Nou, daar word je echt blij van jaquote:Op zondag 7 september 2008 14:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ben ooit Gerard Joling tegen gekomen![]()
![]()
in Zandvoort welliswaar, in de VIP ruimte
![]()
"scientology kills"quote:
No shit, ik post niet voor niks de trailerquote:Op zondag 7 september 2008 15:06 schreef Mikkie het volgende:
Jammer, alleen maar gare TS torrents van te vinden.
Volgens mij heb je nog wel een backup op je pcquote:Op zondag 7 september 2008 15:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Die Alison pics zijn verwijderd op me foto-emmer account
quote:Op zondag 7 september 2008 15:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nog wel een backup op je pc
Thanx voor de tipquote:
Bullshit. Je krijgt zo'n cursus al voor de meest kneuterige zaken. Haal met 140 een irritante linksplakker in en je krijgt al een cursus aan je broek. Da's geen kattenpis: bijna 700 euro cursuskosten, drie vrije dagen én de reguliere boetes.quote:Op zondag 7 september 2008 15:52 schreef swarmahoer het volgende:
zou eigelijk voor alle bestuurders moeten gelden vind ik
Dankjequote:
nee die bedoel ik ook nietquote:Op zondag 7 september 2008 16:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bullshit. Je krijgt zo'n cursus al voor de meest kneuterige zaken. Haal met 140 een irritante linksplakker in en je krijgt al een cursus aan je broek. Da's geen kattenpis: bijna 700 euro cursuskosten, drie vrije dagen én de reguliere boetes..
Hou je dan gewoon aan de regelsquote:Op zondag 7 september 2008 16:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bullshit. Je krijgt zo'n cursus al voor de meest kneuterige zaken. Haal met 140 een irritante linksplakker in en je krijgt al een cursus aan je broek. Da's geen kattenpis: bijna 700 euro cursuskosten, drie vrije dagen én de reguliere boetes..
Symptoombestrijding noemen ze dat. Als ze nou die linksplakker aanpakken, hoeft de ander niet rechts in te halen.quote:Op zondag 7 september 2008 16:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waarom denk ik nou dat er daarna door de persoon in kwestie niet meer rechts ingehaald zal worden?
Jongeuuhhh, hoe lang kom je hier nou al, Mikkie is principieel tegen regelsquote:
dat bedoel ik ook, die mensen moeten ze aanpakkenquote:Op zondag 7 september 2008 16:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Symptoombestrijding noemen ze dat. Als ze nou die linksplakker aanpakken, hoeft de ander niet rechts in te halen.
Je hebt voor de helft gelijk, maar jij rijdt in dat geval met 140 al zowieso te hard, dus daar verdien je al een boete meequote:Op zondag 7 september 2008 16:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Symptoombestrijding noemen ze dat. Als ze nou die linksplakker aanpakken, hoeft de ander niet rechts in te halen.
dat is niet een reden om ''dan maar links te blijven rijden'' je moet gewoon naar rechts ongeacht of de ander iets fout doet of nietquote:Op zondag 7 september 2008 16:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je hebt voor de helft gelijk, maar jij rijdt in dat geval met 140 al zowieso te hard, dus daar verdien je al een boete mee
Prima, laat ze me daar dan maar een boete voor geven. Maar pak dan die linksplakker ook. Helaas is het in Nederland echter zo dat ze voor de cash cow gaan en dus degene pakken die het meeste boetegeld oplevert.quote:Op zondag 7 september 2008 16:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je hebt voor de helft gelijk, maar jij rijdt in dat geval met 140 al zowieso te hard, dus daar verdien je al een boete mee
quote:Op zondag 7 september 2008 16:22 schreef swarmahoer het volgende:
klopt ik zou eerder gaan kleven of seinen ipv rechts inhalen omdat dat gewoon gevaarlijk is
Nee dan zal ik waarschijnlijk moeten afremmen.quote:Op zondag 7 september 2008 16:28 schreef IrishBastard het volgende:
Als jij achter die linksrijder rijdt, rij je wss geen 140, dus kunnen ze je daar niet op beboeten
Kunnen ze alsnog de linksrijder pakken
Beetje gitaar gespeeld en wat bier gedronken. Was wel gezellig even chillen.quote:Op zondag 7 september 2008 15:54 schreef swarmahoer het volgende:
welkom hounietwat heb je gisteravond nog gedaan
Ey! Hoe was 't weekend?quote:Op zondag 7 september 2008 16:46 schreef LastRequest het volgende:
Hoi
Deel 't ff dan of heb je behoefte aan een msngesprek met iedereenquote:
Is dat een beetje in Oz-stijl?quote:Op zondag 7 september 2008 18:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Net de film Felon gekeken (gevangenisfilm), zeker de moeite waard.
Ergens tussen Oz en PB in, heb niet echt veel Oz gezienquote:Op zondag 7 september 2008 18:24 schreef Mikkie het volgende:
Is dat een beetje in Oz-stijl?
Ik ook amper, maar vooruitquote:Op zondag 7 september 2008 18:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ergens tussen Oz en PB in, heb niet echt veel Oz gezien.
quote:Op zondag 7 september 2008 19:05 schreef LastRequest het volgende:
Zeg Pieterman ik schrijf niet voor niks een verhaal
quote:Op zondag 7 september 2008 19:12 schreef LastRequest het volgende:
Ik dacht serieus ter plekke dit moet Mikkie niet proberen
dat bedoelde ik dusquote:Op zondag 7 september 2008 18:34 schreef LastRequest het volgende:
maar ik zie wel in dat het leren van de liedjes en namen en functies enzo belangrijk is en nuttig
Als écht lid behoor je dat te weten en uit te dragen naar buitenquote:Op zondag 7 september 2008 20:03 schreef swarmahoer het volgende:
ja echt nuttig om al die jaartallen enzo uit je hoofd te leren :S leg uit?
Iron Man of Death Race. Maar ik kom net weer het meest tenenkrommende programma van de NL televisie tegen: Wegmisbruikers.quote:Op zondag 7 september 2008 20:34 schreef swarmahoer het volgende:
welke film?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |