quote:Op zondag 7 september 2008 22:12 schreef Desii het volgende:
[..]
100% .. skattie.... baaabbby
[ afbeelding ]
De explosiequote:Op zondag 7 september 2008 22:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
100 % zeker wetenmorgen gaat ie knallen
quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Brian:anneliesje1979/172.jpg]afbeelding[/url] ]
Ben haar naam kwijt:
[ afbeelding ]
In de paardenwereld is dat gewoon gebruik hoor voordat een goede hengst zijn kwakkie gaat lozen voor de diepvries.quote:Op maandag 8 september 2008 04:49 schreef dgklieke het volgende:
[ afbeelding ]
nu nog even het rep filmpje zoeken en het plaatje van brian is compleet
quote:Op maandag 8 september 2008 04:53 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
In de paardenwereld is dat gewoon gebruik hoor voordat een goede hengst zijn kwakkie gaat lozen voor de diepvries.
quote:
geen filmjes welquote:Op maandag 8 september 2008 21:43 schreef Suikeroom het volgende:
wie heeft filmpjes van Stephan? en dan niet de kick-off
quote:Op maandag 8 september 2008 04:09 schreef dgklieke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://nl.tinypic.com/player.php?v=2enx4wm&s=4
lieke en amanda gaan los in het zwembad
Memmories.quote:Op maandag 8 september 2008 21:24 schreef Gert het volgende:
OK, herinneringen aan DGK.
Filmpjes, leuke en minder leuke momenten, dat werk.
Geen nieuws over de ex-bewoners, daar hebben we dit topic voor:
De ex-Gouden kooi bewoners in de media # 3
En geen gezanik of Huub nou wel of niet een aanrander is etc.
En het wordt één topic. Niet méér.
Kortom: geen nieuw commotie-topic.
Bromde hij.
Have fun.
Hoe heette dat dierenprogramma van ze ook alweer?quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:44 schreef Leandra het volgende:
Het eeuwige overleg tussen Eveline en Stephan... Eveline maar aantekeningen maken, en Stephan er maar bijzitten alsof hij de directeur met de gewillige secretaresse was.
Aan de andere kant hebben ze het wel strak gespeeld want Stephan is de enige die op eigen initiatief vertrokken is met behoud van z'n ¤ 10.000,= inleg.
Geen idee, het concept was al zo niet-DGK dat het zelfs niets had kunnen worden als een van beiden (dan wel allebei) wel het charisma en de kwaliteiten had gehad om het te presenterenquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe heette dat dierenprogramma van ze ook alweer?
De gouden dierenkooiquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe heette dat dierenprogramma van ze ook alweer?
Welke link ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:50 schreef Calpe het volgende:
oke joep bedankt , waar is de link dan heb je hem al geplaats daar !
Anders wij wel!quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:59 schreef Huubdgk het volgende:
memories...sweet memories.....
het leek 4 ever te duren, maar het was ook zo over,
heb mij er iig kostelijk vermaakt
Hoezo? Jij kunt vast wel vertellen of er een DGK2 komtquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:15 schreef Huubdgk het volgende:
guys, voor de mensen die het volgden en maakten was het een fantastische tijd,
maar ja helaas aan alles komt een eind!
Ben je nu aan het dichten?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:15 schreef Huubdgk het volgende:
guys, voor de mensen die het volgden en maakten was het een fantastische tijd,
maar ja helaas aan alles komt een eind!
Zou Huub Lise nog herkennen? Nou Huub, hoe zit dat , trekken jullie een blik ex DGK wijven open?quote:
Huubs opkomst was geweldig,ja!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:29 schreef lies1958 het volgende:
heb net gelezen dat huub in de kooi kwam hoe er eerst over hem gedacht werd en dat er na een paar weken ineens allemaal voorstanders van hem waren. Leuk om te lezen allemaal
En wat zei die?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:07 schreef Scandalous het volgende:
Kwam Eric een paar dagen geleden nog tegen, aan t studerenIk zo van, ken je me nog van Fok
quote:Op zondag 14 september 2008 13:20 schreef BrainView het volgende:
Brian: als jij je smoel open trekt tegen Huub en Lieke dan kom je weer op mijn radar.
Dennis: Dat gaat zeker gebeuren, sowieso
![]()
quote:Op maandag 15 september 2008 12:41 schreef lies1958 het volgende:
Ik kijk nu in de nachtelijke uren vaak filmpjes terug van de kooi. Echt heel veel leuke dingen weer terug gezien. Nu snap ik ook waarom ik in de avonduren vaak de streams zat te volgen. Die discussie tussen iedereen gaaf om te zien. Vooral dat geschreeuw van huub en amanda boven alles uit was vaak zo over de top. Als je filmpjes terug ziet na een tijd heb je ook wel in de gaten wat spontaan was en wat niet. Dat met gaby toen heb ik nu een filmpje gezien dat jaap op het eind vroeg waar zijn die flessen cola met je weet wel er in. Ze bedoelde dus als ze het over colalight is lekker hadden dat het mix drank was wat huub dronk. Staan huub en jaap te smoezen bij de trap. Zegt huub ik kreeg dat al om 6 uur vanavond van achter. Die flessen zijn nu leeg. Jaap moest ze anders verwijderen van het hokje. Vandaar dat huub zo bezopen lulde de nacht.
echt waar knallen 100 %quote:Op zondag 14 september 2008 17:43 schreef joep.t het volgende:
Sowieso,100 %,Boem Boem ,knallen morgen morgen!
ja van natasia ook veel terug gezien. Dat met jaap en juf judith, dat schoppen van jaap. Het geruzie met nena en nog veel meer. Dat mens kon ook lekker schreeuwen he.quote:
Was dit niet het moment waar Natasia tegen Eric zei dat zij terug zou komen bij dr kinderen maar dat zijn moeder nooit meer terugkomt?quote:
Ze zou toch nooit meer van haarkleur veranderenquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:15 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda hebben gisteren opgetreden in The Dance Factory. Zo te zien heeft Amanda weer een volle bos blonde extentions.
http://pictures.tdf-berli(...)%20Amanda/index.html
Even doorklikken.![]()
[ afbeelding ]
Is dit nou een grapje of heeft ze daar echt gewoond? De datum 11-08-2008 klopt iig niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:03 schreef Htje het volgende:
Grappig, het huis van DGK voordat t verbouwd was (vanaf 12.25 min.):
Hoe Word Ik Een Gooische Vrouw 11-08-2008
quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:03 schreef Htje het volgende:
Grappig, het huis van DGK voordat t verbouwd was (vanaf 12.25 min.):
Hoe Word Ik Een Gooische Vrouw 11-08-2008
het huis was ws al gekocht en toen gebruikt voor de opnames van hoe word ik een gooise vrouw, zo zie je maar weer, je word bij elk programma bedonderdquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dit nou een grapje of heeft ze daar echt gewoond? De datum 11-08-2008 klopt iig niet.
Er is behoorlijk wat groen gesneuveld tijdens de verbouwing. Dat zal wel met de camera's te maken hebben zodat het overzichtelijker was.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooier zo. Dit vind ik wel leuk. Ik zou er wel kunnen wennen zo.
Ik zou het wel leuk hebben gevonden om het hele huis te zien (vanbinnen). Tijdens de DGK-periode vond ik het een hok, veel te strak en saai. Dit is romantischer, beetje landelijk en toch trendy.
Dat zal het wel geweest zijn. Ze moesten natuurlijk overal te filmen zijn (de dames en heren). Toch wel jammer, vond het wel mooi, al dat groen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:06 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Er is behoorlijk wat groen gesneuveld tijdens de verbouwing. Dat zal wel met de camera's te maken hebben zodat het overzichtelijker was.
Ik zie niet staan dat ze weer als teaser gaat werken.quote:Op woensdag 24 september 2008 03:18 schreef Prospera het volgende:
Amanda back als teaser
http://lifeofamanda.hyves(...)ptreden_Amanda/CuJy/
Hoe zit het met haar reizen-presentatieprogramma
Dat optreden is gedaan toen ze nog in de kooi zat.quote:Op woensdag 24 september 2008 03:18 schreef Prospera het volgende:
Amanda back als teaser
http://lifeofamanda.hyves(...)ptreden_Amanda/CuJy/
Hoe zit het met haar reizen-presentatieprogramma
quote:Ten eerste wil ik iedereen bedanken die me heeft gesteund en zo veel lieve berichtjes heeft achter gelaten. Ik besef heel goed dat jullie allemaal geschrokken zijn. Maar ik ben zo opgelucht dat ik dit besluit genomen heb om het niet langer meer voor me te houden. Ik hoop dat ik vele meisjes en vrouwen die ook in deze situatie zitten of hebben gezeten kan laten in zien dat je dit nooit mag accepteren. Maar ik wil er geen sensatie van maken, ik heb mijn verhaal gedaan aan de Telegraaf en daar is geen woord van gelogen en meer zal ik er ook niet over los laten in de media of internet.
Maar wat wel heel vervelend is dat Brian mijn hyves heeft overgenomen vanaf het moment dat ik mijn verhaal heb gedaan in de Telegraaf. Ik en ook andere hebben verschillende keren geprobeerd contact met hem te krijgen. Om hem te vragen mijn hyves en mailadres terug te geven. Maar helaas laat hij niks meer van zich horen. Ik heb wel een extra aantekening laten maken in mijn aangifte bij de politie dat hij zonder mijn goedkeuring mijn hyves en mailadres heeft overgenomen. Ik hoop voor mij, maar vooral voor jullie lieve fans dat ik de kans van hem krijg die hyves terug te krijgen. Zo niet dan ga ik door met deze hyves want ik vond het erg vervelend dat ik niks van mijzelf kon laten horen.
Ik heb veel verdriet, maar ik ben ook opgelucht dat ik nu geen geheimen meer heb en ik ga proberen om weer zo snel mogelijk door te gaan met alles wat ik wilde doen na de kooi. Ik ben erg druk met mijn eigen beautysalon die er zeker gaat komen, dit was ook 1 van mijn dromen. Dat er andere dromen niet uit zijn gekomen, zal er niet voor zorgen dat ik op geef. Ik ben altijd positief ingesteld geweest en op die manier ga ik alles aan doen om er weer helemaal boven op te komen.
Lieve fans en maatjes, ik beloof dat ik jullie op de hoogte hou van alles wat ik doe en ga doen.
dikke kus Amanda.
dus die conjo heeft echt haar email en hyves ww en weigert ze terug te geven.quote:Op zondag 28 september 2008 15:14 schreef beequeen het volgende:
Amanda geeft uitleg op haar nieuwe Hyves.
Hallo lieve fans en maatjes,
[..]
http://thenewlifeofamanda.hyves.nl/
Niet, maar het lijkt me sterk dat een ander onder haar naam dit blog plaatst. Maar je weet het nooit hè?quote:Op zondag 28 september 2008 15:37 schreef sunny16947 het volgende:
Hoe kun je controleren dat dit de echte Amanda is?
dit is niet van Amanda.quote:Op zondag 28 september 2008 15:14 schreef beequeen het volgende:
Amanda geeft uitleg op haar nieuwe Hyves.
Hallo lieve fans en maatjes,
[..]
http://thenewlifeofamanda.hyves.nl/
Says who?quote:
Ja, dus ook Amanda.quote:Op zondag 28 september 2008 16:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Iedere oetlul kan een account openen.
quote:
Ik niet. Maar als jij denkt dat het oke is, no problem at all.quote:Op zondag 28 september 2008 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom zou die Hyves niet van Amanda zijn, TB?
Ik vind 'm wel genuine overkomen.
Ze kunnen altijd nog een realitycheck doen daar. Zou hyves trouwens blij zijn met al die nieuwe registratiesquote:Op zondag 28 september 2008 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom zou die Hyves niet van Amanda zijn, TB?
Ik vind 'm wel genuine overkomen.
Deborah was toch die forse zus van Amanda?quote:Joan (152)
vandaag, 13:38
Kijk eens naar de nieuwe fotos van Amanda met haar nichtje van 2 maanden. Dat is de dochter van Deborah, wat een prinsesje hé. Deze fotos zijn afgelopen weekend genomen, Amanda is helemaal verliefd op haar.
Je kan ze zien als je vrienden met haar wordquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:15 schreef beequeen het volgende:
Ik lees dit op Amanda's Hyves, foto's zie ik niet.
[..]
Deborah was toch die forse zus van Amanda?
Nou zeg, 2 me Hyves tot haar beschikking. Wat een luxe.quote:Lieve vriendjes en vriendinnetjes,
Ik heb gelukkig mijn hyves en email adres weer teruggekregen van Brian.
Dus lifeofamanda is nog steeds mijn 1ste officiele hyves. Wat ik met de deze hyves ga doen die ik laatst uit nood heb aangemaakt moet ik nog overleggen.
Vanavond komt er een interview op 101tv van mij. Dit interview is al vorige week dinsdag opgenomen. En word nu pas uitgezonden ik d8 vertel het maar even anders komt er weer verwarring.
Ik heb in dat interview niet verteld wat er allemaal gebeurd is. Maar vanaf dat moment besefte ik dat ik het niet langer geheim kon houden ,want ik ging er van binnen helemaal aan kapot. Ik voel me alweer een stuk beter ben vandaag weer lekker aan het werk gegaan.
En ik kom net van me rijles.
http://www.101.tv/page/programma/egotrip
Lieve fans bedankt voor alle steun hou van jullie.
dikke kus Amanda
Wat ik niet begrijp is dat amanda zich in de kooi al liet mishandelen door brain, met al die camera's enzo.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:26 schreef beequeen het volgende:
N.a.v. het artikel in de Telegraaf en zijn eeuwige bescherming van Amanda ( nu weer haar Hyves). Kotsmisselijk word ik van die rat.![]()
En weer bescherming, Brian is gewoon tof.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb even zitten kijken, maar echt wat geeft dit een walgelijk gevoel. Zijn woorden in de Telegraaf, zijn zo gelogen........en dan nog heeft hij zoveel medestanders.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:26 schreef beequeen het volgende:
N.a.v. het artikel in de Telegraaf en zijn eeuwige bescherming van Amanda ( nu weer haar Hyves). Kotsmisselijk word ik van die rat.![]()
Blijkbaar is het voor haar bestemd geweest, maar ik wist dat zij dat niet aangemaakt kon hebben.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:14 schreef Suikeroom het volgende:
ThunderBitch had dus niet gelijk , het was wel haar hyves, kom ff hier zeggen dat je fout zat dan
So true.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:50 schreef Nostalgist het volgende:
Zoals Huub al beschrijft, was hij zichzelf niet op 2 oktober 2006.
De Huub toen en de Huub ná de kaarten actie van FOK! waren totaal verschillende karakters....
Nihil volentibus arduum est......
of het eitje heeft zich ergens anders genesteldquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:27 schreef Copycat het volgende:
Heeft Brian Tamara op d'r neus geslagen?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:26 schreef joep.t het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk datgene wat Nostalgist zei
Niets is onmogelijk voor hen die willenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:26 schreef joep.t het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk datgene wat Nostalgist zei
Dat is idd truequote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:33 schreef blomst het volgende:
[..]
[..]
Niets is onmogelijk voor hen die willen
volgens google
Ik herinner me haar veel mooierquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:27 schreef Copycat het volgende:
Weard, ik heb ook een heel ander beeld van Tamara. Toen ze op bezoek kwam om Amanda te overtuigen dat er alleen maar vriendschap was tussen haar en Brian, zag ze er toch heel anders uit toch ???quote:
Ja, maar toen gaf hij nog geen seminars he" ....nu doet hij dat niet meerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:27 schreef Copycat het volgende:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:51 schreef Suikeroom het volgende:
Huub heeft zo zn eigen herinneringen
2 OKTOBER...2 JAAR
Vandaag is het precies 2 jaar geleden dat ik de villa betrad als een heel zenuwachtig jongetje.
[ afbeelding ]
2 oktober 2006 om 13:00 kwam ik terwijl het goot van de regen binnen. Wist zelf wel dat er nog 2 aspirant miljonairs na mij binnen zouden komen. De miljonairs die er al zaten wisten dat niet. Had een 1 uur om mijzelf te verkopen en het ging daadwerkelijk dramatisch. Was veels te zenuwachtig, kon totaal niet mijzelf zijn. Ben toen diezelfde avond als eerste weggestemd. Sylvia en Nousair waren de andere 2. Uiteindelijk is het Sylvia geworden.
Bart, Brian, Natasia, Eveline, Nena, Ilona, Angelique, Stephan en Nicolaas gaven mij geen 1 stem. Toen ik diezelfde avond het huis verliet weet ik nog precies wat er toen door mij heen ging. Ik zinde op wraak,
22 mei 2008 was s avonds rond 21:00 de finale. ruim 19 maanden later stond ik in die finale. Alle oude miljonairs op Brian na eruit gespeeld en nog vele die daarna gekomen waren.
Wat er tussen die 2 data is gebeurd is onvoorstelbaar veel. Liefde verloren, gevonden, verloren en weer gevonden. Ontelbare ruzies gehad. Ontelbare mooie momenten. Zoveel geleerd over mensen, mijzelf, hebzucht, vriendschap, verdriet, jaloezie, woede, angst, geluk en humor. Mijn grootmoeder van 80 zij het het mooist tegen mijn vader tegen het einde van de Gouden Kooi. "Theo, Huub is volwassen geworden, ik zie het aan hem"
[ afbeelding ]
Het was een tijd die ik nooit had willen missen, mijn leven is turned upside down, had niet kunnen bedenken dat het zo allemaal zou lopen.
Ben ook trots wat ik tot nu toe allemaal heb bereikt. Een mooie vrouw waar ik heel veel van hou, een goede baan waar ik met heel veel plezier naar toe ga, een pilot voor misschien wel een eigen tv programma, en dat heb ik eigenlijk maar aan 1 ding te danken.
Doordat ik in dit huis:
[ afbeelding ]
altijd heb doorgezet, en nooit heb opgegeven. Hoe moeilijk het ook was.
laters al
Hoezo zinde jij op wraak Huub? Had je het idee om als ze uit de kooi kwamen, hun banden lek te prikken? Je was er toch uit? Je bent vertrokken met de staart tussen je benen en verwachtte niet dat je terug zou komen.quote:Ik zinde op wraak,
Wil je zeggen Huub, dat je alle spelers eruit gespeeld hebt? Dan heb ik een vraagje voor jou, wie heeft JOU dan eruit gespeeld?quote:Alle oude miljonairs op Brian na eruit gespeeld en nog vele die daarna gekomen waren.
Dat geldt in principe voor iedereen. Alleen heeft niet iedereen een schare 'extreme fans' buiten de kooi gehad, die heel ver gingen, omdat ze jou zo zielig vonden en daarom verheven hebben tot een soort cult-figuur in die wereld die soap heet. Je hebt er dankbaar gebruik van gemaakt, maar neem dan niet alle credits ervoor. Een beetje bescheidenheid zou je zeker niet misstaan.quote:Doordat ik in dit huis:
afbeelding altijd heb doorgezet, en nooit heb opgegeven. Hoe moeilijk het ook was. ]
ben ik het eigenlijk wel mee eens.......quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[..]
Hoezo zinde jij op wraak Huub? Had je het idee om als ze uit de kooi kwamen, hun banden lek te prikken? Je was er toch uit? Je bent vertrokken met de staart tussen je benen en verwachtte niet dat je terug zou komen.
[..]
Wil je zeggen Huub, dat je alle spelers eruit gespeeld hebt? Dan heb ik een vraagje voor jou, wie heeft JOU dan eruit gespeeld?
[..]
Dat geldt in principe voor iedereen. Alleen heeft niet iedereen een schare 'extreme fans' buiten de kooi gehad, die heel ver gingen, omdat ze jou zo zielig vonden en daarom verheven hebben tot een soort cult-figuur in die wereld die soap heet. Je hebt er dankbaar gebruik van gemaakt, maar neem dan niet alle credits ervoor. Een beetje bescheidenheid zou je zeker niet misstaan.
Pffff... gelukkig, er bestaan nog nuchtere mensen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ben ik het eigenlijk wel mee eens.......
Fan, je moet echt overstappen op andere thee hoor. Misschien ga je Ribas dan ook met andere ogen bekijken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ben ik het eigenlijk wel mee eens.......
Het is ook niet te evenaren. Niet met hetzelfde concept als script. All is said and done.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:27 schreef noekje het volgende:
Zo heeft iedereen recht op zijn eigen herinneringen. God, it was good!![]()
Vergeleken met CBML was DGK toch echt ultiem. Het feit dat mensen er nog topics mee kunnen vullen. Geweldig! Ik zie niet eens hoe een DGK II dit kan evenaren.
Het was zéker good! En ultiem!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:27 schreef noekje het volgende:
Zo heeft iedereen recht op zijn eigen herinneringen. God, it was good!![]()
Vergeleken met CBML was DGK toch echt ultiem. Het feit dat mensen er nog topics mee kunnen vullen. Geweldig! Ik zie niet eens hoe een DGK II dit kan evenaren.
In februari pas!!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:50 schreef noekje het volgende:
Nee, dat schijnt ook niet te mogen. Die twee met elkaar vergelijken.
Maar goed, gisteren kwam er een user binnen dat in februari DGK II weer begint. Niks meer van vernomen ook.
Daar ben ik het ook helemaal mee eens. Maar die bescheidenheid zal hem niet gaan worden, Huub deelt n.l niet zo in nuchterheid.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[..]
Hoezo zinde jij op wraak Huub? Had je het idee om als ze uit de kooi kwamen, hun banden lek te prikken? Je was er toch uit? Je bent vertrokken met de staart tussen je benen en verwachtte niet dat je terug zou komen.
[..]
Wil je zeggen Huub, dat je alle spelers eruit gespeeld hebt? Dan heb ik een vraagje voor jou, wie heeft JOU dan eruit gespeeld?
[..]
Dat geldt in principe voor iedereen. Alleen heeft niet iedereen een schare 'extreme fans' buiten de kooi gehad, die heel ver gingen, omdat ze jou zo zielig vonden en daarom verheven hebben tot een soort cult-figuur in die wereld die soap heet. Je hebt er dankbaar gebruik van gemaakt, maar neem dan niet alle credits ervoor. Een beetje bescheidenheid zou je zeker niet misstaan.
Oude JoeTjoepjes kijken. Deze blijft hilarisch. Die Netty toch.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:55 schreef -Blurk- het volgende:
In februari pas!!!
En wat worden wij geacht te doen in die tussentijd dan![]()
Misschien heeft Amanda nu ook wel weer zo'n leuke brief gekregen van Nettyquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oude JoeTjoepjes kijken. Deze blijft hilarisch. Die Netty toch.![]()
Een DGK II, ik weet het niet hoor. Dit is toch niet te evenaren?![]()
Oh ja, die heb ik laatst ook ergens gezien. Dat was na de grote aanranding.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat swa Kenniet een beetje STABIEL blijft.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:03 schreef Mathara het volgende:
Misschien heeft Amanda nu ook wel weer zo'n leuke brief gekregen van Netty
1: Al verwacht je niet terug te komen kun je evengoed dat gevoel wel hebben, dat als je de kans krijgt, wraak neemt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wie is eigenlijk echt in een zwart gat gevallen na de kooi?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:52 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
1: Al verwacht je niet terug te komen kun je evengoed dat gevoel wel hebben, dat als je de kans krijgt, wraak neemt.
2: Ik denk dat Huub die credits wel mag nemen. Zijn acties hebben het meest gezorgd voor een onprettig gevoel bij zijn medespelers. Ook heeft hij altijd het hardst gewerkt om ontslagrondes te laten slagen. En ja.....uiteindelijk heeft Jaap hem eruit gespeeld. En dat heeft hij in eerdere gevallen ook altijd ruiterlijk toegegeven en volgehouden terwijl veel Huubfans nog steeds vinden dat de buren met het inlassen van die halve finale de boel heeft gemanipuleerd ten faveure van Jaap.
3: Uiteindelijk had iedereen de steun van zijn eigen fans, of een extreme achterban. Neemt niet weg dat je daar zit en het toch echt allemaal alleen moet doen. Maar ook daarvan heeft hij vaak genoeg gezegd dat hij het zonder zijn fans niet had gered. Maar moet hij dat in den treure blijven herhalen.
Bescheidenheid op zijn tijd is prima. Maar als je eens iets heel moeilijks tot een goed einde brengt mag je jezelf best eens op de borst kloppen. Schijnt alleen hier in Nederland nog steeds not done.
1 ik zinde op wraak omdat ik dacht dat ik het in mij had om te winnen, dat gevoel had ik tijdens de screening al, noem het misplaatste arrogantie of een sterk voorgevoel, ik weet het niet maar het gevoel was er,quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Bullshit.. and you know it!!!!!! Maar dat je gekrenkt was, dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:55 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
[quote]1 ik zinde op wraak omdat ik dacht dat ik het in mij had om te winnen, dat gevoel had ik tijdens de screening al, noem het misplaatste arrogantie of een sterk voorgevoel, ik weet het niet maar het gevoel was er,
Hier heb ik al genoeg over gezegd. Je neemt veel teveel credits.quote:2 tuurlijk heb ik niet alle spelers eruit gespeeld, maar heb in alle exits een rol gespeeld, in vele exits de hoofdrol
Tsja, "we" weten wel beter.quote:Niemand heeft mij, noch Brian, Jaap of Amanda eruitgespeeld, wij zijn de diehards van DGK,
Ze vonden je gewoon zielig omdat je zo gepiepeld werd, je hebt ALLES aan hen te danken.quote:3 ik weet de beweegredenen niet waarom mijn fans mijn fans zijn, beetje simpel om het af te schilderen dat ze mij zielig vonden. Ben altijd dankbaar geweest voor mijn fans en ben dat nog steeds,
I rest my case!quote:bescheidenheid? waarom, als het om de Gouden Kooi gaat vind ik dat ik niet bescheiden hoef te zijn.
Dat is een bewuste keuze, en als je dat niet bevalt...dan tja....weet je zelf wat je moet doen denk ik
Jaja, die praatjes van Jaap kennen we wel. Jaap is ook niet gek, die gaat ook niet in zijn eigen voet schieten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:00 schreef sunny16947 het volgende:
Kan nog even zeggen, inside information zeg maar, dat Jaap op de fandag een speech hield. Daarin zei Jaap, met een sorry naar zijn eigen fans, dat hij moest toegeven dat Huub eigenlijk de terechte winnaar was!!!!!! De meest veelzijdige en hardst werkende!!!!!! Dus ja...............hij mag die credits nemen. Maar dat schijnt in Nederland weer not done.
Erg mooi gezegdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:34 schreef Suikeroom het volgende:
Het eindspel van DGK had niks met het originele concept te maken, erg zonde achteraf gezien.. Huub was kansloos aangezien zijn character in de show de bad guy was en die wordt het gewoon niet gegund..
Zijn aanhang was op internet echt enorm groot, ThunderBitch gaat echt veelste kort door de bocht.
Het begon idd met medelijden maar dat ging al heel snel over in sympathie, hij was de vleesgeworden streamer die Natasia aanpakte en zorgde voor een cultuuromslag in het programma. Huub gaf Sylvia een gezicht, zorgde voor oprechte gezelligheid en liep zonder moeite op de grens van spel en reality. Huub was een aanklacht tegen het hokje, Huub was een martelaar, een man met principes en loyaliteit. Streamers droomden over Huub en vergaten voor even hun eigen saaie leven in hun rijtjeshuis in Begen Op Zoom. Huub zorgde ervoor dat de streamers 3 keer minder per week boodschappen gingen doen omdat ze nou 1maal niks wilde missen, en misschien kreeg Huub wel juist op die dag de post en op het moment dat hij jouw naam hardop voorleest dan krijg je toch een brok in je keel. Door Huub werden de familiebanden een stuk minder want geld werd opgespaard voor de maandelijkse popo dus een telefoontje per dag minder naar je zieke moeder namen streamers op de koop toe. Zo kan ik nog wel uren doorgaan, kortom Jaap was GOD, Huub was Jezus.
Had het ook wel willen zien,hoe de einduitslag was geweest zonder de halve finale.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:34 schreef Suikeroom het volgende:
Het eindspel van DGK had niks met het originele concept te maken, erg zonde achteraf gezien.. Huub was kansloos aangezien zijn character in de show de bad guy was en die wordt het gewoon niet gegund..
Zijn aanhang was op internet echt enorm groot, ThunderBitch gaat echt veelste kort door de bocht.
Het begon idd met medelijden maar dat ging al heel snel over in sympathie, hij was de vleesgeworden streamer die Natasia aanpakte en zorgde voor een cultuuromslag in het programma. Huub gaf Sylvia een gezicht, zorgde voor oprechte gezelligheid en liep zonder moeite op de grens van spel en reality. Huub was een aanklacht tegen het hokje, Huub was een martelaar, een man met principes en loyaliteit. Streamers droomden over Huub en vergaten voor even hun eigen saaie leven in hun rijtjeshuis in Begen Op Zoom. Huub zorgde ervoor dat de streamers 3 keer minder per week boodschappen gingen doen omdat ze nou 1maal niks wilde missen, en misschien kreeg Huub wel juist op die dag de post en op het moment dat hij jouw naam hardop voorleest dan krijg je toch een brok in je keel. Door Huub werden de familiebanden een stuk minder want geld werd opgespaard voor de maandelijkse popo dus een telefoontje per dag minder naar je zieke moeder namen streamers op de koop toe. Zo kan ik nog wel uren doorgaan, kortom Jaap was GOD, Huub was Jezus.
Misschien kort door de bocht, maar een goed verstaander heeft maar een half woord nodig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:34 schreef Suikeroom het volgende:
Het blijft achteraf gepraat. We zullen het nooit weten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Had het ook wel willen zien,hoe de einduitslag was geweest zonder de halve finale.
Als de kijkers het echt mochten bepalen, had de halve finale nooit mogen plaatsvinden.
Huub heeft zichzelf in het spel overschat, dankzij zijn fans.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:08 schreef sunny16947 het volgende:
Jaap had helemaal niets hoeven zeggen. Trouwens, al maanden daarvoor heeft Huub steeds geroepen "of jij wint of ik win" en "als ik niet win, vertrouw dan op mijn fans". Jaap slim? Ja ongetwijfeld, maar heeft ook de beslissing voor een halve finale in deze opzet mee gehad. Maar goed je kunt blijven tetteren en bitchen, en proberen je gelijk te krijgen in jouw standpunt. Misschien zelf last van een groot ego.
ik weet ut ........quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:41 schreef Prospera het volgende:
Hoe kunnen we het laatste pitbulltje overhalen om eens nostalgisch na te genieten van DGK
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:40 schreef Suikeroom het volgende:
ja mooi stukje piano, meer van dat aub
quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:53 schreef beequeen het volgende:
Echt een skattie hè, Jaycee-Lynn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: Hyves Dennis.
We zijn hooguit beiden Bitches!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:45 schreef kissa het volgende:
Zijn jullie - ThunderBitch en Pearlbitch- een ééneiige tweeling? Zusters? Nichten? Familie van elkaar?
Zo ver waren we alquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
We zijn hooguit beiden Bitches!
Gefeliciteerd.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
We zijn hooguit beiden Bitches!
Ik ben Huub wel niet, maar ik vond Lieke altijd zo'n leuke frisse meid. Die Amanda/Paris Hilton extensions doen haar in mijn ogen geen goed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Graag je reactie Huub!![]()
![]()
Lieke heeft het tegenwoordig over slaap uit je ogen halen s'morgens.Als er iemand knipperde met haar ogen was zij het wel..gaaaaaaaapppp..klik klak...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben Huub wel niet, maar ik vond Lieke altijd zo'n leuke frisse meid. Die Amanda/Paris Hilton extensions doen haar in mijn ogen geen goed.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:57 schreef mooiiiiii het volgende:
Was trouwens een Huubfan huubsopper die dit schreef ,maar mag de "pret niet deren"wat mij betreft..
Gelukkig heeft ze haar rijke reikie...hallelujaaaaa
Lieke is een toppertje!!!!!!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:57 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Lieke heeft het tegenwoordig over slaap uit je ogen halen s'morgens.Als er iemand knipperde met haar ogen was zij het wel..gaaaaaaaapppp..klik klak...
Heel hard hoor ik vrouwen voetjes
trippel trappel trippel trap
niet het paard van Sinterklaasje
Liekes hakjes klik en klak
O ik word daarvan zo moe
Lieke mag naar huisje toe
O ik word daarvan zo moe
Lieke mag naar huisje toe
En ik hoor ook vaak getetter
in m'n oren niet te zacht
Waar veel mensen zich aan storen
overdag en in de nacht
Straks met pumpjes over straat
als ze lopend d'poort uitgaat
Dan zijn Sint en Piet heel blij
En die pumps krijgt ze van mij..
Sinterklaas
Was trouwens een Huubfan die dit schreef ,maar mag de "pret niet deren"wat mij betreft..
Gelukkig heeft ze haar rijke reikie...hallelujaaaaa
Ik ben geen Liekefan hoor, maar ik vind haar wel toppie, een vrouw met lef, zoals is gebleken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:24 schreef Suikeroom het volgende:
nog steeds noemen jullie elkaar huubsoppers en lieke fans![]()
![]()
http://www.zideo.nl/index.php?option=com_podfeed&zideo=6c49695a6d773d3d&playzideo=6c3461616d6c343d 5 feb 2007 01quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:11 schreef Estherdv het volgende:
heeft iemand nog het filmpje dat huuub uit de vila moest, toen hij natanael had geschop, want eerst ging natanael er uit, en daarna huub,, maar er is denk ik geen filmpje meer van...denk ik
Allemachtig, wat een linkies!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 02:21 schreef snetje het volgende:
[..]
http://www.zideo.nl/index.php?option=com_podfeed&zideo=6c49695a6d773d3d&playzideo=6c3461616d6c343d 5 feb 2007 01
http://www.zideo.nl/index.php?option=com_podfeed&playzideo=6d494f576e31383d&zideo=6c49695a6d773d3d 5feb 2007 02
http://www.zideo.nl/index.php?option=com_podfeed&playzideo=6d494f576f46673d&zideo=6c49695a6d773d3d 6 feb 2007 01
http://www.zideo.nl/index.php?option=com_podfeed&playzideo=6d494f576f466f3d&zideo=6c49695a6d773d3d 6 feb 2007 02
http://www.zideo.nl/index.php?option=com_podfeed&playzideo=6d494f576f46343d&zideo=6c49695a6d773d3d 7 feb 2007 01
http://www.zideo.nl/index.php?option=com_podfeed&playzideo=6d494f576f46383d&zideo=6c49695a6d773d3d 7 feb 2007 02
http://www.zideo.nl/index.php?option=com_podfeed&playzideo=6d494f576f56593d&zideo=6c49695a6d773d3d 8 feb 2007 01
http://www.zideo.nl/index.php?option=com_podfeed&playzideo=6d494f576f46383d&zideo=6c49695a6d773d3d 8 feb 2007 02
http://www.zideo.nl/index.php?option=com_podfeed&playzideo=6d494f576f566b3d&zideo=6c49695a6d773d3d 9 feb 2007 01
http://www.zideo.nl/index.php?option=com_podfeed&playzideo=6d494f576f566f3d&zideo=6c49695a6d773d3d 9 feb 2007 02
http://www.zideo.nl/index.php?option=com_podfeed&playzideo=6d494f576f6c593d&zideo=6c49695a6d773d3d 12 feb 2007 01
http://www.zideo.nl/index.php?option=com_podfeed&playzideo=6d494f576f6c733d&zideo=6c49695a6d773d3d 12 feb 2007 02 met het vertrek van Huub ....
dat was me het weekje wel ... Nena ... Ilona .... Nathanael en Huub weg .... en wat een ellende die week erna ... leek de dooie kooi wel
ik link alleen maar ff doorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 02:40 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Allemachtig, wat een linkies!![]()
![]()
genoeg kijkvoer weer.
Haha, linke muts!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 03:00 schreef snetje het volgende:
[..]
ik link alleen maar ff door![]()
hier staat nog meer
http://www.zideo.nl/index.php?option=com_channel&channel=6c344b61
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Graag je reactie Huub!![]()
![]()
Whahhhh ha haquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 03:14 schreef snetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nellie Oleson met lange pijpekrullen ....
Die site is zo lame als de pest. Het enige wat niet buffert of vastloopt zijn de reclamefilmpjes van Vodafone.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 03:00 schreef snetje het volgende:
[..]
hier staat nog meer
Het is trouwens wel weer é é n grote huubsopperij..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 03:00 schreef snetje het volgende:
[..]
hier staat nog meer
kom je daar nu pas achter ? na al het gebuffer en vastlopen ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is trouwens wel weer é é n grote huubsopperij..
Er staan alleen filmpjes op van de "she" periode en met schaapje Claire..
Afleveringen weet ik niet, maar ik heb wel terabytes aan streamrecords van zomer/najaar 2007. Ben gestopt met streamrecording op 21 januari 2008. Voor obvious reasons.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:03 schreef snetje het volgende:
[..]
kom je daar nu pas achter ? na al het gebuffer en vastlopen ?![]()
het staat er gewoon boven hoor ... Dgkafleveringen Shectijd -> Sylvia Huub Eric Claire ...
ik heb geen idee of er ook nog ergens een fan is van Lieke die de moeite en de tijd zou nemen om afleveringen van haar neer te zetten ... Dgkafleveringen LLLtijd een optie ? ... Leuke Lieke Lange ...
Te gek als je die erop wilt zetten!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Afleveringen weet ik niet, maar ik heb wel terabytes aan streamrecords van zomer/najaar 2007. Ben gestopt met streamrecording op 21 januari 2008. Voor obvious reasons.
miljonairliekecom's Videosquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is trouwens wel weer é é n grote huubsopperij..
Er staan alleen filmpjes op van de "she" periode en met schaapje Claire..
Ik heb 2 volle hdd's aan iemand meegegeven die als hij tijd heeft wat orde probeert te scheppen in de zee van ruw materiaal. Daarna kunnen we wel het één en ander online zetten ja.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:05 schreef joep.t het volgende:
[..]
Te gek als je die erop wilt zetten!
Arme Huub die alsmaar tegen "het hokje" moet vechten. Het is een beeld dat ontstaan is door de harde kern Huubfans die niet doorhad dat ze lekker gemanipuleerd werden.quote:Op zondag 2 november 2008 17:03 schreef beequeen het volgende:
We kennen allemaal het filmpje van para Brian in de sportzaal maar deze is nieuw voor mij. Je hoort Natasja duidelijk zeggen dat Brian een gesprek moet aanvragen met Deborah (Flens). Deborah mag Huub ook niet en wilde niet dat hij terugkwam. (dit laatste is niet nieuw maar toch, het idee alleen al dat je constant tegen de bierkaai dat manipulatieve kutwijf moet vechten, ik geef het je te doen.
precies hahaquote:Op maandag 3 november 2008 06:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Arme Huub die alsmaar tegen "het hokje" moet vechten. Het is een beeld dat ontstaan is door de harde kern Huubfans die niet doorhad dat ze lekker gemanipuleerd werden.
Sorry als ik nu overkom als iemand die een enthousiast kind moet gaan vertellen dat Sinterklaas niet echt bestaat, maar die hele poppenkast was van voor tot achter gescript. Inclusief de diskwalificatie van Huub, de daarop volgende publiciteitscampagne in de Telegraaf en RTL Boulevard (John de Mol-vriendelijke media) en de dramatische terugkeer van Huub in de villa. Het was één grote publiciteitsstunt om de kijkcijfers op te krikken.![]()
De relatie tussen Huub en D. Flens en consorten was kennelijk zo slecht dat Huub nu zelf in het team is opgenomen.
Wat? Sinterklaas bestaat niet, echt?quote:Op maandag 3 november 2008 06:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Arme Huub die alsmaar tegen "het hokje" moet vechten. Het is een beeld dat ontstaan is door de harde kern Huubfans die niet doorhad dat ze lekker gemanipuleerd werden.
Sorry als ik nu overkom als iemand die een enthousiast kind moet gaan vertellen dat Sinterklaas niet echt bestaat, maar die hele poppenkast was van voor tot achter gescript. Inclusief de diskwalificatie van Huub, de daarop volgende publiciteitscampagne in de Telegraaf en RTL Boulevard (John de Mol-vriendelijke media) en de dramatische terugkeer van Huub in de villa. Het was één grote publiciteitsstunt om de kijkcijfers op te krikken.![]()
De relatie tussen Huub en D. Flens en consorten was kennelijk zo slecht dat Huub nu zelf in het team is opgenomen.
quote:Op maandag 3 november 2008 09:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat? Sinterklaas bestaat niet, echt?
Enige harde feiten zijn welkom, ook als het gaat om Huub en de diskwalificatie.
quote:Op maandag 3 november 2008 09:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat? Sinterklaas bestaat niet, echt?
Just to feed sweet memories:quote:Op woensdag 26 november 2008 19:10 schreef Urquhart het volgende:
DGK, leuk was het he
Ik denk nog regelmatig om 19:30 was DGK er nog maar
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:31 schreef mazaru het volgende:
Ik heb ook nog wel wat herinneringen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|