Hoe kan je dit circus in vredesnaam naast de serie leggen.quote:
Hij ziet er meer uit als of hij straks flink aan de diarree gaat.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:51 schreef Rikketik het volgende:
Op dat achtste plaatje ziet Goku er best wel stoer uit, hoor.
Vind ik best stoer.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:55 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Hij ziet er meer uit als of hij straks flink aan de diarree gaat.
quote:
hij lijkt ook best veel op de vampier hoofd van spike in angel/buffyquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:48 schreef Smash-it het volgende:
Maar.. maar.. James Marsters![]()
![]()
is Piccolo! Ik ga hem dus wel kijken.
Jij.quote:
Het is Dragonball en niet Dragonball Z.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:41 schreef Ruiseart het volgende:
Als ze Piccolo groen hadden gespoten en twee van die voelsprieten op de kop hadden geplakt dan was hij perfect geweest.
Doet Vegeta mee? Anders is de film bij voorbaat al kut.
quote:
Nee, moet eerst nog een paar Dragonball Saga's.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:20 schreef Nemain het volgende:
Jij kijkt Dragonball Z?
Er zit ook nog een logica achter!quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, moet eerst nog een paar Dragonball Saga's.
Jij hebt duidelijk de serie niet gezien.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:26 schreef Nemain het volgende:
[..]
Er zit ook nog een logica achter!
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de serie niet gezien.
Good timesquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:13 schreef Apfelsaft het volgende:
HIS POWERLEVEL IS OVER NINE THOUSAND!!!!11!!!1!1!11!!!!!!!
Nogmaals. Het is gebaseerd op Dragonball. Niet Dragonball Z.quote:Op zondag 7 september 2008 01:15 schreef Wing het volgende:
Het lijkt erop dat dit een pruts film gaat worden.
We krijgen niet eens Super Saiyan te zien
Dit is overigens gemaakt door fans:
Cool
Het is Dragonball, niet DBZ. Idioot.quote:Op zondag 7 september 2008 01:15 schreef Wing het volgende:
Het lijkt erop dat dit een pruts film gaat worden.
We krijgen niet eens Super Saiyan te zien
Eensquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:50 schreef DuTank het volgende:
Dit is gewoon verpesten van mijn jeugdsentiment.
Dus? Goku is in de film ook geen tiener maar een volwassen kerel zo te zien... Een echte DB film zou een 12 jarige Goku castenquote:Op zaterdag 6 september 2008 15:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het is Dragonball en niet Dragonball Z.
ben al bezigquote:Op zondag 7 september 2008 13:41 schreef B_ernd het volgende:
Nu ik dit zo zie, heb ik weer zin om alle afleveringen te gaan downloaden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dragonballquote:Op zondag 7 september 2008 13:38 schreef Kriegel het volgende:
Weten jullie zeker dat dit geen fake is? Die 'trailers' zijn het immers ook, fanmade, staat erbij.
Piccolo in Dragonball? wtf?quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het is Dragonball en niet Dragonball Z.
Het is de laatste sage van Dragonball, en op dat moment is Goku rond de 16/18 volgens mij. In de film zal Goku daarom ook op high school zitten (quote:Op zondag 7 september 2008 15:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Dus? Goku is in de film ook geen tiener maar een volwassen kerel zo te zien... Een echte DB film zou een 12 jarige Goku casten
Op het einde van Dragonball moet Goku tegen Piccolo vechten, die dan nog slecht is.quote:Op zondag 7 september 2008 16:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Piccolo in Dragonball? wtf?! Ik zag hem pas in Dragonball Z
En waarom is Goku volwassen?
Protip: download de remastered versie van DBZ. HD-kwaliteit, breedbeeld én uncut.quote:
Piccolo was Goku's rivaal (?) of soortgelijks tijdens DB, weet het niet meer precies maar Goku vermoordde piccolo's vader of zo en toen werd dus Piccolo geboren blablabla. Whatever. Hij komt er iig inderdaad in voor.quote:Op zondag 7 september 2008 16:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Piccolo in Dragonball? wtf?! Ik zag hem pas in Dragonball Z
En waarom is Goku volwassen?
Het is niet het beste gedeelte, nee.quote:Op zondag 7 september 2008 17:17 schreef msnk het volgende:
[..]
En ja Goku is aan het einde van DB inderdaad een jaar of 16 maar dan nog, dat is toch het meest kutte gedeelte van de hele serie man! Daar moet je me wel gelijk ingeven Lakitu
En euhm.. Goku is toch ongeschoold?
Ja en dan merken zijn vrienden dat hij anders is en wordt hij beetje verstoten. Dan wordt hij een emo.quote:Op zondag 7 september 2008 17:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is niet het beste gedeelte, nee.
En Goku is inderdaad ongeschoold, in deze film wordt het originele verhaal echter verneukt. Waardoor bijv. Krillin en Tien er niet in voorkomen, en Goku vrienden heeft die helemaal niet in de anime voorkomen.
Wie allemaal, Ryan en Kenneth of zo?quote:Op zondag 7 september 2008 17:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En Goku is inderdaad ongeschoold, in deze film wordt het originele verhaal echter verneukt. Waardoor bijv. Krillin en Tien er niet in voorkomen, en Goku vrienden heeft die helemaal niet in de anime voorkomen.
quote:
Aldus wiki.quote:Texas Battle as Carey Fuller: A high school bully. He is an original character created for the film.
Luis Arrieta as Weaver: A classmate and friend of Goku. He is an original character created for the film.
Shavon Kirksey as Emi: A high school friend of Chi Chi. She is an original character created just for the film.
DB zonder Krillin en Tien is gedoemd te falen.quote:Op zondag 7 september 2008 17:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die laatste Budokai finale tegen Piccolo waarin ie bijna vermoord werd? Dat was juist het beste stuk, gek! :/quote:Op zondag 7 september 2008 17:17 schreef msnk het volgende:
En ja Goku is aan het einde van DB inderdaad een jaar of 16 maar dan nog, dat is toch het meest kutte gedeelte van de hele serie man! Daar moet je me wel gelijk ingeven Lakitu
Goku die een spirit bomb op gaat ladenquote:Op zondag 7 september 2008 17:09 schreef Triptamine het volgende:
als ze lef hebben verfilmen ze de Freeza-Saga. een film van 6 weken lang, die in het verhaal 5 minuten duurt.
Ik weet het niet, in de DB serie vind ik zijn jeugd altijd zo veel leuker om te zien. Wanneer die rond trekt met Bulma en traint bij Master Roshi enzoquote:Op zondag 7 september 2008 19:29 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Die laatste Budokai finale tegen Piccolo waarin ie bijna vermoord werd? Dat was juist het beste stuk, gek! :/
Dat duurde altijd 2 a 3 afleveringen.quote:Op zondag 7 september 2008 19:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Goku die een spirit bomb op gaat ladenEen uur later in de film is die klaar
[hap] Nee. [/hap]quote:Op zondag 7 september 2008 22:36 schreef Off-ShoRe het volgende:
maar dit gaat dus om dbz en niet om db
En daarom zeg ik dat we geen Super Saiyan te zien krijgen, mongoolquote:Op zondag 7 september 2008 12:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is Dragonball, niet DBZ. Idioot.
Goed, je hebt wel gelijk dat de 23rd Tenkaichi Budokai saga totaal anders is dan de rest van DB, het is qua stijl al een overduidelijk (doch toevallig, het enige wat de anime immers doet is de manga volgen) opstapje naar DBZ, dat het avontuurlijke vrijwel volledig inwisselt voor non-stop actie. Desondanks vond ik het een behoorlijk vette climax, maar misschien is "beste" eigenlijk wel wat overdreven, aangezien je het stuk dus niet kunt vergelijken met alles ervoor.quote:Op zondag 7 september 2008 20:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik weet het niet, in de DB serie vind ik zijn jeugd altijd zo veel leuker om te zien. Wanneer die rond trekt met Bulma en traint bij Master Roshi enzo![]()
In DBZ daarentegen vond ik de meest actie volle scenes altijd het leukst
in DBGT, tjah, vond ik alles wel leuk eigenlijk. Pan
Pardon!! De tekenfilmserie was geweldig joh!! (ik bedoel DBZ, DB vond ik saai)quote:
GT was wel aardig, als je het niet te serieus nam. Begon een beetje een parodie op zichzelf te worden, hoewel ik dat gevoel ook al kreeg bij de Buu saga's. Al die verschillende Buu's... Daar had meer mee gedaan kunnen worden.quote:Op maandag 8 september 2008 00:27 schreef Kriegel het volgende:
Enne, GT bestaat gewoon niet. Vreselijk.
Inderdaad, het had wel interessant geweest om Tien in de film te zien (alleen al vanwege zijn 3 ogen).quote:Op zondag 7 september 2008 19:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
DB zonder Krillin en Tien is gedoemd te falen.
hayden panetierre zou haar moeten spelen!quote:
Idd opvallend dat je dat zegt..vindt Wolverine persoonlijk ook de leukste uit dat groepje.quote:Op maandag 8 september 2008 01:16 schreef Ruiseart het volgende:
Vegeta is het meest gave en complexe personage uit de hele Dragonball franchise, zo'n knakker die tussen goed en slecht balanceert. Waarom scoort de nieuwe Batman zo goed en is Wolverine het populairste personage uit de X-Men serie?
Ze hadden gewoon met DBZ moeten gaan. Vegeta of Cell Saga.
Piccolo is ook wel heerlijk badass, met de meest dramatische entrees.
Je mag dan een meisje zijn, zoveel waarde heeft jou oordeel echt niet.quote:Op maandag 8 september 2008 00:41 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Als zelfs ik als meisje dat zeg, moet het wel goed zijn![]()
Ik denk dat Hayden meer geschikt is voor de rol van Krillin.quote:Op maandag 8 september 2008 01:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
hayden panetierre zou haar moeten spelen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.```/l
(゚、 。 7
l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
じしl_, )ノ
quote:Op maandag 8 september 2008 14:24 schreef Kriegel het volgende:
Omdat dat gay is, de bizarre actie en nog sterker; het uiterlijk zijn amper te vertalen naar live action. Overigens komt er wèl een Akira film, er wordt er een gemaakt door Leonardo Di Caprio ().
quote:
Fake, op het einde zie je gewoon een stuk cutscene van FFVII: Crisis Core.quote:
Tuurlijk is die trailer fake. Als je daarin trapt..quote:Op maandag 8 september 2008 19:14 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Fake, op het einde zie je gewoon een stuk cutscene van FFVII: Crisis Core.
Neem dan liever een actrice die al een robot-rol heeft gespeeld... Kristanna Loken ofzo.quote:Op maandag 8 september 2008 01:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
hayden panetierre zou haar moeten spelen!
Ja goed ..als je er niet van houd dan houdt het ook op inderdaad.quote:Op maandag 8 september 2008 01:31 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Je mag dan een meisje zijn, zoveel waarde heeft jou oordeel echt niet.
vegetaquote:Op maandag 8 september 2008 01:16 schreef Ruiseart het volgende:
Vegeta is het meest gave en complexe personage uit de hele Dragonball franchise, zo'n knakker die tussen goed en slecht balanceert. Waarom scoort de nieuwe Batman zo goed en is Wolverine het populairste personage uit de X-Men serie?
Ze hadden gewoon met DBZ moeten gaan. Vegeta of Cell Saga.
Piccolo is ook wel heerlijk badass, met de meest dramatische entrees.
lief toch, zo klein en compact! Je kunt d'r zo overal mee naar toe nemen!quote:Op maandag 8 september 2008 01:40 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik denk dat Hayden meer geschikt is voor de rol van Krillin.
Dit schijnen geleakte foto's te zijn die eigenlijk niet hadden mogen verschijnen, 20th century fox heeft dan ook getracht om ze van een aantal sites af te halen. Tenminste dit had ik op verschillende sites gelezen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die film gaat hard falen aan die screenies te zien...
Officiële site van de producent, 20th Century Fox; http://www.foxfilm.nl/cinema/coming-soon/quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:33 schreef Jerreh het volgende:
Ik geloof het nog steeds niet. Dit is een grap. Tot ik een echte trailer + website zie.
Ben alle saga's aan het downloaden.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:44 schreef MouzurX het volgende:
Ik ben nu wel online dragonball z weer aan het kijken
Ik ben het met je eens. Ze hadden Uwe Boll moeten vragen om deze film te maken, dan was het tenminste een solide film geworden.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die film gaat hard falen aan die screenies te zien...
linkje?quote:Op woensdag 10 september 2008 09:44 schreef MouzurX het volgende:
Ik ben nu wel online dragonball z weer aan het kijken
kewl..quote:Op woensdag 10 september 2008 12:41 schreef sitting_elfling het volgende:
17 oktober komt trouwens de 1e trailer van Dragonball pas uit
Zoek gewoon op watch dragonball Z online ... werkt met veel series trouwens. Ik kijk hem nu van www.idragonball.com volgens mij omdat bij een andere je vanaf episode 105 niet meer kon doorspoelenquote:
Die powerlevels gingen ook nergens meer over op een gegeven moment. Alsmaar steeds sterkere tegenstanders, die levels moesten haast in de miljarden gaan lopen. Na een tijdje stopten ze dan ook met die scouters en expliciet levels noemen.quote:
Al die fanboy websites met die filosofie achter die hele power levels achter Cell en Majin Buu ook.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die powerlevels gingen ook nergens meer over op een gegeven moment. Alsmaar steeds sterkere tegenstanders, die levels moesten haast in de miljarden gaan lopen. Na een tijdje stopten ze dan ook met die scouters en expliciet levels noemen.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:59 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Al die fanboy websites met die filosofie achter die hele power levels achter Cell en Majin Buu ook.
Aangezien Chow-Jun Fat ofzo Roshi gaat spelen verwacht ik niet dat soort acties....quote:Op maandag 8 september 2008 19:00 schreef grootmeester_flits het volgende:
als het op Dragonball gebaseerd is, moet geniale schildpad een geile bok zijn en bulma de helft van de tijd in een slipje rondlopen en te pas en te onpas haar borsten tonen
Of dat legendarische stukje uit de originele Dragonball waar Goku even onder Bulma's rokje gaat kijken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Aangezien Chow-Jun Fat ofzo Roshi gaat spelen verwacht ik niet dat soort acties....
"Is Roshi true to the manga character? “Yes, somewhat,” said director James Wong. “We kept his main features, like his humor. But in the manga Roshi is a true sexual pervert, which wouldn’t work in a family film. So we removed that part of the character.”![]()
Oolong zal er ook wel niet in zitten denk ik, dus panties grabben zal er niet in zitten denk ik zo.
Ook niet dat Goku aan Bulma's panties zit te frummelen...
Godver! M'n 2e rickroll van vandaagquote:
Geweldigquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:18 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Of dat legendarische stukje uit de originele Dragonball waar Goku even onder Bulma's rokje gaat kijken.
Linkje?quote:Op woensdag 10 september 2008 12:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ben alle saga's aan het downloaden.
Dragonball en Z moeten op 1 DVDtje passen.
Dan maar een keer een marathon organiseren.
Gohan is een sukkelquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:02 schreef Netsplitter het volgende:
Geheel offtopic:
Het mooiste stukje van DBZ
Vind ik
Dit beter dan?quote:
www.dbz-media.nlquote:
Welke aflevering was dat ook alweer?quote:
Ik ben nu in Japan, en kan je zeggen dat dat absoluut niet het geval is. Meeste Japanse jongeren kijken niet eens anime.quote:Op maandag 8 september 2008 14:18 schreef msnk het volgende:
Goed punt Noin. Akira had inderdaad wel een leuke film opgeleverd denk ik. Mits een Japanse productie
Ik snap sowieso niet waarom er niet meer Japanse filmmaatschappijen zijn die anime verfilmen, het zijn toch zulk fervente anime liefhebbers daar. Al die actionfigures, cosplay en zo
Ergens aan het end van GT.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Welke aflevering was dat ook alweer?
fusion duurt maar 15 minuten ofzo...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ergens aan het end van GT.
De draak uit de ballen is evil geworden en ze proberen 'm te verslaan dmv een fusion.
De fusion lukt wel, maar het verslaan niet.
Gogeta wordt te arrogant en verneukt het.
Oja!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ergens aan het end van GT.
De draak uit de ballen is evil geworden en ze proberen 'm te verslaan dmv een fusion.
De fusion lukt wel, maar het verslaan niet.
Gogeta wordt te arrogant en verneukt het.
Zal wel teveel kosten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:42 schreef Netsplitter het volgende:
Bootleg trailer
http://www.traileraddict.(...)otleg-teaser-trailer
Het is crappy om te zien, maar een hoop gespring en totaal geen energywaves of wat dan ook te zien.....
Dus
No balls!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:18 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Of dat legendarische stukje uit de originele Dragonball waar Goku even onder Bulma's rokje gaat kijken.
This video is no longer available due to a copyright claim by Twentieth Century Foxquote:
quote:
kankerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:41 schreef Electro-Worm het volgende:
het wordt echt een kankerfilm, niet anders te omschrijven.
Er zullen wss weinig kamehamehas in zitten en alles ziet er zo modern en echt uit in die film.
Ik kijk er niet echt naar uit.
Ah.. nu wil ik em ook zienquote:
BSquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:57 schreef Electro-Worm het volgende:
En als ze nou het hoesje/filmposter zien met die verklede lullo's er op. Zouden ze het dan nog gaan bekijken?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:04 schreef msnk het volgende:
Dit gaat trouwens ontiegelijk veel kijkers trekken denk ik, niet omdat het zo goed is (want dat is het niet) maar Kung Fu films zijn wel erg geliefd, en met zo'n naam zijn mensen sneller over te halen om het te bekijken denk ik.
Nou ja als her eruit komt te zien als in de trailer, dan wellicht. Dat ene wijf is best lekker, en de kerels die erin spelen worden waarschijnlijk aangezien als stoer dus jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:08 schreef muay-toy het volgende:
[..]
En als ze nou het hoesje/filmposter zien met die verklede lullo's er op. Zouden ze het dan nog gaan bekijken?
Idd, als Piccolo er zo uit had gezien dan begint het tenminste nog ergens op te lijken, dus echt groen met sprietjes... Natuurlijk kunnen Tien, Chiau-zu, en Krillin ook niet ontbreken want die horen er gewoon bij... Ik kan er niet omheen waarom ze die drie eruit gelaten hebben maar wel een stel nobody's erin hebben gezet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:17 schreef sitting_elfling het volgende:
Jammer dat ze hier zo'n hollywood achtige film van hebben geprobeerd te maken, dikke auto's, chickies met decoleté's enzo..
En roshi .. ROFL .. dat lijkt écht nergens op. Toch jammer, want de potentie om hier een goede film van te maken was er zeker..
Ik ben inderdaad bang dat deze film voor al loopt op eenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:31 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Idd, als Piccolo er zo uit had gezien dan begint het tenminste nog ergens op te lijken, dus echt groen met sprietjes... Natuurlijk kunnen Tien, Chiau-zu, en Krillin ook niet ontbreken want die horen er gewoon bij... Ik kan er niet omheen waarom ze die drie eruit gelaten hebben maar wel een stel nobody's erin hebben gezet.
Dan nog fatsoenlijke special effects/CGI want de technieken bestaan al jaren, vechtscènes in slowmotion om super-speed weer te geven, energy waves en het opbouwen van chi/ki enzo. Gevechten met bovenmenselijke/buitenaardse krachten, mensen toch, POTENTIE staat er met dikke letters opgeschreven.
Komt er een Goku aanzetten met dunne armpjes, wat sprongen en met wat hollywood explosies.
Echt jammer idd, ze hadden de film net zo goed een andere naam kunnen geven want veel Dragonball er niet aan. Ik hoop niet dat het te veel bezoekers gaat trekken want dan gaan ze meer van die rommel maken.
[ afbeelding ]quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:12 schreef FracturedMindz het volgende:
[..]
Emmy Rossum.
[ afbeelding ]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=emmy+rossum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:09 schreef Netsplitter het volgende:
Klikken op eigen risico.....![]()
KlikWtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
KlikNee... nee... neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
KlikNeee kom op!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEEEEEEEE
Dit is nepp...tochhh![]()
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
KlikWTH, dit is te erg voor woorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
KlikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsof iemand een tampon op z'n hoofd gedrukt heeft, overvallen door een chemische bende.
omgquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs dit lijkt nog meer.
Mja, daar erger ik me ook aan .. DB is potentieel goud voor de film industrie .. lopen ze het zo te verneuken..quote:Op zondag 9 november 2008 15:17 schreef basm85 het volgende:
Ik snap de makers van deze film niet. Ik snap dat ze eerst Dragonball gaan verfilmen voordat ze aan Dragonball Z gaan beginnen, maar zorg dan dat DB ruig wordt.
Want wat wil de gemiddelde db(z) fan zien?
- Botte vechtersbazen in de stijl van 300 / The Matrix (en een vleugje Hancock) die (véél te) sterk zijn
- Schreeuwende transformerende (super) saiyans (ja ik weet het, die zijn er nog niet in DB)
- Landverschuivingen, kraters, explosies, door bergen heen vliegen etc etc
- Testosteron, agressie, bloed!![]()
En niet:
- Goku als mager jochie die zich verplaatst in een gele mustang![]()
- Dragonball als 'familiefilm'![]()
DB(Z) is potentieel goud voor een filmmaatschappij, sukkels dat het zijn
KlikDie film gaat zo falenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch zal ik m wel gaan bekijken
Mja, herkenning.. ik ga dat ook doen .. ook zien .. terwijl ik mezelf er te oud voor vind.quote:Op zondag 9 november 2008 15:45 schreef tevebe het volgende:
[..]
Die film gaat zo falen![]()
Toch zal ik m wel gaan bekijken
Idd... in DB was het allemaal nog niet zo schreeuwerig.quote:Op zondag 9 november 2008 15:17 schreef basm85 het volgende:
- Schreeuwende transformerende (super) saiyans (ja ik weet het, die zijn er nog niet in DB)
KlikNaah, mensen toch, denk je dat het niet veel erger kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het lijkt net alsof ze dat masker nog hadden liggen, overgebleven uit een Buffy the vampire slayer aflevering ofzo.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
Recoome: His Japanese name, Rikūmu, is the Japanese word for cream kurīmu (cream)quote:
Lijkt me Piccolo.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:37 schreef Kriegel het volgende:
Oh mijn god, moet die onderste soms Garlic voorstellen?
En Bulma ziet eruit als een crackhoer in een Londense achterbuurt![]()
![]()
!!!
En uiteraard komt er geen enkele tietengrijp/flash scene met hem, want het moet wel een familiefilm blijven.quote:
Hij is sowieso slecht gecast, net als de rest van de film: waarom niet gewoon zo'n vent uitnodigen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:03 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En uiteraard komt er geen enkele tietengrijp/flash scene met hem, want het moet wel een familiefilm blijven.
Dikke Surinaamse negerinquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:24 schreef L.no het volgende:
Ik zou eigenlijk willen zien hoe Mr. Popo eruit zal zien in zo'n mislukte live action.
Noo, dan zou het nog kloppen, maar dat doen ze niet in deze film.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:12 schreef gekgeboren het volgende:
dan zie je de eerst 4 foto's ofsow,, toen dacht ik da t nog wel wa zou worden,, toen zag ik piccolo,, njhaa da ging nog welmaar toen egt wer zo'n typisch nagemaakt pakje voor goku,, ziet deruit man
Als je toch fout bezig wilt zijn dan denk ik dat ze voor een arabier gaan.quote:
Of ma tokkie?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:06 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Als je toch fout bezig wilt zijn dan denk ik dat ze voor een arabier gaan.
In de serie of in de film?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:11 schreef snucky het volgende:
[..]
Of ma tokkie?
Tja piccolo is ook niet groen?
In de film niet nee.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:30 schreef Yggie het volgende:
in de film..
Foto 1: Bulma, in het begin van DB reed Bulma namelijk altijd op motor rond met rugtas samen met Goku op zoek naar de Dragonballs.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:32 schreef Netsplitter het volgende:
Nieuwe screens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe wat wie en waar.....
quote:
3e is roshi volgens IMDBquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:32 schreef Netsplitter het volgende:
Nieuwe screens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe wat wie en waar.....
quote:Op zondag 9 november 2008 15:41 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, daar erger ik me ook aan .. DB is potentieel goud voor de film industrie .. lopen ze het zo te verneuken..
Ik ben dus niet de enige die dat vind.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:59 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat Hollywood een goede franchise compleet verneukt.
Transformers anyone?
Ben bang dat tranformers vele malen beter is dan dragonballquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:59 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Transformers anyone?
Ja maar vergeleken met de tekenfilm was Transformers ook om te janken zo slecht.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:52 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ben bang dat tranformers vele malen beter is dan dragonball![]()
Alleen pixar samen met een stel jappen mogen dragonball verfilmen... elke andere poging is gedoemd tot mislukking
Als ik aan roshi denk, dan denk ik aan een vieze oude vent die veel tienerblaadjes leest.. what the fuck?!quote:
En gespierde lichamen.. bodybuild achtige als ze poweruppen!quote:Op zondag 9 november 2008 15:17 schreef basm85 het volgende:
Ik snap de makers van deze film niet. Ik snap dat ze eerst Dragonball gaan verfilmen voordat ze aan Dragonball Z gaan beginnen, maar zorg dan dat DB ruig wordt.
Want wat wil de gemiddelde db(z) fan zien?
- Botte vechtersbazen in de stijl van 300 / The Matrix (en een vleugje Hancock) die (véél te) sterk zijn
- Landverschuivingen, kraters, explosies, door bergen heen vliegen etc etc
- Testosteron, agressie, bloed!![]()
En niet:
- Goku als mager jochie die zich verplaatst in een gele mustang![]()
- Dragonball als 'familiefilm'![]()
DB(Z) is potentieel goud voor een filmmaatschappij, sukkels dat het zijn
FMA?! één anime klassieker verpesten vind ik al erg genoeg.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:21 schreef Netstorm het volgende:
Whats next? een verfilming van full metal alchemist? kwa verhaal kan het wel.. maar.. doe toch maar niet als ik de screens bekijk
Wat had je verwacht, jaren '80 transformers?quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:59 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Transformers anyone?
Wat zou een CGI-film nou voor meerwaarde hebben? Dan kun je het net zo goed gewoon met de hand tekenen zoals de serie.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:18 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ja maar vergeleken met de tekenfilm was Transformers ook om te janken zo slecht.
En idd van DBZ moet gewoon een goeie cgi film komen ipv live action shit.
Ze hadden anders met CGI een hoop moois kunnen uithalen in combinatie met live action...quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:48 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wat zou een CGI-film nou voor meerwaarde hebben? Dan kun je het net zo goed gewoon met de hand tekenen zoals de serie.
dragon ball is simpelweg niet reallife te verfilmen.... en er zijn al zat met de hand getekende dragon ball films.(stuk of 10 volgens mij) Eentje van niveau pixar zou vernieuwend zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:48 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wat zou een CGI-film nou voor meerwaarde hebben? Dan kun je het net zo goed gewoon met de hand tekenen zoals de serie.
Iig wat meer vergelijkingen met idd de serie en de comics, ik bedoel Bumblebee was een kever en geen camaro, en waar is Grimlock?quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:13 schreef BasOne het volgende:
[..]
Wat had je verwacht, jaren '80 transformers?
Transformers Film was steengoed.
Kan niet wachten op deel 2 en 3
Dit is gewoon onzin wat je hier zegt imo, waarom zou het niet te verfilmen zijn?quote:Op zaterdag 22 november 2008 07:46 schreef -Techno- het volgende:
[..]
dragon ball is simpelweg niet reallife te verfilmen.... en er zijn al zat met de hand getekende dragon ball films.(stuk of 10 volgens mij) Eentje van niveau pixar zou vernieuwend zijn.
Dat komt op dat je alleen de oude serie uit de jaren '80 kent.quote:Op zaterdag 22 november 2008 08:15 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Iig wat meer vergelijkingen met idd de serie en de comics, ik bedoel Bumblebee was een kever en geen camaro, en waar is Grimlock?
En Soundwave was naar mijn idee niet dat kleine kutblikkie.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:10 schreef Mr-Coffee het volgende:
Inderdaad ken ik alleen de oude serie van Transformers.
Maar nou ontopic, zouden ze dan om de DBZ fans tegemoet te komen er een *over nine-thousand* thingy ingooien?
Het is al gedoemd te mislukken.quote:Op zaterdag 22 november 2008 08:11 schreef RedDevil085 het volgende:
Ben benieuwd wat ze ervan gaan bakken... Hoop dat het super-over-de-top word (ala Kung Fu Hustle) ... is de enige manier om die shit te redden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |