zolang je maar trakteertquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik lust geen bier... en mijn tieten krijg je toch niet te zien... dus ik denk een slagroomtaartje?
Heb jij een vriendin??????quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
BIER EN TIETTUHHHHHHH LALALALALALA
BIER EN TIETTUHHHHHHH LA LALALALALA
BIER EN TIETTUHHHHHHH LALALALALALA
BIER EN TIETTUHHHHHHH LA LALALALALA
ja, hij heeft lyndaquote:
gezellig! gaat er nog iemand mee? en is het een enkeltje ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Naar een fantastisch nieuw vakantieland. Helemaal in opkomst. Heerlijk warm. Altijd zonnig.
Nu kun je er nog heen nu is het nog betaalbaar, dus ik heb de reis voor je geboekt. Moest wel een extra verzekering afsluiten bladibla dat zij niet aansprakelijk zijn als je het leven laat enzo. Moet je niet te zwaar aan trekken.
We gaan naar...........................IRAK
mooi was die tijdquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
Nog 5 posts en dan zit ik op 2000 posts
Toen wij gelukkig en samen warenquote:
Ja hallo, da's jouw schuld hoor!quote:
Enkeltje...ook geen retourtje...sorry, daar kon ik niet aan beginnenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gezellig! gaat er nog iemand mee? en is het een enkeltje ?
Maar das toch sneu voor haar als hij met die pols zit.quote:
haha, nou niet verkeerd tohcquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja hallo, da's jouw schuld hoor!
Kom ik gisteren zwaar bezopen thuis, stuurt meneer even door dat het nieuwe album van Metallica al te downloaden is
wordt ik je nu al teveel ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Enkeltje...ook geen retourtje...sorry, daar kon ik niet aan beginnen
Nee inderdaadquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, nou niet verkeerd tohc![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wordt ik je nu al teveel ?
![]()
valt weer tegen ......quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik lust geen bier... en mijn tieten krijg je toch niet te zien... dus ik denk een slagroomtaartje?
3 to go
Dacht dat ik toch echt een antwoord had gegeven, maar zie het nergens terugquote:
Zoals hierboven al stond: JAquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar das toch sneu voor haar als hij met die pols zit.
hij heeft 2 handenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar das toch sneu voor haar als hij met die pols zit.
ik zal je wel een kaartje sturen, met een arm en been minder.quote:
Ej Tinus, kom je nou nog langs volgende week?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja hallo, da's jouw schuld hoor!
Kom ik gisteren zwaar bezopen thuis, stuurt meneer even door dat het nieuwe album van Metallica al te downloaden is
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met slagroom kan je ook leuke dingen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |