Ben ik het mee eens. Daarom zou ik de eerste het meer 'gunnen', die vind ik gewoon beter hoewel ik GEM ook super vind.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:10 schreef Sersjee het volgende:
PP&P is vernieuwender, GEM is "gewoon" een verrot leuk gitaarbandje.
Danku *buigt*quote:Op donderdag 4 september 2008 21:19 schreef -Hans- het volgende:Noortje.
![]()
Oef, waarom nou dit liedje van Anouk..
Het eerste... ik vind dit echt helemaal niks. 't is niet mijn ding.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Danku *buigt*
Alsin kutnummer of alsin zo mooi dat je bijna gaat janken?
Hee, je Kaiser Chiefs-request is gelukt!quote:Op donderdag 4 september 2008 21:19 schreef Noortje. het volgende:
Jeeeeeeeeeeetje.
Het volume gaat spontaan omhoog. Superplaat Michiel, bedankt voor het draaien en dankjewel degene die dit gerequest heeft.
Crap idd. Alleen "Nobody's wife" vind ik nog steeds wel goed. *Zoekt in MediaMonkey*.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het eerste... ik vind dit echt helemaal niks. 't is niet mijn ding.
Ja!quote:Op donderdag 4 september 2008 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hee, je Kaiser Chiefs-request is gelukt!![]()
Boeit mij ook niet. Soort stadionrock met al dat te lompe gezang in het refrein wat mij betreft.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:26 schreef Sersjee het volgende:
Ik weet het niet met die nieuwe Kaiser Chiefs... Hij doet "het" nog niet voor me.
Had ik ook aan het begin, maar na 10 keer luisteren kwam ik erachter dat ik mijn mond niet kon houden als hij opstond (alsin keihard meeblêren), toen zag ik de clip en werd ik spontaan weer verliefd op ze.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:26 schreef Sersjee het volgende:
Ik weet het niet met die nieuwe Kaiser Chiefs... Hij doet "het" nog niet voor me.
Daar zit inderdaad een stuk meer 'power' in en dat vind ik eigenlijk ook wel gelden voor haar nieuwe single wat ik toch wel een heel aardige plaat vind. Jij dan weer iets minder, dacht ik.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Crap idd. Alleen "Nobody's wife" vind ik nog steeds wel goed. *Zoekt in MediaMonkey*.
Ik heb het wel even uitgeprobeerd, maar zou toch echt een aantal plugins missen die ik nu in Firefox heb...quote:Op donderdag 4 september 2008 21:27 schreef cosmick het volgende:
Dat Google Chrome knalt er toch lekker door hoor (Y).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |