quote:CAST:
- Jason Statham as Jensen Ames / Frankenstein: A prisoner coerced to drive in the arena, becoming famously known as Frankenstein.
- Tyrese Gibson as "Machine Gun" Joe Viterbo: A sociopathic racer who looks to escape from prison.
- Joan Allen as Hennessey: The prison warden.
- Ian McShane as Coach.
- Natalie Martinez as Case: Frankenstein's navigator.
Onthouden en op 2 oktober naar de bios gaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:05 schreef princemm het volgende:
wat moet ik hiermee???
Geen idee, maar een nutteloze post zetten moet je in ieder geval zeker niet! Waar slaat dit op man?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:05 schreef princemm het volgende:
wat moet ik hiermee???
Enuff said.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:24 schreef SoupNazi het volgende:
/care, Jason Statham dus kijken.
Ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:45 schreef Ceased2Be het volgende:
Is dit een remake van Death Race 2000 (waar Carmageddon op gebaseerd is)?
Nee!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:45 schreef Ceased2Be het volgende:
Is dit een remake van Death Race 2000 (waar Carmageddon op gebaseerd is)?
Ja oke! De nieuwe film is gebaseerd op de film uit 1975, de naam van de film en 't feit dat 't een race is waarbij men elkaar moet uitschakelen komt overeen, verder staat de film (van 2008) op zichzelf en zul je niet veel terug zien van 't script uit 1975..quote:
Het plot is dus ongeveer het zelfde, maar de film is iets anders.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:37 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja oke! De nieuwe film is gebaseerd op de film uit 1975, de naam van de film en 't feit dat 't een race is waarbij men elkaar moet uitschakelen komt overeen, verder staat de film (van 2008) op zichzelf en zul je niet veel terug zien van 't script uit 1975..
Heb je de film al gezien?..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Het plot is dus ongeveer het zelfde, maar de film is iets anders.
Dat is vast en zeker de eerste keer dat dat over hem gezegd wordt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:44 schreef DJWeisz het volgende:
In Amerika is ie op de 22ste van deze maand al uitgekomen.
Kijk deze film toch vooral voor Tyrese Gibson !![]()
Geweldige acteur is het toch ook.
Gewoon een lekkere schieten-tieten-actie film dusquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:26 schreef Elegy het volgende:
Lijkt me een toffe film. Tijdje terug ook al de trailer gezien en mooi toch, lekker een hoop geschiet, explosies en lekkere chicks. Boeiend of het allemaal logisch is of niet
Idd. Erg sneuquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:59 schreef nietzman het volgende:
Hilarisch trouwens, die trailer, ze geven er het complete plot in weg. Weten we meteen ook wie 'm d'r ingeluisd heeft waardoor 'ie de bak invloog.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gewoon een lekkere schieten-tieten-actie film dus
Da's Tyrese Whatshisname, zit ook in Transformers.quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:19 schreef WurM het volgende:
Na de trailer gezien te hebben gezien te doen hebben dinges, wil ik de film ook zeker zien. Lijkt me erg vermakelijk.
Alleen de cast al. Statham (van Crank en Transporter ook geloof ik?), de neger uit 2 Fast 2 Furious, de bad-ass chick uit de Bourne trilogie. Klinkt allemaal veelbelovend.
quote:At first glance, Death Race is another one of those projects - a remake-cum-adolescent fantasy - but unlike, say, Resident Evil and Alien Vs. Predator, Anderson delivers an unashamedly brutal actioner that pushes all the right guys’ flick buttons, combining hot chicks, hotter cars, enormous guns, and Joan Allen saying the word “cocksucker” into a preposterous but ready-made guilty pleasure.
En schieten en tietenquote:Op zondag 12 oktober 2008 07:48 schreef MikeyMo het volgende:
Goed verhaalNou Nou, het was racen racen racen...
Ach, er zaten ook dingen naast het racen in, en dat is ook leuk voor de afwisseling.quote:Op zondag 12 oktober 2008 07:48 schreef MikeyMo het volgende:
Goed verhaalNou Nou, het was racen racen racen...
Je hebt een punt daar. Iedereen weet dat negers altijd als eerste dood gaan. Dat dit hier niet gebeurde wijst inderdaad op een sterk staaltje inaccuraatheid en geschiedvervalsing!quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:11 schreef liefhart het volgende:
Daarnaast kon Statham niet dood net als die neger dus realisme ontbreekt ook nog eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |