quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:01 schreef soylent het volgende:
[..]
Hij zegt precies het tegenoverstelde van wat hij bedoelt.
Dit is de kern van de zaak...quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:03 schreef Ponco het volgende:
Waar beroept meneer Enait zich dan op? Op het verbod op discriminatie en vrijheid van godsdienst. Vrijheid van godsdienst, prima. Alhoewel ik denk dat je dat ook makkelijk kunt vervangen door vrijheid van levensovertuiging. Mijns inziens denkt deze term veel meer, maar goed.
Hij denkt het niet, want het is gewoon de enige juiste interpretatie en dat zullen al die baarden die mee tellen binnen de islam beamen.quote:
Ik zie dus liever een beschaafde Einat dan die relmocro's e.d.quote:Gelukkig voor ons zijn de meeste moslims niet zo idioot.
Bepaal jij dat?quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hij denkt het niet, want het is gewoon de enige juiste interpretatie en dat zullen al die baarden die mee tellen binnen de islam beamen.
Enait is net zo'n relmocro, hij draagt alleen een maatpak. Hij is nou juist het prototype van de sismocro die zich hefet genesteld in de hogere klassen van de samenleving.quote:Ik zie dus liever een beschaafde Einat dan die relmocro's e.d.
Ik bepaal dat niet, maar dat bepalen de machtigste islamieten van deze wereld.quote:
Er is dus wel een enige juiste interpretatie, want anders zouden die hoge islamieten allemaal een andere interpretatie preken.quote:Er is geen "enige juiste interpretatie" van een religie, dat is nou ook precies de reden waarom religie beperkt zou moeten blijven tot de zieke hoofdjes van gelovigen en anderen niet lastig gevallen moeten worden met die eeuwige strijd welke interpretatie de "juiste" zou zijn.
[..]
Nee hij is een beschaafd man.quote:Enait is net zo'n relmocro, hij draagt alleen een maatpak. Hij is nou juist het prototype van de sismocro die zich hefet genesteld in de hogere klassen van de samenleving.
Op hem is het spreekwoord van toepassing: Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
quote:Het is een schande dat hij 1 miljoen moslims in Nederland die voor een groot deel wel gewoon normaal kunnen doen meesleept in zijn zieke fantasietjes over een perfecte samenleving...
Ben jij moslim?quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je bent een echte moslim of je bent geen moslim.
Ik ben geen moslim.quote:
Figuurlijk gezien is het een typische relmocro in een maatpak.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:44 schreef Vodkadruppel het volgende:
btw hij draagt geen maatpak maar een jurk.
Tuurlijk, en daar dient iedere moslim naar te luisteren... laat je nakijken man.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik bepaal dat niet, maar dat bepalen de machtigste islamieten van deze wereld.
Nee hoor. Los van het feit dat "die hoge islamieten" ook weer allemaal strominkjes en substrominkjes vertegenwoordigen, is er geen juiste interpretatie, zeker niet als die door een of andere moefti wordt gepreekt.quote:Er is dus wel een enige juiste interpretatie, want anders zouden die hoge islamieten allemaal een andere interpretatie preken.
Jij vindt het niet opstaan voor mensen waar je respect voor kan hebben of vrouwen geen handen geven een vorm van beschaving? Omdat ie met dure woordjes praat (die die zelf niet eens begrijpt)? Het is een sismocro met een uitgebreider repertoire. Da's alles.quote:Nee hij is een beschaafd man.
Het is maar goed dat jij geen imam bent. Laat moslims lekker zelf beslissen wat ze willen geloven. Dan krijg je ook niet zoveel van die enge extremisten die beweren "het juiste" aan te hangen.quote:Je bent een echte moslim of je bent geen moslim.
Klopt, wat is jouw mening hierover?quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit is de kern van de zaak...
Saai land he.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:12 schreef Monidique het volgende:
Er is een moslim die niet op wil staan voor een rechter. Boeiend. De VVD stelt kamervragen.
Werd natuurlijk een ander verhaal als een rechter genoeg had van die achterlijke baardaap, en zijn zaak niet zou behandelen.quote:
Zijn we het er over eens dat deze meneer veel te veel aandacht krijgt?quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Werd natuurlijk een ander verhaal als een rechter genoeg had van die achterlijke baardaap, en zijn zaak niet zou behandelen.
Dat had een aantal userts hier op de achterste poten staan te steigeren en maar brullen dat het discriminatie was
Dat religie teruggebracht dient te worden tot waar het thuishoort; in de zieke hoofdjes van gelovigen. En dat het niet gebruikt kan worden om zaken anders te behandelen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:53 schreef Ponco het volgende:
[..]
Klopt, wat is jouw mening hierover?
tuurlijk krijgt dit soort achterlijke sujet te veel aandacht.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn we het er over eens dat deze meneer veel te veel aandacht krijgt?
En dat politieke partijen er als de kippen bij zijn om dit soort incidenten op te blazen?
Is een goed punt maar een heel andere discussie.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:09 schreef Chadi het volgende:
Dat opstaan slaat ook als ene tang op een varken. Waarom zou die op moeten staan anno 2008??? We leven niet in de middeleeuwen.
Eigenlijk niet. Als je hierover kamervragen gaat stellen, ga je je dus bemoeien met de rechterlijke macht. Eigenlijk mag dat niet. De regering is er om regels op te stellen, niet om de rechterlijke macht te beinvloeden bij naleving van die regels toch? Trias politica zeg maar...quote:
Een moslimknuffelaar als SCH zou juist blij moeten zijn met de aandacht voor deze zaak; het debat dat ontstaat en de verontwaardiging over zoveel relgedrag betekent dat men dat soort gedrag niet pikt en de normale moslim gevrijwaard wordt van dit soort stereotyperingen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:09 schreef Het_hupt het volgende:In dit geval wel terecht trouwens, het moet een keer afgelopen zijn met die paar veeleisende moslims hier in Nederland.
Achterlijke rifapen die eisen dat hun vrouw door een vrouwlijke arts worden geholpen
De vrouwenartsen in Marokko lagen blauw van het lachen, daar zijn amper vrouwelijke collega's.
Deze meneer verdient eigenlijk best veel aandacht. Hij toont aan dat de rechtstaat van Nederland absurd werkt.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn we het er over eens dat deze meneer veel te veel aandacht krijgt?
En dat politieke partijen er als de kippen bij zijn om dit soort incidenten op te blazen?
Zou het je lukken te kappen met dit soort onzin en normaal te discussieren? Dank uquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een moslimknuffelaar als SCH zou juist blij moeten zijn met de aandacht voor deze zaak; het debat dat ontstaat en de verontwaardiging over zoveel relgedrag betekent dat men dat soort gedrag niet pikt en de normale moslim gevrijwaard wordt van dit soort stereotyperingen.
Als liefhebber van de gematigde islam is aandacht voor deze freak juist wel goed en nuttig.
Dat is inderdaad zo.. maar de politiek moet weer janken om iemand die zijn gelijk haalt via de rechter notabene!quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:12 schreef Ponco het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Als je hierover kamervragen gaat stellen, ga je je dus bemoeien met de rechterlijke macht. Eigenlijk mag dat niet. De regering is er om regels op te stellen, niet om de rechterlijke macht te beinvloeden bij naleving van die regels toch? Trias politica zeg maar...
Ik vind die aandacht helemaal niet nuttig. Sterker nog het is opruiend en stigmatiserend weer.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een moslimknuffelaar als SCH zou juist blij moeten zijn met de aandacht voor deze zaak; het debat dat ontstaat en de verontwaardiging over zoveel relgedrag betekent dat men dat soort gedrag niet pikt en de normale moslim gevrijwaard wordt van dit soort stereotyperingen.
Als liefhebber van de gematigde islam is aandacht voor deze freak juist wel goed en nuttig.
Ik miszeg niks hoor lieverd. Jij bent het die de discussie niet aandurft.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Zou het je lukken te kappen met dit soort onzin en normaal te discussieren? Dank u
Ik vind het sowieso een rare regel dat je moet opstaan voor een rechter. Het zou geen geschreven regel moeten zijn, maar een ongeschreven regel, of een advies.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat religie teruggebracht dient te worden tot waar het thuishoort; in de zieke hoofdjes van gelovigen. En dat het niet gebruikt kan worden om zaken anders te behandelen.
Maar dat zal in het neoreligieuze Nederland met een verbond tussen gristenen en islamieten (dan wel hun dhimmi-vertegenwoordigers van de NsdAP) wel niet gebeuren.
En deze man wil dat "zijn" minderheid van het "dictaat' der meerderheid verlost wordt.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:13 schreef Ponco het volgende:
[..]
Deze meneer verdient eigenlijk best veel aandacht. Hij toont aan dat de rechtstaat van Nederland absurd werkt.
Dat is zo. Net als handen schudden geen regel moet worden (zoals die rechtlijnige regels-zijn-regels Bulstronk voorstelde). Maar wetende dat die regel er is, zou je die nooit op grond van religie moeten mogen ontduiken, is mijn insteek.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:15 schreef Ponco het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een rare regel dat je moet opstaan voor een rechter. Het zou geen geschreven regel moeten zijn, maar een ongeschreven regel, of een advies.
Dat is het toch ook. Geen regel en zolang het geen regel is mag die man het naar eigen inzicht invullen. Anders moet je een wet aan nemen die opstaan verplicht.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:15 schreef Ponco het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een rare regel dat je moet opstaan voor een rechter. Het zou geen geschreven regel moeten zijn, maar een ongeschreven regel, of een advies.
Eerst een regels opstellen, vervolgens die door iemand laten uitvoeren om daarna op je achterste benen staan als de regels uitgevoerd worden, maar het werkt niet helemaal...quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo.. maar de politiek moet weer janken om iemand die zijn gelijk haalt via de rechter notabene!
liefje, reageer je nog op m'n post van zaterdag 6 september 2008 @ 16:09 (#169) ?quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Zou het je lukken te kappen met dit soort onzin en normaal te discussieren? Dank u
De enige die opruit, is de achterlijke baardaap in kwestie. En door zich te beroepen op de islam, sleept ie alle normale moslims in zijn kielzog mee. Dat is inderdaad stigmatiseren, van zijn kant.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind die aandacht helemaal niet nuttig. Sterker nog het is opruiend en stigmatiserend weer.
Nee die man haalt zijn gelijk via de juiste weg en juiste instanties. Anders ... die daaroverheen vallen snappen het systeem niet helemaal.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De enige die opruit, is de achterlijke baardaap in kwestie. En door zich te beroepen op de islam, sleept ie alle normale moslims in zijn kielzog mee. Dat is inderdaad stigmatiseren, van zijn kant.
Klopt, vind ik zelf geen slecht uitgangspunt. Ik hou er ook niet van als de meerderheid zijn wil oplegt aan mij. Ik hou me wel aan de algemene fatsoensnormen, omdat je dan nu eenmaal meer geaccepteerd wordt in de maatschappij. Als ik dat niet zou doen, als ik daar niet voor zou kiezen moet ik ook accepteren dat ik niet geaccepteerd zal worden.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:16 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
En deze man wil dat "zijn" minderheid van het "dictaat' der meerderheid verlost wordt.
Verstandige moslims nemen afstand van deze manquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De enige die opruit, is de achterlijke baardaap in kwestie. En door zich te beroepen op de islam, sleept ie alle normale moslims in zijn kielzog mee. Dat is inderdaad stigmatiseren, van zijn kant.
ik dus wel, want immers in zijn visie, moet de meerderheid zich neerleggen bij het dictaat van een hele kleine minderheid.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:22 schreef Ponco het volgende:
[..]
Klopt, vind ik zelf geen slecht uitgangspunt. Ik hou er ook niet van als de meerderheid zijn wil oplegt aan mij. Ik hou me wel aan de algemene fatsoensnormen, omdat je dan nu eenmaal meer geaccepteerd wordt in de maatschappij. Als ik dat niet zou doen, als ik daar niet voor zou kiezen moet ik ook accepteren dat ik niet geaccepteerd zal worden.
Hoop niet dat dat verplicht stellen er komt.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is het toch ook. Geen regel en zolang het geen regel is mag die man het naar eigen inzicht invullen. Anders moet je een wet aan nemen die opstaan verplicht.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik dus wel, want immers in zijn visie, moet de meerderheid zich neerleggen bij het dictaat van een hele kleine minderheid.
Jammer dan, maar zo werkt een democratie niet
Klopt. Dat zou een heel ander verhaal zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Werd natuurlijk een ander verhaal als een rechter genoeg had van die achterlijke baardaap, en zijn zaak niet zou behandelen.
Hij houdt zich niet aan de algemene fatsoensnormen en wordt inderdaad nu door een groot deel van de bevolking uitgekotst. Hij accepteert niet dat hij nu door een groot deel van de bevolking wordt uitgekotst. Dat is zijn probleem. Niet de onze.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik dus wel, want immers in zijn visie, moet de meerderheid zich neerleggen bij het dictaat van een hele kleine minderheid.
Jammer dan, maar zo werkt een democratie niet
Waar gaat het naar toe met de Nederlandse Cultuurquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:24 schreef ES57 het volgende:
Niet meer handenschudden, niet meer opstaan, geen elementaire uitingen van beleefdheid meer.
Maar 1 troost: Nederland wordt verrijkt met al die prachtige, vreemde culturen.
Ik heb het ff over de gedachtengang van dit sujet.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee hoor want hij zegt niet dat je moet blijven zitten. Hij zegt alleen dat hij zijn eigen keuzes maakt en daarin is hij gelukkig vrij! Daarmee dwingt hij geen enkel ander te doen wat hij wil.
Hij heeft ook een hele kronkelende gedachtengang. Daarom wordt hij door een groot deel van de bevolking niet serieus genomen. Dat is zijn probleem. Gelukkig zijn wij ook vrij om te bepalen of we meegaan in zijn gedachtegang ja of nee. Als de meeste dat niet willen, jammer voor hem.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik heb het ff over de gedachtengang van dit sujet.
anders bekijk zijn optreden bij K & B nog eens ff
Ik heb hem gezien maar zijn optreden was in die zin correct .. behalve zijn tik om een bepaalde woordkeus te gebruiiken die mij niet echt aanstond.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik heb het ff over de gedachtengang van dit sujet.
anders bekijk zijn optreden bij K & B nog eens ff
Ach, zijn tik om een bepaalde woordkeuze te gebruiken vond ik wel interessant. Leer je weer wat vanquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien maar zijn optreden was in die zin correct .. behalve zijn tik om een bepaalde woordkeus te gebruiiken die mij niet echt aanstond.
Het wil trouwens niet zeggen dat jij en ik niet opstaan maar als hij niet wil opstaan blift hij toch lekker zitten. Daar ga je toch geen debat om starten in de tweede kamer.
Hebben die gasten niets beters te doen ?
mwah, men is als de dood dat Wilders hier mee aan de haal gaat.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien maar zijn optreden was in die zin correct .. behalve zijn tik om een bepaalde woordkeus te gebruiiken die mij niet echt aanstond.
Het wil trouwens niet zeggen dat jij en ik niet opstaan maar als hij niet wil opstaan blift hij toch lekker zitten. Daar ga je toch geen debat om starten in de tweede kamer.
Hebben die gasten niets beters te doen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |