quote:Op zondag 7 september 2008 22:12 schreef Desii het volgende:
[..]
100% .. skattie.... baaabbby
[ afbeelding ]
De explosiequote:Op zondag 7 september 2008 22:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
100 % zeker wetenmorgen gaat ie knallen
quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Brian:anneliesje1979/172.jpg]afbeelding[/url] ]
Ben haar naam kwijt:
[ afbeelding ]
In de paardenwereld is dat gewoon gebruik hoor voordat een goede hengst zijn kwakkie gaat lozen voor de diepvries.quote:Op maandag 8 september 2008 04:49 schreef dgklieke het volgende:
[ afbeelding ]
nu nog even het rep filmpje zoeken en het plaatje van brian is compleet
quote:Op maandag 8 september 2008 04:53 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
In de paardenwereld is dat gewoon gebruik hoor voordat een goede hengst zijn kwakkie gaat lozen voor de diepvries.
quote:
geen filmjes welquote:Op maandag 8 september 2008 21:43 schreef Suikeroom het volgende:
wie heeft filmpjes van Stephan? en dan niet de kick-off
quote:Op maandag 8 september 2008 04:09 schreef dgklieke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://nl.tinypic.com/player.php?v=2enx4wm&s=4
lieke en amanda gaan los in het zwembad
Memmories.quote:Op maandag 8 september 2008 21:24 schreef Gert het volgende:
OK, herinneringen aan DGK.
Filmpjes, leuke en minder leuke momenten, dat werk.
Geen nieuws over de ex-bewoners, daar hebben we dit topic voor:
De ex-Gouden kooi bewoners in de media # 3
En geen gezanik of Huub nou wel of niet een aanrander is etc.
En het wordt één topic. Niet méér.
Kortom: geen nieuw commotie-topic.
Bromde hij.
Have fun.
Hoe heette dat dierenprogramma van ze ook alweer?quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:44 schreef Leandra het volgende:
Het eeuwige overleg tussen Eveline en Stephan... Eveline maar aantekeningen maken, en Stephan er maar bijzitten alsof hij de directeur met de gewillige secretaresse was.
Aan de andere kant hebben ze het wel strak gespeeld want Stephan is de enige die op eigen initiatief vertrokken is met behoud van z'n ¤ 10.000,= inleg.
Geen idee, het concept was al zo niet-DGK dat het zelfs niets had kunnen worden als een van beiden (dan wel allebei) wel het charisma en de kwaliteiten had gehad om het te presenterenquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe heette dat dierenprogramma van ze ook alweer?
De gouden dierenkooiquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe heette dat dierenprogramma van ze ook alweer?
Welke link ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:50 schreef Calpe het volgende:
oke joep bedankt , waar is de link dan heb je hem al geplaats daar !
Anders wij wel!quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:59 schreef Huubdgk het volgende:
memories...sweet memories.....
het leek 4 ever te duren, maar het was ook zo over,
heb mij er iig kostelijk vermaakt
Hoezo? Jij kunt vast wel vertellen of er een DGK2 komtquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:15 schreef Huubdgk het volgende:
guys, voor de mensen die het volgden en maakten was het een fantastische tijd,
maar ja helaas aan alles komt een eind!
Ben je nu aan het dichten?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:15 schreef Huubdgk het volgende:
guys, voor de mensen die het volgden en maakten was het een fantastische tijd,
maar ja helaas aan alles komt een eind!
Zou Huub Lise nog herkennen? Nou Huub, hoe zit dat , trekken jullie een blik ex DGK wijven open?quote:
Huubs opkomst was geweldig,ja!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:29 schreef lies1958 het volgende:
heb net gelezen dat huub in de kooi kwam hoe er eerst over hem gedacht werd en dat er na een paar weken ineens allemaal voorstanders van hem waren. Leuk om te lezen allemaal
En wat zei die?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:07 schreef Scandalous het volgende:
Kwam Eric een paar dagen geleden nog tegen, aan t studerenIk zo van, ken je me nog van Fok
quote:Op zondag 14 september 2008 13:20 schreef BrainView het volgende:
Brian: als jij je smoel open trekt tegen Huub en Lieke dan kom je weer op mijn radar.
Dennis: Dat gaat zeker gebeuren, sowieso
![]()
quote:Op maandag 15 september 2008 12:41 schreef lies1958 het volgende:
Ik kijk nu in de nachtelijke uren vaak filmpjes terug van de kooi. Echt heel veel leuke dingen weer terug gezien. Nu snap ik ook waarom ik in de avonduren vaak de streams zat te volgen. Die discussie tussen iedereen gaaf om te zien. Vooral dat geschreeuw van huub en amanda boven alles uit was vaak zo over de top. Als je filmpjes terug ziet na een tijd heb je ook wel in de gaten wat spontaan was en wat niet. Dat met gaby toen heb ik nu een filmpje gezien dat jaap op het eind vroeg waar zijn die flessen cola met je weet wel er in. Ze bedoelde dus als ze het over colalight is lekker hadden dat het mix drank was wat huub dronk. Staan huub en jaap te smoezen bij de trap. Zegt huub ik kreeg dat al om 6 uur vanavond van achter. Die flessen zijn nu leeg. Jaap moest ze anders verwijderen van het hokje. Vandaar dat huub zo bezopen lulde de nacht.
echt waar knallen 100 %quote:Op zondag 14 september 2008 17:43 schreef joep.t het volgende:
Sowieso,100 %,Boem Boem ,knallen morgen morgen!
ja van natasia ook veel terug gezien. Dat met jaap en juf judith, dat schoppen van jaap. Het geruzie met nena en nog veel meer. Dat mens kon ook lekker schreeuwen he.quote:
Was dit niet het moment waar Natasia tegen Eric zei dat zij terug zou komen bij dr kinderen maar dat zijn moeder nooit meer terugkomt?quote:
Ze zou toch nooit meer van haarkleur veranderenquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:15 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda hebben gisteren opgetreden in The Dance Factory. Zo te zien heeft Amanda weer een volle bos blonde extentions.
http://pictures.tdf-berli(...)%20Amanda/index.html
Even doorklikken.![]()
[ afbeelding ]
Is dit nou een grapje of heeft ze daar echt gewoond? De datum 11-08-2008 klopt iig niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:03 schreef Htje het volgende:
Grappig, het huis van DGK voordat t verbouwd was (vanaf 12.25 min.):
Hoe Word Ik Een Gooische Vrouw 11-08-2008
quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:03 schreef Htje het volgende:
Grappig, het huis van DGK voordat t verbouwd was (vanaf 12.25 min.):
Hoe Word Ik Een Gooische Vrouw 11-08-2008
het huis was ws al gekocht en toen gebruikt voor de opnames van hoe word ik een gooise vrouw, zo zie je maar weer, je word bij elk programma bedonderdquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dit nou een grapje of heeft ze daar echt gewoond? De datum 11-08-2008 klopt iig niet.
Er is behoorlijk wat groen gesneuveld tijdens de verbouwing. Dat zal wel met de camera's te maken hebben zodat het overzichtelijker was.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooier zo. Dit vind ik wel leuk. Ik zou er wel kunnen wennen zo.
Ik zou het wel leuk hebben gevonden om het hele huis te zien (vanbinnen). Tijdens de DGK-periode vond ik het een hok, veel te strak en saai. Dit is romantischer, beetje landelijk en toch trendy.
Dat zal het wel geweest zijn. Ze moesten natuurlijk overal te filmen zijn (de dames en heren). Toch wel jammer, vond het wel mooi, al dat groen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:06 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Er is behoorlijk wat groen gesneuveld tijdens de verbouwing. Dat zal wel met de camera's te maken hebben zodat het overzichtelijker was.
Ik zie niet staan dat ze weer als teaser gaat werken.quote:Op woensdag 24 september 2008 03:18 schreef Prospera het volgende:
Amanda back als teaser
http://lifeofamanda.hyves(...)ptreden_Amanda/CuJy/
Hoe zit het met haar reizen-presentatieprogramma
Dat optreden is gedaan toen ze nog in de kooi zat.quote:Op woensdag 24 september 2008 03:18 schreef Prospera het volgende:
Amanda back als teaser
http://lifeofamanda.hyves(...)ptreden_Amanda/CuJy/
Hoe zit het met haar reizen-presentatieprogramma
quote:Ten eerste wil ik iedereen bedanken die me heeft gesteund en zo veel lieve berichtjes heeft achter gelaten. Ik besef heel goed dat jullie allemaal geschrokken zijn. Maar ik ben zo opgelucht dat ik dit besluit genomen heb om het niet langer meer voor me te houden. Ik hoop dat ik vele meisjes en vrouwen die ook in deze situatie zitten of hebben gezeten kan laten in zien dat je dit nooit mag accepteren. Maar ik wil er geen sensatie van maken, ik heb mijn verhaal gedaan aan de Telegraaf en daar is geen woord van gelogen en meer zal ik er ook niet over los laten in de media of internet.
Maar wat wel heel vervelend is dat Brian mijn hyves heeft overgenomen vanaf het moment dat ik mijn verhaal heb gedaan in de Telegraaf. Ik en ook andere hebben verschillende keren geprobeerd contact met hem te krijgen. Om hem te vragen mijn hyves en mailadres terug te geven. Maar helaas laat hij niks meer van zich horen. Ik heb wel een extra aantekening laten maken in mijn aangifte bij de politie dat hij zonder mijn goedkeuring mijn hyves en mailadres heeft overgenomen. Ik hoop voor mij, maar vooral voor jullie lieve fans dat ik de kans van hem krijg die hyves terug te krijgen. Zo niet dan ga ik door met deze hyves want ik vond het erg vervelend dat ik niks van mijzelf kon laten horen.
Ik heb veel verdriet, maar ik ben ook opgelucht dat ik nu geen geheimen meer heb en ik ga proberen om weer zo snel mogelijk door te gaan met alles wat ik wilde doen na de kooi. Ik ben erg druk met mijn eigen beautysalon die er zeker gaat komen, dit was ook 1 van mijn dromen. Dat er andere dromen niet uit zijn gekomen, zal er niet voor zorgen dat ik op geef. Ik ben altijd positief ingesteld geweest en op die manier ga ik alles aan doen om er weer helemaal boven op te komen.
Lieve fans en maatjes, ik beloof dat ik jullie op de hoogte hou van alles wat ik doe en ga doen.
dikke kus Amanda.
dus die conjo heeft echt haar email en hyves ww en weigert ze terug te geven.quote:Op zondag 28 september 2008 15:14 schreef beequeen het volgende:
Amanda geeft uitleg op haar nieuwe Hyves.
Hallo lieve fans en maatjes,
[..]
http://thenewlifeofamanda.hyves.nl/
Niet, maar het lijkt me sterk dat een ander onder haar naam dit blog plaatst. Maar je weet het nooit hè?quote:Op zondag 28 september 2008 15:37 schreef sunny16947 het volgende:
Hoe kun je controleren dat dit de echte Amanda is?
dit is niet van Amanda.quote:Op zondag 28 september 2008 15:14 schreef beequeen het volgende:
Amanda geeft uitleg op haar nieuwe Hyves.
Hallo lieve fans en maatjes,
[..]
http://thenewlifeofamanda.hyves.nl/
Says who?quote:
Ja, dus ook Amanda.quote:Op zondag 28 september 2008 16:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Iedere oetlul kan een account openen.
quote:
Ik niet. Maar als jij denkt dat het oke is, no problem at all.quote:Op zondag 28 september 2008 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom zou die Hyves niet van Amanda zijn, TB?
Ik vind 'm wel genuine overkomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |