quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wordt ik je nu al teveel ?
![]()
valt weer tegen ......quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik lust geen bier... en mijn tieten krijg je toch niet te zien... dus ik denk een slagroomtaartje?
3 to go
Dacht dat ik toch echt een antwoord had gegeven, maar zie het nergens terugquote:
Zoals hierboven al stond: JAquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar das toch sneu voor haar als hij met die pols zit.
hij heeft 2 handenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar das toch sneu voor haar als hij met die pols zit.
ik zal je wel een kaartje sturen, met een arm en been minder.quote:
Ej Tinus, kom je nou nog langs volgende week?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja hallo, da's jouw schuld hoor!
Kom ik gisteren zwaar bezopen thuis, stuurt meneer even door dat het nieuwe album van Metallica al te downloaden is
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met slagroom kan je ook leuke dingen doen
en waar gaan al je spieren enzo langs van je hand... juist... je polsquote:
Weinig kans, ik zag dat ik volgende week 7 dagen mag werkenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej Tinus, kom je nou nog langs volgende week?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zal je wel een kaartje sturen, met een arm en been minder.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met slagroom kan je ook leuke dingen doen
Het zit je ook niet mee he?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Weinig kans, ik zag dat ik volgende week 7 dagen moet swaffelen
och heb de ochtend dienstquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Weinig kans, ik zag dat ik volgende week 7 dagen mag werken
Ben er laatst achtergekomen dat ik wél een ochtendmens ben!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
och heb de ochtend dienst
ben de laatste maanden echt geen ochtend mens meer ....
slagroom tieten heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
das dan wel weer waar
maar als je je tieten al niet laat zien![]()
heb ik daar zo mn bedenkingen over >.<
Ik ben echt een nachtmens geworden, ik en vroeg opstaan is geen goed planquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
och heb de ochtend dienst
ben de laatste maanden echt geen ochtend mens meer ....
Alsof jij een reden heb om je pik op FoK neer te zetten?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
das dan wel weer waar
maar als je je tieten al niet laat zien![]()
heb ik daar zo mn bedenkingen over >.<
wie weetquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:56 schreef tripack het volgende:
[..]
slagroom tieten heb ik wat gemist?
Het stopt ook maar niet he...quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 13:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Weinig kans, ik zag dat droxz volgende week 7 dagen moet swaffelen
Het zit me ook niet mee he?
Toch maar weer terug naar de avond dienst van die kut bank?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee idd, het mooie is dat ik na die 7 dagen nóg 5 dagen mag werken!
Da's dus 12 dagen op rij
Slagroom en tietuuhhhh tralalalaaaquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:56 schreef tripack het volgende:
[..]
slagroom tieten heb ik wat gemist?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alsof jij een reden heb om je pik op FoK neer te zetten?
nog einz!!!11!!
Ja dág, dan kan ik zeker ook weer m'n laptop, auto, telefoon en de helft van m'n salaris inleverenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toch maar weer terug naar de avond dienst van die kut bank?
Dude, hou dat nou voor je!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik stop ook maar niet met swaffelen en bukkake feesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |