Is het verplicht om voor het eerste college de literatuur vrij te geven voor alle colleges en ook de wijze van examinering of kan dit gedurende het semester nog aangepast worden? En is het verplicht als er een opkomstplicht is dit voor aanvang van het semester bekend te maken?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
OER is toch per faculteit verschillend? Anyway, waar ben je naar op zoek?.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:56 schreef HostiMeister het volgende:
wauw, je doet het ook nog echt ook nog...
Het kwam ineens in me op en de rest van de banen letten verder toch niet opquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:56 schreef HostiMeister het volgende:
wauw, je doet het ook nog echt ook nog...
FOK!en op een beamer lijkt me dan weer helemaal niks, film kijken daarentegenquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jeuj je kan zoomen met de ps3 browser...
[ afbeelding ]
lelijke telefooncamera
Aanwezigheidsplicht moet voor zover ik weet wel van tevoren bekend zijn, ja. Dat valt namelijk onder een tentameneis, en die moeten voorafgaand aan de cursus bekend zijn. Of de wijze van tentaminering ook onder die eisen valt, weet ik niet.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is het verplicht om voor het eerste college de literatuur vrij te geven voor alle colleges en ook de wijze van examinering of kan dit gedurende het semester nog aangepast worden? En is het verplicht als er een opkomstplicht is dit voor aanvang van het semester bekend te maken?
Nee da's veel te groot inderdaad. Letters op posterformaat enzo, bah. Films kijken is wel koningquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
FOK!en op een beamer lijkt me dan weer helemaal niks, film kijken daarentegen.
Puick topique!quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Pronte borstjes van jonge studentes
Ik had foto's verwacht (n)quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
en dat idd!quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu gaat Mikkie in een hoekje zitten huilen.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee ik reed er tussendoor, vanaf knooppunt ressen al file. Zelf ook 3 keer stilgestaan omdat automobilisten niet aan de kant gingen.quote:
Ik vond het al heel wat dat ik mijn kassameisjes roman hier postte, maar nee jij moet je weer bijzonder voelen met je eigen (bash)topicquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:08 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Denk je iedereen een plezier te doen met zulks een geniaal kwaliteitstopique, blijft er werkelijk niets van heel.
Tijd om te gaan koken dan maar.
Verschil moet er zijnquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik vond het al heel wat dat ik mijn kassameisjes roman hier postte, maar nee jij moet je weer bijzonder voelen met je eigen (bash)topic
wat let jequote:
Bluf!quote:
* Cocktailprikker denkt terug aan de triple ownage aan de airhokcey tafelquote:
Owhja, we wachten nog op de paint van mobloquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
* Cocktailprikker denkt terug aan de triple ownage aan de airhokcey tafel![]()
En met poolen ownde ik zelfs mezelf![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:00 schreef swarmahoer het volgende:
ik gok dat er mensen zijn die n andere foto verwacht hadden
2e al vandaag, gaat lekkerquote:
je had niet verwacht dat je moeder zo veel vrienden hadquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
TVP straks ff bijlezen maar nu zit er onverwachts toch errug veel visite
Leer gewoon Engels man, amateurquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:35 schreef swarmahoer het volgende:
da vinci code zonder fucking ondertitels kanker rtl
Het kan niet waar zijn. Je zag zomaar een spelfoutquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:50 schreef swarmahoer het volgende:
met een d ja
Dan nogquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:03 schreef swarmahoer het volgende:
ja dat was ook wel een voor de hand liggende
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:08 schreef Cocktailprikker het volgende:Animal planet vet zielig
een hond met zoveel bijeengeklit haar dat et alleen nog aan zen neus te herkennen is als een hond
![]()
srsly
wtf, via hem kwam ik bij dit topic;quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:59 schreef swarmahoer het volgende:
Starhustlers die dus, was ook al in mikkies topic aan t kloten
Met een natte neusquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:12 schreef IrishBastard het volgende:
En nu noemen ze die hond de opperklit?
Je hebt nog nooit van lantaarnpalen gehoord? Of UFO's?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:19 schreef swarmahoer het volgende:
wat stom er schijnt licht door de ramen maar het is nacht in de film nu
Ik had em ok al gezien, wat een gast zegquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
wtf, via hem kwam ik bij dit topic;
Lief meisje in trein wordt niet wakker
![]()
Binnenkort: "Motorrijder rijdt tegen boom door hockeymeisjes".quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
oja...
Pas reed ik weer langs het hockeyveld, moeilijk om dan nog naar de weg te kijken zeg![]()
Het zou er wel bij passen hè. Bijna net zo kansloos als in Indy 4quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:32 schreef IrishBastard het volgende:
Een UFO zou die film wel afmaken
Nu zie ik CP als zo'n Kees uit Flodderquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Binnenkort: "Motorrijder rijdt tegen boom door hockeymeisjes".
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Binnenkort: "Motorrijder rijdt tegen boom door hockeymeisjes".
Welke vd 2 ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu zie ik CP als zo'n Kees uit Flodder
Alleen was dat bij tennis. Dat kan niet, want die twee verenigingen liggen aan weerszijden van de weg (d'Almarasweg)quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu zie ik CP als zo'n Kees uit Flodder
Ik snap dat je diegene met tieten wil zijn, maar helaas ben je die kansloze rukkertquote:
Weet niet of ik veel bijgedragen heb, maar graag gedaanquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:44 schreef Manu82 het volgende:
@ Mikkie
Thanks, zit bij FM en heb de OER inmiddels doorgespit en een artikel gevonden
Failquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik snap dat je diegene met tieten wil zijn, maar helaas ben je die kansloze rukkert
quote:
Gastquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
omgpic is dood. en de 1e had ik al op me pc verzameld
Niet té? heb jij toegang tot betere pics ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:04 schreef IrishBastard het volgende:
Kerel, die heeft nogal "spanning op de banties"(alhoewel er bepaalde manieren zijn om dat soort calorieën weg te trainen
)
Ze is wel aardig overigens, en leuk koppie
Haha hoor hemquote:
Geef mij maar eens aandacht.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:04 schreef Suga_Mama het volgende:
Welke binnenkomer zou ik nu weer gebruiken in dit topic!?
Vannacht al ouwequote:Op vrijdag 5 september 2008 23:04 schreef swarmahoer het volgende:
houniet is ook weer onder de levenden zo te zien
Ben meer benieuwd naar je afscheidszin.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:04 schreef Suga_Mama het volgende:
Welke binnenkomer zou ik nu weer gebruiken in dit topic!?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Stiekem wel té...Beetje jammer, ze is de laatste tijd erg aangekomen
Srsly
Ooh zo kom jij dus aan die 508 vrienden!quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:08 schreef swarmahoer het volgende:
gewoon toevoegen wie weet accepteren ze je
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:08 schreef swarmahoer het volgende:
gewoon toevoegen wie weet accepteren ze je
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:09 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ooh zo kom jij dus aan die 508 vrienden!![]()
laatste jaar, ben nu bezig met thesis en moet nog wat vakjes inhalenquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:03 schreef swarmahoer het volgende:
manu welk jaar fm zit je ?
WTFquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Het was geen grapje wat ik gister zei hoor
Als ik het goed begrijp heb jij gisteren zitten vertellen over swarma's Hyvesvrienden?quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Het was geen grapje wat ik gister zei hoor
Nee het ging er over hoe Houniet mij herkennen kon, en over hyves, en waarom wel / niet. Niet omdat je meeste lui toch niet kent, maar dat ligt aan jezelf. Zo ken ik alle mensen (behalve Caliquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp heb jij gisteren zitten vertellen over swarma's Hyvesvrienden?
Haha neequote:Op vrijdag 5 september 2008 20:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je had niet verwacht dat je moeder zo veel vrienden had?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Klote zooi! Ik heb weer enorme last van buikpijn! Morgen maar eens naar de dokter bellen, want ik vertrouw het voor geen meter!
Gast, heb je niks beters te doen dan mij stalken?quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:25 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie is wel van de topics openen tegenwoordig
En dan ook nog zo'n topicvervuilende post plaatsen. Daar heb ik echt geen hol aanquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:28 schreef swarmahoer het volgende:
ik keek ff bij nieuwe topics en dacht ey leuk ff kijkenen toen was t jouw topic, en op de verkeerde datum
quote:Een leesteken is een teken dat in tekst gebruikt wordt om de leesbaarheid te verbeteren.
Mamma haalt 'm er wel een keer uitquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:49 schreef Mikkie het volgende:
Je spoelt die plank na het snijden niet af maar laat 'm gewoon met vuil en broodkruimels e.d. in de la liggen
Ik heb geen flauw ideequote:Op zaterdag 6 september 2008 13:41 schreef Manu82 het volgende:
Heb je een boiler thuis dan?
Draai je toch gewoon na 20 min de warm water kraan open ergens, dan moet ie er wel uit...quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw ideeEnige dat ik weet is dat altijd als hij gedoucht heeft, er minimaal een half uur gewacht moet worden voordat er überhaupt iemand weer tien minuten met warm water kan douchen
quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
Draai je toch gewoon na 20 min de warm water kraan open ergens, dan moet ie er wel uit...
Beetje kinderlijke reactie, denk je niet?quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Draai je toch gewoon na 20 min de warm water kraan open ergens, dan moet ie er wel uit...
Opmerking als 'je doucht wel lang voor een man' wil misschien ook nog helpen.
Nee 45 min de badkamer bezet houden + half uur het warm water lamleggen is wél heel erg sociaalquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, je moet er nog langer mee in 1 huis wonen. Alles wat je zelf doet wordt vanzelf tegen jou gedaan.
Ik heb ook wel eens 2 uur onder de douche gezeten op vakantie, lekker muziekje erbij, best relaxedquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Beetje kinderlijke reactie, denk je niet?
Hij weet ook dat ie lang doucht, heb 'm er ook wel eens op aangesproken. Probleem is dat hij er echt van geniet, en er meestal niemand mee in de weg zit. Hij doucht over het algemeen 's middags pas, als iedereen al de deur uit is. Eens in de paar weken slaapt er ook wel eens iemand uit en wil dan laat douchen, en dan gebeurt het wel eens dat je de lul bent
Smiddags heeft niemand daar last van, heb je er wel last van klop je na 20min ff op de deur en roep je dat je ook wil douchen, geen probleemquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nee 45 min de badkamer bezet houden + half uur het warm water lamleggen is wél heel erg sociaal
edit; ow jullie laten m altijd lekker gaan, ja moe je nu ook niet klagen
Dat dus. Hij doet er normaal gesproken niemand kwaad mee, behalve veel water verbruiken (maar zo heeft iedereen wel iets: de ene stookt meer, de ander verbruikt veel stroom etc.). Die enkele keer dat er wel iemand last van heeft, is het een afweging. Stel dat ik per se moet douchen en de deur uit moet, dan klop ik even en leg ik het uit. Geen probleem, dan is ie er zo onderuitquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Smiddags heeft niemand daar last van, heb je er wel last van klop je na 20min ff op de deur en roep je dat je ook wil douchen, geen probleem. Koude kraan aanzetten zonder waarschuwing, dat is asociaal. Ik stel me altijd ruim en relaxed op tov huisgenoten, daar wil je echt geen ruzie of gezeik mee want je zit er wel bij op de lip.
Gast, alsof ik dat serieus zo zou doenquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Smiddags heeft niemand daar last van, heb je er wel last van klop je na 20min ff op de deur en roep je dat je ook wil douchen, geen probleem. Koude kraan aanzetten zonder waarschuwing, dat is asociaal. Ik stel me altijd ruim en relaxed op tov huisgenoten, daar wil je echt geen ruzie of gezeik mee want je zit er wel bij op de lip.
Bij m'n broers heb ik 't vaak zat gedaan, humor, maar ja dat is thuisquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
Gast, alsof ik dat serieus zo zou doen
Ja duh, bij mn zus ook vaak genoeg gefliktquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij m'n broers heb ik 't vaak zat gedaan, humor, maar ja dat is thuis.
Ach zo af en toe een geintje uithalen moet kunnen denk ik danquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee. F1quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
Kijken jullie ook de paralympics opening @ bbc?
Tuurlijk, maar de discussie begon serieusquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:13 schreef Manu82 het volgende:
Ach zo af en toe een geintje uithalen moet kunnen denk ik dan
ow?quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de discussie begon serieus.
Dat dusquote:Op zaterdag 6 september 2008 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ho ho, even nuanceren, dat kan alleen op fok! indien H_M zich in de discussie mengt.
Jullie kunnen er gewoon niet mee omgaanquote:Op zaterdag 6 september 2008 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ho ho, even nuanceren, dat kan alleen op fok! indien H_M zich in de discussie mengt.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het is weer zover.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Jullie kunnen er gewoon niet mee omgaan
Ik durf de confrontatie niet aan, jeweetsquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jooooooooooden lopen altijd weg!
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:05 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom is het moeilijk om geen "duitsland ten tijden van 1940 a 1945"-grappen te maken in bijzijn van duitsers?
quote:Nep-politieauto in Druten in beslag genomen
Een 26-jarige man uit Druten is aangehouden voor het rijden in een auto, die verdacht veel op een politieauto leek. Zijn voertuig is tijdelijk achter het hek tussen echte politieauto’s geplaatst.
De bestuurder had zijn witte auto van politiestrepen voorzien en reed daarmee van en naar zijn werk. Al eerder deze zomer was hem opgedragen de striping van zijn auto te halen. Gisteren is hij op de Weg door Jonkerbosch in Nijmegen aangehouden voor het aannemen van een valse hoedanigheid. De auto is in beslag genomen voor onderzoek naar aanwezige politiestopborden en blauwe lampen.
De verdachte ontkende tijdens het politieverhoor overigens andere bestuurders met zijn auto staande gehouden te hebben. Hij is inmiddels weer in vrijheid gesteld.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weten jullie dat filmpje nog wat ik gepost had van die auto van mijn buurjongen
[..]![]()
![]()
Zo jongen! jij maakt me wat mee zegquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:47 schreef swarmahoer het volgende:
denk ik laat ik lekker broodjes met smeerworst maken als ontbijt, doe ik de la open waar de planken inliggen, maar omdat ik ze toch in mn hand meeneem laat ik de plank liggen en ga daarop smeren
toen ik net klaar was ging de telefoon (had al n hap genomen) dus ik de tel naar mamma brengen kom ik terug ben ik mn broodjes aan het zoeken :S had ik de la dichtgeduwt
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zo jongen! jij maakt me wat mee zeg
Last van je maandelijkse periodequote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Last van je maandelijkse periode?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
nvm
Je helm moet immers wel bij je kleur haar passen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
ja. Damn zie dit dan, net zoiets als schoenenalleen ligt hier voor 1-2 duizend euro aan helmen
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij kan zo bij de Power Rangers.
Daar zijn ook aardig wat topics/ posts over @ MFquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij kan zo bij de Power Rangers.
ik had geen zin de pic op te slaan, en zelf te oploaden, én hem hier te posten. Ik denk dat Moblo wel kliktquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Welke hersencel in jou denkt dat iemand hier een motorforumlink aan gaat klikken?
Ze hebben hem eindelijkquote:
En nu die bandjes van pliesie auto's lek stekenquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heb met kamer opruimen mijn zakmes weer gevondenEen echte Victorinox, met mijn naam erin gegraveerd
Van de vakantie van 1999 naar Zwitserland
Meteen ff compleet schoon gemaakt en opnieuw gesmeerd, als nieuw nu
hihihiquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En nu die bandjes van pliesie auto's lek steken
Hij heeft de zaak 25 jaar dus vandaar dat we mogen komen bbqen allemaal.. Maar ik heb het gewoon ff een beetje gehad daar.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Een barbeque bij je baas....
Br33z4hhquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zodat ik weer foto's kan maken met mijn webcam
Neuhquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Post er dan een paar.
Post ze dan ook effequote:
Nee? Filmpje? Had het nieuwsbericht wel gelezen thoughquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weten jullie dat filmpje nog wat ik gepost had van die auto van mijn buurjongen
[..]![]()
![]()
Sterk werk Pietquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou halve dag bij de spoedeisende hulp gezeten. Samengevat, geduld en veel pijnstillers en dan moet het goed komen!quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Klote zooi! Ik heb weer enorme last van buikpijn! Morgen maar eens naar de dokter bellen, want ik vertrouw het voor geen meter!
View My Videoquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee? Filmpje? Had het nieuwsbericht wel gelezen though
Mja dan krijg je dat gezeik dat je niet iedere keer hetzelfde bericht mag plaatsen..quote:Op zondag 7 september 2008 00:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat je alleen ook al een heel eind komt.
Alles wat evt. zou kunnen hoeft niet ten uitvoer worden gebracht hequote:
Niet? ohquote:Op zondag 7 september 2008 00:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alles wat evt. zou kunnen hoeft niet ten uitvoer worden gebracht he.
Daarmee dwing je mij weer tot een of andere opmerking, met een "kutpietquote:Op zondag 7 september 2008 00:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
ipv tvp vermeld ik voortaan alleen nog maar :
Je zou de aai-over-bol-smiley nog hosselen, nu mis ik 'mquote:
Kopieren waarvanquote:Op zondag 7 september 2008 00:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zeg ik heb nu 3 seizoenen Greys die ik aan het kopieren ben, heb al aardig wat binne, maar rest duurt nog 8 uur. Ik wil naar huis. Kan ik annuleren en behouden wat ik al heb? Of is dit dan weg?
Iets eten wat 't minste pijn doet, yoghurt? ijs? brinta?quote:Op zondag 7 september 2008 00:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dilemma: Als ik ga eten krijg ik buikpijn, maar als ik niet eet blijf ik honger houden.
lokaal netwerk, zit bij een vriend. Hij heeft ze gedownload en zetten dus over naar men laptopquote:Op zondag 7 september 2008 00:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kopieren waarvan? Als je gewoon downloaden met torrents bedoelt is 't antwoord ja
.
Nee, dan kan 't absoluut niet! Dat wordt wachtenquote:Op zondag 7 september 2008 00:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
lokaal netwerk, zit bij een vriend. Hij heeft ze gedownload en zetten dus over naar men laptopMja ik ben geen universitaire achtergrond in nerdkunde
Ah, het is een familiekwaaltje.quote:Op zondag 7 september 2008 00:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Cp leer toch zelf downen met torrents.. Zelfs mijn Papa kan het
Die is er 't hele weekend nietquote:Op zondag 7 september 2008 00:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Een LR TT!
Nee ik heb het hem gister geleerd..quote:Op zondag 7 september 2008 00:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, het is een familiekwaaltje.
Dat is in ieder geval wel een idee! Een beter idee dat dat ik vanavond had. Friet met frikandellen was misschien iets teveel van het goede!quote:Op zondag 7 september 2008 00:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iets eten wat 't minste pijn doet, yoghurt? ijs? brinta?
Daarom! een we denken aan je TTquote:Op zondag 7 september 2008 00:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die is er 't hele weekend niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |