Oude JoeTjoepjes kijken. Deze blijft hilarisch. Die Netty toch.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:55 schreef -Blurk- het volgende:
In februari pas!!!
En wat worden wij geacht te doen in die tussentijd dan![]()
Misschien heeft Amanda nu ook wel weer zo'n leuke brief gekregen van Nettyquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oude JoeTjoepjes kijken. Deze blijft hilarisch. Die Netty toch.![]()
Een DGK II, ik weet het niet hoor. Dit is toch niet te evenaren?![]()
Oh ja, die heb ik laatst ook ergens gezien. Dat was na de grote aanranding.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat swa Kenniet een beetje STABIEL blijft.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:03 schreef Mathara het volgende:
Misschien heeft Amanda nu ook wel weer zo'n leuke brief gekregen van Netty
1: Al verwacht je niet terug te komen kun je evengoed dat gevoel wel hebben, dat als je de kans krijgt, wraak neemt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[..]
Hoezo zinde jij op wraak Huub? Had je het idee om als ze uit de kooi kwamen, hun banden lek te prikken? Je was er toch uit? Je bent vertrokken met de staart tussen je benen en verwachtte niet dat je terug zou komen.
[..]
Wil je zeggen Huub, dat je alle spelers eruit gespeeld hebt? Dan heb ik een vraagje voor jou, wie heeft JOU dan eruit gespeeld?
[..]
Dat geldt in principe voor iedereen. Alleen heeft niet iedereen een schare 'extreme fans' buiten de kooi gehad, die heel ver gingen, omdat ze jou zo zielig vonden en daarom verheven hebben tot een soort cult-figuur in die wereld die soap heet. Je hebt er dankbaar gebruik van gemaakt, maar neem dan niet alle credits ervoor. Een beetje bescheidenheid zou je zeker niet misstaan.
Wie is eigenlijk echt in een zwart gat gevallen na de kooi?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:52 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
1: Al verwacht je niet terug te komen kun je evengoed dat gevoel wel hebben, dat als je de kans krijgt, wraak neemt.
2: Ik denk dat Huub die credits wel mag nemen. Zijn acties hebben het meest gezorgd voor een onprettig gevoel bij zijn medespelers. Ook heeft hij altijd het hardst gewerkt om ontslagrondes te laten slagen. En ja.....uiteindelijk heeft Jaap hem eruit gespeeld. En dat heeft hij in eerdere gevallen ook altijd ruiterlijk toegegeven en volgehouden terwijl veel Huubfans nog steeds vinden dat de buren met het inlassen van die halve finale de boel heeft gemanipuleerd ten faveure van Jaap.
3: Uiteindelijk had iedereen de steun van zijn eigen fans, of een extreme achterban. Neemt niet weg dat je daar zit en het toch echt allemaal alleen moet doen. Maar ook daarvan heeft hij vaak genoeg gezegd dat hij het zonder zijn fans niet had gered. Maar moet hij dat in den treure blijven herhalen.
Bescheidenheid op zijn tijd is prima. Maar als je eens iets heel moeilijks tot een goed einde brengt mag je jezelf best eens op de borst kloppen. Schijnt alleen hier in Nederland nog steeds not done.
1 ik zinde op wraak omdat ik dacht dat ik het in mij had om te winnen, dat gevoel had ik tijdens de screening al, noem het misplaatste arrogantie of een sterk voorgevoel, ik weet het niet maar het gevoel was er,quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[..]
Hoezo zinde jij op wraak Huub? Had je het idee om als ze uit de kooi kwamen, hun banden lek te prikken? Je was er toch uit? Je bent vertrokken met de staart tussen je benen en verwachtte niet dat je terug zou komen.
[..]
Wil je zeggen Huub, dat je alle spelers eruit gespeeld hebt? Dan heb ik een vraagje voor jou, wie heeft JOU dan eruit gespeeld?
[..]
Dat geldt in principe voor iedereen. Alleen heeft niet iedereen een schare 'extreme fans' buiten de kooi gehad, die heel ver gingen, omdat ze jou zo zielig vonden en daarom verheven hebben tot een soort cult-figuur in die wereld die soap heet. Je hebt er dankbaar gebruik van gemaakt, maar neem dan niet alle credits ervoor. Een beetje bescheidenheid zou je zeker niet misstaan.
Bullshit.. and you know it!!!!!! Maar dat je gekrenkt was, dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:55 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
[quote]1 ik zinde op wraak omdat ik dacht dat ik het in mij had om te winnen, dat gevoel had ik tijdens de screening al, noem het misplaatste arrogantie of een sterk voorgevoel, ik weet het niet maar het gevoel was er,
Hier heb ik al genoeg over gezegd. Je neemt veel teveel credits.quote:2 tuurlijk heb ik niet alle spelers eruit gespeeld, maar heb in alle exits een rol gespeeld, in vele exits de hoofdrol
Tsja, "we" weten wel beter.quote:Niemand heeft mij, noch Brian, Jaap of Amanda eruitgespeeld, wij zijn de diehards van DGK,
Ze vonden je gewoon zielig omdat je zo gepiepeld werd, je hebt ALLES aan hen te danken.quote:3 ik weet de beweegredenen niet waarom mijn fans mijn fans zijn, beetje simpel om het af te schilderen dat ze mij zielig vonden. Ben altijd dankbaar geweest voor mijn fans en ben dat nog steeds,
I rest my case!quote:bescheidenheid? waarom, als het om de Gouden Kooi gaat vind ik dat ik niet bescheiden hoef te zijn.
Dat is een bewuste keuze, en als je dat niet bevalt...dan tja....weet je zelf wat je moet doen denk ik
Jaja, die praatjes van Jaap kennen we wel. Jaap is ook niet gek, die gaat ook niet in zijn eigen voet schieten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:00 schreef sunny16947 het volgende:
Kan nog even zeggen, inside information zeg maar, dat Jaap op de fandag een speech hield. Daarin zei Jaap, met een sorry naar zijn eigen fans, dat hij moest toegeven dat Huub eigenlijk de terechte winnaar was!!!!!! De meest veelzijdige en hardst werkende!!!!!! Dus ja...............hij mag die credits nemen. Maar dat schijnt in Nederland weer not done.
Erg mooi gezegdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:34 schreef Suikeroom het volgende:
Het eindspel van DGK had niks met het originele concept te maken, erg zonde achteraf gezien.. Huub was kansloos aangezien zijn character in de show de bad guy was en die wordt het gewoon niet gegund..
Zijn aanhang was op internet echt enorm groot, ThunderBitch gaat echt veelste kort door de bocht.
Het begon idd met medelijden maar dat ging al heel snel over in sympathie, hij was de vleesgeworden streamer die Natasia aanpakte en zorgde voor een cultuuromslag in het programma. Huub gaf Sylvia een gezicht, zorgde voor oprechte gezelligheid en liep zonder moeite op de grens van spel en reality. Huub was een aanklacht tegen het hokje, Huub was een martelaar, een man met principes en loyaliteit. Streamers droomden over Huub en vergaten voor even hun eigen saaie leven in hun rijtjeshuis in Begen Op Zoom. Huub zorgde ervoor dat de streamers 3 keer minder per week boodschappen gingen doen omdat ze nou 1maal niks wilde missen, en misschien kreeg Huub wel juist op die dag de post en op het moment dat hij jouw naam hardop voorleest dan krijg je toch een brok in je keel. Door Huub werden de familiebanden een stuk minder want geld werd opgespaard voor de maandelijkse popo dus een telefoontje per dag minder naar je zieke moeder namen streamers op de koop toe. Zo kan ik nog wel uren doorgaan, kortom Jaap was GOD, Huub was Jezus.
Had het ook wel willen zien,hoe de einduitslag was geweest zonder de halve finale.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:34 schreef Suikeroom het volgende:
Het eindspel van DGK had niks met het originele concept te maken, erg zonde achteraf gezien.. Huub was kansloos aangezien zijn character in de show de bad guy was en die wordt het gewoon niet gegund..
Zijn aanhang was op internet echt enorm groot, ThunderBitch gaat echt veelste kort door de bocht.
Het begon idd met medelijden maar dat ging al heel snel over in sympathie, hij was de vleesgeworden streamer die Natasia aanpakte en zorgde voor een cultuuromslag in het programma. Huub gaf Sylvia een gezicht, zorgde voor oprechte gezelligheid en liep zonder moeite op de grens van spel en reality. Huub was een aanklacht tegen het hokje, Huub was een martelaar, een man met principes en loyaliteit. Streamers droomden over Huub en vergaten voor even hun eigen saaie leven in hun rijtjeshuis in Begen Op Zoom. Huub zorgde ervoor dat de streamers 3 keer minder per week boodschappen gingen doen omdat ze nou 1maal niks wilde missen, en misschien kreeg Huub wel juist op die dag de post en op het moment dat hij jouw naam hardop voorleest dan krijg je toch een brok in je keel. Door Huub werden de familiebanden een stuk minder want geld werd opgespaard voor de maandelijkse popo dus een telefoontje per dag minder naar je zieke moeder namen streamers op de koop toe. Zo kan ik nog wel uren doorgaan, kortom Jaap was GOD, Huub was Jezus.
Misschien kort door de bocht, maar een goed verstaander heeft maar een half woord nodig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:34 schreef Suikeroom het volgende:
Het blijft achteraf gepraat. We zullen het nooit weten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Had het ook wel willen zien,hoe de einduitslag was geweest zonder de halve finale.
Als de kijkers het echt mochten bepalen, had de halve finale nooit mogen plaatsvinden.
Huub heeft zichzelf in het spel overschat, dankzij zijn fans.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:08 schreef sunny16947 het volgende:
Jaap had helemaal niets hoeven zeggen. Trouwens, al maanden daarvoor heeft Huub steeds geroepen "of jij wint of ik win" en "als ik niet win, vertrouw dan op mijn fans". Jaap slim? Ja ongetwijfeld, maar heeft ook de beslissing voor een halve finale in deze opzet mee gehad. Maar goed je kunt blijven tetteren en bitchen, en proberen je gelijk te krijgen in jouw standpunt. Misschien zelf last van een groot ego.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |