quote:Op zondag 7 september 2008 13:16 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Mijn god, doe niet zo simpel. Zie je het vraagteken? Alweer; Het was een (retorische) vraag, geen stelling!!!!!
terwijl het dit zou moeten zijn:quote:Op zondag 7 september 2008 11:05 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ja ik ben elitair op bepaalde punten, maar wat is daar erg aan? Ben je automatisch beter als sbs6-kijkend klootjesvolk-arbeider dan?
quote:Ja ik ben elitair op bepaalde punten, maar wat is daar erg aan? Ben je dan automatisch beter dan een sbs6-kijkend klootjesvolk-arbeider?
Laatste keer dat ik het uitleg, want ik wordt echt doodmoe van die dikke plank voor je schedel.quote:Op zondag 7 september 2008 13:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit schreef jij:
[..]
terwijl het dit zou moeten zijn:
[..]
Ik ben geen lid natuurlijk, ik ben een zelfverklaard Republikein. En als die met een beter ticket waren gekomen had ik ook zeker hun kandidaten gesteund, maar McCain en Palin? Sorry hoorquote:Op zondag 7 september 2008 13:12 schreef Fokski het volgende:
[..]
Als hij geregistreerd staat als Republikein dan is hij dat ongeacht of hij op de Democraten stemt.
Dat filmpje boeit alleen de Green Peace clowns.quote:Op zondag 7 september 2008 10:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja als je het zo bekijkt, dan zijn Obama, McCain en Bush allemaal hetzelfde
Alleen McCain heeft veel meer humor dan Obama.
Jouw zin is raar en die van JohnDope is beter.quote:Op zondag 7 september 2008 13:26 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik het uitleg, want ik wordt echt doodmoe van die dikke plank voor je schedel.
"Ja ik ben elitair op bepaalde punten, maar wat is daar erg aan? Ben je automatisch beter als (inleiding naar voorbeeld) sbs6-kijkend klootjesvolk-arbeider dan (wanneer je eilitair bent op bepaalde punten)?"
Mijn punt is ook helemaal ook niet om te vragen of elite beter zijn dan klootjesvolk zoals in jouw verbetering, mijn punt was juist dat jij het tegenovergestelde suggereerde in de post waar ik op reageerde; dat elitair zijn per se slecht is. Door die retorische vraag wilde ik dat idee aan de kaak stellen...
Ik denk dat het dan beter is om jezelf een (fiscaal danwel sociaal) conservatief te noemen maar iedereen moet zich zelf kunnen betitelen zoals men dat zelf wil.quote:Op zondag 7 september 2008 13:34 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik ben geen lid natuurlijk, ik ben een zelfverklaard Republikein. En als die met een beter ticket waren gekomen had ik ook zeker hun kandidaten gesteund, maar McCain en Palin? Sorry hoor
Palin is er maar om één reden: leve het olieveld Alaska.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:03 schreef Xith het volgende:
[..]
Mwa, denk dat men Palin nu niet meer onderschat.
Nee, want die heeft een totaal andere betekenis.quote:Op zondag 7 september 2008 13:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jouw zin is raar en die van JohnDope is beter.
Dat is ook al van de VS zonder haar hoor.quote:Op zondag 7 september 2008 13:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Palin is er maar om één reden: leve het olieveld Alaska.
V.
Dit is inderdaad beter. Of je de zin achteraf naar je eigen hand hebt gezet zal altijd de vraag blijven, maar wees in het vervolg duidelijk.quote:Op zondag 7 september 2008 13:26 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik het uitleg, want ik wordt echt doodmoe van die dikke plank voor je schedel.
"Ja ik ben elitair op bepaalde punten, maar wat is daar erg aan? Ben je automatisch beter als (inleiding naar voorbeeld) sbs6-kijkend klootjesvolk-arbeider dan (wanneer je eilitair bent op bepaalde punten)?"
Mijn punt is ook helemaal ook niet om te vragen of elite beter zijn dan klootjesvolk zoals in jouw verbetering, mijn punt was juist dat jij het tegenovergestelde suggereerde in de post waar ik op reageerde; dat elitair zijn per se slecht is. Door die retorische vraag wilde ik dat idee aan de kaak stellen...
Ok, opgelost, kunnen we weer ontopic. Excuseer mijn gebrek aan geduld.quote:Op zondag 7 september 2008 14:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit is inderdaad beter. Of je de zin achteraf naar je eigen hand hebt gezet zal altijd de vraag blijven, maar wees in het vervolg duidelijk.
JOH!!!quote:Op zondag 7 september 2008 13:51 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat is ook al van de VS zonder haar hoor.
Ook Palin is niet vies van samenwerking met de Democraten.quote:McCain pledges to appoint Democrats to Cabinet
The Associated Press
Republican John McCain pledged if elected president to appoint Democrats to his Cabinet, saying there's nothing partisan about tackling the nation's toughest problems.
"I don't know how many, but I can tell you, with all due respect to previous administrations, it is not going to be a single ... 'Well we have a Democrat now.' It's going to be the best people in America," the GOP presidential nominee told CBS' "Face the Nation," in an interview taped Saturday that will be broadcast in full Sunday.
"So many of these problems we face - for example, energy independence, what's partisan about that?" he said. "And I'll tell you, some of them, I'll ask to work for a dollar a year."
McCain's comments come after he was believed to have closely considered Connecticut Sen. Joe Lieberman, a former Democrat turned independent, as a possible running mate before ultimately choosing Alaska Gov. Sarah Palin, a Republican.
In previous administrations, presidents have sometimes appointed a member of the opposite party to their Cabinet. Those Cabinet members have included William Cohen, a former Republican senator who served as defense secretary under President Clinton, and Norm Mineta, a former Democratic House representative who was a transportation secretary under President Bush.
http://www.washtimes.com/news/2008/sep/07/tough-guv/?page=2quote:For Alaskans, Palin is a force to be reckoned with
Valerie Richardson
Sunday, September 7, 2008
[..]
To win pipeline approval, however, she was going to need some Democrats on her side. She showed political savvy early on by appointing several Democrats to her Cabinet, notably Pat Galvin, whom she named the state's commissioner of revenue, an influential post.
"She said when she was hiring for Cabinet positions that political party didn't enter into it," said Mr. Galvin, a lawyer and former official in the state's Department of Natural Resources. "She said she wanted the most qualified person for the job. It was a reflection of her willingness to work with both sides and not let partisanship get in the way of running the state."
[..]
http://www.rasmussenrepor(...)ential_tracking_pollquote:The Rasmussen Reports daily Presidential Tracking Poll for Sunday, September 7, shows the race for the White House is tied.
In the first national polling results based entirely on interviews conducted after Sarah Palin’s acceptance speech, Barack Obama gets 46% of the vote and so does John McCain. When "leaners" are included, it’s all even at 48%.
Maar conservatief associeer ik meer met religie en traditie, dat doet me niet zoveel. Gematigd individualist zou misschien beter passen dan Republikein, maar dan is de boodschap minder. En die boodschap is dat ik de nominatie van McCain een fout vind, en zijn keuze voor Palin vind ik nog fouter.quote:Op zondag 7 september 2008 13:45 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan beter is om jezelf een (fiscaal danwel sociaal) conservatief te noemen maar iedereen moet zich zelf kunnen betitelen zoals men dat zelf wil.
Zoals al aangegeven kun je net zo gemakkelijk vergelijkbare quotes van Obama en Bush vinden.quote:Op zondag 7 september 2008 17:44 schreef pberends het volgende:
Geniaal filmpje dit. Hadden Bush en McCain niet dezelfde speechschrijvers?
Heb je er een filmpje van?quote:Op zondag 7 september 2008 17:51 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Zoals al aangegeven kun je net zo gemakkelijk vergelijkbare quotes van Obama en Bush vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |