quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:02 schreef TheGeneral het volgende:
Oh wacht 23.00 is natuurlijk NL tijd![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:43 schreef eentwee het volgende:
WIlliams - Jankovic: nachtmerriefinale![]()
Wie hoop jij dat er bij de heren in de finale komen en wie hoop je dat er wint?quote:Als het bij de mannen nu ook nog Nadal-Djokovic wordt, word ik echt chagrijnig..
Ze zenden toch al heel de week Vuelta uitquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:06 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom is Eurosport niet bij de US Open?
Ik zou het wel suf vinden als ze de halve finale niet vanaf de eerste bal uitzenden. Maar ik vind het al gaar als ze niet laten zien dat de spelers de baan op komen. Blijf het primitief vinden dat ze niet meer kanalen hebben (net als Sport1).quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:06 schreef Norrage het volgende:
Suf wielrennen
Maar die etappe is bijna klaar, ik denk dat het daarna wel tennis is
Ik weet dat ze Eurosport2 hebben, maar het is niet alsof het tennis op Eurosport2 begint als er op Eursport iets anders is.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:08 schreef Norrage het volgende:
Eurosport heeft op zich meerdere kanalen, maar Eurosport 2 werkt nog niet echt goed geloof ik
Niet voor 18.00.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:21 schreef kevin_ het volgende:
Hoe laat komt Nadal - Murray nu? Ik heb het weer etc. niet gevolgd.
Thanks.
Eurosport is live.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:21 schreef Joris33 het volgende:
Kan je het online bekijken?
quote:
Kan alleen online kijkenquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Eurosport is live.
Of kan je alleen via internet kijken?
Misschien www.channelsurfing.net
quote:
Ja, superscherp.quote:
Ja, ik hoopte alleen dat ze de halve finales belangrijk genoeg vonden om op tijd mee te beginnen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zenden toch al heel de week Vuelta uit
quote:
U vraagt, hij draaitquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:44 schreef Chriz2k het volgende:
Hij mag wel eens een eerste service in gaan slaan trouwens.
NOT BEFORE 18.00. Wat leest men toch slecht (en denkt men slecht na).quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:05 schreef robbolo het volgende:
Is Nadal - Murray eigenlijk al begonnen? Zou toch om 18:00 beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |