Preciesquote:Op zondag 7 september 2008 11:56 schreef Laevid het volgende:
Overijssel, mooiste provincie van het land imo
Agh dujour woar woch ie opquote:Op woensdag 10 september 2008 14:11 schreef dujour het volgende:
Helaas was ik druk en heb ik ook niet de beschikking over een auto waar ik een trapje mee kan nemen.
Mijn vriendin wou helaas ook niet op het bord staan.
Ik zondagquote:
Volgens mij moet jij toch even checken of jouw toetsenbord wel goed werkt..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
quote:Op donderdag 11 september 2008 07:48 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij toch even checken of jouw toetsenbord wel goed werkt..niet moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach dujour (user), Waar wacht je op
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
ach haal ie em da, tis veur oe ok nie verquote:
Kutquote:Op donderdag 11 september 2008 21:01 schreef tijntjethf het volgende:
Ik kwam er vanavond langs dus heb ff gekeken en wou eventueel de sleutel op een iets makkelijkere plek leggen..
Stok + sleutel is blijkbaar weg, wie heeft hem?
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:01 schreef tijntjethf het volgende:
Ik kwam er vanavond langs dus heb ff gekeken en wou eventueel de sleutel op een iets makkelijkere plek leggen..
Stok + sleutel is blijkbaar weg, wie heeft hem?
Wat moet 538 met die stok?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |