Hihii. Nee. MAar hij gaat al weer verder, nog omoermfewomgowmgeo omg screenshot komt eraan !!quote:Op zondag 7 september 2008 00:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
omfg, je zoekt wel passende vrienden he?
quote:Op zondag 7 september 2008 00:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Serieus, je mag hier alles posten.. Behalve Paris
En naderhand je portemonnee kwijtquote:
Heb ik er nog wel voor over ookquote:Op zondag 7 september 2008 00:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En naderhand je portemonnee kwijt.
quote:Op zondag 7 september 2008 00:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je staat wel akelig groen trouwens, damn wat een kleur.
Met of zonder randaarde?quote:Op zondag 7 september 2008 00:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wandcontactdoos!
Nog geen tijd in gestokenquote:Op zondag 7 september 2008 00:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel Opera gebruiken maar niet met torrents om kunnen gaan
Wil je dat nooit, maar dan ook echt NOOIT meer doen, zo'n pic plaatsen?quote:
Puur sex? Puur sex is gewoon een keiharde lul in je kut. Maar ik betwijfel of zo'n plaatje dat bewerkstelligt.quote:Op zondag 7 september 2008 00:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kvind mijn fipo toffer
Pharrel, echt die man is puur sex
Opera heeft een ingebouwde torrentclient!quote:Op zondag 7 september 2008 01:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nog geen tijd in gestokenMisschien moet ik het maar wel doen want ik heb op school 5mb/s stabiele download
School? School is voor incompetente kutnerds met het IQ van hun schoenmaat!quote:Op zondag 7 september 2008 01:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nog geen tijd in gestokenMisschien moet ik het maar wel doen want ik heb op school 5mb/s stabiele download
Verkapte kijk-mij-een-nerd-zijn-die-te-veel-megabytes-per-seconde-kan-downloaden post.quote:Op zondag 7 september 2008 01:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat jij nog zo enthousiast goeiemorgen zegtquote:Op zondag 7 september 2008 10:20 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen!
Ik kon eindelijk uitslapen, ben ik om 08:00 al klaar wakker
Neuj, ben al sinds een uur of 7 bezigquote:Op zondag 7 september 2008 10:41 schreef Mikkie het volgende:
Oh mên, de rest van die luie flikkers van hier ligt zeker allemaal nog op bed?.
Werk? Da's balen op zondagochtendquote:Op zondag 7 september 2008 10:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuj, ben al sinds een uur of 7 bezig
Nee, voor school, probeer alle opdrachten voor dit semester af te krijgen dit weekendquote:
Hehe, naja, ik ging gister dan ook al om half 10 naar bedquote:Op zondag 7 september 2008 10:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat jij nog zo enthousiast goeiemorgen zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |