Absoluut mee eensquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:52 schreef MmadviewW het volgende:
Hun zijn echt goed, vooral Such great heights en Nothing better zijn![]()
![]()
Die kan ik wel 1000 x achter elkaar afspelen![]()
Hun wat?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:52 schreef MmadviewW het volgende:
Hun zijn echt goed, vooral Such great heights en Nothing better zijn![]()
![]()
Die kan ik wel 1000 x achter elkaar afspelen![]()
Eigenlijk alleen het nummer (This is) The Dream of Evan and Chan van Dntels plaat Life is Full of Possibilities, maar die is dan ook bloedmooi. Het succes van die samenwerking in 2001 leidde dan ook uiteindelijk tot het opzetten van The Postal Service in 2002, waarbij Give Up in januari 2003 tot dusver het enige wapenfeit in de vorm van een album heeft opgeleverd.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:33 schreef Imaginary_Friend het volgende:
Ben is zeer veelzijdig. Check ook wat platen van DNTEL, daar zingt ie ook op mee af en toe.
ik dacht dat er nog eentje was, maar ik was in de war met het nummer "Couches in Alleys", maar da's Ben met Styrofoam...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:19 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen het nummer (This is) The Dream of Evan and Chan van Dntels plaat Life is Full of Possibilities, maar die is dan ook bloedmooi.
Na Give up is er nog een EP met 2 nieuwe nummers en/of live nummers uitgebracht, geloof ik. Hierna zou dan een nieuw album volgen. Dat werd me ooit een jaar of 2 - 3 geleden verteld, maar dat is bij mij een beetje weggezakt en ik heb er eigenlijk nooit meer aan gedacht..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:49 schreef Asmodian het volgende:
Naar mijn weten was het idee altijd dat Give Up een eenmalig project zou zijn.
Death Cab heeft heel wat meer bereikt volgens mij, enorm veel cd's verkocht, grote tours etc. Vind postal service best overrated eigenlijk, such great heights klinkt wel leuk, maar er staan ook echt zwakke nummers op, vooral dat laatste nr. En nothing better heeft een beetje cheesy lyrics. "I love you so.. oh oh..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:49 schreef Asmodian het volgende:
Geweldig nieuws, Grobbel![]()
Naar mijn weten was het idee altijd dat Give Up een eenmalig project zou zijn. Niemand had echter op het waanzinnige succes ervan kunnen rekenen: clips op MTV, (redelijk) goed lopende singles, geweldige reviews... Dat is meer dan DCFC of DNTEL ooit voor elkaar gekregen hadden. Ik had eigenlijk niet meer gerekend op een vervolg op Give Up maar heb stiekem altijd blijven hopen
Dat laatste, grotendeels instrumentale nummer is juist één van de beste nummers van de plaat wat mij betreft. Heel anders dan de rest natuurlijk, maar ongemeen catchy. En nog dansbaar ook!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:20 schreef Theodoric het volgende:
[..]
Death Cab heeft heel wat meer bereikt volgens mij, enorm veel cd's verkocht, grote tours etc. Vind postal service best overrated eigenlijk, such great heights klinkt wel leuk, maar er staan ook echt zwakke nummers op, vooral dat laatste nr. En nothing better heeft een beetje cheesy lyrics. "I love you so.. oh oh..
Maar das mijn meningleuk projectje maar beter dan dcfc?
Ze zijn er nochtans al wel mee bezig, zie ook eerdere posts in dit topic.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:59 schreef Imaginary_Friend het volgende:
tijd voor een nieuw album, al betwijfel ik of die er daadwerkelijk gaat komen...
ja, maar ook:quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:14 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ze zijn er nochtans al wel mee bezig, zie ook eerdere posts in dit topic.
dus er wordt een slag om de arm gehouden...quote:However, Gibbard is "in the very early stages of writing a new Death Cab record, too," so maybe he'll never get around to the Postal Service album.
Die single is van januari 2003, dus die is inderdaad al belachelijk oud.quote:Op zondag 15 april 2007 17:14 schreef Ace1 het volgende:
Waarom staat Such great hights nu bij MTV in brand new? Die clip is toch al een paar jaar oud?
Nieuwe plaat is al gelekt Z, zoeken dus!quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:28 schreef Z het volgende:
Dntel is (ook) met een nieuwe plaat bezig (of is hij al af?). Hier is een nummer te beluisteren. Wellicht vinden PS fans het ook leuk.
Zag'm idd ook voorbij komen weer. Misschien omdat het nu ook in die commercial gebruikt word van een uitzendbureau?quote:Op zondag 15 april 2007 17:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die single is van januari 2003, dus die is inderdaad al belachelijk oud.Maar goed, er is niks mis mee als the Postal Service er nu alsnog een hitje mee scoren.
Maar haalt het niveau van Give up niet?quote:Op zondag 15 april 2007 20:42 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zit nu tegen het einde van de plaat, klinkt wel redelijk okay. Hier en daar wat Sigur Rós & Bright Eyes invloeden. Laatste is ook niet zo gek, Conor Oberst zingt op het een na laatste nummer een moppie mee
Dat zag ik ook, wat een treurnisquote:Op zondag 15 april 2007 17:14 schreef Ace1 het volgende:
Waarom staat Such great hights nu bij MTV in brand new? Die clip is toch al een paar jaar oud?
Leuk nummertje, niet meer niet minderquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:28 schreef Z het volgende:
Dntel is (ook) met een nieuwe plaat bezig (of is hij al af?). Hier is een nummer te beluisteren. Wellicht vinden PS fans het ook leuk.
Lijkt eropquote:Op maandag 16 april 2007 15:28 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Dat zag ik ook, wat een treurnis. Heeft dat nou echt alleen met die reclame te maken?!
![]()
Ik weet het haast wel zeker, zo'n 'oud' nummer van zo'n onbekende naam.. vond het op zich wel grappig dat ze dat nummer in die reclame gebruikten, was alweer vergeten wat voor leuke muziek dat wasquote:Op maandag 16 april 2007 15:28 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Dat zag ik ook, wat een treurnis. Heeft dat nou echt alleen met die reclame te maken?!
![]()
Ik vind de zang juist erg goed,erg melodieusquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:04 schreef oor het volgende:
jammer dat er veel gezongen word. de muziek is echt uber. maar de zang minder
Dat van dat nieuwe album weet ik niet hoor.. Dacht eigenlijk dat de kans op iets nieuws heel klein is.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:03 schreef TheRedLedgend het volgende:
Het schijnt zo te zijn dat ze aan een nieuw album werken dat in ergens eind 08 begin 09 uit komt. Weten jullie trouwens nog meer artiesten in dit genre?
Dntel lijkt er wel op, maar daar ben ik zelf niet zo weg van.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:03 schreef TheRedLedgend het volgende:
Weten jullie trouwens nog meer artiesten in dit genre?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |