2008 @ 21:50:02 #94
    117813 Mr-Sander
    Check m'n signature
    pi_61485154
    Federer gaat gewoon winnen
    -link verwijderd, niet terugplaatsen-
    pi_61485341
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 21:50 schreef Mr-Sander het volgende:
    Federer gaat gewoon winnen
    Graag.
    pi_61485476
    1 uur nog
    pi_61485849
    Op welke zender is het te zien?
    Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
    pi_61485888
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 22:08 schreef BOKA het volgende:
    Op welke zender is het te zien?
    Eurosport 23.00
    pi_61485972
    Mooi.
    Dat het wordt uitgezonden, niet dat het elke keer wordt onderbroken door die ffw-beelden e.d.
    Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
    pi_61486032
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 22:11 schreef BOKA het volgende:
    Mooi.
    Dat het wordt uitgezonden, niet dat het elke keer wordt onderbroken door die ffw-beelden e.d.
    Eurosport zendt pas 15 dagen uit .
    sig verwijderd door FA
    pi_61486145
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 22:12 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Maar niet iedereen volgt het gehele toernooi he.
      maandag 8 september 2008 @ 22:22:46 #102
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61486418
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 22:12 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Wie denk jij dat er vanavond wint?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_61486466
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 22:22 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Wie denk jij dat er vanavond wint?
    Fed natuurlijk, dat je dat durft te vragen .
    Toegang is geen open deur.
      maandag 8 september 2008 @ 22:25:13 #104
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61486507
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 22:24 schreef SarahD. het volgende:

[..]

Fed natuurlijk, dat je dat durft te vragen .

Ben jij hier nieuw?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_61486547
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 22:25 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ben jij hier nieuw?
    Ben je me nu al vergeten ?
      maandag 8 september 2008 @ 22:27:36 #106
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61486599
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 22:26 schreef SarahD. het volgende:

[..]

Ben je me nu al vergeten ?
    Sorry, ik wist het niet.
    pi_61486861
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 22:27 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Sorry, ik wist het niet.
    Dus opblijven en samen kijken hoe Fed wint vanaaf/vannacht staat nog wel in de planning ?
    pi_61487055
    Federer-fan heeft een date !
    pi_61487263
    Vamos Roger
    pi_61487387
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 22:39 schreef Chriz2k het volgende:
    Ik vermoed dat SarahD. al diverse slechte grappen van FF via pm heeft gekregen
    pi_61487478
    LOL...ik vermoed dat murray het federer nog knap lastig kan gaan maken. Persoonlijk denk ik Murray in 4 sets
      maandag 8 september 2008 @ 22:58:46 #112
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61487646
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 22:49 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Ik vermoed dat SarahD. al diverse slechte grappen van FF via pm heeft gekregen
      maandag 8 september 2008 @ 23:02:38 #113
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61487704
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 22:34 schreef SarahD. het volgende:

[..]

Dus opblijven en samen kijken hoe Fed wint vanaaf/vannacht staat nog wel in de planning ?
    Ja, zeker.
    pi_61487741
    "murray will break him down, tear him apart into shreds" aldus john mcenroe
    pi_61487745
    Spelers op de baan!
    pi_61487811
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:05 schreef sven234 het volgende:
    "murray will break him down, tear him apart into shreds" aldus john mcenroe
    Dat zal vast als grap bedoeld zijn.
    pi_61487832
    Ze gaan beginnen!
      maandag 8 september 2008 @ 23:11:59 #118
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_61487839
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 21:45 schreef XL het volgende:

[..]

Ik denk dat de druk die Nadal en Murray op proberen te leggen niet te vergelijken is. Murray moordend tempo. Nadal schouderhoge spinballen. Ik zou Federer - Murray dan ook niet met Federer - Nadal, maar met Federer - Djokovic willen vergelijken. Federers kansen zitten in zijn goede serveerwerk, hij moet Murray op afstand houden en zorgen dat Murray achter de feiten aan loopt. Maar ik denk ook dat Murray de beste return op de tour heeft, getuige ook de kansen in Nadals service games en dat Federer vrij snel gaat terugdenken aan zijn aftakelende hegemonie.
    Dan denk ik toch dat Federer liever het moordende tempo van een Murray of Davydenko heeft dan die hoge spinballen van Nadal. Met die hoge spinballen wordt Federer zijn backhand helemaal uitgeschakeld en met vlakke ballen kan hij die nog steeds in stelling brengen.

Maar idd grote kans dat Murray zijn carriere eindigt met een positief record tegen Federer, maar vandaag zal ie nog het onderspit delven (denk ik).
    Weisst
    pi_61487862
    1-0 Fed.
    pi_61487878
    Kom op Federer, maak je jaar goed
      maandag 8 september 2008 @ 23:18:28 #121
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61487908
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:11 schreef erkel het volgende:

[..]

Dan denk ik toch dat Federer liever het moordende tempo van een Murray of Davydenko heeft dan die hoge spinballen van Nadal. Met die hoge spinballen wordt Federer zijn backhand helemaal uitgeschakeld en met vlakke ballen kan hij die nog steeds in stelling brengen.

Ja, mee eens.
    pi_61487918
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:15 schreef robbolo het volgende:
    Kom op Federer, maak je jaar goed
    Precies, zoals Federer al jaren zegt (dus niet alleen sinds 2008): Een jaar waarin je een grand slam wint is een geslaagd jaar.
      maandag 8 september 2008 @ 23:20:47 #123
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61487935
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 22:39 schreef Chriz2k het volgende:
    Jullie hadden de hoop zeker al opgegeven hea. Voor iemand met zulke slechte grappen.

2-1* Federer.
    pi_61487939
    iemand een livescoreboard???
    pi_61487940
    Wie er ook wint. doe het a.u.b. in 3 sets want mijn wekkertje gaat weer om 6 uur.
    Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
    pi_61487971
    federer ziet er erg goed uit dus zou zommar kunnen hoor;)
      maandag 8 september 2008 @ 23:23:41 #127
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61487974
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:19 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Precies, zoals Federer al jaren zegt (dus niet alleen sinds 2008): Een jaar waarin je een grand slam wint is een geslaagd jaar.
    Mooie punten. Breakpoint Federer.
    pi_61487982
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:21 schreef Felixa het volgende:
    Wie er ook wint. doe het a.u.b. in 3 sets want mijn wekkertje gaat weer om 6 uur.
    Nee joh, een 4- of 5-setter is veel leuker en spannender.

Wat is FOK! traag trouwens .
    sig verwijderd door FA
    pi_61488005
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:21 schreef Felixa het volgende:
    Hahaha ik heb hetzelfde probleem
    pi_61488020
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:24 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Nee joh, een 4- of 5-setter is veel leuker en spannender.

Wat is FOK! traag trouwens .
    Zeker ja
    pi_61488049
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:21 schreef sven234 het volgende:
    iemand een livescoreboard???
    Staat het hele web vol mee joh, kan zo 20 sites opnoemen

Begin maar eens met usopen.org
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61488065
    Welke zender heeft beter commentaar vinden jullie? Eurosport of toch Sporza?
    pi_61488097
    *4-2 Federer
      maandag 8 september 2008 @ 23:32:01 #134
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61488100
    Weer twee BP's voor Fed.
    pi_61488106
    And Fed breaks.
    pi_61488107
    Break Fedje
    pi_61488113
    *4-2 Fed.
    sig verwijderd door FA
    pi_61488117
    Wat een pech

0-15.
      maandag 8 september 2008 @ 23:33:30 #139
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61488126
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:31 schreef TheGeneral het volgende:
    *4-2 Federer
    pi_61488134
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:29 schreef robbolo het volgende:
    Welke zender heeft beter commentaar vinden jullie? Eurosport of toch Sporza?
    Sporza. Het is sowieso irritant met al die reclames steeds. Zeker na twee weken kan ik die nu wel dromen.
    sig verwijderd door FA
    pi_61488141
    Dit is de Federer die we gewend zijn. Hopelijk kan hij het volhouden.
    pi_61488148
    De moeder van Murray lijkt erg veel op zijn vriendin viel me op (volgens de psychologie zoek je ook iemand die op je moeder lijkt).
      maandag 8 september 2008 @ 23:34:50 #143
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61488150
    Die drive-volley.
    pi_61488154
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:34 schreef TheGeneral het volgende:
    Dit is de Federer die we gewend zijn. Hopelijk kan hij het volhouden.
    Ziet er zeker niet verkeerd uit waar hij nu mee bezig is.
      maandag 8 september 2008 @ 23:35:38 #145
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61488159
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:34 schreef kevin_ het volgende:
    De moeder van Murray lijkt erg veel op zijn vriendin viel me op (volgens de psychologie zoek je ook iemand die op je moeder lijkt).
    Zeg, kun jij die rare praatjes voor jezelf houden?
    pi_61488160
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:34 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Sporza. Het is sowieso irritant met al die reclames steeds. Zeker na twee weken kan ik die nu wel dromen.
    Zeker, maar ik vind die commentators op de Belg zo verschrikkelijk..
    pi_61488186
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:34 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Word het niet op een Engelse zender uitgezonden? Op beiden is nu Belgisch commentaar...

"Hij moet de ei uit zn broek halen"....
      maandag 8 september 2008 @ 23:38:47 #148
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61488204
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:35 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Ziet er zeker niet verkeerd uit waar hij nu mee bezig is.
    Nee, hij is scherp en hij heeft haast. Misschien is zijn reden voor dat laatste dat hij weet dat wij allemaal vroeg op moeten. Mja, dat slaat natuurlijk nergens op.
    pi_61488208
    Ben wel gecharmeerd van het Belgische commentaar Kijk ook altijd wielrennen bij de Belg, veel beter dan NOS imo
    pi_61488213
    2 sp's Federer.
    pi_61488224
    Set Federer

6-2.
    pi_61488228
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:35 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Zeker, maar ik vind die commentators op de Belg zo verschrikkelijk..
    Ach, ik vind die van Eurosport eigenlijk doorgaans stuk-voor-stuk onkundig en irritant.
    sig verwijderd door FA
      maandag 8 september 2008 @ 23:40:30 #153
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61488232
    En de set. 6-2.
    pi_61488242
    1-0 Federer
      maandag 8 september 2008 @ 23:41:22 #155
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_61488244
    De Fed-express is op stoom!
    Weisst
      maandag 8 september 2008 @ 23:42:04 #156
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61488249
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:39 schreef TheGeneral het volgende:
    Set Federer

6-2.
    Van mij mag hij ook set 2 en 3 zo spelen.
    pi_61488254
    Nu komt die belangrijke 2e set.. Daar wil Federer de laatste tijd nog wel eens terugvallen.
    pi_61488277
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:42 schreef TheGeneral het volgende:
    Nu komt die belangrijke 2e set.. Daar wil Federer de laatste tijd nog wel eens terugvallen.
    Offtopic, maar ik wil je ff bedanken voor die fed compilatie Dus bij deze: Bedankt!
    pi_61488284
    dat wordt waarschijnlijk een erg makkelijke overwinning voor Federer, zoals ook verwacht. Federers enige vrees was Nadal, waarvan ie gewoon niet kan winnen
      maandag 8 september 2008 @ 23:45:08 #160
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61488299
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:42 schreef TheGeneral het volgende:
    Hopelijk doet hij dat niet, omdat hij beseft hoe enorm belangrijk deze wedstrijd is.
      maandag 8 september 2008 @ 23:46:06 #161
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61488316
    Fijn punt dit. 0-15 op service Murray.
    pi_61488317
    Op dit moment is hij echt geweldig
    pi_61488327
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:44 schreef sven234 het volgende:
    dat wordt waarschijnlijk een erg makkelijke overwinning voor Federer, zoals ook verwacht. Federers enige vrees was Nadal, waarvan ie gewoon niet kan winnen
    A: Knappe constatering na één set.
    B: Knap dat je een erg makkelijke overwinning had verwacht.
    sig verwijderd door FA
      maandag 8 september 2008 @ 23:47:20 #164
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61488336
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:46 schreef TheGeneral het volgende:
    Op dit moment is hij echt geweldig
    Ja,dit is briljant. Hopelijk breekt hij hier.
      maandag 8 september 2008 @ 23:47:39 #165
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61488344
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:46 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

maandag 8 september 2008 @ 23:48:34 #166
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61488360
    Murray: van 0-30 naar 40-30 en nu deuce.
    pi_61488392
    *2-0 Fed.
    sig verwijderd door FA
    pi_61488396
    Wat een bal

*2-0 Federer.
      maandag 8 september 2008 @ 23:50:50 #169
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61488399
    Wat is dit ongelofelijk zeg.
    pi_61488400
    Hij gaat heerlijk door
    pi_61488402
    nee ik had dat niet verwacht....maar dit is dus het gevolg voor de mensen die zo graag niet weer een federer nadal willen
    pi_61488408
    goeie stream anyone?
    pi_61488417
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:51 schreef TubewayDigital het volgende:
    goeie stream anyone?
    Gewoon op de bank Eurosport/Sporza kijken. Waarom moet je per se FOK!-en?
    sig verwijderd door FA
      maandag 8 september 2008 @ 23:52:01 #174
    60704 LeonH
    pi_61488421
    heb een idee dat we alsnog vroeg kunnen gaan slapen
    pi_61488422
    Jezus, hij speelt alsof ie vleugels heeft. Super!
    pi_61488423
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:51 schreef TubewayDigital het volgende:
    goeie stream anyone?
    Usopen.org en eurosport zenden het beide uit op internet
    pi_61488438
    Zwakke game, rebreak op love 2-1*.
    sig verwijderd door FA
    pi_61488440
    je zou bijna gaan denken dat federer express slecht speelde in de eerdere rondes...KAN bijna niet anders...
    pi_61488441
    Auw. Break op love tegen federer
      maandag 8 september 2008 @ 23:53:32 #180
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61488442
    En meteen de rebreak.
    pi_61488447
    Ai de rebreak. Hij kan hem hebben. Hopelijk geeft het Murray geen spirit.
      maandag 8 september 2008 @ 23:54:37 #182
    60704 LeonH
    pi_61488465
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:52 schreef LeonH het volgende:
    heb een idee dat we alsnog vroeg kunnen gaan slapen
    En net dat ik dit typ breekt murray terug
    pi_61488467
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:46 schreef Ambrosius het volgende:
    Tis een beetje glazen bol maar vooral toch educated guess. Federer stond tegen Djokovic al geniaal te spelen, heeft een extra rustdag gehad en speelt tegen een Murray die zich dood heeft moeten lopen tegen Nadal. Ik had dit vanmidag ook al geroepen. Mocht deze break niet de ommekeer zijn dan ga ik slspen en zet ik de recorder aan (toch bang om de comeback vd eeuw te missen). Ben benieuwd
    Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
    [b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
    Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
      maandag 8 september 2008 @ 23:54:51 #184
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61488474
    Ik hoop dat Federer nu weer breekt en dan zijn service houdt.
      maandag 8 september 2008 @ 23:55:39 #185
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_61488483
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:54 schreef FJD het volgende:

[..]

Tis een beetje glazen bol maar vooral toch educated guess. Federer staat de hele US Open al geniaal te spelen, heeft een extra rustdag gehad en speelt tegen een Murray die zich dood heeft moeten lopen tegen Nadal. Ik had dit vanmidag ook al geroepen. Mocht deze break niet de ommekeer zijn dan ga ik slspen en zet ik de recorder aan (toch bang om de comeback vd eeuw te missen). Ben benieuwd
    ?

Eerste wedstrijd die je ziet van Roger op deze Open?
      maandag 8 september 2008 @ 23:56:11 #186
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61488499
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:54 schreef FJD het volgende:

[..]

Tis een beetje glazen bol maar vooral toch educated guess. Federer staat de hele US Open al geniaal te spelen, [...]
    Nou, volgens mij niet hoor. Heb je hem tegen Andreev te zien? Hij staat het hele toernooi juist niet geniaal te spelen (behalve misschien even tegen Djokovic). Net stond hij even geniaal te spelen.
    pi_61488509
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:55 schreef twi het volgende:

[..]

?

Zat er net aan te denken Ben pas bij de halve finales binnen gevallen
    pi_61488513
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:55 schreef twi het volgende:

[..]

?

Precies. Eigenlijk alleen tegen Stepanek was het echt goed, Djokovic was ok, de rest was gewoon matig.
    sig verwijderd door FA
    pi_61488529
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:52 schreef robbolo het volgende:

[..]

Usopen.org en eurosport zenden het beide uit op internet
    gratis

hoe dan ook, heb deze al
    http://www.noticiasyapuestas.com/search/label/Andy%20Roddick
      maandag 8 september 2008 @ 23:58:11 #190
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61488537
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:56 schreef FJD het volgende:

[..]

Zat er net aan te denken Ben pas bij de halve finales binnen gevallen

pi_61488569
    Wat een dip ineens. Murray won van de laatste 11 punten er 10, waaronder 6 uit 6 op de service van Federer.
    sig verwijderd door FA
      dinsdag 9 september 2008 @ 00:00:25 #192
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61488583
    Slecht dit zeg. Wat is het allemaal grillig. Weer 0-40.
    pi_61488585
    Ah, daar is de 2e set terugval. Het duurde alleen even.
      dinsdag 9 september 2008 @ 00:00:46 #194
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61488590
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:59 schreef Ambrosius het volgende:
    Wat een dip ineens. Murray won van de laatste 11 punten er 10, waaronder 6 uit 6 op de service van Federer.
    Net was hij geniaal, nu is hij gewoon slecht.
      dinsdag 9 september 2008 @ 00:01:08 #195
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_61488595
    De Fed-Express komt tot stilstand Iets teveel fouten op dit moment.
    Weisst
    pi_61488596
    Merde, Fed wat doe je !
    pi_61488632
    Daar had Murray een challenge moeten aanvragen, dan had ie de break gehad.
    pi_61488654
    Na 0-40 toch maar mooi de game gepakt.
    pi_61488656
    Toch de hold, kijken of dat gaat doorwegen.
    sig verwijderd door FA
    pi_61488658
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:58 schreef Federer-fan het volgende:

Sue me

Ik ben ook maar een goedbedoelende liefhebber Bij de normale GS volg ik veel wedstrijden (al dan niet met live tracker) maar de US Open vind ik zo kansloos qua timing. Verder ben ik allang blij als ik weer iets van vuur, de wil om te winnen, terug zie bij Federer. Dat was de laatste tijd wel eens anders
    pi_61488663
    yessssssss break terug, kom op murray!
    pi_61488664
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:03 schreef Bramaldo11 het volgende:
    Daar had Murray een challenge moeten aanvragen, dan had ie de break gehad.
    Als hij op tv uit lijkt betekent dat niet dat hij ook uit is. TV geeft vaak een vertekend beeld.
    pi_61488677
    Geen reet aan..
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61488708
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:05 schreef sven234 het volgende:
    yessssssss break terug, kom op murray!
    Uhmmm Je loopt wat games achter.
    sig verwijderd door FA
    pi_61488717
    jaja maar toch de break terug
      dinsdag 9 september 2008 @ 00:09:04 #206
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61488736
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:05 schreef FJD het volgende:

[..]

Sue me

Ik ben ook maar een goedbedoelende liefhebber Bij de normale GS volg ik veel wedstrijden (al dan niet met live tracker) maar de US Open vind ik zo kansloos qua timing. Verder ben ik allang blij als ik weer iets van vuur, de wil om te winnen, terug zie bij Federer. Dat was de laatste tijd wel eens anders
    In dit toernooi zit het wat dat betreft wel goed.
    pi_61488745
    1e set Federer!!

6-2.

dinsdag 9 september 2008 @ 00:12:00 #208
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61488779
    Wat is dit slecht zeg.
    pi_61488800
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:12 schreef Federer-fan het volgende:
    Wat is dit slecht zeg.
    Idd zeg Voor dit niveau blijf ik niet lang meer wakker.
    pi_61488805
    een minder punt en jij vind het gelijk slecht federer fan? ze slaan bijna alle ballen op hun max
    pi_61488816
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:13 schreef sven234 het volgende:
    een minder punt en jij vind het gelijk slecht federer fan? ze slaan bijna alle ballen op hun max
    Vergeleken met de eerste set is het niveau nu bedroevend, simpel.
    sig verwijderd door FA
      dinsdag 9 september 2008 @ 00:13:59 #212
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61488819
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:09 schreef TheGeneral het volgende:
    1e set Federer!!

6-2.

dinsdag 9 september 2008 @ 00:15:43 #213
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61488842
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:13 schreef sven234 het volgende:
    Vanaf *2-0 voor in de 2e set maakte hij de ene na de andere fout.
      dinsdag 9 september 2008 @ 00:17:03 #214
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61488869
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:12 schreef FJD het volgende:

[..]

Idd zeg Voor dit niveau blijf ik niet lang meer wakker.
    Ik wel. Ik heb de afgelopen 18 jaar alle GS-finales gezien en dat wil ik maar zo houden.
    pi_61488878
    er staat ook best wel wat wind denk ik?
    pi_61488888
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:17 schreef sven234 het volgende:
    Dat is wel zeker ja.

4-4..
    sig verwijderd door FA
      dinsdag 9 september 2008 @ 00:18:28 #217
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61488893
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:17 schreef sven234 het volgende:
    Ja, in de 1e set toch ook.
    pi_61488907
    ja ok...maar het niveau van set 1 was ook echt absurd hoog van federer
    pi_61488908
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:06 schreef Tim86 het volgende:
    Geen reet aan..
    pi_61488927
    ik denk toch dat we onderschatten wat een kracht het kost om de hele wedstrijd zon powertennis te spelen
    pi_61488928
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:17 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik wel. Ik heb de afgelopen 18 jaar alle GS-finales gezien en dat wil ik maar zo houden.
    slechts 18 jaar
      dinsdag 9 september 2008 @ 00:21:14 #222
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61488932
    Federer houdt zijn service. 6-2 5-4* nu. Hoop dat hij breekt en zijn service houdt.

Mja, dat zeg ik na elke servicegame van Federer.
    pi_61488937
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:17 schreef Federer-fan het volgende:

Ik snap dat het dan een soort van levenswerk wordt
      dinsdag 9 september 2008 @ 00:22:47 #224
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61488956
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:20 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

slechts 18 jaar
    Nee, twintig jaar, realiseer ik me net. Vanaf Wimbledon 1989.
      dinsdag 9 september 2008 @ 00:23:27 #225
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61488964
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:21 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik snap dat het dan een soort van levenswerk wordt
    Ja, inderdaad.
    pi_61488979
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:22 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nee, twintig jaar, realiseer ik me net. Vanaf Wimbledon 1989.
    Net na Michael Chang begonnen met kijken
      dinsdag 9 september 2008 @ 00:24:31 #227
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61488982
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:19 schreef sven234 het volgende:
    ja ok...maar het niveau van set 1 was ook echt absurd hoog van federer
    Dat klopt en het verbaast me ook niet dat hij minder speelt, maar wel dat het het andere uiterste was.
      dinsdag 9 september 2008 @ 00:27:12 #228
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61489004
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:24 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Net na Michael Chang begonnen met kijken
    Nee het was denk 1988 want ik de tijd van Chang keek ik al volop tennis. Het eerste wat ik er bewust van weet, is dat Becker een keer van Edberg won en dat ik vanaf dat moment fan was van Edberg.
      dinsdag 9 september 2008 @ 00:27:50 #229
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61489013
    Federers eerste service loopt niet. En zijn backhand ook niet. 5-5 30-30 nu op Federers service.

Edit: 6-5* Federer.
      dinsdag 9 september 2008 @ 00:31:26 #230
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61489057
    0-30 op Murrays service.
    pi_61489064
    3 SP's Federer.

Kom op!!
    pi_61489065
    3 SP's Federer
      dinsdag 9 september 2008 @ 00:32:07 #233
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61489067
    Yes! Drie setpoints voor Federer.
    pi_61489070
    7-5 voor Fedje
    pi_61489076
    Prachtig!!!!

7-5!!
    pi_61489077
    2e set ook voor Federer
    pi_61489078
    7-5, de klassieke Federer-stand.
    sig verwijderd door FA
      dinsdag 9 september 2008 @ 00:32:49 #238
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61489086
    En de set! Yes!!!!
    pi_61489087
    Deze game was wel weer super!
    pi_61489088
    Yes! Fed leads 2-0 .
    pi_61489093
    jammer...fed wint US open, maar nadal loopt gelukkig weer verder uit op Fedje
    pi_61489101
    Damn op love breaken, nice
      dinsdag 9 september 2008 @ 00:34:07 #243
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_61489108
    Geweldige laatste game van Fed. Dom dat Murray zich laat beïnvloeden door het publiek.
    Weisst
      dinsdag 9 september 2008 @ 00:35:20 #244
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61489130
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:32 schreef TheGeneral het volgende:
    Prachtig!!!!

7-5!!
    Wat een supergame was dat. en wat een geweldige coole reactie van Federer toen hij het pakte.
      dinsdag 9 september 2008 @ 00:36:00 #245
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61489139
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:34 schreef erkel het volgende:
    Geweldige laatste game van Fed. Dom dat Murray zich laat beïnvloeden door het publiek.
    Nou, in dat tweede punt werd hij er ook nogal door gehinderd. Tijdens zijn service waren ze aan het schreeuwen.
    pi_61489159
    lekker vrij spelen voor federer nu, hopelijk komt dat zijn spel ten goede
    pi_61489172
    Wat een dropshot
      dinsdag 9 september 2008 @ 00:38:59 #248
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_61489187
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:36 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nou, in dat tweede punt werd hij er ook nogal door gehinderd. Tijdens zijn service waren ze aan het schreeuwen.
    Dan moet ie de bal gewoon laten vallen en wachten tot het publiek stil is. Nu kan ie wel lekker zeiken op het publiek, maar hij heeft alleen zichzelf ermee.
    Weisst
    pi_61489188
    Wat een niveauverschil dan weer opeens zeg. Tis bijna zielig voor Murray. Zo van "leuk dat je een balletje met me wilt slaan maar aan het einde win ik toch gewoon". Dat is ook wat me steeds vaker tegen begint te staan bij Federer. Tis wel begrijpelijk, moet je je voorstellen dat je puur op klasse de beste ter wereld bent..dan wordt de drive vanzelf minder & voor het geld hoef je t ook niet meer te doen.

Gelukkig ziet t er nu weer wat beter uit
    pi_61489195
    Geen vuiltje aan de lucht voor Roger tot dusver.
      dinsdag 9 september 2008 @ 00:39:25 #251
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61489196
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:38 schreef erkel het volgende:

[..]

Dan moet ie de bal gewoon laten vallen en wachten tot het publiek stil is. Nu kan ie wel lekker zeiken op het publiek, maar hij heeft alleen zichzelf ermee.
    Da's waar.
      dinsdag 9 september 2008 @ 00:39:45 #252
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61489202
    Wat heerlijk dit zeg.
    pi_61489208
    Break Federer.

*2-0
    Nu wel vasthouden
    pi_61489210
    Vanaf 5-5 30-30 heeft Murray geen punt meer gemaakt .
    sig verwijderd door FA
      dinsdag 9 september 2008 @ 00:40:28 #255
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61489212
    6-2 7-5 *2-0 voor Federer nu. Bageltje?
    pi_61489213
    Dit kan toch niet meer mis gaan
      dinsdag 9 september 2008 @ 00:40:46 #257
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61489220
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:40 schreef Ambrosius het volgende:
    Vanaf 5-5 30-30 heeft Murray geen punt meer gemaakt .
    Wow, ik vroeg het me net af. 15 punten op rij dus voor Federer.
      dinsdag 9 september 2008 @ 00:41:54 #258
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61489232
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:40 schreef Jnk18 het volgende:
    Dit kan toch niet meer mis gaan
    Het kan altijd nog misgaan.
    pi_61489252
    Haha die challenges zijn echt prachtig. Hij heeft hem altijd fout
    pi_61489253
    Heerlijk? Mooi?

Dit is de saaiste wedstrijd van het hele toernooi. Jankovic - Williams was nog velen malen spannender. Wat een anti-climax dit zeg .
    pi_61489257
    Beetje tegenvallende partij tot nu toe, zo speelt Federer er vaak wel 5 per toernooi.
    Hij toont wel veel klasse natuurlijk, bij vlagen.
    pi_61489265
    beetje nonchalant puntje van federer.
    pi_61489278
    3-0* Federer
    pi_61489279
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:43 schreef TheGeneral het volgende:
    Haha die challenges zijn echt prachtig. Hij heeft hem altijd fout
    Komt natuurlijk ook omdat hij niet elk punt naar de tribune loopt te kijken om daarover advies te vragen ( ) als er uberhaupt al een coach zit.
    pi_61489288
    Vind het wel tof dat Federer zo vaak naar het net gaat, dat is toch een verandering die hij in z'n spel heeft aangebracht. (Ik was een tijdje bang dat Federer niet durfde te veranderen.)
    pi_61489300
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:41 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Niet!
    pi_61489330
    Murrays vriendin in beeld
    pi_61489333
    Beetje zenuwachtig door zijn 1e finale ofzo...
    pi_61489335
    3 BP's Federer.

Weer aanvallend gespeeld.
    pi_61489336
    murray kan beter opgeven...:P
    pi_61489340
    Murray wordt 3 keer op rij op love gebroken.
    sig verwijderd door FA
    pi_61489341
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:41 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Maar nu met 4-0 mag het gewoon niet meer fout gaan.
    pi_61489349
    *4-0 Federer!!

COME ON!
    pi_61489358
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 23:44 schreef sven234 het volgende:
    Precies zoals verwacht ja
    quote:
    Op donderdag 4 september 2008 21:08 schreef sven234 het volgende:
    federer ziet er vrij vol zelfvertrouwen uit.....maarja hij speelt dan ook tegen een qualifier, in de halve maakt ie natuurlijk geen schijn van kans
    quote:
    Op donderdag 4 september 2008 23:13 schreef sven234 het volgende:
    normaal gesproken maakt federer met dit tennis toch weinig kans tegen djokovic / roddick....maarja ...misschien is djokovic wel erg vermoeid:)
    quote:
    Op donderdag 4 september 2008 23:30 schreef sven234 het volgende:
    door!:) ....hij had zichzelf een afgang in de halve finale kunnen besparen door te verliezen van muller
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 21:26 schreef sven234 het volgende:
    jaa...dat vrees ik ook ja..ondanks dat ik het federer wel gun, murray brengt zoveel terug, niet normaal meer
      dinsdag 9 september 2008 @ 00:49:41 #275
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61489361
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:46 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Niet!
    pi_61489369
    Murray
      dinsdag 9 september 2008 @ 00:50:08 #277
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_61489370
    Die bal had Roger moeten koppen.
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
    pi_61489375
    5-0*
    pi_61489379
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:46 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Niet!
    AC Milan - Ajax kon ook niet meer foutgaan in 2003
    pi_61489386
    Is het 30-2 nu over de laatste 32 punten? Volgens mij wel .
    sig verwijderd door FA
    pi_61489387
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:49 schreef wimderon het volgende:

[..]

Precies zoals verwacht ja [ afbeelding ]
    [..]

[..]

[..]

[..]
    pi_61489393
    quote:

[..]

Precies zoals verwacht ja [ afbeelding ]
    [..]

[..]

[..]

[..]

Dat had ik ook nog in mijn achterhoofd zitten!
    pi_61489405
    Ik ging even schijten na de 2de set, kom je terug en staat het 5-0
    Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
    pi_61489413
    Dit is ook heel wat anders dan de 'langzame' moonballen van Nadal.

Deze vlakke forehands van Federer gaan veel harder.

Ook heeft Murray zijn backhand inside out minder effect tegen Federer dan tegen Nadal. Federer kan die met zijn zeer goede sliceballen makkelijker terug brengen dan Nadal met zijn forehand.
    pi_61489416
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
    Vind het wel tof dat Federer zo vaak naar het net gaat, dat is toch een verandering die hij in z'n spel heeft aangebracht. (Ik was een tijdje bang dat Federer niet durfde te veranderen.)
    Murray is nu zwak, door naar het net te komen dwingt hij Murray om zelf een keuze te maken maar daarvoor heeft Murray te weinig vertrouwen in z'n slagen. Erg sterk van Federer
    pi_61489422
    pijnlijk voor murray lijkt me.. daar is dan je 1e GS finale
    pi_61489449
    quote:
    Precies zoals verwacht ja
    *proest*
    pi_61489477
    Dit gebeurt Federer ook eigenlijk te vaak: gebroken worden als 'ie voor de set/match serveert.
    sig verwijderd door FA
    pi_61489478
    Hij choked hem toch niet weg
    pi_61489479
    En nog een break voor Murray
    pi_61489480
    Slordig Fedje!
    pi_61489492
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:57 schreef Ambrosius het volgende:
    Dit gebeurt Federer ook eigenlijk te vaak: gebroken worden als 'ie voor de set/match serveert.
    Ach dat zie je Nadal ook zeer vaak gebeuren. Dan gaan ze er iets te makkelijk mee om of zo.
    pi_61489496
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:57 schreef TheGeneral het volgende:
    Hij choked hem toch niet weg
    Dat zou één van de grootste ooit zijn:

2-0
    *5-0
    30-15.
    sig verwijderd door FA
    pi_61489506
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:58 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Dat zou één van de grootste ooit zijn:

2-0
    *5-0
    30-15.
    Zeker in een GS finale.
    pi_61489511
    Zou wel de comeback van de eeuw zijn...durf nu toch niet te gaan slapen
    pi_61489517
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:53 schreef Jnk18 het volgende:
    pijnlijk voor murray lijkt me.. daar is dan je 1e GS finale
    Kan mooi een praatgroepje beginnen met Roddick en Hewitt over GS-finales tegen King Roger.
    pi_61489550
      dinsdag 9 september 2008 @ 01:02:00 #298
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61489551
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:57 schreef Ambrosius het volgende:
    Volgens mij moet hij gewoon even een halve minuut rust nemen voordat hij voor een set/wedstrijd serveert (of als hij net heeft gebroken).
    pi_61489558
    CP Federer
    pi_61489560
    nog een x
    pi_61489569
    Vol/
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')