dit kwam ik helaas niet tegenquote:Op zondag 7 september 2008 18:59 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik zou niet klagen!
Wellicht zie je iets soortgelijks voorbij komen....![]()
[ afbeelding ]
Nee, het Subsidiefestivalquote:Op zondag 7 september 2008 19:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Sambafestival?
Ik was zaterdag in de stad, komen opeens die dwazen voorbij met hun tyfustrommels! Wat een takkeherrie, echt aan mij niet besteed.quote:Op zondag 7 september 2008 19:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het Sambafestival! Vandaag en gisteren was dat. Erg leuke muziek.
Rio aan de Waal dus, de Rijn komt daar niet en in Arnhem gaan mensen voor hun plezier echt geen vier dagen wandelen...quote:Op zondag 7 september 2008 22:37 schreef Yozzz het volgende:
Dat is iets anders dan Rio aan de Rijn?Straks gaan ze in Arnhem nog wraak nemen en een wandeltocht starten!
Het scheelt dat de doelgroep dan ook niet "contactgestoorde internetverslaafden" zijn.quote:Op zondag 7 september 2008 21:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik was zaterdag in de stad, komen opeens die dwazen voorbij met hun tyfustrommels! Wat een takkeherrie, echt aan mij niet besteed.
Wat kan mij dat nou verrekken wat de doelgroep is, sodemieter op met je trommels!!!quote:Op maandag 8 september 2008 12:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het scheelt dat de doelgroep dan ook niet "contactgestoorde internetverslaafden" zijn.
Ik vind 't wel gezelligquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wat kan mij dat nou verrekken wat de doelgroep is, sodemieter op met je trommels!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |