Murray hoort er op dit moment wel thuis, maar het grote verschil met de overige 3 is dat zij bewezen hebben dit over een langere periode kunnen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee precies.
Ik zou dit ervan maken:
[..]
Maar dan heb je de wereldranglijst
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen al twee punten verder. Als je stream kijkt moet je niet livedingen gaan posten imo.
Wat hebben mensen die niet kijken hieraan? Zet er iig namen of sterretjes bij, dan snappen zij het nog.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:14 schreef Fukjoeman het volgende:
matige volley en 3-1
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:15 schreef TubewayDigital het volgende:
murray, de nadal van het hardcourt
Die verliest ie ook nietquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:16 schreef Chriz2k het volgende:
Zou wel zeldzaam zijn als Nadal een tie-break verliest.
Inderdaad...quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Set voor Murray!! Had het niet echt verwacht, maar het is zeker wel verdiend.
Ik ben dan ook fan van Nalbandianquote:
Federer naast Djokovic en het klopt.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee precies.
Ik zou dit ervan maken:
[..]
Maar dan heb je de wereldranglijst
Nee, maar je ziet toch wel een beetje dat hij een beetje moe begint te worden na die vele toernooizeges vanaf voor Roland Garros al.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:22 schreef Nalbandian het volgende:
Maar toch betwijfel ik of Murray dit kan winnen. Die Nadal geeft NOOIT op !
Ik heb Murray de Masters cup nog niet zien winnenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:23 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Federer naast Djokovic en het klopt.![]()
Hoewel Murray nog moet bewijzen geen Nalbandian periode te hebben.
Ja, klopt. Ik had daar eerder vandaag al over gepost. Er begint dan één finale om 22.00 uur en één om 03.00, maar voor zover ik weet is nog niet bekend welke finale als eerste wordt gespeeld en welke als tweede.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
22.30 zag ik net rechtsboven staan bij Eurosport. Maar dat zal ook afhangen van de vrouwenfinale vanavond, als die niet gespeeld kan worden vandaag, zullen die tijden nog wel veranderen.
Hij oogt ook moe....Nadal liet deze week ook ballen lopen, hij ging er dus niet meer voor om hem terug te slaan.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, maar je ziet toch wel een beetje dat hij een beetje moe begint te worden na die vele toernooizeges vanaf voor Roland Garros al.
quote:
Ongelooflijk idd.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:30 schreef TheGeneral het volgende:
13/14 laatste Grand Slam finales(En ondertussen al weer 3 achter elkaar)
18 Grand Slam halve finales achter elkaar
Zeer mooi punt zeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |