Jullie missen gewoon iemand die op alles reageert. Nou hier is ie danquote:
een meisje van 8.. ? jonge die meid ziet er beslist uit als een jaar of 12-13, en die tieters zijn echt !quote:Op zondag 7 september 2008 00:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een Fotosjop van een meisje van 8 met een C-cup?
Ze verzinnen ook steeds ziekere dingen...
12-13....quote:Op zondag 7 september 2008 00:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
een meisje van 8.. ? jonge die meid ziet er beslist uit als een jaar of 12-13, en die tieters zijn echt !
quote:Op zondag 7 september 2008 00:11 schreef El_Matador het volgende:
Dat is Anky van Grunsven?
Wat een paardensmoel.
die vriend is juist tofquote:Op zondag 7 september 2008 00:11 schreef Triptamine het volgende:
Ben ook altijd een fan van
[ afbeelding ]
Deze dame. Alleen haar vriend is zo´n sul
Doet ie idd goed. En over Yolanthe: Misschien vind je haar gezicht niet zo knap, kan. Maar dat lichaam is gewoon fantastisch, vind je dat niet, ben je minstens bi.quote:Op zondag 7 september 2008 00:13 schreef gers het volgende:
[..]
die vriend is juist tof
kutmuziek maken en toch miljoenen verdienen
quote:Op zondag 7 september 2008 00:11 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jullie missen gewoon iemand die op alles reageert. Nou hier is ie dan
quote:
en bovendien mag ie yolanthe prikken , ons zal dat waarschijnlijk niet lukkenquote:Op zondag 7 september 2008 00:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Doet ie idd goed. En over Yolanthe: Misschien vind je haar gezicht niet zo knap, kan. Maar dat lichaam is gewoon fantastisch, vind je dat niet, ben je minstens bi.
Ey, het komt uit het foto-album van BobbyB héquote:Op zondag 7 september 2008 00:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
12-13....![]()
Ik geloof best dat die tieten echt zijn. Ze heeft de face van een 8-jarige.
Als je daarop geilt, is er iets goed mis met je.
je bent blut hoe wil je dan naar een concertquote:Op zondag 7 september 2008 00:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik heb weekend, ben blut en De jeugd van tegenwoordig in de groene engel was uitverkocht
. Dus ga ik maar effe fokken en dadelijk slapen. Morgen filmen
Beetje geld lenen van mijn pa, en filmpjes voor schoolquote:Op zondag 7 september 2008 00:17 schreef gers het volgende:
[..]
je bent blut hoe wil je dan naar een concert![]()
wat moet je eigenlijk filmen ?
waarom leen je dan geen geld om te stappenquote:Op zondag 7 september 2008 00:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Beetje geld lenen van mijn pa, en filmpjes voor school
Omdat mijn vaste groepje dankzij het uitverkocht zijn van DJVT niks ging doen. En we gaan meestal niet echt uit. Meestal wat zuipen/smoken/ouwehoeren bij mij. En gaan we uit, dan zeker niet in oss. Dus dan komt de vervoerskwestie erbij.quote:Op zondag 7 september 2008 00:21 schreef gers het volgende:
[..]
waarom leen je dan geen geld om te stappen![]()
wat ga je filmen ? de mooiste plekjes van oss? dan ben je namelijk zo klaar
Aww klinkt logischquote:Op zondag 7 september 2008 00:23 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Omdat mijn vaste groepje dankzij het uitverkocht zijn van DJVT niks ging doen. En we gaan meestal niet echt uit. Meestal wat zuipen/smoken/ouwehoeren bij mij. En gaan we uit, dan zeker niet in oss. Dus dan komt de vervoerskwestie erbij.
Die filmpjes moeten ik en.... zijn, zijn 9 thema's, kun je uit kiezen enzovoorts
Goed gephotoshopped!quote:Op zondag 7 september 2008 00:20 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind Oss niks aan. Geen gezelligheid enzovoorts, vaak vechten. En er zitten veel meer mooie dames in Nijmegen(studentenstad)quote:Op zondag 7 september 2008 00:25 schreef gers het volgende:
[..]
Aww klinkt logisch
vroegah had ik ooit zo'n crew shirt best handig als je naar een concert wilt![]()
in Oss is het toch keigezellig stappen ,beetje zuipen en wat wouten meppen
Oss is ook geen fuck aanquote:Op zondag 7 september 2008 00:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Vind Oss niks aan. Geen gezelligheid enzovoorts, vaak vechten. En er zitten veel meer mooie dames in Nijmegen(studentenstad)
De BAN en even iets kwijt willen. dit topic is fokking leuk. Begint als een Teunebeun bash en eindigt met een lul die mij half aanvalt "Omdat ik muzikaal onderontwikkeld ben"
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |