Mijn blik dwaalde door de bibliotheek: er waren weer een aantal uiterst fijne vrouwelijke studentexemplaren aanwezig. Exemplaren die vanochtend dachten: "het is lekker weer, ik doe een hip, strak en vooral uiterscht sexy shirtje aan zodat mijn wulpse vormen goed uitkomen. Alle jongemannen zullen dat prettig vinden en gaan fappen op het toilet, dus laat ik ze eens een plezier doen." Niets was minder waar. De ene na de andere heer zag ik kwijlen op de welgevormde studentes in de bibliotheek en zich gedurende een kwartiertje terugtrekken. De pijniging was op een bepaald moment niet meer te houden. Er was geen sprake meer van concentratie, maar van hormoongevechten. Dit deed mij besluiten de terugtocht naar mijn huis te aanvaarden.
Vreugde ende jolijt maakten zich van mij meester toen ik tot de ontdekking kwam dat het was begonnen met regenen. Normaal gesproken een momentje dat menig persoon zichzelf enige beschutting zoekt en wacht tot de regen stopt. Maar vandaag niet! Alle jonge studentes met hippe, strakke en uiterscht sexy shirtjes trotseerden het hemelwater en begonnen collectief hun barre tocht. En wat gebeurt er dan, lieve kijkbuiskindertjes? Die sexy shirtjes worden nat! Zij beginnen in nog grotere mate de contouren van het bevallige vrouwelijk lichaam te benadrukken. Het samenspel van textiel en waterdruppels maakt dat shirtjes gaan doorschijnen, bh's enigszins zichtbaar worden en dat de pronte borstjes van deze welgevormde studentes steeds beter zichtbaar worden. Tepeltjes beginnen van de kou zelfs wat naar voren de priemen, er is ronduit sprake van een sfeerverhogend visueel genot!
Klacht: het moet vaker regenen.
Zerg schreef:1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.