Het was ook een uuhhh retorisch antwoordquote:Op donderdag 4 september 2008 17:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het was dan ook een retorische vraag.
Opnieuw uitgebracht? Zijn ze 'm de eerste keer vergeten te draaien zekerquote:Op donderdag 4 september 2008 17:53 schreef Piles het volgende:
Ach, Amy's single is ook opnieuw uitgebracht
Hebben we een MH?
Tsja... als Giel 'm had gewonnen, had dat vooral ook wat over de concurrentie gezegdquote:Bart Arens wint Marconi Award
(04-09-08) - De Marconi Awards 2008 zijn uitgereikt en 3FM-dj Bart Arens mocht er een meenemen voor de categorie 'Aanstormend Talent'.
De vakprijzen voor radio zijn op donderdag 4 september uitgereikt tijdens het Nationaal Omroep-congres. Ze werden uitgereikt in de categorieën 'Aanstormend Talent', 'Beste Presentator', 'Beste Programma' en 'Beste Zender'.
Het stokje van Domien
Het resultaat van vorig jaar viel niet te evenaren, want toen viel 3FM in alle categorieën in de prijzen. Aanstormend Talent was Domien Verschuuren, Beste Presentator Giel Beelen, Beste Zender 3FM en Beste Programma Giel.
Dit jaar mocht Bart Arens de eer van Domien overnemen, ten koste van Bert van Lent en onze Annemieke. Giel greep helaas twee keer net mis in de categorieën Beste Presentator (Rob Trip) en Beste Programma (On The Move).
Nieuwsbericht is inmiddels wel van de frontpage afgehaaldquote:Op donderdag 4 september 2008 17:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/272224/
De stroom reacties stopt nog niet. Florent zal nog wel dieper met z'n kop in 't zand zitten.....
Ik vind dat ook niet geheel onterecht. Ik luister te weinig andere zenders om daar misschien het juiste oordeel over te kunnen geven, maar alleen op 3FM is er zoiets als een interne opleiding. Op andere zenders wordt nieuw talent volgens mij in het diepe gegooid. Je moet ook al behoorlijk wat ervaring hebben op de radio wil je bij 3FM komen en de opleiding kunnen skippen. Want ondanks dat Bert van Lent heeft al veel naam heeft gemaakt op 100%NL en daardoor ook een Marconi-nominatie gekregen heeft, moet ie bij 3FM gewoon met de nachtopleiding beginnen. Door het vertrek van Martijn denk ik dat Bert binnenkort een vast plekje zal krijgen.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:58 schreef Sirolf het volgende:
Grappige is wel dat in de categorie 'beste nieuwkomer' alleen 3FMers genomineerd waren voor de Marconi Award, want Bert van Lent is sinds enige tijd nacht-invaller.
Klopt inderdaad, op andere zenders heb je zoiets eigenlijk (bijna) niet.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet geheel onterecht. Ik luister te weinig andere zenders om daar misschien het juiste oordeel over te kunnen geven, maar alleen op 3FM is er zoiets als een interne opleiding. Op andere zenders wordt nieuw talent volgens mij in het diepe gegooid. Je moet ook al behoorlijk wat ervaring hebben op de radio wil je bij 3FM komen en de opleiding kunnen skippen. Want ondanks dat Bert van Lent heeft al veel naam heeft gemaakt op 100%NL en daardoor ook een Marconi-nominatie gekregen heeft, moet ie bij 3FM gewoon met de nachtopleiding beginnen. Door het vertrek van Martijn denk ik dat Bert binnenkort een vast plekje zal krijgen.
jeutjequote:Op donderdag 4 september 2008 17:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nieuwsbericht is inmiddels wel van de frontpage afgehaald
Dacht ik ook. Vraag me wel af hoe ze dat met zendtijd gaat doen. Voor Martijn deed Bart toch 4-6? Toen zat ie nog bij de NPS. 4-6 lijkt me dus een NPS-blok. Dat zou dan BNN worden (of Guis gaat naar NPS). Bert van Lent zit volgens mij bij de Vara.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, op andere zenders heb je zoiets eigenlijk (bijna) niet.
Overigens denk ik dat Guis 4-6 gaat doen en dan Bert op de huidige plaats van Guis (vr 1-4).
Zoals gebruikelijk heeft ie een plaat voor zijn kop en zal zijn fouten niet toegeven zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 4 september 2008 17:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
De stroom reacties stopt nog niet. Florent zal nog wel dieper met z'n kop in 't zand zitten.....
Overigens TRIEST dat ze dat artikel uit het nieuwsoverzicht op 3FM.nl hebben gehaald. Kun je dus alleen via de directe url nog erop komen....
Dat heeft elke radiobaas volgens mij hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 18:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zoals gebruikelijk heeft ie een plaat voor zijn kop en zal zijn fouten niet toegeven zoals gewoonlijk
Een goed ondernemer kijkt naar zijn/haar publiek en stemt af wat voor zijn/haar publiek het beste isquote:Op donderdag 4 september 2008 18:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heeft elke radiobaas volgens mij hoor![]()
Hee, jij hier?quote:Op donderdag 4 september 2008 19:07 schreef MichielV het volgende:
Hallo menschen!
Muijs zat eerst bij BNN, maar door de verandering van C&S en MM (extra uur) gingen die uren naar NPS en kwam Bart dus op die uren. Echter, omdat er tijd vrijkwam bij de TROS is Bart daarnaartoe gegaan en vervolgens is Muijs overgestapt naar NPS en kwam dus weer op z'n oude tijd uit.Bart tussen 4 en 6 was dus een tussenperiode.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Vraag me wel af hoe ze dat met zendtijd gaat doen. Voor Martijn deed Bart toch 4-6? Toen zat ie nog bij de NPS. 4-6 lijkt me dus een NPS-blok. Dat zou dan BNN worden (of Guis gaat naar NPS). Bert van Lent zit volgens mij bij de Vara.
De afgelopen 10 jaar elke keer 'France' vond ik ook wel leukquote:Op donderdag 4 september 2008 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hee, jij hier?
Geen landen vergeten op je formulieren-parade voor Amerika?
Vreemdste 'land' op de lijst zal waarschijnljk de Noordpool zijn.
Waar hoort de geografische noordpool eigenlijk bij? Rusland? Want ik neem aan dat je Noordpool niet als land aan kunt geven.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:16 schreef MichielV het volgende:
[..]
De afgelopen 10 jaar elke keer 'France' vond ik ook wel leuk
Kan je er geen ongelijk in geven, jammer dit keer geen marconi award voor jou, volgend jaar weer een kansquote:Op donderdag 4 september 2008 19:16 schreef MichielV het volgende:
[..]
De afgelopen 10 jaar elke keer 'France' vond ik ook wel leuk
Officieel niemandsland, alleen proberen aantal landen wel de eigenaar te wordenquote:Op donderdag 4 september 2008 19:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Waar hoort de geografische noordpool eigenlijk bij? Rusland? Want ik neem aan dat je Noordpool niet als land aan kunt geven.
Als je boot van cd of als je hem onder windows al wilt uitlezen ?quote:Op donderdag 4 september 2008 19:23 schreef Feivel1 het volgende:
Halloooo! Mn PC doet heel erg lastig (mn windows doet waar ie goed in is: crashen!), dus ik wil mijn Windows opnieuw installeren, pakt 'ie mijn hele CDRom drive niet meer ;'(.
Wel, Windows kom ik al helemaaaaaal niet meer.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je boot van cd of als je hem onder windows al wilt uitlezen ?
Er mag nog gestemd worden op de radioring hequote:Op donderdag 4 september 2008 19:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan je er geen ongelijk in geven, jammer dit keer geen marconi award voor jou, volgend jaar weer een kans
Heb ik al gedaanquote:Op donderdag 4 september 2008 19:29 schreef MichielV het volgende:
[..]
Er mag nog gestemd worden op de radioring he
Ik mis daar bij programma's MetMichiel.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:29 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 4 september 2008 19:29 schreef MichielV het volgende:
[..]
Vermoed dat er een deel GS-sers nog bij zitten die pas nu de berichten lezenquote:Op donderdag 4 september 2008 17:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zit een hoop bagger reacties tussen maar ook wel een aantal reacties waar ik mij wel in kan vinden (Juul). Hoorde 's ochtends Valerie en toen ben ik maar weer geswitched.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vermoed dat er een deel GS-sers nog bij zitten die pas nu de berichten lezen. 't Nieuwsartikel kan haast niet gevonden worden via de zoekmachine (iig niet hier)
Gisteravond de nieuwe buurvrouw en haar vriendinnen ontmoet toen ik eens ging kijken wie er de muziek zo hard had staan en op het balkon zat mee te "zingen". Toen Creep kwam moest ik hun nog vertellen hoe de tekst gingquote:Op donderdag 4 september 2008 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit een hoop bagger reacties tussen maar ook wel een aantal reacties waar ik mij wel in kan vinden (Juul). Hoorde 's ochtends Valerie en toen ben ik maar weer geswitched.
Wat een plaat van Radiohead.
Mijn keus was Ekstra Weekend, Ekdom, Annemic en SR.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zo even gestemd op arbeidsvitaminen, veenstra, annemiek en 3fm serious request
quote:Op donderdag 4 september 2008 19:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gisteravond de nieuwe buurvrouw en haar vriendinnen ontmoet toen ik eens ging kijken wie er de muziek zo hard had staan en op het balkon zat mee te "zingen". Toen Creep kwam moest ik hun nog vertellen hoe de tekst ging
Duos zijn inderdaad leuk , maar ik vind dat men individueel ook goed moet zijn , daarom voor de beste , michiel voor de zilverenquote:Op donderdag 4 september 2008 19:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mijn keus was Ekstra Weekend, Ekdom, Annemic en SR.
No offense Michiel, maar vind Gerard beter. Was het helemaal met (volgens mij was het) Frits Spits eens zijn toen hij zei dat het knap was dat een jonge dj (hij was 23 toen hij ermee begon) als Gerard zo'n oud programma met strak format zo naar zijn eigen hand heeft weten te zetten.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Duos zijn inderdaad leuk , maar ik vind dat men individueel ook goed moet zijn , daarom voor de beste , michiel voor de zilveren
Volgens mij is er een NPS-vergadering gaandequote:Op donderdag 4 september 2008 19:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat een drukte in de studio en drukke webcam
Maar moet hij ieder jaar door voor bedankt worden, lijkt marco borsato wel met zijn 100 tmf awardsquote:Op donderdag 4 september 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
No offense Michiel, maar vind Gerard beter. Was het helemaal met (volgens mij was het) Frits Spits eens zijn toen hij zei dat het knap was dat een jonge dj (hij was 23 toen hij ermee begon) als Gerard zo'n oud programma met strak format zo naar zijn eigen hand heeft weten te zetten.
Gerard heeft em nog niet gewonnen hoor. Eerste keer was Edwin Evers en vorig jaar Giel.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Maar moet hij ieder jaar door voor bedankt worden, lijkt marco borsato wel met zijn 100 tmf awards
radioring kan je maar 1 maal winnen, tenminste voor beste programma dan. Dat is wel zo leukquote:Op donderdag 4 september 2008 19:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gerard heeft em nog niet gewonnen hoor. Eerste keer was Edwin Evers en vorig jaar Giel.
Iets wat ik echt onbegrijpelijk vind..quote:Op donderdag 4 september 2008 19:51 schreef Marc63 het volgende:
Gerard heeft em nog niet gewonnen hoor. Eerste keer was Edwin Evers en vorig jaar Giel.
Bedoel meer, ik bekijk de personen ieder jaar opnieuw en kijk niet naar resultaten uit het verleden.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 september 2008 19:55 schreef -Hans- het volgende:Dizzee Rascal FT Calvin Harris - Dance Wiv Me
![]()
Dan zou ik qua dj alsnog voor Gerard gaan. Als mens heb ik Michiel dan weer iets hoger zitten, maar da's een ander verhaal. Maakt trouwens sowieso niet uit, want ik heb op Rick gestemdquote:Op donderdag 4 september 2008 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bedoel meer, ik bekijk de personen ieder jaar opnieuw en kijk niet naar resultaten uit het verleden.
Je probeert het iedere week gewoonquote:Op donderdag 4 september 2008 19:55 schreef -Hans- het volgende:Dizzee Rascal FT Calvin Harris - Dance Wiv Me
![]()
misschien eindelijk 3FM Megahit?
Stiekem zit ie ook nog steeds Hit Me TV te pushen voor MH. Zo volhardend is Hans zelfsquote:Op donderdag 4 september 2008 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je probeert het iedere week gewoonover volhardendheid gesproken
Speltip 3: Spreid je kansenquote:Op donderdag 4 september 2008 20:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Stiekem zit ie ook nog steeds Hit Me TV te pushen voor MH. Zo volhardend is Hans zelfs
Dat is net ook al door Michiel gedraaid, Kings Of Leon - Sex On Fire.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:03 schreef Sjowhan het volgende:
Wat was trouwens dat nummer wat deze week 6x door Eric Corton gedraaid werd?
Kings of Leonquote:Op donderdag 4 september 2008 20:03 schreef Sjowhan het volgende:
Wat was trouwens dat nummer wat deze week 6x door Eric Corton gedraaid werd?
Je vergeet haast Sex On Fire van Kings Of Leon.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:07 schreef Marc63 het volgende:
Zometeen maar eens klaar maken om 8 requests persoonlijk af te gaan leveren bij Corton. Het lijstje:
1. Kings Of Leon - Sex On Fire
2. Kings Of Leon - Sex On Fire
3. Kings Of Leon - Sex On Fire
4. Kings Of Leon - Sex On Fire
5. Kings Of Leon - Sex On Fire
6. Kings Of Leon - Sex On Fire
7. Kings Of Leon - Sex On Fire
8. Kings Of Leon - Sex On Fire
Leuke platen, maar op zich zou Kings Of Leon - Sex On Fire ook wel leuk zijn.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:07 schreef Marc63 het volgende:
Zometeen maar eens klaar maken om 8 requests persoonlijk af te gaan leveren bij Corton. Het lijstje:
1. Kings Of Leon - Sex On Fire
2. Kings Of Leon - Sex On Fire
3. Kings Of Leon - Sex On Fire
4. Kings Of Leon - Sex On Fire
5. Kings Of Leon - Sex On Fire
6. Kings Of Leon - Sex On Fire
7. Kings Of Leon - Sex On Fire
8. Kings Of Leon - Sex On Fire
Suggesties zijn welkom natuurlijk!quote:Op donderdag 4 september 2008 20:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je vergeet haast Sex On Fire van Kings Of Leon.
Alphabeat ipv Jason Mraz zou ook nog kunnen denk ik.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:16 schreef Marc63 het volgende:
Gokje:
1. Kid Rock
2. Jason Mraz
3. JCA
Ik zag gisteren aan de reacties op de MetMichiel-site dat Jason Mraz niet veel onder deed voor Kid Rock.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alphabeat ipv Jason Mraz zou ook nog kunnen denk ik.
Je hebt inderdaad gelijk, Jason Mraz op nr. 2.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren aan de reacties op de MetMichiel-site dat Jason Mraz niet veel onder deed voor Kid Rock.
Ohja? Ik dacht meer aan een grammofoonplaat.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:20 schreef Marc63 het volgende:
Je kunt trouwens heel goed horen dat Michiel de presentatie van de zomer top3 op een cassettebandje heeft opgenomen.
met megafoon ernaastquote:Op donderdag 4 september 2008 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja? Ik dacht meer aan een grammofoonplaat.
Die kan je niet in je walkman stoppen en dan op het strand afluisterenquote:Op donderdag 4 september 2008 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja? Ik dacht meer aan een grammofoonplaat.
Heel grote walkman meenemen.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die kan je niet in je walkman stoppen en dan op het strand afluisteren
't Is ook altijd hetzelfde, als ik even naar beneden ga om wat te drinken gebeurt er wat leuks...quote:
Ik gooi er hier nog wat Beatles tegenaanquote:Op donderdag 4 september 2008 20:38 schreef Piles het volgende:
Ik moet echt weer eens radio gaan luisteren
Veel plezier!quote:Op donderdag 4 september 2008 20:54 schreef Marc63 het volgende:
* Marc63 pakt een pallet wasco en gaat op zoek naar een wandelende kleurplaat.
Als ik iets echt goed vind (geldt uiteraard ook voor Hit Me TV) dan kan ik het aardig lang volhouden. Maar goed, het nummer barst van de hitpotentie dus waarom niet Megahit maken...quote:Op donderdag 4 september 2008 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je probeert het iedere week gewoonover volhardendheid gesproken
Beide zijn ok, al gun ik het GEM iets meerquote:Op donderdag 4 september 2008 21:03 schreef -Hans- het volgende:
3voor12 Award zal wel naar Pete Philly & Perquisite gaan of anders GEM, maar zet toch mijn geld op de eerst genoemde artiesten.
Vette plaat dit van LPuit een erg toffe film.
Muziek van GEM spreekt mij eerlijk gezegd meer aan en ze zijn nog hartstikke nieuw dus dan is zo'n award wel een mooi steun in de rug. Pete Philly & Perquisite timmeren volgens mij al wat langer aan de weg.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beide zijn ok, al gun ik het GEM iets meer
Ben ik het mee eens. Daarom zou ik de eerste het meer 'gunnen', die vind ik gewoon beter hoewel ik GEM ook super vind.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:10 schreef Sersjee het volgende:
PP&P is vernieuwender, GEM is "gewoon" een verrot leuk gitaarbandje.
Danku *buigt*quote:Op donderdag 4 september 2008 21:19 schreef -Hans- het volgende:Noortje.
![]()
Oef, waarom nou dit liedje van Anouk..
Het eerste... ik vind dit echt helemaal niks. 't is niet mijn ding.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Danku *buigt*
Alsin kutnummer of alsin zo mooi dat je bijna gaat janken?
Hee, je Kaiser Chiefs-request is gelukt!quote:Op donderdag 4 september 2008 21:19 schreef Noortje. het volgende:
Jeeeeeeeeeeetje.
Het volume gaat spontaan omhoog. Superplaat Michiel, bedankt voor het draaien en dankjewel degene die dit gerequest heeft.
Crap idd. Alleen "Nobody's wife" vind ik nog steeds wel goed. *Zoekt in MediaMonkey*.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het eerste... ik vind dit echt helemaal niks. 't is niet mijn ding.
Ja!quote:Op donderdag 4 september 2008 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hee, je Kaiser Chiefs-request is gelukt!![]()
Boeit mij ook niet. Soort stadionrock met al dat te lompe gezang in het refrein wat mij betreft.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:26 schreef Sersjee het volgende:
Ik weet het niet met die nieuwe Kaiser Chiefs... Hij doet "het" nog niet voor me.
Had ik ook aan het begin, maar na 10 keer luisteren kwam ik erachter dat ik mijn mond niet kon houden als hij opstond (alsin keihard meeblêren), toen zag ik de clip en werd ik spontaan weer verliefd op ze.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:26 schreef Sersjee het volgende:
Ik weet het niet met die nieuwe Kaiser Chiefs... Hij doet "het" nog niet voor me.
Daar zit inderdaad een stuk meer 'power' in en dat vind ik eigenlijk ook wel gelden voor haar nieuwe single wat ik toch wel een heel aardige plaat vind. Jij dan weer iets minder, dacht ik.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Crap idd. Alleen "Nobody's wife" vind ik nog steeds wel goed. *Zoekt in MediaMonkey*.
Ik heb het wel even uitgeprobeerd, maar zou toch echt een aantal plugins missen die ik nu in Firefox heb...quote:Op donderdag 4 september 2008 21:27 schreef cosmick het volgende:
Dat Google Chrome knalt er toch lekker door hoor (Y).
Het is wel een van haar minder erge singles moet ik toe geven. Rockt behoorlijk, fijne rifjes enzo. Maar ik trek dat overdreven geblèr van haar niet. Zo fake en zo geforceerd de coole rock-bitch uit willen hangen.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij dan weer iets minder, dacht ik.
Jah, plug ins mis ik ook zeker. Maar gewoon lekker surfen voldoet ie m.i. prima, lijkt de pagina's zeker sneller te laden. Met het scrollen ondervind ik geen hinder... loopt dat niet vloeiend bij jou?quote:Op donderdag 4 september 2008 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb het wel even uitgeprobeerd, maar zou toch echt een aantal plugins missen die ik nu in Firefox heb...
Tevens vind ik scrollen niet helemaal goed werken.
overdreven geblèr van haar is irritant, maar heb me tot op heden daar niet heel erg aan gestoord. Komt nog wel, vrees ik..quote:Op donderdag 4 september 2008 21:32 schreef cosmick het volgende:
Het is wel een van haar minder erge singles moet ik toe geven. Rockt behoorlijk, fijne rifjes enzo. Maar ik trek dat overdreven geblèr van haar niet. Zo fake en zo geforceerd de coole rock-bitch uit willen hangen.
Ik vind Nobody's Wife, Don't en Are You Kidding Me, echt geweldig, vooral de eerste twee. Sacrifice af en toe, maar ik ben er wel in een bui voor. De laatste twee CD's spreken me dan weer niet zo aan.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar zit inderdaad een stuk meer 'power' in en dat vind ik eigenlijk ook wel gelden voor haar nieuwe single wat ik toch wel een heel aardige plaat vind. Jij dan weer iets minder, dacht ik.
Browser van Google en die is veel sneller dan bestaande browsersquote:Op donderdag 4 september 2008 21:37 schreef Noortje. het volgende:
Wat is dat Google Chrome nou? Een nieuwe provider?
En wat is het voordeel ervan?
Are You Kidding me vind ik trouwens ook nog wel redelijk te doen. Lost vind ik trouwens echt heeeeel erg. Wat een drama plaat is dat. 't moet wel heel slecht met mij gaan wil ik daar enthousiast van raken.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:36 schreef Noortje. het volgende:
Ik vind Nobody's Wife, Don't en Are You Kidding Me, echt geweldig, vooral de eerste twee. Sacrifice af en toe, maar ik ben er wel in een bui voor. De laatste twee CD's spreken me dan weer niet zo aan.
Wat dacht je van One Word?quote:Op donderdag 4 september 2008 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Are You Kidding me vind ik trouwens ook nog wel redelijk te doen. Lost vind ik trouwens echt heeeeel erg. Wat een drama plaat is dat. 't moet wel heel slecht met mij gaan wil ik daar enthousiast van raken.![]()
Ik heb ook een glaasje wijnquote:
Eh ik bedoelde browser, kwam niet op het woord.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Browser van Google en die is veel sneller dan bestaande browsers.
Check http://www.google.com/chrome
Dark is mijn favorietquote:Op donderdag 4 september 2008 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Are You Kidding me vind ik trouwens ook nog wel redelijk te doen. Lost vind ik trouwens echt heeeeel erg. Wat een drama plaat is dat. 't moet wel heel slecht met mij gaan wil ik daar enthousiast van raken.
Toma
Zelf fok wordt er iets sneller door , al blijft het behelpen vandaagquote:Op donderdag 4 september 2008 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Browser van Google en die is veel sneller dan bestaande browsers.
Check http://www.google.com/chrome
Ik vond Modern World en Good God van het nieuwe album trouwens wel oké, maar die heb ik ondertussen al te vaak gehoord, wat me niet zal gebeuren met de oude nummers.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik had 'm al verdrongen uit mijn gedachten, maar inderdaad die is ook heel erg.![]()
Hoi, doeiquote:Op donderdag 4 september 2008 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
navend...ff zwaaien, maar ik ga weer :p
![]()
Dat ding maakt best een geil geluidquote:
Je had het sowieso niet kunnen vinden op 3FM.nl, want tijdens locatie-uitzendingen (deze uitzending komt uit Amsterdam) werkt die dienst niet.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:11 schreef Noortje. het volgende:
Ik typte net hoe dit liedje heette en dat ik te lui was om op 3fm te gaan kijken, maar het was degene die ik dacht. Ting Tings
Nu je het zegt; ik mis de titelbalkquote:Op donderdag 4 september 2008 21:54 schreef Noortje. het volgende:
Wat verschrikkelijk vervelend dat de tabbladen overal boven staan.
Beep beep beep beep beep
Neequote:Op donderdag 4 september 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Yo Yo Yo ! 50 Cent - In the Club![]()
Tof !
SErieus nog nooit van gehoord of misschien dat ik de clip een keer heb gezien, maar het heeft geen indruk op mij gemaakt. In the club werd vaak tijdens het basketballen gedraaid en dan ging Mister ' Big ' Travis Reed weer helemaal los. Was altijd kicken om te zien.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee.
Gelukkig hoor je niks meer van 'm. Lil' Wayne is het nu helemaal. En da's zo mogelijk nog waardelozer.
Truschtenquote:Op donderdag 4 september 2008 23:18 schreef toma het volgende:
Damen und Heren,
ich gehe nach mein Zimmer!
Tschüss!
Staat er niet in inderdaad, dus dan is er weinig om tegenaan te poken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh pookt even tegen de geboorte datum die hij vast niet in zijn profiel heeft staan...
Was dat "ik ben eil" wat ik bij C&S hoorde ook van hun?quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
De Jeugd van Tegenwoordig![]()
![]()
. Wat een kansloze crap
![]()
. En dat tuig wint dan een prijs
![]()
.
Nee, da's van euh... Ed Lip en Aart Lus.quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Was dat "ik ben eil" wat ik bij C&S hoorde ook van hun?
Iddquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
De Jeugd van Tegenwoordig![]()
![]()
. Wat een kansloze crap
![]()
. En dat tuig wint dan een prijs
![]()
.
Meelopers dusquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, da's van euh... Ed Lip en Aart Lus.
Ed Lip en Aart Lusquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, da's van euh... Ed Lip en Aart Lus.
Novelty act uit Leeuwarden...quote:
Als het er zou staan zou er 05-09-1988 staanquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Staat er niet in inderdaad, dus dan is er weinig om tegenaan te poken.
In dat geval van harte gefeliciteerd met het tiener-af zijn!quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als het er zou staan zou er 05-09-1988 staan
Welkom bij de 20-jarigen dan!quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als het er zou staan zou er 05-09-1988 staan
Nou is het met de Jeugd wel zo dat ze het wellicht niet wisten, maar de welbekende "lekker fuckin' boeiend"-attitude er op los lieten. Zou nl. niet voor het eerst zijn. Waren er verder nog potentiële kanshebbers (ik noem een Voicst of PP&P)?quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:56 schreef Marc63 het volgende:
Ik weer hier? Niet echt een heel boeiende avond. Bloody Honkeys waren nog wel leuk live. Was al voor het optreden van de Jeugd weg, dus ik heb niets gehoord. Stond zo goed als naast ze tijdens de uitreiking. Oh wat waren ze blij. Volgens mij wisten ze het al.
Zelfs niet-genomineerden. Moke en Aux Raus bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou is het met de Jeugd wel zo dat ze het wellicht niet wisten, maar de welbekende "lekker fuckin' boeiend"-attitude er op los lieten. Zou nl. niet voor het eerst zijn. Waren er verder nog potentiële kanshebbers (ik noem een Voicst of PP&P)?
Je kan nooit genoeg "long blond animals" in de buurt hebbenquote:Op vrijdag 5 september 2008 01:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zelfs niet-genomineerden. Moke en Aux Raus bijvoorbeeld.
En natuurlijk waren on_air en ik er. Roosmarijn zou er ook zijn, maar niet gezien. Annemieke wel
Annemiekequote:Op vrijdag 5 september 2008 01:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zelfs niet-genomineerden. Moke en Aux Raus bijvoorbeeld.
En natuurlijk waren on_air en ik er. Roosmarijn zou er ook zijn, maar niet gezien. Annemieke wel
Annemieke is wel echt long blonde. Hotdeng. Lekker wijf.quote:Op vrijdag 5 september 2008 01:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je kan nooit genoeg "long blond animals" in de buurt hebben
Leggy Blondequote:Op vrijdag 5 september 2008 01:08 schreef on_air het volgende:
[..]
Annemieke is wel echt long blonde. Hotdeng. Lekker wijf.
Leggy leggy leggy leggy blondey blondey blondey blondeyquote:
Dat was al bekend. Gelukkigquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:35 schreef on_air het volgende:
Kim Hoerland is pleite. Dankzij onze lieve luisteraars.
Ik luister nu in de bus naar het student-Radiostation van Broekie (CrossRadio, via Moodio.fm met GPRS). Vanaf 9 uur zouden ze live gaan uitzenden.quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:58 schreef -Hans- het volgende:
<piep> nog een uur..... Dan hoor ik weer welke knakkers er te gast zijn bij Giel en dan heb ik al zo iets van laat maar.. Lange Frans, de Jeugd van Tegenwoordig en noem het spul maar op. Gelukkig begon Regio FM met Modern Talking dus dat was nog wel lachen wakker worden.
Oja, goooooooooodmorning..
Goed planquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:12 schreef Sirolf het volgende:
Ik luister nu in de bus naar het student-Radiostation van Broekie (via Moodio.fm met GPRS). Vanaf 9 uur zouden ze live gaan uitzenden.
Klinkt trouwens nog best goed via GPRS!quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:17 schreef Glacier het volgende:
[..]
Goed planIk luister nu ook
Echt geen zin in Giel
Dat heb ik dan nu van 3 mensen gehoord, 't is druk dasr op kantoor!quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Nouja zeg!
Zit ik gister op een verjaardag van een vriendin, kom ik naast een jongen te zitten en we raken aan de praat. We praten ff over vakantie, school, stage...
Hij: "Ja, ik heb net een nieuwe stage sinds maandag, best spannend."
Ik: "Ja, ik ook, maar waar loop jij stage?"
Hij: "Bij 3FM"
Ik:![]()
Hij loopt nu dus stage bij de productie van Serious Request, hihi! Hoezo toevallig?
Ben ook niet echt fan, en in het begin kon het wel een flauwe glimlach op mijn gezicht toveren, maar de grap vind ik er nu wel van af. Wel verdragelijker dan Yes-R, Ali-B en Brace.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik krijg daar ontzettend veel bijval. Not.
Komt nog welquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik krijg daar ontzettend veel bijval. Not.
Jeuj!quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Speelman en Speelman wordt nietspeelman en speelman
Ik heb de hele week nog geen minuut Arbeidsvitaminen gehoord...quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]morguh
klaar gaat zitten voor 2 fijne uurtje av
Leuk man!quote:
Nemen ze nu ook al het 2de uur av overquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Leuk man!
Ik zie Speelmannen op de webcam...
2e uur, aldus Gerardquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat vliegt de tijd toch weer 1 uur av alweer voorbij
Gerard blijft er wel erg aan vast houden.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het 1ste uur gaat nog wel een keer terug komen
Denk dat het ook geen keus is geweest van zowel Giel als Gerard om een uur van het programma af te snoepen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gerard blijft er wel erg aan vast houden.
Valt wel tegen... Dolf kwam meestal om iets van 10.45 in de AV langs.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die is trouwens ook erg op tijd
Klopt maar zat even op Youtube wat EkStra weekend fragmenten te checken, vandaarquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je bent uurtje of 7,5 te vroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |