Heb je ook Met Michiel 2 jaar (Litton-lane aan het hakkuh in de stu stu studio)quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk ook...
(wie upload dat toch allemaal?)
hehe, had dezelfde TT in gedachtenquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Toch maar eens een datum prikken voor na 27 september. (lijkt me gezellig en foto`s kijken)
Great Minds tink alikequote:Op vrijdag 5 september 2008 21:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
hehe, had dezelfde TT in gedachten
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:10 schreef Sirolf het volgende:
Harm Edens was toch wel een leuke gast.
Vooral met de chaos van het vorige uur, de improvisatie vond ik best geslaagd.
Die staat in mn geheugen gegrift. Zoek nog de juiste stekker om het naar mn computer te kopieren.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb je ook Met Michiel 2 jaar (Litton-lane aan het hakkuh in de stu stu studio)
Nou, iddquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:10 schreef Sirolf het volgende:
Harm Edens was toch wel een leuke gast.
Vooral met de chaos van het vorige uur, de improvisatie vond ik best geslaagd.
Doen we wel als dit topic vol is.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:11 schreef Litton-Lane het volgende:
Andere titel (omdat ik hem zelf ook wel leuk vond:) Kings of Leon: Your Radio Is On Fire
Zie PM over een paar minutenquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Over een paar weken ff regelen
.
Dan wil ik dat wel eens zien.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die staat in mn geheugen gegrift. Zoek nog de juiste stekker om het naar mn computer te kopieren.
mn vent zei nog: *ekstra weekend BBQ: nu ook in uw studio*quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:11 schreef Litton-Lane het volgende:
Andere titel (omdat ik hem zelf ook wel leuk vond:) Kings of Leon: Your Radio Is On Fire
weet je het zeker dat je het dan terug wilt zienquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zie PM over een paar minuten
[..]
Dan wil ik dat wel eens zien.
Heb nooit mezelf gezien tijdens mijn dansjes...
Dan had je niet buiten het zicht van de webcam moeten gaan staan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Dan wil ik dat wel eens zien.
Heb nooit mezelf gezien tijdens mijn dansjes...
Ja, bij deze speciale uitzending wel jaquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:59 schreef Piles het volgende:
1e uur EkstraWeekend staat online op het bekende adres: http://3fm.stimpy.nu/EkStra%20Weekend/
Tenminste, dat mocht toch Broekie?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:16 schreef Broekie het volgende:
@Eliza, nou hebben we het vanmiddag nog gehad over het feit dat de openingstijden niet op de site staan, maar nou weet ik dus nog steeds niet vanaf hoe laat jullie morgenochtend open zijn...
Tot morgenochtend!quote:
En wij andersom ook, dus dat komt goed uit.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:16 schreef Broekie het volgende:
En ja hoor, de heren lachen om onze grappen
Haha, die is ook leukquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mn vent zei nog: *ekstra weekend BBQ: nu ook in uw studio*
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:16 schreef Broekie het volgende:
En ja hoor, de heren lachen om onze grappen
Dat was expresquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan had je niet buiten het zicht van de webcam moeten gaan staan.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Haha, die is ook leuk
Heb jij een vent![]()
![]()
Morgen gelijk maar leesbril uitzoeken Broekie ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:16 schreef Broekie het volgende:
@Eliza, nou hebben we het vanmiddag nog gehad over het feit dat de openingstijden niet op de site staan, maar nou weet ik dus nog steeds niet vanaf hoe laat jullie morgenochtend open zijn...
Gefeliciteerd Elies en Mich!quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
uhu en we zijn vandaag 8 jaar getrouwd![]()
zondag lekker uit-ete
Gefeliciteerd !!quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zondag lekker uit-ete
Jullie zijn dan ook vroeg getrouwdquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zondag lekker uit-ete
Waar haal je dat nou vandaan? Want op de site onder "zoek uw vestiging" stond het dus niet.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Morgen gelijk maar leesbril uitzoeken Broekie ?
Eye Wish Abelmann
Steenweg 20
3511JP Utrecht
Tel. 030-2313115
Fax 030-2367449
Maandag 13.00 - 17.30
Dinsdag 09.30 - 18.00
Woensdag 09.30 - 18.00
Donderdag 09.30 - 18.00 en 18.30 - 21.00
Vrijdag 09.30 - 18.00
Zaterdag 09.30 - 17.00
Zondag gesloten
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zondag lekker uit-ete
Heb zo nog wel ff tijd denk ikquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Vette geweldige mix deze!
Iemand geript?
Klik dan is op de vestigingquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou vandaan? Want op de site onder "zoek uw vestiging" stond het dus niet.
Mjah, sorry hoor, maar wie verstopt de openingstijden dan ook onder het linkje "Toon kaart"?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Klik dan is op de vestiging
quote:"Born Slippy"
Drive boy dog boy
Dirty numb angel boy
In the doorway boy
She was a lipstick boy
She was a beautiful boy
And tears boy
And all in your innerspace boy
You had
hands girl boy
and steel boy
You had chemicals boy
I've grown so close to you
Boy and you just groan boy
She said comeover comeover
She smiled at you boy.
Drive boy dog boy
Dirty numb angel boy
In the doorway boy
She was a lipstick boy
She was a beautiful boy
And tears boy
And all in your innerspace boy
You had
hands girl boy
and steel boy
You had chemicals boy
I've grown so close to you
Boy and you just groan boy
She said comeover comeover
She smiled at you boy.
Let your feelings slip boy
But never your mask boy
Random blonde bio high density rhythm
Blonde boy blonde country blonde high density
You are my drug boy
You're real boy
Speak to me and boy dog
Dirty numb cracking boy
You get wet boy
Big big time boy
Acid bear boy
Babes and babes and babes and babes and babes
And remembering nothing boy
You like my tin horn boy and get
Wet like an angel
Derail
You got a velvet mouth
You're so succulent and beautiful
Shimmering and dirty
Wonderful and hot times
On your telephone line
And god and everything
On your telephone
And in walk an angel
And look at me your mom
Squatting pissed in a tube-
hole at Tottenham Court Road
I just come out of the ship
Talking to the most
Blonde I ever met
Shouting
Lager lager lager lager
Shouting
Lager lager lager lager
Shouting...
Lager lager lager
Shouting
Mega mega white thing
Mega mega white thing
Mega mega white thing
Mega mega
Shouting lager lager lager lager
Mega mega white thing
Mega mega white thing
So many things to see and do
In the tube hole true
Blonde going back to Romford
Mega mega mega going back to Romford
Hi mom are you having fun
And now are you on your way
To a new tension
headache
Hey Antiroosquote:
Ja, met dank aan Roosmarijn.quote:
aaaaquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:26 schreef Marc63 het volgende:
AAAAALLLLLLAAAAAAARRRRRRRRMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze zegt tijdens haar uitzending meestal wel ff Haai, maar de meeste FOK!-ers slapen op dat tijdstip of zitten op de chat (antiroos.lichtsnel.nl).quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roosmarijn al een tijdje niet hier gezien
die zocht ikquote:
Roosmarijn mag op de zaterdag of zondagmiddag wel een uitzending krijgenquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze zegt tijdens haar uitzending meestal wel ff Haai, maar de meeste FOK!-ers slapen op dat tijdstip of zitten op de chat (antiroos.lichtsnel.nl).
Perrrfect!quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:mn ma komt zo nog langs...ze weet niet hoe dr nieuwe foon werkt
*kheb dr verteld dat ze na 10u wilkommen is*
Hopelijk niet verteld via SMS naar d'r nieuwe telefoon, want dan gaat het nog lastig worden...quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:mn ma komt zo nog langs...ze weet niet hoe dr nieuwe foon werkt
*kheb dr verteld dat ze na 10u wilkommen is*
Ben er niet zo`n fan van. (de stem.... de show....quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roosmarijn mag op de zaterdag of zondagmiddag wel een uitzending krijgen
Op watvoor dag valt dat...?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:33 schreef muisje-eliza het volgende:
wil er nog iemand mee naar Martijn Muijs zijn aller aller aller laatste uitzending 30 september?
Correspondentie adres ofzo?quote:
Wanneer moet je t weten? Wil wel mee, maar moet ff kijken of ik dan al trainingen moet geven op scholen...quote:
Ik begin steeds meer naar "ja" te neigen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:33 schreef muisje-eliza het volgende:
wil er nog iemand mee naar Martijn Muijs zijn aller aller aller laatste uitzending 30 september?
Je moet ze ook niet heel doorslikkenquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:36 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom krijg ik n hoestbui van stophoest
Mja, de naam geeft wel aan dat het de hoest stopt, maar niet of dat geldt voor degene die het eet of voor iemand anders.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:36 schreef muisje-eliza het volgende:
Aha, dat is zo`n Discovery vraag......quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:36 schreef muisje-eliza het volgende:
'k heb die naam ook nooit begrepen. Bij mij doet het immers niet wat het suggereert...quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:36 schreef muisje-eliza het volgende:
idd, je moet ze gewoon opsnuivenquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet heel doorslikken
gewoon...euh max n week van te voren...ik wil zowiezow, maar er rijdt geen trein nog om 4u smorgensquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wanneer moet je t weten? Wil wel mee, maar moet ff kijken of ik dan al trainingen moet geven op scholen...
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer naar "ja" te neigen.
Op het huidige werk missen ze me toch niet
* Sirolf pakt z'n agenda erbij...quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:33 schreef muisje-eliza het volgende:
Dan hoef je dat zelf niet meer te doen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Nee he...
Zeg ik in vertrouwen tegen vrienden dat ik een bepaalde jongen er b;est appetijtelijk uit vind zien en da'k t er best op zou kunnen... vertellen zij dat door aan hem. Lekker charming enzo
Da's m'n SMS-geluidje...quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:39 schreef Againzender het volgende:
TROS!!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:38 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k heb die naam ook nooit begrepen. Bij mij doet het immers niet wat het suggereert...
Kon trouwens vanmiddag aan het hoestje horen dat je achter in de winkel zat
Wow, Deze spellingvorm heb ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
zowiezow
Fiets?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gewoon...euh max n week van te voren...ik wil zowiezow, maar er rijdt geen trein nog om 4u smorgens
Dat is ook een goeiequote:
'Je weet toch wat ik bedoel'.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wow, Deze spellingvorm heb ik nog nooit gezien![]()
Sowieso
Ik krijg brugklas flashbacks....quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Nee he...
Zeg ik in vertrouwen tegen vrienden dat ik een bepaalde jongen er b;est appetijtelijk uit vind zien en da'k t er best op zou kunnen... vertellen zij dat door aan hem. Lekker charming enzo
ZoeyZo zie je ook nog weleens, maar dan als programmanaam.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wow, Deze spellingvorm heb ik nog nooit gezien![]()
Sowieso
Pink is al jaren populair bij 3FM, helaas.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Achjee, daar heb je Pink.
Zijn die kleuterdeuntjes 'in' tegewoordig? Mika, Alphacrap, tralala nanana Pink?
Als ik kom, kom ik met de auto...quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Fiets?
Ennuh, als we gaan, mag ik dan bij jou blijven slapen?
Mja... ik hou t graag een beetje speels flirterig, maar dat geeft wel ineens heel veel prijs he?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan hoef je dat zelf niet meer te doen.
't klinkt inderdaad ook meer als een nachtje doorhalen. Helaas mag ik op het Mediapark nergens meer naar binnen kwamen we vorige week achter, dus die optie is er al niet meer...quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf pakt z'n agenda erbij...
Ik ben op die dag vrij, maar er gaat om 4 uur nog geen trein richting Hilversum...
En tevens heb ik Martijn nooit maar dan ook echt nooit gehoord tussen 4 en 6 (dan slaap ik altijd), dus dat zou toch wat raar zijn.
Mja, exact hetzelfde dusquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben op die dag vrij, maar er gaat om 4 uur nog geen trein richting Hilversum...
En tevens heb ik Martijn nooit maar dan ook echt nooit gehoord tussen 4 en 6 (dan slaap ik altijd), dus dat zou toch wat raar zijn.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In dat geval wel jaquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:42 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mja... ik hou t graag een beetje speels flirterig, maar dat geeft wel ineens heel veel prijs he?
Check!quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb -heel voorspelbaar- een bestandje genaamd MarichaSMS.wav als SMS-geluidje.
Uh...?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:42 schreef Broekie het volgende:
[..]
't klinkt inderdaad ook meer als een nachtje doorhalen. Helaas mag ik op het Mediapark nergens meer naar binnen kwamen we vorige week achter, dus die optie is er al niet meer...
Daarnaast kan ik het niet maken om deze maand een dag lang niet op m'n werk te verschijnen
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als ik kom, kom ik met de auto...
Vanaf een wereld vol wonderen naar een wereld vol peperbus is best een eind fietsen...
Wil wel eens kijken in den nacht.... ga eens kijken of ik de ochtend over mag slaan. Dan: Count me in!
zou je dat wavje ergens willen hostenquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb -heel voorspelbaar- een bestandje genaamd MarichaSMS.wav als SMS-geluidje.
die heb ik ook!quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hmm. Dan kom je over Utrecht toch?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als ik kom, kom ik met de auto...
Vanaf een wereld vol wonderen naar een wereld vol peperbus is best een eind fietsen...
Wil wel eens kijken in den nacht.... ga eens kijken of ik de ochtend over mag slaan. Dan: Count me in!
http://www.michielveenstr(...)%20Telefoon!%20SMS!/quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou je dat wavje ergens willen hosten
Staat gewoon ergens op Michiels weblog.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik had met m'n mediapark nog steeds backstage access ondanks dat ik er al ruim twee jaar niets meer te zoeken heb.quote:
Ach ik heb deze hele week ook niet meer dan 6 uur geslapen. Kunnen we aan het eind van deze maand best nog eens doen.... (al worden we over 11 dagen al 28quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, exact hetzelfde dus
En ik vind het een wat vroeg tijdstip voor een Fok!-meet
Tnxquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:44 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.michielveenstr(...)%20Telefoon!%20SMS!/
Da's ook wel een leuke inderdaad.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Check!
En het "hele hele goedemiddag" van Stenders als beltoon
28 is mooie leeftijd , was het laatst ook nogquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ach ik heb deze hele week ook niet meer dan 6 uur geslapen. Kunnen we aan het eind van deze maand best nog eens doen.... (al worden we over 11 dagen al 28We worden oud... It was acceptable in the `80)
Doet me aan die Hans Liberg show denken...quote:
Ik vind het best. Afgesproken dus??quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:44 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm. Dan kom je over Utrecht toch?
Oww, zo!quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik had met m'n mediapark nog steeds backstage access ondanks dat ik er al ruim twee jaar niets meer te zoeken heb.
Maar vrijdag kwamen we dus tot de ontdekking dat deze met de plaatsing van de nieuwe kaartlezers eindelijk is komen te vervallen.
Anders hadden we dus in de lounge van het Mediacentrum kunnen gaan zitten
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
28 is mooie leeftijd , was het laatst ook nog
Dan lift ik ook mee vanaf die plaatsquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Doet me aan die Hans Liberg show denken...![]()
[..]
Ik vind het best. Afgesproken dus??
Ik denk er nog heel even over na, moet eerst even kijken hoe m'n dagplanning er uit gaat zien vanaf volgende week wanneer we na jaren weer een hond in huis hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vind het best. Afgesproken dus??
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan lift ik ook mee vanaf die plaats
Heeft iemand "tros" voor mij?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
28 is mooie leeftijd , was het laatst ook nog
Heb je t ook al met Martijn overlegd?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat zou echt tof zijn!!! dan zijn we met zn 4tjes al
Prima. Nog 1 plaats over in den auto!quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan lift ik ook mee vanaf die plaats
Me?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Prima. Nog 1 plaats over in den auto!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mocht je al trouwen toen je 11 was dan...
Jij bent toch niet zoooooo oud??
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mocht je al trouwen toen je u 11 was dan...
Jij U bent toch niet zoooooo oud??
Ow!quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
Janne: moet je ff n paar pagina's terug lese...zit ik net te vertelle dat Martijn t leuk zou vinden
Is dat niet die Boswachter?quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eindhoven??
Dat kan ook. WW - Eindhoven - Utrecht - Hilversum en dan weer terug.
Vol!
U vergeet één "je"quote:
Net 2 jaar verschil. Dus nee. Niet zooooo oud...quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
30![]()
Janne: moet je ff n paar pagina's terug lese...zit ik net te vertelle dat Martijn t leuk zou vinden
Is dat niet al te erg om dan?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eindhoven??
Dat kan ook. WW - Eindhoven - Utrecht - Hilversum en dan weer terug.
Vol!
De playlist van het volgende programma is al te vinden op www.moveyourass.nlquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:54 schreef Topspin het volgende:
Creedence Clearwater staat op hier, straks eens 3FM checken om te luisteren of er nog wat nieuwe muziek te luisteren is. Eerst ff het album "the best of" luisteren
I wanne know, Have you ever seen the rain?
Topnummerquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:54 schreef Topspin het volgende:
I wanne know, Have you ever seen the rain?
Ah, kheb m gevonden!quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou dan lig ik ook op 1 oor hoor, maar voor al die anderen dat ie steeds invalt, en kheb m op msn en we kletsen weleens, en hij heeft door laten schemeren vorige week dat ie t wel leuk vond (mn idee van afscheid nemen van m met n groepje) en dat we van harte welkom zijn
Me 2 Me 2 Me 2 Me 2quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:57 schreef muisje-eliza het volgende:
toch zou ik sex on fire willen horen...zet deze plaat eens uit en start sexon fire eens in
Eerst naar tilburg, A58 en dan Eindhoven. Ik vind het wel gezellig. Ga maandag gelijk even kijken of ik vrij kan krijgen in den ochtend..quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Is dat niet al te erg om dan?
Ik betaal natuurlijk gewoon mee aan de benzinekosten
topper idd , lang leve improvisatiequote:Op vrijdag 5 september 2008 22:01 schreef -Hans- het volgende:
Geweldige afl. van EkStra weekend. Deze blijft wel even hangen..
Ik ben op! Ik ben op!quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:58 schreef Againzender het volgende:
Ik ga Marc maar uit bed halen, niet stil te krijgen die jongen, stomme verkoudheid
Fijn zeg! Dank jequote:Op vrijdag 5 september 2008 21:59 schreef Litton-Lane het volgende:
Eerst naar tilburg, A58 en dan Eindhoven. Ik vind het wel gezellig. Ga maandag gelijk even kijken of ik vrij kan krijgen in den ochtend..
dat is ook serieus een gedachte erachterquote:
Absoluut en Harm Edens was ook een top gast.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:02 schreef Againzender het volgende:
topper idd , lang leve improvisatie
quote:22-23
Basement Jaxx - Where's Your Head At
Ladyhawke - Paris Is Burning
Kanye West ft Chris Martin - Homecoming
Mystery Jets - Two Doors Down
The Ting Tings - Shut Up And Let Me Go
The BPA ft David Byrne - Toe Jam
Iggy Pop & The Stooges - I Wanna Be Your Dog
Madonna - Give It 2 Me
MGMT - Electric Feel (Justice remix)
Babyshambles - Delivery
Jamie Lidell - Another Day
quote:
Heel erg freaky inderdaad.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:04 schreef Sersjee het volgende:Basement Jaxx
![]()
Die clipScary shit, mensen!
Harm is een toffe knul. Destijds bij de eerste dwhn opnmes geweest, heerlijke droogklootquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut en Harm Edens was ook een top gast.![]()
Basement Jaxx - Where's Your Head At
[..]
Tot morgenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:03 schreef muisje-eliza het volgende:ik piep m dr tussenuit menschen....tot morgen...
En Djurre: ik sms je.. en Broekie: zie je tomorrow![]()
doeiii iedereen
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond allen!
Ken hem alleen van de tv maar daar vind ik 'm al heel erg sterk overkomen.. droge grappen en dan ligt de zaal dubbel maar hij blijft gewoon heel relaxed kijken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Harm is een toffe knul. Destijds bij de eerste dwhn opnmes geweest, heerlijke droogkloot
Avond Kevin ! congratz met de 150e...quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond allen!
goeienavond allen!
goeienavond allen!
bijv Ipv de 50+ dame die rondloopt in te korte broekjes.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb trouwens zin in Calvin Harris ft Dizzee Rascal en daarna Kings of Leon![]()
Wat is MYA nou zonder Kevin? Tuurlijk is ie op locatiequote:Op vrijdag 5 september 2008 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]Mocht je niet mee of heb je locatie internet
22-23quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Fijne lijst heb je weer samengesteld
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dizzee komt er zeker nog aan! (de playlist staat op moveyourass.nl)
Ma donna?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
bijv Ipv de 50+ dame die rondloopt in te korte broekjes.
Sex on Fire is idd de grote afwezige op de lijst. Ik heb wel een paar suggesties die mogen vervallen voor Kings of Leon:quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb trouwens zin in Calvin Harris ft Dizzee Rascal en daarna Kings of Leon![]()
Nee, Gerard zit nog steeds in de studio. Als je kijkt naar de webcam zijn z'n voeten nog net in beeld, zit onderuitgezakt met z'n poten op het tafelblad.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lol , is gerard ook aanwezig in de matt
Uur 2 is angstig goed... damn!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lekker even zijn ogen dicht doen, is best lange zit anders als je nog 6 uur moet wachten voor dat je mag , of gaat ie dan nog even naar huisquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:14 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, Gerard zit nog steeds in de studio. Als je kijkt naar de webcam zijn z'n voeten nog net in beeld, zit onderuitgezakt met z'n poten op het tafelblad.
Die zit natuurlijk weer teletekst pagina 703 voor te lezen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:14 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, Gerard zit nog steeds in de studio. Als je kijkt naar de webcam zijn z'n voeten nog net in beeld, zit onderuitgezakt met z'n poten op het tafelblad.
Btw jammer dat er geld wordt weggeven en dat er niet een groen doel aanvast komt te zitten, is toch beetje de llink gedachtenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:16 schreef moveyourass-kevin het volgende:
de chat/webcam-computer van de freaknacht moet nog even worden opgebouwd...
Als de stoppen maar niet doorslaan.. Ekstra weekend had uitwijk, maar die hebben jullie niet echt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:14 schreef moveyourass-kevin het volgende:
toen we hier om 19u net waren ging het ook af...snel verholpen. gaat het nu weer af midden in de opening van rudy... wat een timing!
Waardeloze reactie zonder plaatjesquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:17 schreef Marc63 het volgende:
2 doors down? 1 door down woont een veel leukere dame![]()
http://teletekst.nos.nl/quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die zit natuurlijk weer teletekst pagina 703 voor te lezen.
Ik had het gisteren tijdens LunchBreek.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:17 schreef Marc63 het volgende:
2 doors down? 1 door down woont een veel leukere dame![]()
Serieus?! kan het me haast niet voorstellen want je zou haast denken dat ze er super actief door worden.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:19 schreef Againzender het volgende:
Mental note: Basement Jaxx is uitermate geschikt om kleine kinderen rustrig te laten slapen
LLink Kevin?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:16 schreef moveyourass-kevin het volgende:
de chat/webcam-computer van de freaknacht moet nog even worden opgebouwd...
Vind ik ook. Ze heeft al wel pix van mij...quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waardeloze reactie zonder plaatjes
Marc (onze jongste) ging heel rustig tegen mij aan in slaap vallen bij de muziekquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serieus?! kan het me haast niet voorstellen want je zou haast denken dat ze er super actief door worden.
die was er wel. hebben we een tijdje weggegeven aan nieuwe leden, maar 'k weet niet of er nog zijn. mail me anders even op moveyourass at 3fm.nlquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
LLink Kevin?
Is er een dvd te koop van 3 op reis eerste seizoen? Ik wil die heul graag hebben!
Kan het niet vinden.
Jawel, techniek en platen laten regelen door een technicus in Hilversum en de presentaties via een mobiele telefoon.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als de stoppen maar niet doorslaan.. Ekstra weekend had uitwijk, maar die hebben jullie niet echt.
uuhhm sterkte ! gaat weer rond..quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Marc (onze jongste) ging heel rustig tegen mij aan in slaap vallen bij de muziek
Maar hij begint nu weer te hoesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |