Staat er niet in inderdaad, dus dan is er weinig om tegenaan te poken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh pookt even tegen de geboorte datum die hij vast niet in zijn profiel heeft staan...
Was dat "ik ben eil" wat ik bij C&S hoorde ook van hun?quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
De Jeugd van Tegenwoordig![]()
![]()
. Wat een kansloze crap
![]()
. En dat tuig wint dan een prijs
![]()
.
Nee, da's van euh... Ed Lip en Aart Lus.quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Was dat "ik ben eil" wat ik bij C&S hoorde ook van hun?
Iddquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
De Jeugd van Tegenwoordig![]()
![]()
. Wat een kansloze crap
![]()
. En dat tuig wint dan een prijs
![]()
.
Meelopers dusquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, da's van euh... Ed Lip en Aart Lus.
Ed Lip en Aart Lusquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, da's van euh... Ed Lip en Aart Lus.
Novelty act uit Leeuwarden...quote:
Als het er zou staan zou er 05-09-1988 staanquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Staat er niet in inderdaad, dus dan is er weinig om tegenaan te poken.
In dat geval van harte gefeliciteerd met het tiener-af zijn!quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als het er zou staan zou er 05-09-1988 staan
Welkom bij de 20-jarigen dan!quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als het er zou staan zou er 05-09-1988 staan
Nou is het met de Jeugd wel zo dat ze het wellicht niet wisten, maar de welbekende "lekker fuckin' boeiend"-attitude er op los lieten. Zou nl. niet voor het eerst zijn. Waren er verder nog potentiële kanshebbers (ik noem een Voicst of PP&P)?quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:56 schreef Marc63 het volgende:
Ik weer hier? Niet echt een heel boeiende avond. Bloody Honkeys waren nog wel leuk live. Was al voor het optreden van de Jeugd weg, dus ik heb niets gehoord. Stond zo goed als naast ze tijdens de uitreiking. Oh wat waren ze blij. Volgens mij wisten ze het al.
Zelfs niet-genomineerden. Moke en Aux Raus bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou is het met de Jeugd wel zo dat ze het wellicht niet wisten, maar de welbekende "lekker fuckin' boeiend"-attitude er op los lieten. Zou nl. niet voor het eerst zijn. Waren er verder nog potentiële kanshebbers (ik noem een Voicst of PP&P)?
Je kan nooit genoeg "long blond animals" in de buurt hebbenquote:Op vrijdag 5 september 2008 01:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zelfs niet-genomineerden. Moke en Aux Raus bijvoorbeeld.
En natuurlijk waren on_air en ik er. Roosmarijn zou er ook zijn, maar niet gezien. Annemieke wel
Annemiekequote:Op vrijdag 5 september 2008 01:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zelfs niet-genomineerden. Moke en Aux Raus bijvoorbeeld.
En natuurlijk waren on_air en ik er. Roosmarijn zou er ook zijn, maar niet gezien. Annemieke wel
Annemieke is wel echt long blonde. Hotdeng. Lekker wijf.quote:Op vrijdag 5 september 2008 01:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je kan nooit genoeg "long blond animals" in de buurt hebben
Leggy Blondequote:Op vrijdag 5 september 2008 01:08 schreef on_air het volgende:
[..]
Annemieke is wel echt long blonde. Hotdeng. Lekker wijf.
Leggy leggy leggy leggy blondey blondey blondey blondeyquote:
Dat was al bekend. Gelukkigquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:35 schreef on_air het volgende:
Kim Hoerland is pleite. Dankzij onze lieve luisteraars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |