Waar moet ik al mijn pasjes dan in kwijt?quote:Op donderdag 4 september 2008 21:35 schreef misteriks het volgende:
best wel sneu; maarr echte mannen hebben geen portemonnee
Helaas...quote:Op donderdag 4 september 2008 21:36 schreef petre86 het volgende:
Ken je geen bankbediende persoonlijk?
Bij de Rabobank is dat ook een geaccepteerde manier van legitimatie![]()
Was tenminste 2 jaar geleden zo..
Sorry, ik heb geen uitnodiging ontvangen voor een inburgeringscursus.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:38 schreef Brombaard het volgende:
Ik geloof er niks van! Als je in Nijmegen woonde had je wel "beurs" gezegd, en niet portemonnee.
Als al die pasjes en het merk klopten zou je het wel zeker weten, maar zou wel mooi toeval zijnquote:Op donderdag 4 september 2008 21:35 schreef JanusAnus het volgende:
Het zal wel toeval zijn, maar ik heb vandaag dus serieus een portemonnee gevonden. Woon je in Nijmegen?
Bij ABN-AMRO kun je zonder je pasje niet internet bankieren. Ik zou het geld wel kunnen overmaken via Telebankieren. Goede tip!quote:Op donderdag 4 september 2008 21:49 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Je moet even een vriend geld laten pinnen en met internet bankieren meteen geld naar m overmaken.
Ik ga regelmatig naar Duitsland, dan is het wel zo handig als je een ID-kaart bij je hebt. Ook maak ik regelmatig gebruik van mijn creditcard, de meeste winkeliers willen (terecht) een geldig legitimatiebewijs zien.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:51 schreef RemcoDelft het volgende:
Waarom heb je je rijbewijs en ID-kaart tegelijk bij elkaar bij je?
In mijn kontzak (zonder rits) zit de portemonnee een stuk fijner.quote:Offtopic: mensen verliezen vaak zoiets! (Binnen)zak met rits is toch het minimum? Ik heb in m'n leven al (wat ik me kan herinneren) 2 portemonnees en 3 GSM's gevonden... En uiteraard netjes terugbezorgd
Dit is het origineelquote:
Slet genaaid, beurs weg.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:38 schreef Brombaard het volgende:
Ik geloof er niks van! Als je in Nijmegen woonde had je wel "beurs" gezegd, en niet portemonnee.
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Mocht de vinder het geld niet accepteren, dan zal het geld gedoneerd worden aan een goed doel.
Helemaal geen onzin. Ik hoef het geld niet, ik wil m'n portemonnee incl. pasjes terug!quote:
Heb ik inmiddels gedaan.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:32 schreef skippy22 het volgende:
Naar het gemeentehuis gaan en daar melding maken van je vermiste paspoort
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:55 schreef Palomar het volgende:
Een echte wiseguy doet zn geld niet in een portemonnee, maar rolt het op, met de 100tjes aan de buitenkant.
ben je na de oorlog nog op straat geweestquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:27 schreef stbabylon het volgende:
Merk C&B zou ons wat moeten zeggen?
Hierom (en omdat het makkelijker is) heb ik altijd mijn geld gewoon los op zak. Dan raak ik mijn pasje OF mijn geld kwijt, nooit allebei.
Oh ja, ik kan al mijn kennis nu wel als nutteloos verklaren, ik ken één of ander leerbedrijfje niet. Mijn leven is voorbij...quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:31 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
ben je na de oorlog nog op straat geweestZie hier
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:55 schreef Palomar het volgende:
Een echte wiseguy doet zn geld niet in een portemonnee, maar rolt het op, met de 100tjes aan de buitenkant.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:31 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
ben je na de oorlog nog op straat geweestZie hier
quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Hoe kunnen we jouw verhaal, en jij als persoon nou serieus nemen als je durft te beweren dat Nijmegen een Centraal Station heeft?
quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:08 schreef sylvesterrr het volgende:
Hoe kan ik bewijzen dat het wél waar is?Het proces-verbaal is afgelopen maandag ingenomen door de ambtenaar, dat kan ik niet inscannen.
Wat vet, hij post nog bonnetjes ook, wat een held!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 28 september 2008 09:44 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik geloof je wel man, neem het niet té serieus.
Good luck.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:28 schreef sylvesterrr het volgende:
ID-kaart
[ afbeelding ]
Paspoort
[ afbeelding ]
Rijbewijs
[ afbeelding ]
Nieuwe portemonnee
[ afbeelding ]
Zelfs dát durf ik haast niet meer. Vaak bevindt de portemonnee zich óf in mijn tas óf in mijn jaszak. Gisteren heb ik geld opgenomen, het geld in mijn portemonnee gestopt; vervolgens heb ik de portemonnee in de auto gelegd. Eenmaal thuis ben ik - volgens mij - met de portemonnee in mijn hand naar binnen gegaan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:22 schreef Aivac het volgende:
Stop vanaf nu gewoon je portemonnee in 1 van je zakken aan de voorkant?![]()
36 euro voor een portemonnee van C&B is niets.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:57 schreef Salatrel het volgende:
36 euro voor een beurs? kreeg je de slet er gratis bij ofzo?
OMGquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:09 schreef sylvesterrr het volgende:
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
Ik ben mijn portemonnee wéér kwijt.![]()
* sylvesterrr is een prutser.
Inhoud:
1 ID-kaart
1 rijbewijs
2 Creditcards
1 bankpas
1 zorgpas
1 donor codicil
1 airmiles kaart
1 anwb wegenhulp kaart
70 euro
Ik heb gisteravond geld opgenomen (70 euro, ik houd niet van contant geld), en ben daarna direct naar huis gegaan (met de auto). Ik weet *bijna* zeker dat ik de portemonnee mee naar huis heb genomen, maar ik kan 'm niet meer vinden.
Het enigste wat je weet is dat je het mee naar binnen nam? Wat heb je daarna gedaan dan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Ja, maar toch heb ik de portemmoneen nog niet kunnen vinden.
In je auto wellicht onder de passagiers stoel? Of in het autokasje? En light hij niet onder je bed misschien?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Fles water uit de koelkast gepakt (nee, ik heb geen portemonnee in de koelkast kunnen vinden) gepakt en naar boven gegaan. Daar heb ik een uur ofzo zitten internetten, daarna ben ik gaan slapen.
Cola light?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:20 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
In je auto wellicht onder de passagiers stoel? Of in het autokasje? En light hij niet onder je bed misschien?
Cola Light ja, moest "ligt" zijn. Maar goed; excuse my english.quote:
Bind hem anders eens met zo'n ketting vast aan je broekquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:22 schreef sylvesterrr het volgende:
In de auto heb ik 'm niet kunnen weten. Ik heb volgens mij echt overal gekeken, óók onder mijn bed / achter de kasten...
Da's ook geen gek idee, inderdaad.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bind hem anders eens met zo'n ketting vast aan je broek
Helaas.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:23 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar het ligt ook niet rond om of vlakbij je bureau?
Misschien ga ik dat doen ook.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bind hem anders eens met zo'n ketting vast aan je broek
binnen 1 week?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben een keer mijn Nokia 6300 en USB-stick verloren. Dat was ontzettend balen. Maar 2x je portemonnee verliezen binnen 1 week is fail.
Volgens mij zit er 9 maanden tussen de berichten, maar goed.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben een keer mijn Nokia 6300 en USB-stick verloren. Dat was ontzettend balen. Maar 2x je portemonnee verliezen binnen 1 week is fail.
Zoeken:quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Fles water uit de koelkast gepakt (nee, ik heb geen portemonnee in de koelkast kunnen vinden) gepakt en naar boven gegaan. Daar heb ik een uur ofzo zitten internetten, daarna ben ik gaan slapen.
Failquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Hier in Nijmegen is de toeslag voor verloren en gestolen reisdocumenten even hoog.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:44 schreef muzas het volgende:
Aangite doen van diefstal, met proces-verbaal naar gemeente huis en nieuwe ID kaart en Rijbewijs halen... stuk goedkoper...
Jij hebt de portemonnee?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:49 schreef Acinonyx het volgende:
Dankjewel TS, dit was net wat ik nodig had![]()
Er staat "een aantal pasjes", kan ik daaruit concluderen dat ik naar mijn geld en portemonnee kan fluiten?quote:Geachte heer XXXXXXX,
Er zijn een aantal pasjes gevonden en afgegeven op het politiebureau aan de XXXXX XX te Nijmegen.
U kunt uw pasjes op komen halen op ons politiebureau.
Wij zijn iedere werkdag geopend van 9.00 tot 17.00 uur.
Met vriendelijke groet,
XXXXX XXXX (teamassistent)
misschien is deze de portomonee van 9 maanden geledenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:30 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr heeft weer vertrouwen in de mensheid!
[..]
Er staat "een aantal pasjes", kan ik daaruit concluderen dat ik naar mijn geld en portemonnee kan fluiten?![]()
Ik ben al blij als ik alleen de id-kaart en het rijbewijs terugkrijg, dat scheelt me toch weer bijna ¤ 140 (!!!). Indien ik *alles* (alle pasjes + geld + portemonnee) terugkrijg, dan zal ik mijn best doen om de eerlijke vinder te bedanken met een bosje bloemen.
* sylvesterrr baalt er trouwens wel van dat het politiebureau pas maandag weer geopend is...
/edit: dit houdt dus wel in dat A) mijn geheugen mij flink in de steek laat / heeft gelaten B) dat ik gisteren voor niets urenlang heb gezocht...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |