Nee, Gerard zit nog steeds in de studio. Als je kijkt naar de webcam zijn z'n voeten nog net in beeld, zit onderuitgezakt met z'n poten op het tafelblad.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lol , is gerard ook aanwezig in de matt
Uur 2 is angstig goed... damn!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lekker even zijn ogen dicht doen, is best lange zit anders als je nog 6 uur moet wachten voor dat je mag , of gaat ie dan nog even naar huisquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:14 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, Gerard zit nog steeds in de studio. Als je kijkt naar de webcam zijn z'n voeten nog net in beeld, zit onderuitgezakt met z'n poten op het tafelblad.
Die zit natuurlijk weer teletekst pagina 703 voor te lezen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:14 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, Gerard zit nog steeds in de studio. Als je kijkt naar de webcam zijn z'n voeten nog net in beeld, zit onderuitgezakt met z'n poten op het tafelblad.
Btw jammer dat er geld wordt weggeven en dat er niet een groen doel aanvast komt te zitten, is toch beetje de llink gedachtenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:16 schreef moveyourass-kevin het volgende:
de chat/webcam-computer van de freaknacht moet nog even worden opgebouwd...
Als de stoppen maar niet doorslaan.. Ekstra weekend had uitwijk, maar die hebben jullie niet echt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:14 schreef moveyourass-kevin het volgende:
toen we hier om 19u net waren ging het ook af...snel verholpen. gaat het nu weer af midden in de opening van rudy... wat een timing!
Waardeloze reactie zonder plaatjesquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:17 schreef Marc63 het volgende:
2 doors down? 1 door down woont een veel leukere dame![]()
http://teletekst.nos.nl/quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die zit natuurlijk weer teletekst pagina 703 voor te lezen.
Ik had het gisteren tijdens LunchBreek.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:17 schreef Marc63 het volgende:
2 doors down? 1 door down woont een veel leukere dame![]()
Serieus?! kan het me haast niet voorstellen want je zou haast denken dat ze er super actief door worden.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:19 schreef Againzender het volgende:
Mental note: Basement Jaxx is uitermate geschikt om kleine kinderen rustrig te laten slapen
LLink Kevin?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:16 schreef moveyourass-kevin het volgende:
de chat/webcam-computer van de freaknacht moet nog even worden opgebouwd...
Vind ik ook. Ze heeft al wel pix van mij...quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waardeloze reactie zonder plaatjes
Marc (onze jongste) ging heel rustig tegen mij aan in slaap vallen bij de muziekquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serieus?! kan het me haast niet voorstellen want je zou haast denken dat ze er super actief door worden.
die was er wel. hebben we een tijdje weggegeven aan nieuwe leden, maar 'k weet niet of er nog zijn. mail me anders even op moveyourass at 3fm.nlquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
LLink Kevin?
Is er een dvd te koop van 3 op reis eerste seizoen? Ik wil die heul graag hebben!
Kan het niet vinden.
Jawel, techniek en platen laten regelen door een technicus in Hilversum en de presentaties via een mobiele telefoon.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als de stoppen maar niet doorslaan.. Ekstra weekend had uitwijk, maar die hebben jullie niet echt.
uuhhm sterkte ! gaat weer rond..quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Marc (onze jongste) ging heel rustig tegen mij aan in slaap vallen bij de muziek
Maar hij begint nu weer te hoesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |