hij doet pedagogiekquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Pronte borstjes, hoe kan je ze nou zo noemen? Wat een pedo-benaming voor zoiets geils.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Pronte borstjes, hoe kan je ze nou zo noemen? Wat een pedo-benaming voor zoiets geils.
quote:Op maandag 1 september 2008 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij hebt echt hard een beurt nodig
quote:
Ja, die koeien moet je dan ook gewoon meteen aan de kant stampen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:32 schreef IrishBastard het volgende:
Geen klacht maar een verzoek![]()
Wel altijd beetje jammer van die "over-welgevormde studentes" die dan ook altijd zitten te zwoegen op de fiets, en er altijd voor gaan fietsen
Hoe kan ik dat nou zien als ze op de fiets zittenquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:32 schreef Liquidootje het volgende:
Ehm... hebben we het hier over de middelbare school of over de pabo?
Neen! G.Fawkes herkent kwaliteit als hij het zietquote:
Ben je nu een kenner of nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat nou zien als ze op de fiets zitten
Natuurlijk is dat wel grappig,quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:47 schreef Dr.Crane het volgende:
Dat semi-intelligente schrijven i.c.m. termen als 'pronte borstjes' is écht niet meer grappig. Voor zover dat het ooit was.
Het is sowieso al niet grappigquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:52 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat wel grappig,
TS is er alleen niet erg goed in
Vrouwen. Tieten. Wat maakt de rest dan nog uit?quote:
Ook goed.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:49 schreef DrDarwin het volgende:
Klacht klopt niet.
Moet zijn, het gaat te weinig plotsklaps regenen in midzomer als studentes alleen maar bloesjes dragen.
Pabo natuurlijkquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:32 schreef Liquidootje het volgende:
Ehm... hebben we het hier over de middelbare school of over de pabo?
+ 1quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:47 schreef Dr.Crane het volgende:
Dat semi-intelligente schrijven i.c.m. termen als 'pronte borstjes' is écht niet meer grappig. Voor zover dat het ooit was.
zegt iemand met 400 posts en tong80 als favo fokkerquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:20 schreef Klautje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dan wat een nerd die Mikkie is, vind je het gek dat hij er zo op geilt.
Ja want het aantal posts doet er toequote:Op vrijdag 5 september 2008 19:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zegt iemand met 400 posts en tong80 als favo fokker!
geregistreerd op: zaterdag 7 juni 2008 @ 19:03quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:28 schreef Klautje het volgende:
[..]
Ja want het aantal posts doet er toeForumhierarchieën soms
Je mag pas anderen afzeiken na 1000+ posts, lees de policy maar naquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:28 schreef Klautje het volgende:
[..]
Ja want het aantal posts doet er toeForumhierarchieën soms
Leg maar eens uit danquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:31 schreef swarmahoer het volgende:
aantal posts doet er niet toe alleen in combinatie met je registratiedatum is het nog triester, zoals de post hierboven al aangeeft
Goed, ik zal het deze keer kostenloos vertalen voor je:quote:
Hehe..quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:33 schreef afcajos het volgende:
Je mag pas anderen afzeiken na 1000+ posts, lees de policy maar na
[ afbeelding ]quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:30 schreef santax het volgende:
[..]
laatste bezoek: 3 seconden geleden.
aantal posts: 398 (gemiddeld 5 per dag)
[ afbeelding ]
Hockeymeisjesquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:29 schreef Adelante het volgende:
Ah, vroeger () kon je op warme zomeravonden de nieuwe lichting hockeymeisjes over de heyendaalseweg zien fietsen in groepen. Goed uitzicht was dat.
Dat was ook mijn eerste gedachte, ja.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:25 schreef Beelzebufo het volgende:
Subklacht: TS heeft geen foto's gemaakt
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:25 schreef Beelzebufo het volgende:
Subklacht: TS heeft geen foto's gemaakt
hoax, telefoon van TS kan niet eens foto's makenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]. Auto, telefoon, politie iets verderop, ¤ 150 jeweetzzzzz.
Hee nou moet je niet gaan ouwehoeren hè, ik heb sinds een paar maanden een apparaat met maar liefst een 1,3MP cameraquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
hoax, telefoon van TS kan niet eens foto's maken
Ik pwn een nokia 3310quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hee nou moet je niet gaan ouwehoeren hè, ik heb sinds een paar maanden een apparaat met maar liefst een 1,3MP camera
quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:28 schreef Rhythm het volgende:
En jij hebt dit verhaal in oud-Nederlands geschreven omdat?
Dat, dus.quote:
Zie TT.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom heb ik nog niet gepost in dit kwaliteitstopic
Slechte lemming van kassameisjesverhaal, met hier in de hoofdrol Mikkie in de UBquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb eigenlijk de OP niet eens gelezen![]()
Samenvatting?
Pronte borstjesquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Pronte borstjes, hoe kan je ze nou zo noemen?
goede vraagquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom heb ik nog niet gepost in dit kwaliteitstopic
wel incluis voorplantingsrisico dan hèquote:Op maandag 8 september 2008 14:48 schreef rival het volgende:
sommige gasten gun je gewoon een keertje sex, TS is er zo eentje
borstjestopicquote:
Zo zeg, pak jij de zakdoekjes er maar vast bij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:04 schreef Man-E-Faces het volgende:
Damn lekkere studentes. Neuken die hap, Neuken neuken neuken! Lul erin en masseren maar! Benen omhoog en schreeuwen kreng!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:04 schreef Man-E-Faces het volgende:
Damn lekkere studentes. Neuken die hap, Neuken neuken neuken! Lul erin en masseren maar! Benen omhoog en schreeuwen kreng!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |