Ehh geen idquote:
Jij hebt best wel moeite met in het juist interpreteren van mijn posts he.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Knap dat je dat van jezelf weet
Ik heb Haley al.quote:
quote:
maar hayden zou je toch niet wegsturenquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt best wel moeite met in het juist interpreteren van mijn posts he.
[..]
Ik heb Haley al.
[ afbeelding ]
Ik zou nooit meer mijn bed uitkomen als zijn mijn vriendin was, zij ook niet derhalve. Oke, heel soms om bij de deur het eten aan te pakken van de pizzaturkquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:10 schreef gers het volgende:
[..]
maar hayden zou je toch niet wegsturen
Jawel.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:10 schreef gers het volgende:
[..]
maar hayden zou je toch niet wegsturen
Capadokya zekerquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik zou nooit meer mijn bed uitkomen als zijn mijn vriendin was, zij ook niet derhalve. Oke, heel soms om bij de deur het eten aan te pakken van de pizzaturk
En waar is mijn shake dan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
En ik ben terugmet bakje aardbeien en aardbeien-banaan shake
yummieee. Leve vrienden die op de markt werken en je voor 1 euro een bakje aardbeien meegeven, 4 keer zo groot als die bij de AH
Ik moet ook nog zo een blenderquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
En ik ben terugmet bakje aardbeien en aardbeien-banaan shake
yummieee. Leve vrienden die op de markt werken en je voor 1 euro een bakje aardbeien meegeven, 4 keer zo groot als die bij de AH
Zu alt!quote:
de Mixquote:
Kom maar halen hoorquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe mij ook maar! Als je toch bezig bent.
Die Durum Doner's daarquote:
Ja, en die krengen zijn niet eens echt versquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik moet ook nog zo een blenderbetaal me blauw aan Ah Smoothies
PM je adres ff door dan? Kom ik eraan!quote:
die krengen zijn wel fucking lekkerquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, en die krengen zijn niet eens echt versverser dan wat ik nu drink kan het niet
lekkerder ook niet trouwens.
Daarom, dan neem ik gewoon een thermostaatfles vol smoothie mee naar schoolquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, en die krengen zijn niet eens echt versverser dan wat ik nu drink kan het niet
lekkerder ook niet trouwens.
Spoordreef 29Aquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
PM je adres ff door dan? Kom ik eraan!![]()
boh gek dadelijk weet heel fok wie ik benquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die Durum Doner's daar![]()
![]()
Maar, pm je me je naam?? of niet. Hoeft ook niet hoor
zekerquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:14 schreef gers het volgende:
[..]
die krengen zijn wel fucking lekker
ja joh, tuurlijkquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:15 schreef gers het volgende:
[..]
boh gek dadelijk weet heel fok wie ik ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |