Hee, jij hier?quote:Op donderdag 4 september 2008 19:07 schreef MichielV het volgende:
Hallo menschen!
Muijs zat eerst bij BNN, maar door de verandering van C&S en MM (extra uur) gingen die uren naar NPS en kwam Bart dus op die uren. Echter, omdat er tijd vrijkwam bij de TROS is Bart daarnaartoe gegaan en vervolgens is Muijs overgestapt naar NPS en kwam dus weer op z'n oude tijd uit.Bart tussen 4 en 6 was dus een tussenperiode.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Vraag me wel af hoe ze dat met zendtijd gaat doen. Voor Martijn deed Bart toch 4-6? Toen zat ie nog bij de NPS. 4-6 lijkt me dus een NPS-blok. Dat zou dan BNN worden (of Guis gaat naar NPS). Bert van Lent zit volgens mij bij de Vara.
De afgelopen 10 jaar elke keer 'France' vond ik ook wel leukquote:Op donderdag 4 september 2008 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hee, jij hier?
Geen landen vergeten op je formulieren-parade voor Amerika?
Vreemdste 'land' op de lijst zal waarschijnljk de Noordpool zijn.
Waar hoort de geografische noordpool eigenlijk bij? Rusland? Want ik neem aan dat je Noordpool niet als land aan kunt geven.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:16 schreef MichielV het volgende:
[..]
De afgelopen 10 jaar elke keer 'France' vond ik ook wel leuk
Kan je er geen ongelijk in geven, jammer dit keer geen marconi award voor jou, volgend jaar weer een kansquote:Op donderdag 4 september 2008 19:16 schreef MichielV het volgende:
[..]
De afgelopen 10 jaar elke keer 'France' vond ik ook wel leuk
Officieel niemandsland, alleen proberen aantal landen wel de eigenaar te wordenquote:Op donderdag 4 september 2008 19:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Waar hoort de geografische noordpool eigenlijk bij? Rusland? Want ik neem aan dat je Noordpool niet als land aan kunt geven.
Als je boot van cd of als je hem onder windows al wilt uitlezen ?quote:Op donderdag 4 september 2008 19:23 schreef Feivel1 het volgende:
Halloooo! Mn PC doet heel erg lastig (mn windows doet waar ie goed in is: crashen!), dus ik wil mijn Windows opnieuw installeren, pakt 'ie mijn hele CDRom drive niet meer ;'(.
Wel, Windows kom ik al helemaaaaaal niet meer.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je boot van cd of als je hem onder windows al wilt uitlezen ?
Er mag nog gestemd worden op de radioring hequote:Op donderdag 4 september 2008 19:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan je er geen ongelijk in geven, jammer dit keer geen marconi award voor jou, volgend jaar weer een kans
Heb ik al gedaanquote:Op donderdag 4 september 2008 19:29 schreef MichielV het volgende:
[..]
Er mag nog gestemd worden op de radioring he
Ik mis daar bij programma's MetMichiel.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:29 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 4 september 2008 19:29 schreef MichielV het volgende:
[..]
Vermoed dat er een deel GS-sers nog bij zitten die pas nu de berichten lezenquote:Op donderdag 4 september 2008 17:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/272224/
De stroom reacties stopt nog niet. Florent zal nog wel dieper met z'n kop in 't zand zitten.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |