Nou ik kan je melden, dat waren ze ook. En weet je wat heel vervelend is? Ik heb over. Heb nog vier creme brulees en vier chocolademousses in de koelkast staan en in de vriezer ook nog een restje van het zelfgemaakte ijs van witte chocolade. Zelfs nog wat frambozen. Kortom, ik kan het nog eens dunnetjes over doenquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Die toetjes!! Wat ziet dat er heerlijk uit
hè, wat vervelend is dat nou ... mocht het echt niet lukken met opeten, ik meld me bij deze aanquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:06 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Nou ik kan je melden, dat waren ze ook. En weet je wat heel vervelend is? Ik heb over. Heb nog vier creme brulees en vier chocolademousses in de koelkast staan en in de vriezer ook nog een restje van het zelfgemaakte ijs van witte chocolade. Zelfs nog wat frambozen. Kortom, ik kan het nog eens dunnetjes over doen![]()
heeey jij ook al zelf gemaakte eiersaladequote:Op zaterdag 6 september 2008 12:41 schreef Patries86 het volgende:
Wit bolletje met zelf gemaakte eiersalade
Volgende keer kom ik naar de meetquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:32 schreef motorbloempje het volgende:
en waarom waren wij niet uitgenodigd?klinkt heel lekker iig
Wat een mooi -na-gerechtje, wat was het?quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:53 schreef Sorbootje het volgende:
Gisteravond had ik dit gemaakt:
[ afbeelding ]
mmmmmmmmmmmmmmm
Creme brulee, ijs van witte chocolade en chocolademousse. En aan de zijkanten lagen frambozen en caramel.quote:Op zondag 7 september 2008 19:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een mooi -na-gerechtje, wat was het?
ik mis een hoofdgerecht ... ben je na die salade al verzadigd?quote:Op dinsdag 9 september 2008 07:28 schreef DarkElf het volgende:
zometeen een eitje en thee.
Vanavond eet ik wat sla (veldsla denk ik) met carapccio, kappertjes, zwarte olijven, pijnboompitjes en parmezaanse kaas en voor toe maak ik een salade van watermeloen, aardbei, fijngesneden munt en rozenwater
ik vind dat wel genoeg ja, samen met het fruit.quote:Op dinsdag 9 september 2008 07:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik mis een hoofdgerecht ... ben je na die salade al verzadigd?
offe... ik ben een vreetzakquote:Op dinsdag 9 september 2008 07:28 schreef DarkElf het volgende:
zometeen een eitje en thee.
Vanavond eet ik wat sla (veldsla denk ik) met carapccio, kappertjes, zwarte olijven, pijnboompitjes en parmezaanse kaas en voor toe maak ik een salade van watermeloen, aardbei, fijngesneden munt en rozenwater
quote:Op dinsdag 9 september 2008 07:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
offe... ik ben een vreetzak
het blijven de fajita'squote:Op dinsdag 9 september 2008 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik zat te denken aan Ainsley's Fajita's
maar even bladeren in de boekjes of ik nog iets leukers/lekkerders vind.
Iig wel iets wat fris is, want het is zulk lekker weer
Hmm, ik voorzie een winter met veel stamppotten! Thanks MoBlo!quote:
Dat wil ik ook!! Maar ja ik heb nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:17 schreef Bluezz het volgende:
Lekkere echte hemaworst ligt nu in het pannetje
aah nee das al meer, ik dacht dat je alleen wat carpaccio met fruit toe hadquote:Op dinsdag 9 september 2008 07:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]dat weet ik niet maar ik vind een flink bord vol sla, vlees en toebehoren om alles op te leuken met wat brood en daarna een bak fruit echt wel genoeg
Dat klinkt lekker! Doe eens een recept!quote:Op woensdag 10 september 2008 10:34 schreef Sorbootje het volgende:
Dan aardbeienrisotto met gegrilde courgette
Yeah!quote:
Eten is nooit foutquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:20 schreef renzell het volgende:
Oeh.... lekker Tezz! Heel fout natuurlijk, maar wél lekker!
Ik heb echt geen flauw idee wat dat is! Maar alleen voor de naamquote:Op woensdag 10 september 2008 15:35 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik heb net voor het eerst baba ganoush gemaakt en ik vind het heerlijk!
het is echt heel makkelijk!quote:Op woensdag 10 september 2008 16:16 schreef coltje87 het volgende:
Klinkt lekker Zo-is-dat! Moest het wel eerst ff googlen. Hoe maak je het precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |