Ik vind dit een beetje neuzelen he?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Maar stel, ik verdien 900 euro. Met die bonus verdien ik 950. Maar straks krijg ik opslag, verdien ik 25 euro meer. Maar eigenlijk ga ik er 25 euro op achteruit, want die bonus, heb ik geen recht meer op.
Armoedeval.
Grapje zeker?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:12 schreef kraakvandaal het volgende:
Dat is goed voor de economie.
Natuurlijk niet, die moeten juist afgehard worden om met zo min mogelijk poen de dikke opleiding te volgen.quote:
Die bonus is eenmalig, ik neem aan dat die 25 euro extra per maand is.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Maar stel, ik verdien 900 euro. Met die bonus verdien ik 950. Maar straks krijg ik opslag, verdien ik 25 euro meer. Maar eigenlijk ga ik er 25 euro op achteruit, want die bonus, heb ik geen recht meer op.
Armoedeval.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:39 schreef SCH het volgende:
Krijgt Rene Froger het ook?
Mwa, jaloers zou ik het niet willen noemen. Maar ik zou graag ZELF willen kunnen bepalen of en wanneer ik mijn geld aan de minder bedeelden onder ons uitgeef, in plaats van dat de overheid mooi weer gaat zitten spelen met onze belastingcenten.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:39 schreef SCH het volgende:
Wat ben je toch een jaloerse zakkenwasser Martijn.
Dus het gaat niet om de goede bedoeling maar je wilt graag erkenning?quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:04 schreef Seneca het volgende:
[..]
Mwa, jaloers zou ik het niet willen noemen. Maar ik zou graag ZELF willen kunnen bepalen of en wanneer ik mijn geld aan de minder bedeelden onder ons uitgeef, in plaats van dat de overheid mooi weer gaat zitten spelen met onze belastingcenten.
moeten de laagstbetaalden niet meer de laagstbetaalden willen zijnquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Misschien moeten die minima er gewoon iets aan doen zodat ze wat meer verdienen.
Net als de bedenkers van dit onzalige kutplan. Gelijk de "eenmalige" Zalmsnip zullen de uitvoeringskosten hiervan minstens net zo hoog zijn als de 50 euro. Gelukkig hebben dan wel weer wat extra ambtenaren nodig.quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Dus het gaat niet om de goede bedoeling maar je wilt graag erkenning?
Dat zeg ik toch niet? Het gaat me erom dat de overheid popi jopie uit loopt te hangen met het geld van werkende burgers.quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Dus het gaat niet om de goede bedoeling maar je wilt graag erkenning?
Dat doet de overheid per definitie.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:45 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Het gaat me erom dat de overheid popi jopie uit loopt te hangen met het geld van werkende burgers.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doet de overheid per definitie.
Als ik moet kiezen tussen ¤ 50,= van mijn belastinggeld naar een bijstandsmoeder die daardoor ook een paar cadeautjes voor haar kinderen onder de kerstboom kan leggen, of ¤ 50,= onder het mom van ontwikkelingswerk naar een of ander vaag regime in midden-Afrika dat daar weer een paar kogels voor aanschaft, dan heb ik er geen enkele moeite mee dat die kinderen in dat bijstandsgezin in NL ook een keer wat leuks hebben...
Mensen in Afrika hebben het toch ook echt nodig en alhoewel het inderdaad moeilijker te controleren is wat er met dat geld gebeurt vind ik het toch niet juist om te doen alsof het daar niet nodig zou zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doet de overheid per definitie.
Als ik moet kiezen tussen ¤ 50,= van mijn belastinggeld naar een bijstandsmoeder die daardoor ook een paar cadeautjes voor haar kinderen onder de kerstboom kan leggen, of ¤ 50,= onder het mom van ontwikkelingswerk naar een of ander vaag regime in midden-Afrika dat daar weer een paar kogels voor aanschaft, dan heb ik er geen enkele moeite mee dat die kinderen in dat bijstandsgezin in NL ook een keer wat leuks hebben...
Eigen volk eerst.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Mensen in Afrika hebben het toch ook echt nodig en alhoewel het inderdaad moeilijker te controleren is wat er met dat geld gebeurt vind ik het toch niet juist om te doen alsof het daar niet nodig zou zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |