Even een verhaal hoe ontzettend vet de ANWB toch is.
Dag ervoor 500 km gereden, en s' avonds bij de vriendin gecrashed. kHeb nu 110.000 km erop zitten zelf.
Ze had super gekookt overigens

Boodschappen za morgen 'we zijn met de auto' en oplopende temp. Meteen zeiken: 'het is altijd wat'.
En idd 'kuhlwasser'' melding. Liter water erin, ik helemaal shift F-7.
Scheurtje in de radiateursteun was al snel vastgesteld.
Maten gebelt of ze wisten of er pasta was, etc, 'ja jij hebt als enige koperen, moet gesoldeerd worden'.
Technische dienst ANWB gebelt, ja plastic is makkelijker, blahdieblah, nee man, wordt nooit slechter, zal ik je ff terugschakelen, laat langskomen zat de eigen ANWB TD.
Binnen 20 minuten was de ANWB er. Bleek echt een held. Een instructeur.
'wow een gesoldeerde radiator, ja die is te solderen':
![]()
Gasbrander opstart:
![]()
![]()
Erna lekten we toch nog iets. Ik zat over natrium gevulde kleppen, hij had een soort vloeibaar metaal.
ANWB is zo TOP ! Effe on the fly je radiateur solderen + incoaten met 'vloeibaar' metaal.
Echt kanjers.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation