quote:
Dank voor jullie bijdragen.quote:Op zondag 7 september 2008 03:35 schreef chufi het volgende:
Ik ook niet
Een tip misschien?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:14 schreef Treinhomo het volgende:
Welke NL dance-producer kwam in 1991 om het leven bij een auto-ongeluk ?
Hit: 'Jack to the sound of the underground'.quote:Op maandag 8 september 2008 14:40 schreef lubje25 het volgende:
Een tip misschien?
quote:
quote:In dit programma moesten teams woordspelletjes doen, waarin een raster van 4 bij 4 letters centraal stond waarin er woorden moesten worden gevonden. Het team dat de meeste punten behaalde, mocht door naar de finale, waarin het 5000 gulden kon verdienen. ****** was ook te koop als gezelschapsspel, zelfs al voordat er een televisie-versie van werd gemaakt.
't was Peter Slaghuis. (Hithouse)quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Duurt mij te lang, niemand die m weet blijkbaar.
Bob Saget.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:43 schreef tong80 het volgende:
Ik ben de naam zelfs vergeten van die gladjakker met zijn kut filmpjes
Weet niet of het augustus was maar ik gok het begin van de golfoorlog?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
Welke belangrijke wereldgebeurtenis vond plaats in augustus 1990?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:50 schreef jna het volgende:
[..]
Weet niet of het augustus was maar ik gok het begin van de golfoorlog?
Goed opgezochtquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:42 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wist ik ook niet. Top 40 geeft trouwens Lisa Stansfield als eerste nummer 1 aan in 1990.
Een datum om nooit te vergeten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |