Ze zou toch nooit meer van haarkleur veranderenquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:15 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda hebben gisteren opgetreden in The Dance Factory. Zo te zien heeft Amanda weer een volle bos blonde extentions.
http://pictures.tdf-berli(...)%20Amanda/index.html
Even doorklikken.![]()
[ afbeelding ]
Is dit nou een grapje of heeft ze daar echt gewoond? De datum 11-08-2008 klopt iig niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:03 schreef Htje het volgende:
Grappig, het huis van DGK voordat t verbouwd was (vanaf 12.25 min.):
Hoe Word Ik Een Gooische Vrouw 11-08-2008
quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:03 schreef Htje het volgende:
Grappig, het huis van DGK voordat t verbouwd was (vanaf 12.25 min.):
Hoe Word Ik Een Gooische Vrouw 11-08-2008
het huis was ws al gekocht en toen gebruikt voor de opnames van hoe word ik een gooise vrouw, zo zie je maar weer, je word bij elk programma bedonderdquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dit nou een grapje of heeft ze daar echt gewoond? De datum 11-08-2008 klopt iig niet.
Er is behoorlijk wat groen gesneuveld tijdens de verbouwing. Dat zal wel met de camera's te maken hebben zodat het overzichtelijker was.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooier zo. Dit vind ik wel leuk. Ik zou er wel kunnen wennen zo.
Ik zou het wel leuk hebben gevonden om het hele huis te zien (vanbinnen). Tijdens de DGK-periode vond ik het een hok, veel te strak en saai. Dit is romantischer, beetje landelijk en toch trendy.
Dat zal het wel geweest zijn. Ze moesten natuurlijk overal te filmen zijn (de dames en heren). Toch wel jammer, vond het wel mooi, al dat groen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:06 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Er is behoorlijk wat groen gesneuveld tijdens de verbouwing. Dat zal wel met de camera's te maken hebben zodat het overzichtelijker was.
Ik zie niet staan dat ze weer als teaser gaat werken.quote:Op woensdag 24 september 2008 03:18 schreef Prospera het volgende:
Amanda back als teaser
http://lifeofamanda.hyves(...)ptreden_Amanda/CuJy/
Hoe zit het met haar reizen-presentatieprogramma
Dat optreden is gedaan toen ze nog in de kooi zat.quote:Op woensdag 24 september 2008 03:18 schreef Prospera het volgende:
Amanda back als teaser
http://lifeofamanda.hyves(...)ptreden_Amanda/CuJy/
Hoe zit het met haar reizen-presentatieprogramma
quote:Ten eerste wil ik iedereen bedanken die me heeft gesteund en zo veel lieve berichtjes heeft achter gelaten. Ik besef heel goed dat jullie allemaal geschrokken zijn. Maar ik ben zo opgelucht dat ik dit besluit genomen heb om het niet langer meer voor me te houden. Ik hoop dat ik vele meisjes en vrouwen die ook in deze situatie zitten of hebben gezeten kan laten in zien dat je dit nooit mag accepteren. Maar ik wil er geen sensatie van maken, ik heb mijn verhaal gedaan aan de Telegraaf en daar is geen woord van gelogen en meer zal ik er ook niet over los laten in de media of internet.
Maar wat wel heel vervelend is dat Brian mijn hyves heeft overgenomen vanaf het moment dat ik mijn verhaal heb gedaan in de Telegraaf. Ik en ook andere hebben verschillende keren geprobeerd contact met hem te krijgen. Om hem te vragen mijn hyves en mailadres terug te geven. Maar helaas laat hij niks meer van zich horen. Ik heb wel een extra aantekening laten maken in mijn aangifte bij de politie dat hij zonder mijn goedkeuring mijn hyves en mailadres heeft overgenomen. Ik hoop voor mij, maar vooral voor jullie lieve fans dat ik de kans van hem krijg die hyves terug te krijgen. Zo niet dan ga ik door met deze hyves want ik vond het erg vervelend dat ik niks van mijzelf kon laten horen.
Ik heb veel verdriet, maar ik ben ook opgelucht dat ik nu geen geheimen meer heb en ik ga proberen om weer zo snel mogelijk door te gaan met alles wat ik wilde doen na de kooi. Ik ben erg druk met mijn eigen beautysalon die er zeker gaat komen, dit was ook 1 van mijn dromen. Dat er andere dromen niet uit zijn gekomen, zal er niet voor zorgen dat ik op geef. Ik ben altijd positief ingesteld geweest en op die manier ga ik alles aan doen om er weer helemaal boven op te komen.
Lieve fans en maatjes, ik beloof dat ik jullie op de hoogte hou van alles wat ik doe en ga doen.
dikke kus Amanda.
dus die conjo heeft echt haar email en hyves ww en weigert ze terug te geven.quote:Op zondag 28 september 2008 15:14 schreef beequeen het volgende:
Amanda geeft uitleg op haar nieuwe Hyves.
Hallo lieve fans en maatjes,
[..]
http://thenewlifeofamanda.hyves.nl/
Niet, maar het lijkt me sterk dat een ander onder haar naam dit blog plaatst. Maar je weet het nooit hè?quote:Op zondag 28 september 2008 15:37 schreef sunny16947 het volgende:
Hoe kun je controleren dat dit de echte Amanda is?
dit is niet van Amanda.quote:Op zondag 28 september 2008 15:14 schreef beequeen het volgende:
Amanda geeft uitleg op haar nieuwe Hyves.
Hallo lieve fans en maatjes,
[..]
http://thenewlifeofamanda.hyves.nl/
Says who?quote:
Ja, dus ook Amanda.quote:Op zondag 28 september 2008 16:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Iedere oetlul kan een account openen.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |