Ik zit met verbazing te kijken idd!quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:07 schreef Copycat het volgende:
Ik kijkt 't ook. Vind het ergens wel interessant, maar Kempi vooral een whinende hosselaar.
viel me zo snel niets anders inquote:
Kempi heeft zojuist op de plee gekotst, je mist alles!!!quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
viel me zo snel niets anders in
Ik ben de heetste rapper van f*cking Nederland, weet je....quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:17 schreef Wunny het volgende:
ROFL die hoppi boys dikke gangsters!
Kut documentaire maja wel grappig ook weer.
Hij doet alsof die Tupac is terwijl die nog geen album heeft verkocht.
Hij is immers geen aap, en zijn reputatiequote:Op zaterdag 6 september 2008 21:20 schreef Copycat het volgende:
Ik kan geen show geven voor tien mensen.
Die was wel erg, ook met die duimpjes omhoogquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:21 schreef Chriz2k het volgende:
Blijven glimlachen, het is best een leuk feest.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:25 schreef Wunny het volgende:
Whahaha ja, ik ga niet optreden voor 10 mensen.
Hij mag blij zijn dat er 10 gekken zijn gekomen.
Nu over plantages roflmao
tja of je nou een stelletje verslaafden hebt of een stelletje criminelenquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:34 schreef Wunny het volgende:
Ze hadden laatst ( tijdje terug ) ook een documentaire of Red Hot Chilli Peppers, die was boeiend.
Dit is fakking gay.
A Dutch Connection van Van Splunteren?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:34 schreef Wunny het volgende:
Ze hadden laatst ( tijdje terug ) ook een documentaire of Red Hot Chilli Peppers, die was boeiend.
Dit is fakking gay.
Boo fucking hoo.quote:Het is Kempi-week op de urbanzender FunX. Naast interviews en muziek schrééuwt dat natuurlijk om een bedreiging. Vanuit gevangenis de Oosterhoek vertelt de Eindhovense rapper aan Revu: ‘Als ik vrijkom, ga ik ze verrassen bij FunX. Iemand daar kan een klap voor z’n bek verwachten.’
Ruim twee weken geleden ging Revu op bezoek bij Kempi, om over zijn nieuwe album Du Zoon te praten. De rapper wil zijn leven beteren, luidde zijn boodschap. Maar positief toekomstplan of niet, een brave jongen zal hij niet zo snel worden. Kempi was namelijk opgefokt. ‘Ik kan niet veranderen als ik tegelijkertijd word afgekraakt,’ vertelde hij in de kleine bezoekersruimte in Grave.
Een paar maanden geleden gebeurde het volgens Kempi al, drie dagen voor het bezoek weer: een vrouwelijke dj van hiphopzender FunX bekritiseerde de rapper uit Eindhoven. Kempi hoorde het in zijn cel en werd erop aangesproken door celgenoten. ‘Weet je hoe moeilijk het is om dat in de gevangenis te moeten horen? Die mensen kennen me niet eens. Waarom komen ze niet gewoon langs?’ Kempi slaat met zijn vuist op tafel. ‘Ik laat me niet beledigen! Als ik vrijkom, ga ik ze verrassen bij FunX. Iemand daar kan een klap voor z’n bek verwachten. Of het nou een vrouw is of niet. Dat is het me waard, een jaar cel zal ik er niet voor krijgen.’
FunX wil niet reageren op de bedreigingen van de rapper. Kempi heeft in een persbericht van Top Notch inmiddels laten weten dat hij spijt heeft van de uitlatingen.
'In de gevangenis heb ik bijna geen contact met de buitenwereld,' zegt hij. 'Wat ik op de radio hoor is bijna mijn enige verbinding met wat de Nederlandse media van me vinden. Om dan hele lage grappen te horen over mij als artiest en bovenal als persoon is dan erg frustrerend. Op het moment dat er een reporter voor mijn neus zit, in dit geval Gert-Jaap Hoekman van de Revu, dan zie ik dat als uitlaatklep.'
Ik zweer het op heel mijn leven, zijn libie wil jij niet levenquote:
Daar zeg je wat:quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:59 schreef BasEnAad het volgende:
Praat over zichzelf alsof hij Jezus is.
Dit is idd wel heel erg. Hij maakt zich zo onsterfelijk belachelijk!quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daar zeg je wat:
[ afbeelding ]
Zweren op de bijbel, Jezus dit, God dat. Als Jezus op de voorkant van je cd staan.
Het spreekt hem vast tot de verbeelding, Jezus was immers ook arm en groeide op in een kansloze omgeving. Als Kempi nou ook nog eens een voorbeeld nam aan de levensstijl en houding van Jezus, zou zijn leven een stuk positiever zijn.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:19 schreef Dutch_Nelson het volgende:
'''Ik geef een ruk aan me hengel aan de haak zit een vis nigga!'''
Dit soort types zijn echt de beste reclame voor de invoeren van de doodstraf in NLquote:
Qua publiciteit en verkoop denk ik zeker niet.quote:Nino>Kempi
haters jwtquote:Op zondag 7 september 2008 02:43 schreef Vodkadruppel het volgende:
Wat een haters allemaal. Maar wel allemaal die docu kijken.
Er zaten een hoop oude beelden in. Maar is toch een mooie uitzending geworden in zijn geheel.
Als ie niet zo dom zou handelen af en toe kan hij gewoon een goeie artiest zijn, maarja
ik vraag me af waar hij dan zijn inspiratie uit zou moeten halen.
[..]
Qua publiciteit en verkoop denk ik zeker niet.
En stijl, tja, kwestie van smaak.
quote:Op zondag 7 september 2008 12:42 schreef Superheld het volgende:
WAT DENK JE? WE KOMEN NAAR EINDHOVUH MET LEGE HANDEN? WE KOMEN MET CADEAUTJES NIGGUH.
Inderdaad goed te zien hoe je de suggestieve beelden er net uitpikt voor jouw ''sfeerimpressie''.quote:Op zondag 7 september 2008 14:38 schreef Chriz2k het volgende:
Sfeerimpressie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!
Dit is Klaagbaak, hier worden de humoristische kanten behandeld.quote:Op zondag 7 september 2008 14:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Inderdaad goed te zien hoe je de suggestieve beelden er net uitpikt voor jouw ''sfeerimpressie''.
quote:Op zondag 7 september 2008 15:14 schreef Rossoneri het volgende:
Dat er serieus mensen zijn dit dit leuk of mooi vindenGeen wonder dat Nederland zo verpauperd.
Ach jongen, hoe mooi kan het leven zijn als je het niet zo ontzettend serieus neemtquote:Op zondag 7 september 2008 15:14 schreef Rossoneri het volgende:
Dat er serieus mensen zijn dit dit leuk of mooi vindenGeen wonder dat Nederland zo verpauperd.
quote:Op zondag 7 september 2008 14:12 schreef XiChico het volgende:
Maar weet iemand hoe dat nummer heet dat hij voor zijn zoontje zong?
quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 7 september 2008 16:47 schreef zoalshetis het volgende:
ben ik dan echt een van de weinige die zijn muziek erg goed vindt?
Dat was 1 van de mooiste. En die doos neerpleuren.quote:Op zondag 7 september 2008 12:42 schreef Superheld het volgende:
WAT DENK JE? WE KOMEN NAAR EINDHOVUH MET LEGE HANDEN? WE KOMEN MET CADEAUTJES NIGGUH.
Komt wel goed hoor, hij en zijn homies zijn allemaal real muthaphuckinn' G'squote:Op zondag 7 september 2008 17:30 schreef axis303 het volgende:
Tijd om die gast te dumpen in South-Central, Compton of Lynwood.
Hebben die jongens daar ook wat te lachen..
MET CADEAUTJES NIGGUHquote:Op zondag 7 september 2008 17:30 schreef axis303 het volgende:
Tijd om die gast te dumpen in South-Central, Compton of Lynwood.
Hebben die jongens daar ook wat te lachen..
Fout. Dat is een beeld dat de media van hem heeft geschapen.quote:Op zondag 7 september 2008 17:35 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor, hij en zijn homies zijn allemaal real muthaphuckinn' G's
quote:Donderdag 8 februari 2007 werd Kempi schuldig bevonden aan mishandeling: hij zou iemand met een neppistool hebben geslagen. Na het hoger beroep werd Kempi veroordeeld tot een gevangenisstraf met de duur van één maand. Deze straf heeft hij echter niet uitgezeten: hij heeft in totaal al zes maanden in voorarrest heeft gezeten, waardoor hij weer als een vrij man de rechtbank uit kon lopen.
Een maand en 9 dagen later, op zaterdagavond 17 maart 2007 ging het echter weer fout: Kempi was betrokken bij een woordenwisseling in een discotheek in Wildervank, waar met een pistool werd gedreigd. Volgens het Dagblad van het Noorden had iemand van zijn rapformatie een pistool getrokken, volgens omstanders was het Kempi zelf. Toen Kempi wilde vluchten werd hij aangehouden in de buurt van Zwolle. [1]
Op 30 juni 2008 wordt Kempi veroordeeld tot 12 maanden onvoorwaardelijke gevangenisstraf wegens een aantal ernstige misdrijven[2]: bedreiging van conducteurs, bedreiging met een imitatie vuurwapen, bezit van een vuurwapen met kogels en bedreiging tijdens een vechtpartij in Wildervank (Groningen).
quote:
Popo is Amerikaanse slang voor politie, epic failquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:25 schreef Kaneel het volgende:
verkapte doodsverwensing, bij deze, kempi
ik zet mn popo op je hoofd en knallen, je weet
of lekkah stoephappen
Ga jij hem uitdelen?quote:Op zondag 7 september 2008 18:56 schreef Thomass het volgende:
Al zong ie net zo goed als freddy mercury, het is en blijft een kneus. Een stomp verdient ie, niets meer.
Hij is zeker muzikaal en getalenteerd... 'tis alleen jammer dat hij zo dwaas doet in 'real-life'. En helaas komt die dwaasheid ook teveel terug in zijn teksten...quote:Op zondag 7 september 2008 16:47 schreef zoalshetis het volgende:
ben ik dan echt een van de weinige die zijn muziek erg goed vindt?
quote:
Het is: pipaquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:25 schreef Kaneel het volgende:
verkapte doodsverwensing, bij deze, kempi
ik zet mn popo op je hoofd en knallen, je weet
of lekkah stoephappen
Ze voelen zich goed genoeg voor de witvoorziening.quote:Op zondag 7 september 2008 19:08 schreef de_boswachter het volgende:
Maar nee. Zie jij ooit zulkes figuur bij de groenvoorziening ? Nee, want daar voelen ze zich te goed voor. Ze hosselen liever wat dan dat ze pattas met stalen neus aan moeten doen
Waar heb je het over met je Scott Storchquote:Op maandag 8 september 2008 13:49 schreef Posdnous het volgende:
Asjeblieft zeg, van die Dirty South/ Scott Storch aftreksels. Gewoon treurig.
Dat is hem in principe al redelijk gelukt.quote:Op maandag 8 september 2008 14:17 schreef controlaltdelete het volgende:
laten we hopen dat hij nooit doorbreekt.
Hoe vaker hij in de jilla komt, hoe meer bekendheid.quote:Op maandag 8 september 2008 14:29 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dat is hem in principe al redelijk gelukt.
Als ie ook nog uit de gevangenis kan blijven kan ie ook optreden.
Waar ook weer mensen geld voor neerleggen.quote:Op maandag 8 september 2008 20:28 schreef ScudRaket het volgende:
De grap is dat zo'n klapmongool nog een podium krijgt ook
10 stuks dusquote:Op maandag 8 september 2008 20:35 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Waar ook weer mensen geld voor neerleggen.
Dus waarom niet?
Hij heeft gewoon gelijk. Die beats zijn echt on-Nederlands goed. Kempi heeft potentie maar het is gewoon een ongelofelijke loser.quote:
Eng mannetje ben je ook.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit soort types zijn echt de beste reclame voor de invoeren van de doodstraf in NL.
Nee hoor, nieuwe album vind ik steeds beter worden.quote:Op maandag 8 september 2008 21:34 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Die beats zijn echt on-Nederlands goed. Kempi heeft potentie maar het is gewoon een ongelofelijke loser.
Had ie al inspiratie dan?quote:Op maandag 8 september 2008 21:41 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Nee hoor, nieuwe album vind ik steeds beter worden.
Alleen als hij niet meer vastzit weet ik niet waar hij zijn inspiratie uit moet halen.
Dat is dan wel weer vastzitten in je eigen kutsysteem.
"COKE MOET GEPUSHT WORDUUUH".quote:Op maandag 8 september 2008 21:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Had ie al inspiratie dan?Die teksten zijn toch te triest voor woorden.
Tja, smaken verschillen dan. Ik geen nauwelijk een slechtere rapper dan Kempi, Lil Wayne is zelf nog leuker en de producties zijn echt een lachertje vergeleken bij bvb een Delic, Kubus, Duvel laat staan internationaal.quote:Op maandag 8 september 2008 21:34 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Die beats zijn echt on-Nederlands goed. Kempi heeft potentie maar het is gewoon een ongelofelijke loser.
Een kenner.quote:Op maandag 8 september 2008 21:59 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen dan. Ik geen nauwelijk een slechtere rapper dan Kempi, Lil Wayne is zelf nog leuker en de producties zijn echt een lachertje vergeleken bij bvb een Delic, Kubus, Duvel laat staan internationaal..
MURDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.quote:Op maandag 8 september 2008 22:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Een kenner.
De beats van Kempi goed vinden is hetzelfde als Ja Rule de beste rapper mondiaal vinden.
Neemt niet weg dat Kempi wel goed wegluistert, al is de kwaliteit vaak ver te zoeken.
Ja Rule de beste rapper?quote:Op maandag 8 september 2008 22:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Een kenner.
De beats van Kempi goed vinden is hetzelfde als Ja Rule de beste rapper mondiaal vinden.
Neemt niet weg dat Kempi wel goed wegluistert, al is de kwaliteit vaak ver te zoeken.
Daar klikte ik weg.quote:Op maandag 8 september 2008 22:16 schreef Kopbal het volgende:
met dank aan BNN (en dus van onze centen).
Hustelen?quote:Op maandag 8 september 2008 22:47 schreef Fakkan het volgende:
Kempi is die motherfuckin held swa! Jullie begrijpen de straat gewoon niet. Iedere dag hustelen met mijn bradda's, tori's checken en chickz playen. Dat doen wij niet voor de fattoe, maar we kunnen niet anders weet je. Dus ga maar naar je gare pokkoe luisteren, beethoven ofzo. En laat ons in onze waarde. Aight.
quote:
quote:
Ik versta de helft nog steeds niet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:07 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben helemaal om. kempi rules! die gast gaat nog heel erg ver komen. ben ik trouwens de enige die ondertiteling nodig heeft om zijn teksten te begrijpen?
Doe mij een grote friet met satesaus.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:36 schreef UrAnus het volgende:
ooi pappies denken ze snappen zn pokoe ma je moet die torie hebben meegemaakt om het te snappen maar die conjo systeem nackt elke straattuig check sommige hebben geen keus want hun hele libie zit vol omin stress en ellende maar de meesten hebben een keuze en denken tuffboy te zijn om te dealen in base tot ze in jilla komen en er geen uitgang meer is heb 2 brada's die vast zitten ik leer daarvan en zit in met 1ste jaar op de rug dus als je zn taki niet snapt ga er dan ook niet over oordelen
omin stress door deze kut systeem.
Zullen er serieus mensen zijn die zo praten ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:36 schreef UrAnus het volgende:
ooi pappies denken ze snappen zn pokoe ma je moet die torie hebben meegemaakt om het te snappen maar die conjo systeem nackt elke straattuig check sommige hebben geen keus want hun hele libie zit vol omin stress en ellende maar de meesten hebben een keuze en denken tuffboy te zijn om te dealen in base tot ze in jilla komen en er geen uitgang meer is heb 2 brada's die vast zitten ik leer daarvan en zit in met 1ste jaar op de rug dus als je zn taki niet snapt ga er dan ook niet over oordelen
omin stress door deze kut systeem.
nee, limburgs klinkt lekker.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zullen er serieus mensen zijn die zo praten ?
Verkapt "plz bash me want daar ben ik op uit!"quote:
quote:""Ej! Pak dat ei uit mijn koelkast, maar bak voor mij ook! Of ga je pannenkoeken maken? Ja? Maak voor mij ook, ik ben hongerig man!" Het ochtendleven dat Kempi in de gevangenis leidt klinkt zo slecht nog niet als door de telefoon een ontspannen geroezemoes op de achtergrond klinkt."
"Ik chill gewoon hier. Er zijn veel matties waar ik mee kan lachen, de tijd gaat snel. Ik heb niet het gevoel van 'shit man, ik zit vast'. Ik zit nu ook voor het eerst in een volwassen gevangenis, normaal zat ik altijd in HVB's, Huizen van Bewaring. Daar zit je 22 of 23 uur per dag in je cel. In de gevangenis blijft de deur gewoon open tot vijf uur 's middags. Je chillt en lacht zoveel mogelijk. Zoals je hoort wordt er hier lekker muziek geblazen, het is gewoon gezellig."
bron: statemagazine
RB is keihard op die track.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:55 schreef fathank het volgende:
Kempi is een baas. Jezelf gedragen als een of andere leipe mafkees van de straat en je wordt op handen gedragen. Doettie slim. En iedereen zn cd's kopen en Kees de Koning lacht de ballen uit z'n broek, want die verdient er het meest aan.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:03 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
RB is keihard op die track.
'Laat me kaartje achter, laat je maatje vol met gaatjes achter'
Baas boven baas...quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:03 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
RB is keihard op die track.
'Laat me kaartje achter, laat je maatje vol met gaatjes achter'
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:50 schreef Klautje het volgende:
[..]
Nee is standaard, probeer zelf maar.
Sinds wanneer staat de PI van een post
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |