Hoezo? Jij kunt vast wel vertellen of er een DGK2 komtquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:15 schreef Huubdgk het volgende:
guys, voor de mensen die het volgden en maakten was het een fantastische tijd,
maar ja helaas aan alles komt een eind!
Ben je nu aan het dichten?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:15 schreef Huubdgk het volgende:
guys, voor de mensen die het volgden en maakten was het een fantastische tijd,
maar ja helaas aan alles komt een eind!
Zou Huub Lise nog herkennen? Nou Huub, hoe zit dat , trekken jullie een blik ex DGK wijven open?quote:
Huubs opkomst was geweldig,ja!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:29 schreef lies1958 het volgende:
heb net gelezen dat huub in de kooi kwam hoe er eerst over hem gedacht werd en dat er na een paar weken ineens allemaal voorstanders van hem waren. Leuk om te lezen allemaal
En wat zei die?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:07 schreef Scandalous het volgende:
Kwam Eric een paar dagen geleden nog tegen, aan t studerenIk zo van, ken je me nog van Fok
quote:Op zondag 14 september 2008 13:20 schreef BrainView het volgende:
Brian: als jij je smoel open trekt tegen Huub en Lieke dan kom je weer op mijn radar.
Dennis: Dat gaat zeker gebeuren, sowieso
![]()
quote:Op maandag 15 september 2008 12:41 schreef lies1958 het volgende:
Ik kijk nu in de nachtelijke uren vaak filmpjes terug van de kooi. Echt heel veel leuke dingen weer terug gezien. Nu snap ik ook waarom ik in de avonduren vaak de streams zat te volgen. Die discussie tussen iedereen gaaf om te zien. Vooral dat geschreeuw van huub en amanda boven alles uit was vaak zo over de top. Als je filmpjes terug ziet na een tijd heb je ook wel in de gaten wat spontaan was en wat niet. Dat met gaby toen heb ik nu een filmpje gezien dat jaap op het eind vroeg waar zijn die flessen cola met je weet wel er in. Ze bedoelde dus als ze het over colalight is lekker hadden dat het mix drank was wat huub dronk. Staan huub en jaap te smoezen bij de trap. Zegt huub ik kreeg dat al om 6 uur vanavond van achter. Die flessen zijn nu leeg. Jaap moest ze anders verwijderen van het hokje. Vandaar dat huub zo bezopen lulde de nacht.
echt waar knallen 100 %quote:Op zondag 14 september 2008 17:43 schreef joep.t het volgende:
Sowieso,100 %,Boem Boem ,knallen morgen morgen!
ja van natasia ook veel terug gezien. Dat met jaap en juf judith, dat schoppen van jaap. Het geruzie met nena en nog veel meer. Dat mens kon ook lekker schreeuwen he.quote:
Was dit niet het moment waar Natasia tegen Eric zei dat zij terug zou komen bij dr kinderen maar dat zijn moeder nooit meer terugkomt?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |