Hopelijk niet verteld via SMS naar d'r nieuwe telefoon, want dan gaat het nog lastig worden...quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:mn ma komt zo nog langs...ze weet niet hoe dr nieuwe foon werkt
*kheb dr verteld dat ze na 10u wilkommen is*
Ben er niet zo`n fan van. (de stem.... de show....quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roosmarijn mag op de zaterdag of zondagmiddag wel een uitzending krijgen
Op watvoor dag valt dat...?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:33 schreef muisje-eliza het volgende:
wil er nog iemand mee naar Martijn Muijs zijn aller aller aller laatste uitzending 30 september?
Correspondentie adres ofzo?quote:
Wanneer moet je t weten? Wil wel mee, maar moet ff kijken of ik dan al trainingen moet geven op scholen...quote:
Ik begin steeds meer naar "ja" te neigen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:33 schreef muisje-eliza het volgende:
wil er nog iemand mee naar Martijn Muijs zijn aller aller aller laatste uitzending 30 september?
Je moet ze ook niet heel doorslikkenquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:36 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom krijg ik n hoestbui van stophoest
Mja, de naam geeft wel aan dat het de hoest stopt, maar niet of dat geldt voor degene die het eet of voor iemand anders.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:36 schreef muisje-eliza het volgende:
Aha, dat is zo`n Discovery vraag......quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:36 schreef muisje-eliza het volgende:
'k heb die naam ook nooit begrepen. Bij mij doet het immers niet wat het suggereert...quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:36 schreef muisje-eliza het volgende:
idd, je moet ze gewoon opsnuivenquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet heel doorslikken
gewoon...euh max n week van te voren...ik wil zowiezow, maar er rijdt geen trein nog om 4u smorgensquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wanneer moet je t weten? Wil wel mee, maar moet ff kijken of ik dan al trainingen moet geven op scholen...
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer naar "ja" te neigen.
Op het huidige werk missen ze me toch niet
* Sirolf pakt z'n agenda erbij...quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:33 schreef muisje-eliza het volgende:
Dan hoef je dat zelf niet meer te doen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Nee he...
Zeg ik in vertrouwen tegen vrienden dat ik een bepaalde jongen er b;est appetijtelijk uit vind zien en da'k t er best op zou kunnen... vertellen zij dat door aan hem. Lekker charming enzo
Da's m'n SMS-geluidje...quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:39 schreef Againzender het volgende:
TROS!!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:38 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k heb die naam ook nooit begrepen. Bij mij doet het immers niet wat het suggereert...
Kon trouwens vanmiddag aan het hoestje horen dat je achter in de winkel zat
Wow, Deze spellingvorm heb ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
zowiezow
Fiets?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gewoon...euh max n week van te voren...ik wil zowiezow, maar er rijdt geen trein nog om 4u smorgens
Dat is ook een goeiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |