Hihii. Nee. MAar hij gaat al weer verder, nog omoermfewomgowmgeo omg screenshot komt eraan !!quote:Op zondag 7 september 2008 00:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
omfg, je zoekt wel passende vrienden he?
quote:Op zondag 7 september 2008 00:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Serieus, je mag hier alles posten.. Behalve Paris
En naderhand je portemonnee kwijtquote:
Heb ik er nog wel voor over ookquote:Op zondag 7 september 2008 00:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En naderhand je portemonnee kwijt.
quote:Op zondag 7 september 2008 00:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je staat wel akelig groen trouwens, damn wat een kleur.
Met of zonder randaarde?quote:Op zondag 7 september 2008 00:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wandcontactdoos!
Nog geen tijd in gestokenquote:Op zondag 7 september 2008 00:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel Opera gebruiken maar niet met torrents om kunnen gaan
Wil je dat nooit, maar dan ook echt NOOIT meer doen, zo'n pic plaatsen?quote:
Puur sex? Puur sex is gewoon een keiharde lul in je kut. Maar ik betwijfel of zo'n plaatje dat bewerkstelligt.quote:Op zondag 7 september 2008 00:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kvind mijn fipo toffer
Pharrel, echt die man is puur sex
Opera heeft een ingebouwde torrentclient!quote:Op zondag 7 september 2008 01:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nog geen tijd in gestokenMisschien moet ik het maar wel doen want ik heb op school 5mb/s stabiele download
School? School is voor incompetente kutnerds met het IQ van hun schoenmaat!quote:Op zondag 7 september 2008 01:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nog geen tijd in gestokenMisschien moet ik het maar wel doen want ik heb op school 5mb/s stabiele download
Verkapte kijk-mij-een-nerd-zijn-die-te-veel-megabytes-per-seconde-kan-downloaden post.quote:Op zondag 7 september 2008 01:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat jij nog zo enthousiast goeiemorgen zegtquote:Op zondag 7 september 2008 10:20 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen!
Ik kon eindelijk uitslapen, ben ik om 08:00 al klaar wakker
Neuj, ben al sinds een uur of 7 bezigquote:Op zondag 7 september 2008 10:41 schreef Mikkie het volgende:
Oh mên, de rest van die luie flikkers van hier ligt zeker allemaal nog op bed?.
Werk? Da's balen op zondagochtendquote:Op zondag 7 september 2008 10:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuj, ben al sinds een uur of 7 bezig
Nee, voor school, probeer alle opdrachten voor dit semester af te krijgen dit weekendquote:
Hehe, naja, ik ging gister dan ook al om half 10 naar bedquote:Op zondag 7 september 2008 10:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat jij nog zo enthousiast goeiemorgen zegt
quote:Op zondag 7 september 2008 02:32 schreef Mikkie het volgende:
Godverju, ik heb zin om te bitchen en mensen af te zeiken.
Waar is Yashi?
WTFquote:Op zondag 7 september 2008 10:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, voor school, probeer alle opdrachten voor dit semester af te krijgen dit weekend
Ruilenquote:Op zondag 7 september 2008 11:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Iemand toevallig nog 2 ouders nodig?
quote:Op zondag 7 september 2008 11:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zijn jouw ouders wel chill dan?
Want ik heb hier al lopen schreeuwen dat ze in de stront kunnen zakken en dat ik niet mee ga naar defamiliedag
Gaan ze ook m'n boeken en m'n huur betalenquote:Op zondag 7 september 2008 11:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Iemand toevallig nog 2 ouders nodig?
Oh noes, Mikkie zho zhe rezcuequote:Op zondag 7 september 2008 11:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja dubbel.. Want stiekem heeft mijn moeder nog gelijk ook.. Maar dat ga ik niet toegeven natuurlijk
Dat is ook zo'n principiële rakker.quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh noes, Mikkie zho zhe rezcue!
Ah flikker op manquote:Op zondag 7 september 2008 11:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n principiële rakker.
Grow upquote:Op zondag 7 september 2008 11:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja dubbel.. Want stiekem heeft mijn moeder nog gelijk ook.. Maar dat ga ik niet toegeven natuurlijk
Yashi heeft te korte pootjesquote:Op zondag 7 september 2008 11:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach, mamsie is opt moment mijn broek korter aant maken dus het zal vast wel weer goed zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |