eeuh, en ik vind 1 van die gasten al ruim voldoende, ik moet er toch niet aan denken dat je daar nu 1000 van hebt, en als de nieuwe generatie erbij komt nog eens 1000 erbij .. als dat de realiteit zou zijn zou ik voor Wilders gaan stemmenquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als die relmocro's ouder worden en het dus vanzelf is over gegaan, is er weer een hele nieuwe generatie rel-islamieten die de boel loopt te verstieren en zo wordt de cyclus in stand gehouden.
Ik zou dus liever zien dat die rellieden zich gingen gedragen zoals die Einat.
Heb geen angst; met die taalachterstand die de jeugd nu al heeft zullen er maar weiningen het schoppen tot de advocatuurquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:23 schreef moussie het volgende:
[..]
eeuh, en ik vind 1 van die gasten al ruim voldoende, ik moet er toch niet aan denken dat je daar nu 1000 van hebt, en als de nieuwe generatie erbij komt nog eens 1000 erbij .. als dat de realiteit zou zijn zou ik voor Wilders gaan stemmen
Als je denkt dat die Einat de enige is, heb je een vertekend beeld.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:23 schreef moussie het volgende:
[..]
eeuh, en ik vind 1 van die gasten al ruim voldoende, ik moet er toch niet aan denken dat je daar nu 1000 van hebt, en als de nieuwe generatie erbij komt nog eens 1000 erbij .. als dat de realiteit zou zijn zou ik voor Wilders gaan stemmen
daarom juist, wat dit soort fundamentalisme wakker kan maken in de minder geschoolden is nou juist datgene wat het zo eng maaktquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:25 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Heb geen angst; met die taalachterstand die de jeugd nu al heeft zullen er maar weiningen het schoppen tot de advocatuur
Prima, maar laat hij dan ook een baan zoeken waarbij hij geen handen hoeft te schudden of op hoeft te staan voor (vrouwelijke) rechters.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als je denkt dat die Einat de enige is, heb je een vertekend beeld.
En als die Einat een baan kan vinden waarbij het niet nodig is om handen te schudden, dan is dat toch gewoon prima.
Het is een beschaafde man die zich keurig gedraagt en waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Dat viel mij ook al op. Volgens mij is het niet dat in zijn ogen, of in die van de islam, alle mensen gelijk zijn. Het is gewoon een kwestie van: niemand is beter dan ik, maar ik wel dan anderen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:32 schreef snakelady het volgende:
Dat is ZO'N kromme gedachtengang .
" Volgens Enait, onlangs beëdigd als advocaat, stelt de islam dat alle mensen gelijk zijn."
"Enait kwam eerder in het nieuws nadat de Sociale Dienst hem een baan had geweigerd omdat hij vrouwen geen hand wil schudden."
Vooralsnog heeft hij deze zaak al gewonnen, en er zijn zat conservatieve religeuzen die in hem dus een uitstekende vertegenwoordiger zullen zien.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:40 schreef zoalshetis het volgende:
ik vrees zelfs dat meneer enait niet echt meer serieus wordt genomen door justitie en men denkt, oh god daar komt die vreemdbespraakte varkenskop weer aan. ik denk daarom ook dat het lastig wordt voor meneer enait om cliënten te krijgen, laat staan een zaak te winnen.
sensatietitel? nou nee, dit keer nou eens niet. die man doet toch alles vanuit de islam, als moslim zijnde.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:42 schreef IHVK het volgende:
Wat een sensatie titel weer.
Verder moet die clown gewoon zijn mond houden.
hij heeft nog niet gewonnen, wees daar maar niet al te zeker van. dit krijgt nog wel een staartje.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft hij deze zaak al gewonnen, en er zijn zat conservatieve religeuzen die in hem dus een uitstekende vertegenwoordiger zullen zien.
Hij heeft iig al dezelfde achterhaalde ideeen, en lijkt er in het NL rechtssysteem nog mee weg te komen ook
Daarom begon mijn zin ook met "vooralsnog"quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij heeft nog niet gewonnen, wees daar maar niet al te zeker van. dit krijgt nog wel een staartje.
je moet wel heel erg debiel zijn om je zaak in handen van deze clown te leggen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom begon mijn zin ook met "vooralsnog"
Maar ik denk niet dat meneer Enait echt een probleem heeft met klantenwerving, hij weet zich iig al meer dan voldoende in de kijker te spelen, en wellicht nog beter als hij een ander vertegenwoordigt.
Maar krijgt hij ook betalende klanten? Dat waag ik te betwijfelen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom begon mijn zin ook met "vooralsnog"
Maar ik denk niet dat meneer Enait echt een probleem heeft met klantenwerving, hij weet zich iig al meer dan voldoende in de kijker te spelen, en wellicht nog beter als hij een ander vertegenwoordigt.
De enige reden waarom je moet opstaan voor de rechtbank en die lieden een beetje moet laten lachen is om een lagere straf te krijgen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prima, maar laat hij dan ook een baan zoeken waarbij hij geen handen hoeft te schudden of op hoeft te staan voor (vrouwelijke) rechters.
Als de staat niet zo makkelijk was geweest met buitenlanders binnen laten, had deze rechtszaak nooit gevoerd hoeven worden.quote:Op dit moment kost hij de staat keer op keer een vermogen met z'n dwarsliggen en rechtzaken die vooral gevoerd worden omdat hij uit religieuze overwegingen weigert zich aan te passen aan de normen, waarden en regels zoals die in dit land gelden.
We hebben hier nog altijd een scheiding van kerk en staat, en dat moet vooral zo blijven.
Dat is logisch.quote:Dus meneer Enait mag banen zoeken wat hij wil, maar verwacht niet dat overheidsinstanties of andere organisaties de geldende regels omgooien omdat iemand daar uit geloofsovertuiging niet mee om kan gaan.
... waar dus die kamerleden met goede reden vragen over kunne stellenquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit is geen rechterlijke uitspraak volgens mij. Meer een intern dingetje.
Nee, vanuit zijn interpretatie van de islam, dat is het ergste. Daarmee kaapt hij -en hij is niet de eerste, die andere handenschuddende idioten als El Moumni waren ook al zo- een complete wereldreligie en doet alsof het normaal is dat moslims niet opstaan of handenschudden.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sensatietitel? nou nee, dit keer nou eens niet. die man doet toch alles vanuit de islam, als moslim zijnde.
Kamerleden hebben de taak om de samenleving te controleren. Er is geen enkel controle-orgaan op de rechterlijke macht en uitspraken en dat gebied is een smerig zooitje van maatschappelijk belangeloze fascisten. Met waarheidsvinding of het beschermen van de maatschappij tegen criminelen heeft de Nederlandse rechtspraak niets te maken.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:11 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
... waar dus die kamerleden met goede reden vragen over kunne stellen
Zijn interpretatie is de enige juiste interpretatie van de islam.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, vanuit zijn interpretatie van de islam, dat is het ergste.
alle andere moslims moeten ook dood waarschijnlijk, hij is zelf de profeet is het nietquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zijn interpretatie is de enige juiste interpretatie van de islam.
Haha! Opletten mensen. JohnDope is vandaag grapjes aan het maken! Hij zegt precies het tegenoverstelde van wat hij bedoelt. Sarcasme heet dat. Allemaal uitkijken hoor!quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die man is gewoon niet goed bij z'n hoofd.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:24 schreef ES57 het volgende:
[..]
Niet meer handenschudden, niet meer opstaan, geen elementaire uitingen van beleefdheid meer.
Maar 1 troost: Nederland wordt verrijkt met al die prachtige, vreemde culturen.
Dat denkt hij inderdaad wel. Gelukkig voor ons zijn de meeste moslims niet zo idioot.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |