Me?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Prima. Nog 1 plaats over in den auto!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mocht je al trouwen toen je 11 was dan...
Jij bent toch niet zoooooo oud??
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mocht je al trouwen toen je u 11 was dan...
Jij U bent toch niet zoooooo oud??
Ow!quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
Janne: moet je ff n paar pagina's terug lese...zit ik net te vertelle dat Martijn t leuk zou vinden
Is dat niet die Boswachter?quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eindhoven??
Dat kan ook. WW - Eindhoven - Utrecht - Hilversum en dan weer terug.
Vol!
U vergeet één "je"quote:
Net 2 jaar verschil. Dus nee. Niet zooooo oud...quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
30![]()
Janne: moet je ff n paar pagina's terug lese...zit ik net te vertelle dat Martijn t leuk zou vinden
Is dat niet al te erg om dan?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eindhoven??
Dat kan ook. WW - Eindhoven - Utrecht - Hilversum en dan weer terug.
Vol!
De playlist van het volgende programma is al te vinden op www.moveyourass.nlquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:54 schreef Topspin het volgende:
Creedence Clearwater staat op hier, straks eens 3FM checken om te luisteren of er nog wat nieuwe muziek te luisteren is. Eerst ff het album "the best of" luisteren
I wanne know, Have you ever seen the rain?
Topnummerquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:54 schreef Topspin het volgende:
I wanne know, Have you ever seen the rain?
Ah, kheb m gevonden!quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou dan lig ik ook op 1 oor hoor, maar voor al die anderen dat ie steeds invalt, en kheb m op msn en we kletsen weleens, en hij heeft door laten schemeren vorige week dat ie t wel leuk vond (mn idee van afscheid nemen van m met n groepje) en dat we van harte welkom zijn
Me 2 Me 2 Me 2 Me 2quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:57 schreef muisje-eliza het volgende:
toch zou ik sex on fire willen horen...zet deze plaat eens uit en start sexon fire eens in
Eerst naar tilburg, A58 en dan Eindhoven. Ik vind het wel gezellig. Ga maandag gelijk even kijken of ik vrij kan krijgen in den ochtend..quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Is dat niet al te erg om dan?
Ik betaal natuurlijk gewoon mee aan de benzinekosten
topper idd , lang leve improvisatiequote:Op vrijdag 5 september 2008 22:01 schreef -Hans- het volgende:
Geweldige afl. van EkStra weekend. Deze blijft wel even hangen..
Ik ben op! Ik ben op!quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:58 schreef Againzender het volgende:
Ik ga Marc maar uit bed halen, niet stil te krijgen die jongen, stomme verkoudheid
Fijn zeg! Dank jequote:Op vrijdag 5 september 2008 21:59 schreef Litton-Lane het volgende:
Eerst naar tilburg, A58 en dan Eindhoven. Ik vind het wel gezellig. Ga maandag gelijk even kijken of ik vrij kan krijgen in den ochtend..
dat is ook serieus een gedachte erachterquote:
Absoluut en Harm Edens was ook een top gast.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:02 schreef Againzender het volgende:
topper idd , lang leve improvisatie
quote:22-23
Basement Jaxx - Where's Your Head At
Ladyhawke - Paris Is Burning
Kanye West ft Chris Martin - Homecoming
Mystery Jets - Two Doors Down
The Ting Tings - Shut Up And Let Me Go
The BPA ft David Byrne - Toe Jam
Iggy Pop & The Stooges - I Wanna Be Your Dog
Madonna - Give It 2 Me
MGMT - Electric Feel (Justice remix)
Babyshambles - Delivery
Jamie Lidell - Another Day
quote:
Heel erg freaky inderdaad.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:04 schreef Sersjee het volgende:Basement Jaxx
![]()
Die clipScary shit, mensen!
Harm is een toffe knul. Destijds bij de eerste dwhn opnmes geweest, heerlijke droogklootquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut en Harm Edens was ook een top gast.![]()
Basement Jaxx - Where's Your Head At
[..]
Tot morgenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:03 schreef muisje-eliza het volgende:ik piep m dr tussenuit menschen....tot morgen...
En Djurre: ik sms je.. en Broekie: zie je tomorrow![]()
doeiii iedereen
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond allen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |