quote:
Dank voor jullie bijdragen.quote:Op zondag 7 september 2008 03:35 schreef chufi het volgende:
Ik ook niet
Een tip misschien?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:14 schreef Treinhomo het volgende:
Welke NL dance-producer kwam in 1991 om het leven bij een auto-ongeluk ?
Hit: 'Jack to the sound of the underground'.quote:Op maandag 8 september 2008 14:40 schreef lubje25 het volgende:
Een tip misschien?
quote:
quote:In dit programma moesten teams woordspelletjes doen, waarin een raster van 4 bij 4 letters centraal stond waarin er woorden moesten worden gevonden. Het team dat de meeste punten behaalde, mocht door naar de finale, waarin het 5000 gulden kon verdienen. ****** was ook te koop als gezelschapsspel, zelfs al voordat er een televisie-versie van werd gemaakt.
't was Peter Slaghuis. (Hithouse)quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Duurt mij te lang, niemand die m weet blijkbaar.
Bob Saget.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:43 schreef tong80 het volgende:
Ik ben de naam zelfs vergeten van die gladjakker met zijn kut filmpjes
Weet niet of het augustus was maar ik gok het begin van de golfoorlog?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
Welke belangrijke wereldgebeurtenis vond plaats in augustus 1990?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:50 schreef jna het volgende:
[..]
Weet niet of het augustus was maar ik gok het begin van de golfoorlog?
Goed opgezochtquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:42 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wist ik ook niet. Top 40 geeft trouwens Lisa Stansfield als eerste nummer 1 aan in 1990.
Een datum om nooit te vergeten.quote:
Jaquote:Op woensdag 10 september 2008 03:03 schreef gebruikersnaam het volgende:
was dat niet die film met die weerman die steeds op dezelfde dag wakker werd. ?
ik kan niet echt op de titel komen, maar zie het zo voor me
Als er stond "couldnt come to school" dan zou het van de Crash Test Dummies zijn met Mmm mmm mmm mmm.quote:Op woensdag 10 september 2008 08:20 schreef Da_Sandman het volgende:
"Once there was this kid who got into an accident and couldn't get to school" is de eerste regel van?
Ik ben dan ook al een tijdje wakkerquote:Op woensdag 10 september 2008 08:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Definitief, dit is veel te vroeg voor mij...
mmmquote:Op woensdag 10 september 2008 08:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben dan ook al een tijdje wakker
Tering dat was snel.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:04 schreef tong80 het volgende:
Roemenië in een briljante wedstrijd ?
Precies! Die wedstrijd begon om half twee en ik lag stiekum in bed naar de radio de luisteren. Ik mocht van m'n ouders niet opblijven (voetbal-beten!!!).quote:
Ik wacht op antwoord..quote:
Ik denk het ookquote:Op donderdag 11 september 2008 18:36 schreef Strani het volgende:
Ik denk Heartbreak High, Con (Italiaans bloed) was altijd met dat soort dingen in de weer. Zijn (gek genoeg Griekse) neef heette Nick.
Dan wagen we het er maar op.quote:
Arie Selinger ?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:04 schreef Strani het volgende:
Dit duurt wat te lang, ik zal vast een nieuwe vraag stellen zodat we verder kunnen.
Wie was coach van het Nederlands volleybal team tijdens de Olympische Spelen van 1996?
Heb er al zoveel gesteldquote:Op woensdag 17 september 2008 01:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Die mag je ook zelf stellen tong.
Nou en? In deze valt dat best mee trouwens, ik zie je het trouwens vaker doen...quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 02:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
alanis morrisette?
Ja diequote:Op woensdag 17 september 2008 02:39 schreef donroyco het volgende:
Alanis Morrisette?
quote:
Nee, wij waren oud en wijs genoegquote:Op woensdag 17 september 2008 02:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
het was pure marketing van een item dat toen nogal hot was onder kids!!
nooit iemand meegedaan of in de familie????![]()
quote:Op woensdag 17 september 2008 03:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Die is maar ziiiiieeeeeelig hoooooooor. Met zn allen, me zn alleeheeen
En nu heb ik t in mn hoofd
Bedoel je niet een "My first Sony"quote:Op woensdag 17 september 2008 03:07 schreef donroyco het volgende:
Kids Cassette Player Recorder Walkman
Die jaquote:Op woensdag 17 september 2008 03:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bedoel je niet een "My first Sony"
quote:
quote:Bedoel je niet een "My first Sony"
quote:Op donderdag 18 september 2008 00:57 schreef NanKing het volgende:
Redelijk laat maar Dr. Katz is goed.
Vader en zoon zijn irl ook vader en zoon.quote:Op donderdag 18 september 2008 01:18 schreef Strani het volgende:
Ik heb nog wel een leuke denk ik.
Wat is de link tussen Ha die Pa en Het Zonnetje in Huis? Denk aan een link tussen twee acteurs
Verdomd daar had ik niet eens aan gedacht, jouw antwoord is eigenlijk beter dan de mijne, haha. Kan je dan nog een link bedenken?quote:Op donderdag 18 september 2008 01:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Vader en zoon zijn irl ook vader en zoon.
Poeh even denken.quote:Op donderdag 18 september 2008 01:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Verdomd daar had ik niet eens aan gedacht, jouw antwoord is eigenlijk beter dan de mijne, haha. Kan je dan nog een link bedenken?
quote:Op donderdag 18 september 2008 01:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Verdomd daar had ik niet eens aan gedacht, jouw antwoord is eigenlijk beter dan de mijne, haha. Kan je dan nog een link bedenken?
Hm ik zou het echt niet weten? Het liep even lang? Het is even vaak herhaald?quote:Op donderdag 18 september 2008 01:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Debuutalbum?quote:
quote:* What Time Is Love Story (1989)
* Chill Out (1990)
* The White Room (1991)
* MU (1991)
Antwoord was: Luc Lutz speelde in Ha die Pa en zijn broer Pieter Lutz in Het Zonnetje in Huis.quote:Op donderdag 18 september 2008 01:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hm ik zou het echt niet weten? Het liep even lang? Het is even vaak herhaald?
* NanKing even een vraag verzinnen gaat.
quote:
Volgens mij was de White Room het eerste volwaardige album. Die andere waren EP's ofzoot.quote:De single What time is love? was de voorloper van het album The White Room (1991). In plaats van volgestouwd met samples en simpele deuntjes was dit nu eens een goed uitgewerkt artiestenalbum.
*quote:Op donderdag 18 september 2008 01:29 schreef NanKing het volgende:
Volgens mij was de White Room het eerste volwaardige album. Die andere waren EP's ofzoot.
Ik heb ze nog ergens liggen.
quote:What Time Is Love Story (1989)
* Chill Out (1990)
* The White Room (1991)
* MU (1991)
quote:Op donderdag 18 september 2008 01:32 schreef NanKing het volgende:
Waar staat N.O.M.A.A.M. voor en uit welke serie komt het.
Married with Children, de volledige naam weet ik nietquote:Op donderdag 18 september 2008 01:32 schreef NanKing het volgende:
Waar staat N.O.M.A.A.M. voor en uit welke serie komt het.
Is ook wel voldoende joh.quote:Op donderdag 18 september 2008 01:35 schreef Strani het volgende:
Ik weet welke serie maar waar het voor staat..nee..
Ja, zo had ik t wel gewetenquote:Op donderdag 18 september 2008 01:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Is ook wel voldoende joh.
De correcte spelling is trouwens NO MA'AM zie ik net.
quote:Op donderdag 18 september 2008 01:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Married with Children, de volledige naam weet ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
quote:Op donderdag 18 september 2008 01:48 schreef NanKing het volgende:
Brrr ik vind die man zo'n engerd.
Eerst hoogleraar en toen de Kamer in..quote:Op donderdag 18 september 2008 01:50 schreef NanKing het volgende:
Het antwoord van PS brengt mij op de volgende vraag;
Wat deed Jan Peter eik in de jaren 90
quote:Op donderdag 18 september 2008 01:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Eerst hoogleraar en toen de Kamer in..
Rene Klijn en Paul de Leeuw?quote:Op donderdag 18 september 2008 01:57 schreef donroyco het volgende:
Wie zong(en) Mr. Blue?
That's right.quote:Op donderdag 18 september 2008 01:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Rene Klijn en Paul de Leeuw?
Origineel is van Yazoo, just for the recordquote:Op donderdag 18 september 2008 02:00 schreef NanKing het volgende:
Heul niet stiekem.
Ik krijg wel stiekem een brok in mijn keel als ik 't hoor.
Ja.quote:Op donderdag 18 september 2008 02:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Moet je ook elke keer aan aids denken?
"Ik ben mr blue, ik heb aids en ik ben moe, en ik ga naar jezus toe."quote:Op donderdag 18 september 2008 02:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Moet je ook elke keer aan aids denken?
Komt door de uitzending bij Paul de Leeuw denk ik.... echt kippenvel toen.quote:Op donderdag 18 september 2008 02:00 schreef NanKing het volgende:
Heul niet stiekem.
Ik krijg wel stiekem een brok in mijn keel als ik 't hoor.
Wtf?quote:Op donderdag 18 september 2008 02:03 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
"Ik ben mr blue, ik heb aids en ik ben moe, en ik ga naar jezus toe."
En dan op de melodie van dat liedje he?
Die hoorde ik toen ik klein was. Maar is nooit afgemaakt.
Yepzquote:
Jep, twee jaar later ook nog Loonaquote:Op donderdag 18 september 2008 02:09 schreef PrintScreen het volgende:
Paradiso?
quote:Op donderdag 18 september 2008 02:17 schreef NanKing het volgende:
legging?
Al denk ik daarbij meer aan de jaren 80.
Je ziet ze nog weleensquote:Op donderdag 18 september 2008 02:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het hoogtepunt was in de jaren 90.
Het was nog steeds te vroeg.
Je moetquote:Op donderdag 18 september 2008 02:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zit te denken en te denken maar kan even geen vraag verzinnen
Nope.quote:
Dat is volgens mij goed.quote:Op vrijdag 19 september 2008 03:52 schreef PrintScreen het volgende:
Mosaic?
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 19 september 2008 04:30 schreef PrintScreen het volgende:
Correct.
Manlief die nu werkt en wijn in mij maken fouten.
Thanks sweetiequote:Op vrijdag 19 september 2008 04:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is je vergeven
In welk jaar werd Nelson Mandela president.
Dat is idd meestal de juiste.quote:Op vrijdag 19 september 2008 04:39 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
bij twijfel eerste gedachte posten
quote:Op vrijdag 19 september 2008 04:41 schreef NanKing het volgende:
De klerk?
Jij mag er eentje verzinnenquote:
Goooooooooooooooodfried Bomans...die weet ik nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:44 schreef Shivo het volgende:
Nieuwe vraag: wie was de minister van landbouw die afrad in 1999?
Je bent dichtbij maar het is volgens mij nčt niet goedquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Goooooooooooooooodfried Bomans...die weet ik niet
Ik ben in 1998 vetrokken uit Nederland en ik kan me van voor die tijd nog spandoeken herinneren over Jozias van Aartsen. Dus, was hij het?quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:44 schreef Shivo het volgende:
Goedfried van boljoen of zoiets?quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:13 schreef Strani het volgende:
Welke vloek gebruikte Thomas Acda altijd in Allstars?
Hajo Apothekerquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:44 schreef Shivo het volgende:
Geen probleem.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:45 schreef Shivo het volgende:
Nee. Heeft die op landbouw gezeten dan?
Ik had trouwens niet gezien dat je ook een vraag had gesteld, excuzie.
Ja.quote:Van Aartsen was vanaf 22 augustus 1994 minister van Landbouw, Natuurbeheer en Visserij in het kabinet-Kok I.
Ja: GOD!fried van Boullion.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:56 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Goedfried van boljoen of zoiets?
[..]
Hajo Apotheker
Hoekstra was een paniekaankoop, heb ik altijd gevonden, nu nog steeds. Man, een houthakker in plaats van Overmarsquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:04 schreef tong80 het volgende:
Ok Sandman. Maar Hoekstra werd gekocht. Je hebt gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |