Harm is een toffe knul. Destijds bij de eerste dwhn opnmes geweest, heerlijke droogklootquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut en Harm Edens was ook een top gast.![]()
Basement Jaxx - Where's Your Head At
[..]
Tot morgenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:03 schreef muisje-eliza het volgende:ik piep m dr tussenuit menschen....tot morgen...
En Djurre: ik sms je.. en Broekie: zie je tomorrow![]()
doeiii iedereen
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond allen!
Ken hem alleen van de tv maar daar vind ik 'm al heel erg sterk overkomen.. droge grappen en dan ligt de zaal dubbel maar hij blijft gewoon heel relaxed kijken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Harm is een toffe knul. Destijds bij de eerste dwhn opnmes geweest, heerlijke droogkloot
Avond Kevin ! congratz met de 150e...quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond allen!
goeienavond allen!
goeienavond allen!
bijv Ipv de 50+ dame die rondloopt in te korte broekjes.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb trouwens zin in Calvin Harris ft Dizzee Rascal en daarna Kings of Leon![]()
Wat is MYA nou zonder Kevin? Tuurlijk is ie op locatiequote:Op vrijdag 5 september 2008 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]Mocht je niet mee of heb je locatie internet
22-23quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Fijne lijst heb je weer samengesteld
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dizzee komt er zeker nog aan! (de playlist staat op moveyourass.nl)
Ma donna?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
bijv Ipv de 50+ dame die rondloopt in te korte broekjes.
Sex on Fire is idd de grote afwezige op de lijst. Ik heb wel een paar suggesties die mogen vervallen voor Kings of Leon:quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb trouwens zin in Calvin Harris ft Dizzee Rascal en daarna Kings of Leon![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |