abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68190840
quote:
Op maandag 20 april 2009 00:07 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Het is niet alsof niemand ooit vermoedde dat TD uit oma's medicijnkastje snoepte.
Mwoah hij was bij de jeugd ook al heel goed he. En het lijkt me sterk dat hij toen al aan de dope zat.
pi_68248531
quote:
Op maandag 20 april 2009 00:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Mwoah hij was bij de jeugd ook al heel goed he. En het lijkt me sterk dat hij toen al aan de dope zat.
Misschien wel, maar de connectie met Checchini deed hem weinig goed. Ook zijn plotselinge afscheid van Rabo vond ik best verdacht. Natuurlijk is dat alles maar speculatie en is hij onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
  woensdag 22 april 2009 @ 08:05:38 #278
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_68260383
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:44 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Misschien wel, maar de connectie met Checchini deed hem weinig goed. Ook zijn plotselinge afscheid van Rabo vond ik best verdacht. Natuurlijk is dat alles maar speculatie en is hij onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Iedereen weet dat dat "verdachte bloedwaarden" verhaal er mee te maken heeft. Dacht dat dat zelfs door Rabobank gesuggereerd werd.
pi_68263653
quote:
Op woensdag 22 april 2009 08:05 schreef SuikerVuist het volgende:

[..]

Iedereen weet dat dat "verdachte bloedwaarden" verhaal er mee te maken heeft. Dacht dat dat zelfs door Rabobank gesuggereerd werd.
Volgens mij was de Rabo erg vaag over de reden waarom men uit elkaar ging en toen heeft de media hier dit bloedwaarden verhaal van gemaakt. Maar dat is toch door UCI verschillende keren ontkent? Officiele UCI brieven hierover staan op internet.

Ik hoop dat hij vandaag in ieder geval tot Huy van voren zit. Top 15 zie ik hem verder niet halen.
pi_68265272
Toch, totdat hij weer een goed resultaat neer zet blijven deze geruchten natuurlijk om hem heen hangen.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  woensdag 22 april 2009 @ 11:32:17 #281
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_68265476
De media heeft het in ieder geval niet helemaal verzonnen:

"We hebben een signaal gekregen voor de Ronde van Zwitserland, maar daaruit zijn geen conclusies te trekken", verklaarde directeur Harold Knebel van Rabobank. "Het kan vanalles zijn: een meet- of prikfout, of een afwijking in het bloed", stelt hij.

http://www.hbvl.be/nieuws(...)waarden-noteren.aspx

Volgens de UCI was er geen probleem, wat oevrigens niet wil zeggen dat de waarden niet "verdacht" waren.
  maandag 27 april 2009 @ 16:57:54 #282
132605 kawotski
Il Dottore
pi_68428505
Een 17e plaats in L-B-L, en dat was dan het voorjaar van Thomas. What's next, Cadel de top 10 inrijden en dat was dan het zomerseizoen.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_68429126
quote:
Op maandag 27 april 2009 16:57 schreef kawotski het volgende:
Een 17e plaats in L-B-L, en dat was dan het voorjaar van Thomas. What's next, Cadel de top 10 inrijden en dat was dan het zomerseizoen.
pi_68429226
Thomas Dekker zou eerst meedoen aan Ronde van Romandie, maar nu blijkt het toch niet.
Hij zei dat hij nu aan een weekje rust toe is. Daar heb ik wel wat moeite mee, kom op, denk ik dan. Er zijn vele renners die een zwaarder programma hebben als hij. Een groot gedeelte die de ardense drieluik hebben gereden rijdt nu ook weer Romandie. Waarom Dekker niet? Of heeft ie het te druk met z'n Ferrari, die hij heeft gekocht.
pi_68429655
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:19 schreef FredWielergek het volgende:
Thomas Dekker zou eerst meedoen aan Ronde van Romandie, maar nu blijkt het toch niet.
Hij zei dat hij nu aan een weekje rust toe is. Daar heb ik wel wat moeite mee, kom op, denk ik dan. Er zijn vele renners die een zwaarder programma hebben als hij. Een groot gedeelte die de ardense drieluik hebben gereden rijdt nu ook weer Romandie. Waarom Dekker niet? Of heeft ie het te druk met z'n Ferrari, die hij heeft gekocht.
Die Ferrari blijft je boeien.
pi_68429997
Ik ben het wel eens met Fred.
pi_68430156
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:19 schreef FredWielergek het volgende:
Wat een onzin. De Ronde van Romandië stond überhaupt nooit op zijn programma. Dat is bevestigd door een medewerker van zijn site. Zijn naam dook opeens op op de startlijst en is daar op blijven staan totdat Silence-Lotto afgelopen week de selectie op haar site plaatste. Gewoon een misverstand. Volgende koers van TD is de Ronde van Catalonië.
  maandag 27 april 2009 @ 19:00:41 #288
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_68431993
Heeft Catalonië een beetje interessant parkoers dan? Of is het net zo'n drama als vorig jaar?
pi_68439008
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:00 schreef Zelva het volgende:
Heeft Catalonië een beetje interessant parkoers dan? Of is het net zo'n drama als vorig jaar?
Romandie is dit jaar een drama, Catalunya gaat weer terug naar de oude stijl met o.a. een aankomst in Andorra
  zaterdag 9 mei 2009 @ 22:16:12 #290
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68855538
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 17:01 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Mja, daarom snap ik eigenlijk ook niet waarom iedereen hem nu al als eeuwig talent beschouwd of al afgeschreven heeft. Die jongen heeft gewoon een rot half jaar gehad en is daar nu gewoon nog niet helemaal bovenop. Dat komt wel weer. Hij is nog jong zat. Voor hetzelfde geld word Gesink ook over 2 jaar bij Rabo weggetrapt en heeft hij een kut jaar. En ach, van een slecht seizoen hoef je niet slechter te worden.
Sterker nog. Ik denk dat je dr alleen maar beter van wordt. Renners die te snel komen gaan vaak toch als n nachtkaars uit. Ik denk dat Dekker veel meer potentiëel heeft dan een Gesink. Sowieso heb ik het idee dat er een erg talentvolle lichting aan het opstaan is, daar niet van
  zaterdag 9 mei 2009 @ 22:18:23 #291
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68855632
quote:
Op zondag 19 april 2009 23:46 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Je kan gemakkelijk zeggen dat de renners die 5 jaar ouder zijn dan hem nog een aantal jaar meekunnen en dan ook de renners die 5 jaar jonger zijn. Dus dan heb je een Contador er al bij zitten die nog maar 26 is. Iemand die ongeveer even oud is als hij en die ik op het ogenblijk hoger inschat dat is dan Andy Schleck.
Maar andere zijn ook Kreuziger, Gerdemann, Nibali, LL Sanchez, Lovkvist en P. Velits. Maar je hebt dan ook die renners die nu nog jong zijn en over 5 jaar al grote talenten zijn.
De Tour winnen is gewoon heel lastig en de competitie moordend, daarom zeg ik dat de kans dat Gesink die wint gewoon klein is.

Maar je mist mijn punt van die post. Het was meer zo dat pakweg een jaar geleden nog alles goed was met Dekker en iedereen hem nog Tourwinsten toedichtte en nu hij door een diep dal aan het gaan is komt het op mij over alsof iedereen hem alweer afgeschreven heeft voor uberhaupt een goede carriere.
Zolang Gesink bij de Rabobank zit zie ik het sowieso somber in. Die kunnen als team niet met die druk om gaan
  zaterdag 9 mei 2009 @ 22:22:21 #292
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68855814
quote:
Op maandag 27 april 2009 16:57 schreef kawotski het volgende:
Zeker geen voetballiefhebber?

AZ: jaren in de subtop goed meedraaien -> 1 kutjaar -> kampioen.

Dat zie ik Thomas ook nog wel doen. Een beetje dezelfde regio he
  zaterdag 9 mei 2009 @ 22:33:02 #293
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68856298
quote:
Column: Plezier in fietsen is weer helemaal terug 08-05-2009
LUCCA - Met toch wel wat gemengde gevoelens heb ik de Amstel Gold Race, Waalse Pijl en Luik-Bastenaken-Luik gereden. Sinds een paar jaar heb ik mijn focus op die drie wedstrijden gelegd, maar dit jaar is er niet helemaal uitgekomen wat ik ervan had verwacht. Dat had zo zijn redenen, aangezien mijn aanloop naar die drie klassiekers niet optimaal is verlopen.

Door een paar valpartijen eerder dit jaar en ademhalingsproblemen in de aanloop naar het drieluik was ik niet zo goed als ik had willen zijn. Normaal gesproken zou een paar van die tegenslagen niet zo'n groot probleem moeten zijn, maar ik moest natuurlijk al van ver komen. 51 weken geleden heb ik eigenlijk voor het laatst op topniveau gepresteerd.

Na mijn vertrek bij Rabobank heb ik gewoon niet meer de hardheid in de koers ervaren. Het is me de laatste maanden duidelijk geworden dat het heel veel tijd kost om weer terug op dat niveau te komen. Ik ben er ook nog niet, al ben ik wel op de goede weg. Mijn zeventiende plaats in Luik-Bastenaken-Luik gaf me een tastbaar bewijs dat ik inderdaad weer een paar stappen voorwaarts heb gezet. Maar ook aan mijn optreden in de Amstel Gold Race hield ik best een gevoel over. Daar heb ik nog vlak voor de Cauberg op kop gereden om Ivanov, Kroon en Gesink terug te halen, om zo onze kopman Philippe Gilbert in stelling te brengen. Hij kwam met een vierde plaats nog dicht bij het podium. Het deed me in ieder geval goed dat ik na 250 kilometer nog wat over had om iets extra's voor de ploeg te betekenen.

Het deed TD goed dat hij na 250km nog wat extra's kon in de Amstel Gold Race. FOTO: Cor Vos

En in Luik heb ik ook nog gesprint voor die zeventiende plaats. Het is dan ook wel fijn voor mijn vertrouwen om te zien dat ik zelfs de beste Nederlander was. Het is ook prettig voor mij dat Gilbert bij ons in de ploeg zit en ook sterk reed in de maand april. Daardoor kan ik wat meer vanuit de luwte komen. Dat heb ik ook echt nodig, want de overdrive die ik vorig jaar wel had in mijn benen, heb ik dit keer nooit gevoeld.

Ik ben daarom blij dat ik van mijn ploeg Silence-Lotto de kans krijg het allemaal weer rustig op te bouwen Van onze manager Marc Sergeant kreeg ik ook na Luik een sms'je dat hij tevreden over me was. Zoiets doet me echt goed en geeft me vertrouwen voor de komende periode. Hopelijk kan ik daarin weer een stap extra zetten.

Ik rijd in de aanloop naar de Tour de France de Ronde van Catalonië, de Ronde van Zwitserland en het NK op de weg nog. Tussen Catalonië en Zwitserland ga ik op hoogtestage met Cadel Evans. Tijdens de Waalse Pijl heb ik met hem op de kamer gelegen. Toen heb ik hem al beter leren kennen. Het is een goeie kerel en ik zie het wel zitten om hem in de Tour bij te staan.

De 'overdrive' van vorig jaar was er nog niet, maar TD voelt zich langzaam groeien naar het oude niveau. FOTO: Cor Vos

Na alle teleurstellingen van vorig jaar is het sowieso prettig om weer naar de Tour de France toe te werken. Hopelijk heb ik nu alle tegenslagen een beetje gehad en kan ik na de Tour ook nog een goed najaar rijden. In ieder geval heb ik het plezier in het fietsen weer helemaal terug. Zoals ook vandaag. Ben ik in Lucca lekker uren achter elkaar aan het trainen, 26 graden en een zonnetje erbij. Zonder stress, korte mouwtjes en in een korte broek. Op zulke momenten weet ik weer hoe geweldig het is om wielrenner te zijn.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 23:24:36 #294
132605 kawotski
Il Dottore
pi_68858613
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 22:22 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Zeker geen voetballiefhebber?

AZ: jaren in de subtop goed meedraaien -> 1 kutjaar -> kampioen.

Dat zie ik Thomas ook nog wel doen. Een beetje dezelfde regio he
Nee, absoluut geen voetballiefhebber en dat kost me gelukkig geen moeite om dat zo te houden. (Op een paar wedstrijden eens in de 4 jaar ofzo na)

Als je talent bent dan komt dat er uit. Denk bijv. Armstrong, Contador, Cancellara.. hoe lang wachten we nog op Dekker? Dekker is nog geen schaduw van zichzelf, rijdt altijd achteraan (for reasons best known to himself) Je noemt het woord subtop, daar zie ik T. Dekker hooguit , HOOGuit. De tijd tikt nl. wel door en de vergelijking met voetbal loopt daarom een beetje mank..bijv. AZ kan zichzelf tot in lengte van jaren opnieuw verfrissen.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  zaterdag 9 mei 2009 @ 23:36:36 #295
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68859063
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 23:24 schreef kawotski het volgende:

[..]

Nee, absoluut geen voetballiefhebber en dat kost me gelukkig geen moeite om dat zo te houden. (Op een paar wedstrijden eens in de 4 jaar ofzo na)

Als je talent bent dan komt dat er uit. Denk bijv. Armstrong, Contador, Cancellara.. hoe lang wachten we nog op Dekker? Dekker is nog geen schaduw van zichzelf, rijdt altijd achteraan (for reasons best known to himself) Je noemt het woord subtop, daar zie ik T. Dekker hooguit , HOOGuit. De tijd tikt nl. wel door en de vergelijking met voetbal loopt daarom een beetje mank..bijv. AZ kan zichzelf tot in lengte van jaren opnieuw verfrissen.
Hij is 24 he. Ga eens na wanneer de écht grote renners van de afgelopen jaren (de vorige generatie) opstonden. Erik Dekker en Boogerd gingen pas met de jaren ook echt structureel topklasseringen rijden. Kroon. De meeste jongelingen die succesvol waren zakten ook net zo hard weer terug. Denk aan Ullrich. Denk aan Menchov die heel veelbelovend startte en het toch eigenlijk nooit heeft waargemaakt. Nee hoor, prima dat ie niet meteen de pannen er af rijdt.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 23:55:43 #296
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_68859679
Menchov heeft 2 keer de Vuelta gewonnen, dat is toch waarmaken. Tourwinst is er niet uitgekomen, nee, maar ik denk dat er niet veel zijn die dachten dat dat er uberhaupt in zat. Dan kan je beter Karpets als voorbeeld geven van Rus die het niet heeft gered.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_68859788
Als we kijken naar de top 10 van vorig jaar had alleen Valverde (en misschien Menchov of Sanchez, maar daar valt over te twisten.. niet echt meer dan Dekker zelf) echt al heel wat gepresteerd op die leeftijd.

Overigens hadden Menchov, F.Schleck en Sanchez ook een serieuze dip in hun carriere van 1 of 2 jaar waarin ze vrijwel niets presteerden. Over Kohl zal ik maar zwijgen en Vandevelde is het 8e wereldwonder wat die deed zonder doping (of iig zonder positief te zijn).
Carrières die in een lineaire lijn van toptalent tot absolute toprenner lopen zijn zeldzaam. Sowieso, als we kijken naar de echt toptalenten die nu aan de top zouden moeten staan.. dan kom je op de bizar succesvolle beloften Popovych en Petrov.. tja, waar staan die nu ?

[ Bericht 22% gewijzigd door DutchSL op 10-05-2009 00:04:17 ]
  zondag 10 mei 2009 @ 00:19:33 #298
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68860410
Voor Tom Boonen - wat mij betreft toch wel de beste van deze generatie - begon het ook "pas" op z'n 25e. Zijn lijst tot en met zijn 24e was ook niet echt om over naar huis te schrijven, terwijl hij toen (zeer terecht) ook als megatalent werd gezien.

Kijk de moraal van mijn 'verhaal' is: ik vind het gewoon sneu dat mensen na een beroerd jaar meteen gaan roepen dat ie toch niet zo goed is en het er dan op gooien dat ie nog geen grote prestaties heeft afgeleverd. Met 24 ben je gewoon nog een verschrikkelijk broekie in de wielersport, vooral als je bij de Rabo vandaan komt. Ik zie het in hem zitten.

En vergeet niet,want ongetwijfeld zijn er veel Gesink-fans (sterker, iedereen heeft het alleen nog maar over Gesink en niet meer over Dekker): Gesink kan het ook overkomen dat ie terugvalt. En die rijdt over het algemeen toch ook echt geen betere resultaten dan Dekker deed.

Dekker wordt gewoon een hele goeie, punt. Dat kan ook gewoon later komen
  zondag 10 mei 2009 @ 00:23:38 #299
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_68860536
Zelfs Bettini en Museeuw, die je tot de allergrootsten mag rekenen, deden niks bijzonders vóor hun 26e.
  zondag 21 juni 2009 @ 20:35:53 #300
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_70231498
Vandaag netjes 3e in de tijdrit. Na o.a. Cancellara en dat is zeker geen schande
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')