Het is wel een van haar minder erge singles moet ik toe geven. Rockt behoorlijk, fijne rifjes enzo. Maar ik trek dat overdreven geblèr van haar niet. Zo fake en zo geforceerd de coole rock-bitch uit willen hangen.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij dan weer iets minder, dacht ik.
Jah, plug ins mis ik ook zeker. Maar gewoon lekker surfen voldoet ie m.i. prima, lijkt de pagina's zeker sneller te laden. Met het scrollen ondervind ik geen hinder... loopt dat niet vloeiend bij jou?quote:Op donderdag 4 september 2008 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb het wel even uitgeprobeerd, maar zou toch echt een aantal plugins missen die ik nu in Firefox heb...
Tevens vind ik scrollen niet helemaal goed werken.
overdreven geblèr van haar is irritant, maar heb me tot op heden daar niet heel erg aan gestoord. Komt nog wel, vrees ik..quote:Op donderdag 4 september 2008 21:32 schreef cosmick het volgende:
Het is wel een van haar minder erge singles moet ik toe geven. Rockt behoorlijk, fijne rifjes enzo. Maar ik trek dat overdreven geblèr van haar niet. Zo fake en zo geforceerd de coole rock-bitch uit willen hangen.
Ik vind Nobody's Wife, Don't en Are You Kidding Me, echt geweldig, vooral de eerste twee. Sacrifice af en toe, maar ik ben er wel in een bui voor. De laatste twee CD's spreken me dan weer niet zo aan.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar zit inderdaad een stuk meer 'power' in en dat vind ik eigenlijk ook wel gelden voor haar nieuwe single wat ik toch wel een heel aardige plaat vind. Jij dan weer iets minder, dacht ik.
Browser van Google en die is veel sneller dan bestaande browsersquote:Op donderdag 4 september 2008 21:37 schreef Noortje. het volgende:
Wat is dat Google Chrome nou? Een nieuwe provider?
En wat is het voordeel ervan?
Are You Kidding me vind ik trouwens ook nog wel redelijk te doen. Lost vind ik trouwens echt heeeeel erg. Wat een drama plaat is dat. 't moet wel heel slecht met mij gaan wil ik daar enthousiast van raken.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:36 schreef Noortje. het volgende:
Ik vind Nobody's Wife, Don't en Are You Kidding Me, echt geweldig, vooral de eerste twee. Sacrifice af en toe, maar ik ben er wel in een bui voor. De laatste twee CD's spreken me dan weer niet zo aan.
Wat dacht je van One Word?quote:Op donderdag 4 september 2008 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Are You Kidding me vind ik trouwens ook nog wel redelijk te doen. Lost vind ik trouwens echt heeeeel erg. Wat een drama plaat is dat. 't moet wel heel slecht met mij gaan wil ik daar enthousiast van raken.![]()
Ik heb ook een glaasje wijnquote:
Eh ik bedoelde browser, kwam niet op het woord.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Browser van Google en die is veel sneller dan bestaande browsers.
Check http://www.google.com/chrome
Dark is mijn favorietquote:Op donderdag 4 september 2008 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Are You Kidding me vind ik trouwens ook nog wel redelijk te doen. Lost vind ik trouwens echt heeeeel erg. Wat een drama plaat is dat. 't moet wel heel slecht met mij gaan wil ik daar enthousiast van raken.
Toma
Zelf fok wordt er iets sneller door , al blijft het behelpen vandaagquote:Op donderdag 4 september 2008 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Browser van Google en die is veel sneller dan bestaande browsers.
Check http://www.google.com/chrome
Ik vond Modern World en Good God van het nieuwe album trouwens wel oké, maar die heb ik ondertussen al te vaak gehoord, wat me niet zal gebeuren met de oude nummers.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik had 'm al verdrongen uit mijn gedachten, maar inderdaad die is ook heel erg.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |