quote:
Uw vraag komt niet correct door, kunt u iets specifieker zijn?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dat hangt ervan af hoeveel/wat je in de aanbieding hebt natuurlijk, anders ben ik morgen nog bezig
Nog 3 weken, dan hoor ik de datum... zal dan een tijdje klote typen denk ikquote:
Ik wel blij ben met vrijquote:
Kun je wel werken dan?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog 3 weken, dan hoor ik de datum... zal dan een tijdje klote typen denk ik
Kan me vandaag niet snel genoeg gaanquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik wel blij ben met vrij
Jullie hebben ook zo weekend![]()
Toppppppppppie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:28 schreef lynda het volgende:
Tien minuten voor dat ik de deur uit moet krijgen wij een nieuwe modem.. Internet werkt weer
u heeft 43 nieuwe emails..
u heeft 19 nieuwe emails..
u heeft 12 nieuwe emails..
Zo nou tot euh zondag/maandag maar weer
Nope, 7 tot 9 maanden revalidatie met 0% garantie dat het beter zal wordenquote:
Wat heb je er dan aan?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope, 7 tot 9 maanden revalidatie met 0% garantie dat het beter zal worden
doe maar een uitje naar een lekkere warme bestemming om mee te beginnenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uw vraag komt niet correct door, kunt u iets specifieker zijn?
Goed zoquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:28 schreef lynda het volgende:
Tien minuten voor dat ik de deur uit moet krijgen wij een nieuwe modem.. Internet werkt weer
u heeft 43 nieuwe emails..
u heeft 19 nieuwe emails..
u heeft 12 nieuwe emails..
Zo nou tot euh zondag/maandag maar weer
Zal ik die van mij maar even voor me houden.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
Nog 5 posts en dan zit ik op 2000 posts
dat betekent trakterenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
Zwimzwalabwim 1 reisje voor uquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe maar een uitje naar een lekkere warme bestemming om mee te beginnen
Mijn laatste uitweg om toch verder te komen... ik trek dit gewoon niet meer.quote:
BIER EN TIETUHHHHHHHquote:
oh , en waar voert te reis naartoe ?quote:
Wat heb je dan??? Aan je pols?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn laatste uitweg om toch verder te komen... ik trek dit gewoon niet meer.
Heb echt ALLES al geprobeerd, maar niets werkt. Dan deze operatie maar
zo dan! wat ben je van plan ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
BIER EN TIETUHHHHHHH
nog 4 te gaan
BIER EN TIETTUHHHHHHH LALALALALALAquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
BIER EN TIETUHHHHHHH
nog 4 te gaan
een compleet verzorgde voetreis naar zimbabwe!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh , en waar voert te reis naartoe ?
Ik lust geen bier... en mijn tieten krijg je toch niet te zien... dus ik denk een slagroomtaartje?quote:
Naar een fantastisch nieuw vakantieland. Helemaal in opkomst. Heerlijk warm. Altijd zonnig.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh , en waar voert te reis naartoe ?
zolang je maar trakteertquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik lust geen bier... en mijn tieten krijg je toch niet te zien... dus ik denk een slagroomtaartje?
Heb jij een vriendin??????quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
BIER EN TIETTUHHHHHHH LALALALALALA
BIER EN TIETTUHHHHHHH LA LALALALALA
BIER EN TIETTUHHHHHHH LALALALALALA
BIER EN TIETTUHHHHHHH LA LALALALALA
ja, hij heeft lyndaquote:
gezellig! gaat er nog iemand mee? en is het een enkeltje ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Naar een fantastisch nieuw vakantieland. Helemaal in opkomst. Heerlijk warm. Altijd zonnig.
Nu kun je er nog heen nu is het nog betaalbaar, dus ik heb de reis voor je geboekt. Moest wel een extra verzekering afsluiten bladibla dat zij niet aansprakelijk zijn als je het leven laat enzo. Moet je niet te zwaar aan trekken.
We gaan naar...........................IRAK
mooi was die tijdquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
Toen wij gelukkig en samen warenquote:
Ja hallo, da's jouw schuld hoor!quote:
Enkeltje...ook geen retourtje...sorry, daar kon ik niet aan beginnenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gezellig! gaat er nog iemand mee? en is het een enkeltje ?
Maar das toch sneu voor haar als hij met die pols zit.quote:
haha, nou niet verkeerd tohcquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja hallo, da's jouw schuld hoor!
Kom ik gisteren zwaar bezopen thuis, stuurt meneer even door dat het nieuwe album van Metallica al te downloaden is
wordt ik je nu al teveel ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Enkeltje...ook geen retourtje...sorry, daar kon ik niet aan beginnen
Nee inderdaadquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, nou niet verkeerd tohc![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wordt ik je nu al teveel ?
![]()
valt weer tegen ......quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik lust geen bier... en mijn tieten krijg je toch niet te zien... dus ik denk een slagroomtaartje?
3 to go
Dacht dat ik toch echt een antwoord had gegeven, maar zie het nergens terugquote:
Zoals hierboven al stond: JAquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar das toch sneu voor haar als hij met die pols zit.
hij heeft 2 handenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar das toch sneu voor haar als hij met die pols zit.
ik zal je wel een kaartje sturen, met een arm en been minder.quote:
Ej Tinus, kom je nou nog langs volgende week?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja hallo, da's jouw schuld hoor!
Kom ik gisteren zwaar bezopen thuis, stuurt meneer even door dat het nieuwe album van Metallica al te downloaden is
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met slagroom kan je ook leuke dingen doen
en waar gaan al je spieren enzo langs van je hand... juist... je polsquote:
Weinig kans, ik zag dat ik volgende week 7 dagen mag werkenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej Tinus, kom je nou nog langs volgende week?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zal je wel een kaartje sturen, met een arm en been minder.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met slagroom kan je ook leuke dingen doen
Het zit je ook niet mee he?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Weinig kans, ik zag dat ik volgende week 7 dagen moet swaffelen
och heb de ochtend dienstquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Weinig kans, ik zag dat ik volgende week 7 dagen mag werken
Ben er laatst achtergekomen dat ik wél een ochtendmens ben!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
och heb de ochtend dienst
ben de laatste maanden echt geen ochtend mens meer ....
slagroom tieten heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
das dan wel weer waar
maar als je je tieten al niet laat zien![]()
heb ik daar zo mn bedenkingen over >.<
Ik ben echt een nachtmens geworden, ik en vroeg opstaan is geen goed planquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
och heb de ochtend dienst
ben de laatste maanden echt geen ochtend mens meer ....
Alsof jij een reden heb om je pik op FoK neer te zetten?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
das dan wel weer waar
maar als je je tieten al niet laat zien![]()
heb ik daar zo mn bedenkingen over >.<
wie weetquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:56 schreef tripack het volgende:
[..]
slagroom tieten heb ik wat gemist?
Het stopt ook maar niet he...quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 13:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Weinig kans, ik zag dat droxz volgende week 7 dagen moet swaffelen
Het zit me ook niet mee he?
Toch maar weer terug naar de avond dienst van die kut bank?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee idd, het mooie is dat ik na die 7 dagen nóg 5 dagen mag werken!
Da's dus 12 dagen op rij
Slagroom en tietuuhhhh tralalalaaaquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:56 schreef tripack het volgende:
[..]
slagroom tieten heb ik wat gemist?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alsof jij een reden heb om je pik op FoK neer te zetten?
nog einz!!!11!!
Ja dág, dan kan ik zeker ook weer m'n laptop, auto, telefoon en de helft van m'n salaris inleverenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toch maar weer terug naar de avond dienst van die kut bank?
Dude, hou dat nou voor je!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik stop ook maar niet met swaffelen en bukkake feesten
Nee, dat.... en kut bank avond dienst!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja dág, dan kan ik zeker ook weer m'n laptop, auto, telefoon en de helft van m'n salaris inleveren
ooow was jij dat in KPDquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
je weet het niet he![]()
scherp antwoord trouwens had ik niet verw8
GAST!quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:02 schreef tripack het volgende:
[..]
ooow was jij dat die mij zo zwaar diep in mijn ster nam!
Dat gedeelte was relaxed inderdaadquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, dat.... en kut bank avond dienst!
Gewoon NL groente roken, whiskey zuipen, laptop mee... en dat noemen ze werken
proestquote:
Damn, ik was echt knetter op "die zaterdag" ... beetje C&C'en enzo... meest relaxte werkdag ooit!quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat gedeelte was relaxed inderdaad
Ben je ziek?quote:
Ik weet niet eens wat het is, mensen die al weten wat het isquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:mensen die voor KPD een kloon maken
Das ook KUTquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dacht dat ik toch echt een antwoord had gegeven, maar zie het nergens terug
Pols op 2 plaatsen gebroken (stond 5 cm naast de plek waar hij zou moeten staan zeg maar),
verkeerd vastgegroeid (beide plaatsen), gelijk operatie gehad enzo, 2 stale pinnen (zijn er al uit).
Nu zit overal litteken weefsel en kan amper mijn pols buigen enzo. Ik heb geen kracht meer in mijn hand, en laat gewoon dingen vallen enzo.
Tsss,quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kom er elke keer, alleen lynda weet dat nog niet. Mijn kloon account valt er ook niet zo op
dat vind ik moeilijk te gelovenquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is, mensen die al weten wat het is
jah inderdaadquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:07 schreef tripack het volgende:
[..]
dat vind ik moeilijk te gelovendat jij niet weet wat het is
quote:
Ja, da's al de 2e dag op rij! En het ergste is nog, ik weet nu al dat het zaterdag en zondagochtend weer precies hetzelfde isquote:
Vandaar mijn operatie en laatste middel om verder te komenquote:
KPD Karzai Protective Detail (Afghanistan security team)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahah ik moest lachenquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
KPD Karzai Protective Detail (Afghanistan security team)
KPD Kasson Police Department (Minnesota)
KPD Kerrville Police Department (Kerrville, Texas)
KPD Key Pre-Distribution
KPD King of Prussia, Pennsylvania (Airport Code)
KPD Kivalliq Partners in Development
KPD Knobs Per Dollar (humor)
KPD Knoxville Police Department
KPD Kokomo Police Department
KPD Kommunistiche Partei Deutschlands (Communist Party of Germany)
KPD Key Pad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtf heeft fok zn eigen pron forum ....![]()
kan nooit zo goed zijn als de usenet winkel
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Serieus, ik kom alleen hier eigenlijkquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:07 schreef tripack het volgende:
[..]
dat vind ik moeilijk te gelovendat jij niet weet wat het is
Geen idee, ik kom er nooit, je moet je volgens mij ook aanmelden om bij KPD te mogenquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hahahahahahaquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dat weten wij ook niet meerquote:
Je verdient em eigenlijk niet maar je hebt em... de 2000e post.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
je weet het niet he![]()
scherp antwoord trouwens had ik niet verw8
weten we dat ook weerquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat ik en menig persoon hier, ons regelmatig zitten te fappen hier op fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |