Nee, dat.... en kut bank avond dienst!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja dág, dan kan ik zeker ook weer m'n laptop, auto, telefoon en de helft van m'n salaris inleveren
ooow was jij dat in KPDquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
je weet het niet he![]()
scherp antwoord trouwens had ik niet verw8
GAST!quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:02 schreef tripack het volgende:
[..]
ooow was jij dat die mij zo zwaar diep in mijn ster nam!
Dat gedeelte was relaxed inderdaadquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, dat.... en kut bank avond dienst!
Gewoon NL groente roken, whiskey zuipen, laptop mee... en dat noemen ze werken
proestquote:
Damn, ik was echt knetter op "die zaterdag" ... beetje C&C'en enzo... meest relaxte werkdag ooit!quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat gedeelte was relaxed inderdaad
Ben je ziek?quote:
Ik weet niet eens wat het is, mensen die al weten wat het isquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:mensen die voor KPD een kloon maken
Das ook KUTquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dacht dat ik toch echt een antwoord had gegeven, maar zie het nergens terug
Pols op 2 plaatsen gebroken (stond 5 cm naast de plek waar hij zou moeten staan zeg maar),
verkeerd vastgegroeid (beide plaatsen), gelijk operatie gehad enzo, 2 stale pinnen (zijn er al uit).
Nu zit overal litteken weefsel en kan amper mijn pols buigen enzo. Ik heb geen kracht meer in mijn hand, en laat gewoon dingen vallen enzo.
Tsss,quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kom er elke keer, alleen lynda weet dat nog niet. Mijn kloon account valt er ook niet zo op
dat vind ik moeilijk te gelovenquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is, mensen die al weten wat het is
jah inderdaadquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:07 schreef tripack het volgende:
[..]
dat vind ik moeilijk te gelovendat jij niet weet wat het is
quote:
Ja, da's al de 2e dag op rij! En het ergste is nog, ik weet nu al dat het zaterdag en zondagochtend weer precies hetzelfde isquote:
Vandaar mijn operatie en laatste middel om verder te komenquote:
KPD Karzai Protective Detail (Afghanistan security team)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahah ik moest lachenquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
KPD Karzai Protective Detail (Afghanistan security team)
KPD Kasson Police Department (Minnesota)
KPD Kerrville Police Department (Kerrville, Texas)
KPD Key Pre-Distribution
KPD King of Prussia, Pennsylvania (Airport Code)
KPD Kivalliq Partners in Development
KPD Knobs Per Dollar (humor)
KPD Knoxville Police Department
KPD Kokomo Police Department
KPD Kommunistiche Partei Deutschlands (Communist Party of Germany)
KPD Key Pad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtf heeft fok zn eigen pron forum ....![]()
kan nooit zo goed zijn als de usenet winkel
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Serieus, ik kom alleen hier eigenlijkquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:07 schreef tripack het volgende:
[..]
dat vind ik moeilijk te gelovendat jij niet weet wat het is
Geen idee, ik kom er nooit, je moet je volgens mij ook aanmelden om bij KPD te mogenquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hahahahahahaquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dat weten wij ook niet meerquote:
Je verdient em eigenlijk niet maar je hebt em... de 2000e post.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
je weet het niet he![]()
scherp antwoord trouwens had ik niet verw8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |