Kon Andre Hazes ook!quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:35 schreef DrDentz het volgende:
Mooie rijmpjes kan hij schrijven hoor.
Andre Hazes besteedde die taak uit aan een persoon/consortium.quote:
Insane is doodgestoken.quote:Op zondag 7 september 2008 14:29 schreef Buitendam het volgende:
Welke van Bloedserieus hebben ze nou doodgestoken op 't station?
Als ik het terugspoel stelt die ene zich voor als B.EE.R en de ander als Kane Kizzle, terwijl die gozert Insane zou hebben geheten. Of hebben ze allemaal voor de duidelijkheid een naam of 3?
dat dacht ik ook al... we moeten hosselen... hallo uitkering ofzo jeweetsquote:Op zondag 7 september 2008 00:12 schreef Puccini het volgende:
Ik heb een stukje gezien. Dat hosselen, wat triest, neem een avondbaantje ofzo. Als jij succes wil dan betekent dat toch niet dat je ergens anders kunt jatten/drugs verspreiden.
Ik zal wel bekrompen zijn.
En dan nog zijn taal... wel zeggen dat je de beste rapper van NL bent maar het hebben over doekoe, dough (ofzo), broke en weet ik wat nog meer. Flikker toch op.
(ik vond overigens zijn muziek best oke klinken maar de tekst vond ik dan weer jammer)
Dat wist ik, maar is dat die B.EE.R of die andere gozert? Ze stelde zich met 2 man voor als Bloedserieus, maar ze gebruikten allebei de naam Insane niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |