quote:
quote:Bedoel je niet een "My first Sony"
quote:Op donderdag 18 september 2008 00:57 schreef NanKing het volgende:
Redelijk laat maar Dr. Katz is goed.
Vader en zoon zijn irl ook vader en zoon.quote:Op donderdag 18 september 2008 01:18 schreef Strani het volgende:
Ik heb nog wel een leuke denk ik.
Wat is de link tussen Ha die Pa en Het Zonnetje in Huis? Denk aan een link tussen twee acteurs
Verdomd daar had ik niet eens aan gedacht, jouw antwoord is eigenlijk beter dan de mijne, haha. Kan je dan nog een link bedenken?quote:Op donderdag 18 september 2008 01:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Vader en zoon zijn irl ook vader en zoon.
Poeh even denken.quote:Op donderdag 18 september 2008 01:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Verdomd daar had ik niet eens aan gedacht, jouw antwoord is eigenlijk beter dan de mijne, haha. Kan je dan nog een link bedenken?
quote:Op donderdag 18 september 2008 01:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Verdomd daar had ik niet eens aan gedacht, jouw antwoord is eigenlijk beter dan de mijne, haha. Kan je dan nog een link bedenken?
Hm ik zou het echt niet weten? Het liep even lang? Het is even vaak herhaald?quote:Op donderdag 18 september 2008 01:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Debuutalbum?quote:
quote:* What Time Is Love Story (1989)
* Chill Out (1990)
* The White Room (1991)
* MU (1991)
Antwoord was: Luc Lutz speelde in Ha die Pa en zijn broer Pieter Lutz in Het Zonnetje in Huis.quote:Op donderdag 18 september 2008 01:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hm ik zou het echt niet weten? Het liep even lang? Het is even vaak herhaald?
* NanKing even een vraag verzinnen gaat.
quote:
Volgens mij was de White Room het eerste volwaardige album. Die andere waren EP's ofzoot.quote:De single What time is love? was de voorloper van het album The White Room (1991). In plaats van volgestouwd met samples en simpele deuntjes was dit nu eens een goed uitgewerkt artiestenalbum.
*quote:Op donderdag 18 september 2008 01:29 schreef NanKing het volgende:
Volgens mij was de White Room het eerste volwaardige album. Die andere waren EP's ofzoot.
Ik heb ze nog ergens liggen.
quote:What Time Is Love Story (1989)
* Chill Out (1990)
* The White Room (1991)
* MU (1991)
quote:Op donderdag 18 september 2008 01:32 schreef NanKing het volgende:
Waar staat N.O.M.A.A.M. voor en uit welke serie komt het.
Married with Children, de volledige naam weet ik nietquote:Op donderdag 18 september 2008 01:32 schreef NanKing het volgende:
Waar staat N.O.M.A.A.M. voor en uit welke serie komt het.
Is ook wel voldoende joh.quote:Op donderdag 18 september 2008 01:35 schreef Strani het volgende:
Ik weet welke serie maar waar het voor staat..nee..
Ja, zo had ik t wel gewetenquote:Op donderdag 18 september 2008 01:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Is ook wel voldoende joh.
De correcte spelling is trouwens NO MA'AM zie ik net.
quote:Op donderdag 18 september 2008 01:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Married with Children, de volledige naam weet ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
quote:Op donderdag 18 september 2008 01:48 schreef NanKing het volgende:
Brrr ik vind die man zo'n engerd.
Eerst hoogleraar en toen de Kamer in..quote:Op donderdag 18 september 2008 01:50 schreef NanKing het volgende:
Het antwoord van PS brengt mij op de volgende vraag;
Wat deed Jan Peter eik in de jaren 90
quote:Op donderdag 18 september 2008 01:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Eerst hoogleraar en toen de Kamer in..
Rene Klijn en Paul de Leeuw?quote:Op donderdag 18 september 2008 01:57 schreef donroyco het volgende:
Wie zong(en) Mr. Blue?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |