Ik vergeef het je.quote:
Jep. Begint nu.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:30 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Bryans. Ik denk rond 21.00 de eerste vrouwen SF.
Erg duidelijk en vaak. Het verbaasde mij ook al dat die empire het zo lang liet doorgaan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:03 schreef Bilibala het volgende:
Hallo wilde nog ff reageren op een vorige post, ik was gister bij de wedstrijd tussen Roddick & DjokovicZou zweren dat het gejuich bij Djokovic luider was toen beiden de baan opkwamen, was daar ook aangenaam verrast door. Maar had te vroeg gejuicht: natuurlijk was de meerderheid voor Roddick (zat ook voor hem te juichen, maar dat was meer omdat ik een 5-setter wilde zien haha), maar vond het ronduit onbeschoft dat er mensen waren die het zo leuk vonden om dingen te roepen tijdens het serveren. Verbaasde me ook dat de umpire niet eerder het publiek om stilte maande... Vroeg me af of het geroep duidelijk hoorbaar was op tv?
Ik heb zekerrr foto's gemaakt haha, zit nu alleen op m'n stageplek te 'werken' ahum. Zat wel in de Promenade aka 'nosebleed section' Had wel goed zicht, maar Roddick & Djokovic zijn kleine pixels op m'n foto'squote:Op vrijdag 5 september 2008 21:19 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Erg duidelijk en vaak. Het verbaasde mij ook al dat die empire het zo lang liet doorgaan.
Maar heb je foto's gemaakt?.
Ik hoop dat dat een (slechte) grap is.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:06 schreef kevin_ het volgende:
Ik ben voor de russische vechtmachine. Mooie meid.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:25 schreef kevin_ het volgende:
Niet iedereen heeft zo'n talent voor humor als jij.
Ow.quote:Maar het is geen grap...
Dit was weer een topwedstrijd om naar te kijkenquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:12 schreef TheGeneral het volgende:
Nou, die bolle gaat dus naar de finale.
Dankjequote:
Ze willen Djoko eerstquote:Op zaterdag 6 september 2008 02:17 schreef Ambrosius het volgende:
Vreemd dat Nadal en Murray heel het toernooi eerder speelden en nu later.
Is er nog nieuws over het weer in NY? Eergisteren las ik dat die orkaan Hannah voor 12 uur regen zou zorgen. Hopelijk is dat niet zo.quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:34 schreef TheGeneral het volgende:
17.00 Federer - Djokovic.
Niet voor 18.00 Murray - Nadal.
Ik hoopte al dat Federer als eerste zou spelen. Het zou me voor hem niet fijn hebben geleken als hij speelt terwijl hij weet dat Nadal op hem wacht in de finale, omdat hij misschien wel bang is om weer tegen hem te moeten. En als Murray zou winnen lijkt me dat in die zin ook een nadeel dat Federer dan per se van Djokovic wil winnen omdat hij denkt dat hij Murray wél aankan (en dat hij dan tegen Djokovic forceert en verliest.)quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:34 schreef TheGeneral het volgende:
17.00 Federer - Djokovic.
Niet voor 18.00 Murray - Nadal.
Het was een soort slechte grap van me. Ambro zei dat laatst een keer toen iemand een tvp postte, dus ik dacht ik help de mods even.quote:
quote:En ik neem me voor om nu inhoudelijkere tvp's te maken
Kan heel goed. Wie ik hoop dat er wint in volgorde:quote:Ik denk trouwens dat toch Nadal weer gaat winnen, en dat (helaas!) Federer verslagen gaat worden door Djokovic. Federer moet denk ik de tijd krijgen om weer helemaal terug te komen. Djokovic is op dit moment te goed voor hem. Zo ook Nadal trouwens. Maar hopelijk zit ik helemaal fout, en mept ie ze allemaal van de baan
En dacht je dat Mr-ik-stuiter-zo-vaak-met-de-bal-als-ik-wil-en-ik-fake-nooit-blessures geen last van de wind zal hebben?quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:36 schreef TheGeneral het volgende:
Het zal waarschijnlijk wel hard waaien![]()
En dat ligt Federer zijn spel niet
quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:38 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
En dacht je dat Mr-ik-stuiter-zo-vaak-met-de-bal-als-ik-wil-en-ik-fake-nooit-blessures geen last van de wind zal hebben?
Zo, 23.00 finale is erg laat zeg.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:37 schreef Ambrosius het volgende:
Er is iig al wel een schema bekend als vandaag helemaal niet gespeeld kan worden:
Zondag 19.00u: 1e halve finale mannen
Zondag 22.00u: 2e halve finale mannen
Zondag/maandag 03.00u: finale vrouwen
Maandag 23.00u: finale mannen
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zo, 23.00 finale is erg laat zeg.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:02 schreef TheGeneral het volgende:
Oh wacht 23.00 is natuurlijk NL tijd![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:43 schreef eentwee het volgende:
WIlliams - Jankovic: nachtmerriefinale![]()
Wie hoop jij dat er bij de heren in de finale komen en wie hoop je dat er wint?quote:Als het bij de mannen nu ook nog Nadal-Djokovic wordt, word ik echt chagrijnig..
Ze zenden toch al heel de week Vuelta uitquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:06 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom is Eurosport niet bij de US Open?
Ik zou het wel suf vinden als ze de halve finale niet vanaf de eerste bal uitzenden. Maar ik vind het al gaar als ze niet laten zien dat de spelers de baan op komen. Blijf het primitief vinden dat ze niet meer kanalen hebben (net als Sport1).quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:06 schreef Norrage het volgende:
Suf wielrennen
Maar die etappe is bijna klaar, ik denk dat het daarna wel tennis is
Ik weet dat ze Eurosport2 hebben, maar het is niet alsof het tennis op Eurosport2 begint als er op Eursport iets anders is.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:08 schreef Norrage het volgende:
Eurosport heeft op zich meerdere kanalen, maar Eurosport 2 werkt nog niet echt goed geloof ik
Niet voor 18.00.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:21 schreef kevin_ het volgende:
Hoe laat komt Nadal - Murray nu? Ik heb het weer etc. niet gevolgd.
Thanks.
Eurosport is live.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:21 schreef Joris33 het volgende:
Kan je het online bekijken?
quote:
Kan alleen online kijkenquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Eurosport is live.
Of kan je alleen via internet kijken?
Misschien www.channelsurfing.net
quote:
Ja, superscherp.quote:
Ja, ik hoopte alleen dat ze de halve finales belangrijk genoeg vonden om op tijd mee te beginnen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zenden toch al heel de week Vuelta uit
quote:
U vraagt, hij draaitquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:44 schreef Chriz2k het volgende:
Hij mag wel eens een eerste service in gaan slaan trouwens.
NOT BEFORE 18.00. Wat leest men toch slecht (en denkt men slecht na).quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:05 schreef robbolo het volgende:
Is Nadal - Murray eigenlijk al begonnen? Zou toch om 18:00 beginnen?
Twee bloedirritante speelsters..quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Wie hoop jij dat er bij de heren in de finale komen en wie hoop je dat er wint?
Sorry, dacht dat ik vernomen had dat het op een andere court zou beginnen. Helaas pindakaasquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
NOT BEFORE 18.00. Wat leest men toch slecht (en denkt men slecht na).
4-4.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
NOT BEFORE 18.00. Wat leest men toch slecht (en denkt men slecht na).
Nou, inderdaad. Hoop dat hij het nog wel redt. Echt een dramatische game.quote:
Jup die gaan zo beginnen ja.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:26 schreef TubewayDigital het volgende:
schijnt dat murray ook zo zal gaan beginnen
dat zijn ze ook, het schijnen ook geen tennisers te zijn maar honkballersquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:53 schreef robbolo het volgende:
Het valt me trouwens op dat de ballenjongens/meisjes vij de US-open een stuk ouder lijken dan bij de andere toernooien.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
*Kijkt met weemoed terug naar wimbeldon2008.org
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het is niet veel bijzonders eigenlijk, deze partij. Hopelijk komt het nog.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:12 schreef Federer-fan het volgende:
*6-5 Federer.Hopelijk serveert hij hem op love uit.
Leek een beetje op die smash tegen Roddick, maar dit was wel coolerquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:16 schreef Chriz2k het volgende:
Godver, ik heb net een geniale bal gemist?
Set Federer in ieder geval.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:16 schreef Chriz2k het volgende:
Godver, ik heb net een geniale bal gemist?
Set Federer in ieder geval.
En het komt nogquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het is niet veel bijzonders eigenlijk, deze partij. Hopelijk komt het nog.
Oh, valt mee dus.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zo'n soort bal, alleen dan over Djokovic heen i.p.v. erlangs
Hij heeft ook elke servicegame problemen. Murray komt elke game minimaal tot deuce tot nu toe.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bizar slechte stats van Nadal trouwens![]()
4 winners, 10 UF in de eerste set.
5 bp's al voor murray in set 2.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft ook elke servicegame problemen. Murray komt elke game minimaal tot deuce tot nu toe.
Dan gaat Nadal deze set winnen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:39 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
5 bp's al voor murray in set 2.
http://www.noticiasyapuestas.com/search/label/Andy%20Roddickquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:40 schreef jojomen4 het volgende:
Is de pot van Rafa nog ergens online te zien?
BvD.
Dan zal die eerst een BP moeten krijgen op de service van Murray, volgens mij kwam 'ie tot nu toe 1 keer tot deuce.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan gaat Nadal deze set winnen.
Komt er straks wel eentje, en dan is het meteen raak gok ik.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan zal die eerst een BP moeten krijgen op de service van Murray, volgens mij kwam 'ie tot nu toe 1 keer tot deuce.
22.30 zag ik net rechtsboven staan bij Eurosport. Maar dat zal ook afhangen van de vrouwenfinale vanavond, als die niet gespeeld kan worden vandaag, zullen die tijden nog wel veranderen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoe laat begint de finale morgen?
Hm, het zou wel een mooie tijd zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
22.30 zag ik net rechtsboven staan bij Eurosport. Maar dat zal ook afhangen van de vrouwenfinale vanavond, als die niet gespeeld kan worden vandaag, zullen die tijden nog wel veranderen.
In het vermogen om puur met aces een game te winnen ja. Belangrijk verschil is natuurlijk dat Federer kan tennissen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wanhoopspogingen van Djoko![]()
[..]
Vergelijk je Federer nou met Karlovic
Murray hoort er nu ook wel een beetje bij vind ik.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:56 schreef RayMania het volgende:
Nadal & Federer.
-----------------
-----------------
-----------------
-----------------
-----------------
-----------------
Djokovic.
-----------------
-----------------
-----------------
De rest.
Een beetje heel erg idd. Staat ook na de US Open vierde op de ranglijst.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Murray hoort er nu ook wel een beetje bij vind ik.
Na drie goede resultaten?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Murray hoort er nu ook wel een beetje bij vind ik.
Hè?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:00 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Na drie goede resultaten?
Zou Nadal trouwens eerder naast Djokovic neerzetten. Doet het iets beter in de Slams maar minder in de Masters...
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:08 schreef sven234 het volgende:
federer ziet er vrij vol zelfvertrouwen uit.....maarja hij speelt dan ook tegen een qualifier, in de halve maakt ie natuurlijk geen schijn van kans
Toch Sven?quote:Op donderdag 4 september 2008 23:30 schreef sven234 het volgende:
door!:) ....hij had zichzelf een afgang in de halve finale kunnen besparen door te verliezen van muller
Nope.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Briljante backhand
Kan Federer weer op #1 komen na de US Open?
Niet die van 2008.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Briljante backhand
Kan Federer weer op #1 komen na de US Open?
last van zijn blesures zekerquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:54 schreef erkel het volgende:
Djoko geeft het op
Dat punt misschien, maar Murray heeft ver de bovenhand:quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:03 schreef Fukjoeman het volgende:
Top van Rafa
Oeps, Federer naast Djokovic. Nadal doet het overduidelijk het beste dit jaar.quote:
Tja hij speelt niet top deze wedstrijd, maar toch elke keer weer die BP's wegwerken. Heb de pot half gevolgd, maar op BP's tegen speeltie geweldig.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat punt misschien, maar Murray heeft ver de bovenhand:
Murray: 1 keer deuce tegen op eigen service, verder bijna allemaal op love of 15.
Nadal: 2 keer GEEN (minimaal) deuce tegen.
Is wel te hopen dat Murray deze set wint dan.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Murray: 1 keer deuce tegen op eigen service, verder bijna allemaal op love of 15.
Dat doet er dus weinig toe tegen Nadal. Zo lang hij in de wedstrijd blijft kan hij het nog omkeren.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, het geeft iig het beeld van de wedstrijd aan. Maar je hebt zeker gelijk dat hij wel z'n kansen moet pakken, anders gaat Rafa er mee heen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:06 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Dat doet er dus weinig toe tegen Nadal. Zo lang hij in de wedstrijd blijft kan hij het nog omkeren.
Waarom zou je naar een stream kijken als het live op Eurosport isquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:04 schreef TubewayDigital het volgende:
stream nadal murray
http://nl.justin.tv/whiscacho
Sommigen hebben geen TV naast hun pc staanquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:09 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Waarom zou je naar een stream kijken als het live op Eurosport is?
Nee precies.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:04 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Oeps, Federer naast Djokovic. Nadal doet het overduidelijk het beste dit jaar.![]()
Lekkere wedstrijd trouwens wel.
Maar dan heb je de wereldranglijstquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:56 schreef RayMania het volgende:
Nadal .
-----------------
-----------------
Federer
-----------------
Djokovic
-----------------
-----------------
Murray
-----------------
-----------------
-----------------
-----------------
De rest.
Dat is natuurlijk niet slimquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:09 schreef Rumille het volgende:
[..]
Sommigen hebben geen TV naast hun pc staan.
Ja, maar ondertussen al twee punten verder. Als je stream kijkt moet je niet livedingen gaan posten imoquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:10 schreef TubewayDigital het volgende:
2 afzwaaiers van murray
Murray hoort er op dit moment wel thuis, maar het grote verschil met de overige 3 is dat zij bewezen hebben dit over een langere periode kunnen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee precies.
Ik zou dit ervan maken:
[..]
Maar dan heb je de wereldranglijst
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen al twee punten verder. Als je stream kijkt moet je niet livedingen gaan posten imo.
Wat hebben mensen die niet kijken hieraan? Zet er iig namen of sterretjes bij, dan snappen zij het nog.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:14 schreef Fukjoeman het volgende:
matige volley en 3-1
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:15 schreef TubewayDigital het volgende:
murray, de nadal van het hardcourt
Die verliest ie ook nietquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:16 schreef Chriz2k het volgende:
Zou wel zeldzaam zijn als Nadal een tie-break verliest.
Inderdaad...quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Set voor Murray!! Had het niet echt verwacht, maar het is zeker wel verdiend.
Ik ben dan ook fan van Nalbandianquote:
Federer naast Djokovic en het klopt.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee precies.
Ik zou dit ervan maken:
[..]
Maar dan heb je de wereldranglijst
Nee, maar je ziet toch wel een beetje dat hij een beetje moe begint te worden na die vele toernooizeges vanaf voor Roland Garros al.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:22 schreef Nalbandian het volgende:
Maar toch betwijfel ik of Murray dit kan winnen. Die Nadal geeft NOOIT op !
Ik heb Murray de Masters cup nog niet zien winnenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:23 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Federer naast Djokovic en het klopt.![]()
Hoewel Murray nog moet bewijzen geen Nalbandian periode te hebben.
Ja, klopt. Ik had daar eerder vandaag al over gepost. Er begint dan één finale om 22.00 uur en één om 03.00, maar voor zover ik weet is nog niet bekend welke finale als eerste wordt gespeeld en welke als tweede.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
22.30 zag ik net rechtsboven staan bij Eurosport. Maar dat zal ook afhangen van de vrouwenfinale vanavond, als die niet gespeeld kan worden vandaag, zullen die tijden nog wel veranderen.
Hij oogt ook moe....Nadal liet deze week ook ballen lopen, hij ging er dus niet meer voor om hem terug te slaan.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, maar je ziet toch wel een beetje dat hij een beetje moe begint te worden na die vele toernooizeges vanaf voor Roland Garros al.
quote:
Ongelooflijk idd.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:30 schreef TheGeneral het volgende:
13/14 laatste Grand Slam finales(En ondertussen al weer 3 achter elkaar)
18 Grand Slam halve finales achter elkaar
Zeer mooi punt zeg.quote:
Hey!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |